Epen

WebsiteLink naar website

154 reviews over Camping Rozenhof in het Nederlands

Fantastische plek

bertraadgever, 20-4-2013

een erg leuke camping met een klein zwembad.Maar lekker om verkoeling te zoeken. Zeer vriendelijke leiding , en een goed restaurant waar je voor weinig goed kunt eten. Prachtig uitzicht. Voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in juli 2012

Prima plek!

Pien, 25-2-2013

In de winter als er niet veel campings open zijn, kun je hier wel terecht! Goede camping met schoon en goed verwarmd sanitair. Douche met munten, maar ruim voldoende water. Er worden 's morgens broodjes gebakken op bestelling en ook verschillende kranten verkrijgbaar. Gebruik van kortingskaarten Anwb/Acsi mogelijk. WIFI gratis en werkt prima! CAI aansluiting ook mogelijk. De duidelijke internetsite geeft alle informatie. Restaurant aanwezig. Vriendelijke eigenaren/personeel, altijd bereid te helpen. Kortom: fijne (winter)camping met goede prijskwaliteit verhouding en op de meeste plaatsen een fenomenaal uitzicht op het Zuid Limburgse landschap.
Gereisd met partner in februari 2013

geweldig uitzicht en virendelijke eigenaren

Gerard, 4-10-2012

Rond het WK wielrennen in Valkenburg hebben wij hier 5 dagen een caravan gehuurd. Bij aankomst uitermate vriendelijk ontvangen. Caravan was verouderd maar schoon. Kleine probleempjes werden direct opgelost.

In het restaurant kan met goed eten tegen een redelijke prijs. Ook daar weer virendelijk en gastvrij personeel. Het is een terassencamping dus er is nogal wat hoogteverschil maar daardoor ook weer een prachtig uitzicht.

Wij komen hier snel weer eens terug.

Gereisd met partner in september 2012

Prachtig uitzicht en supervriendelijke eigenaren

Monique, 2-10-2012

Voor het eerst deze camping bezocht met ons campertje.

Bij aankomst kregen een uitdraai van de beschikbare plaatsen. We mochten een rondje over de camping lopen en zelf een mooie plek uitkiezen. Wij kozen voor een plaats op het lager gelegen gedeelte waar je een prachtig uitzicht hebt.

De campingplaats was netjes en verzorgd. Elke plaats heeft een eigen aansluiting voor electra en een eigen waterkraantje.

De kindvriendelijkheid kan ik moeilijk beoordelen omdat we zonder kinderen naar de camping gegaan zijn. Zo op het eerste gezicht is er vertier genoeg. Een leuk speeltuintje met speeltoestellen en een wei waar gespeeld kan worden.

Bij de camping zit een prima restaurant waar je voor een nette prijs een goede maaltijd kunt scoren.

De eigenaren en medewerkers waren allemaal supervriendelijk en de heer des huizes (campings?) heeft ons prima geholpen toen we een klein probleempje met onze camper hadden.

Absoluut een aanrader voor liefhebbers van rust en natuur! Doen!

Gereisd met partner in september 2012

erg leuke camping met vriendelijke mensen.

Peter & Elian Lubbers, 17-9-2012

Een erg mooie camping met zeer vriendelijk personeel, goed eten en een mooie standplaats.
Gereisd met partner in september 2012

Heerlijke plek om even lekker bij te komen!

marleen174, 20-8-2012

Een mooie camping met een klantvriendelijke ontvangst, ervaring met zowel de vakantiehuisjes als de kampeerplaatsen, allebei super. Mooie ligging in het Geuldal, met mooie wandelmogelijkheden, direct vanaf de camping. Ook verder in de omgeving genoeg te doen voor jong en oud. Eetgelegenheden zijn goed, fijn restaurant en een goede snackbar voor als je even geen zin hebt om te koken. Sanitair kan gezien worden als licht verouderd, maar is nog verder prima werkend, met fijne, warme douches, en dat is toch het belangrijkste! Al met al: zeker een aanrader om van een prachtige omgeving te genieten in het Limburgs heuvelland!
Gereisd met partner in januari 2012

Kleine plekken.

J. Kraakman, 13-8-2012

De Rozenhof kent kleine en ongezellige tentplekken. De eigenaars zijn erg vriendelijk, maar hebben het wel druk met de tractor...
Gereisd familie in januari 2012

verouderd nooit meer

maria, 10-8-2012

nog net zo als 30 jaar gelden wel prachtige omgeving eten is goed kaart te uitgebreid waardoor de kwaliteit toch minder is ik ga er nooit meer na toe
Gereisd met partner in augustus 2012

goed toeven

aja de haan, 5-8-2012

mooie vriendelijke camping; prettige service ( o.a. plaatsing caravan op dit moeilijk begaanbare terrein);
Gereisd met partner in juli 2012

heerlijke plek in de natuur

dieveren, 18-6-2012

camping rozenhof vindt ik leuk prachtig uitzicht vriendelijke mensen als je met je caravan niet zo goed op je plek komt dan komt Giel of Madelene en zet hem perfekt neer we hebben als van ouds genoten
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rozenhof in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rozenhof scoort een 7.55 uit 10 op basis van 154 reviews.