Camping Rozenhof ***

WebsiteLink naar website

161 reviews over Camping Rozenhof in het Nederlands

huisje was top!

piet&lenie, 29-9-2013

Net terug van een weekje geuldal.prima compeet huisje met alles erop en eraan.Gastvrije en lieve mensen (ook voor onze hond) Prachtig uitzicht, en heerlijk gegeten.Wij gaan elk najaar naar z.limburg en komen hier zeker terug ! Ideaal voor wandelaars.
Gereisd met partner in september 2013

Prettig en gastvrij verblijf

Maas, 23-9-2013

Weekendarrangement geboekt in een huisje met 6 personen. Ontbijt en diner in het restaurant was uitstekend verzorgd en de kwaliteit van het eten was ook zeer goed. Eigenaar en personeel zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Staan ook open voor kritische op- of aanmerkingen zodat zij hiermee hun voordeel kunnen doen. WIFI (gratis) was ook van uitstekende kwaliteit. Weet zeker dat we volgend jaar weer naar deze gezellige en gastvrije camping gaan.
Gereisd met vrienden in september 2013

Nooit meer!!!!!

M. Scheper, 17-8-2013

Heb samen met mijn vrouw in een stacaravan gezeten.

Caravan was wel schoon.

Buitenkant ziet er niet uit.

Plaatsen zien er niet uit, veel onkruid, slechte zitjes, heggen worden niet gesnoeid, eigenlijk een zielige vertoning.

Zwembad is niet verwarmd.

eigenaresse is totaal niet vriendelijk.

Paarden zijn belangrijker dan de camping.

Op de camping stikt het van de vliegen, komt door de paarden die op de camping staan.

Restaurant is wel goed.

Veel mensen schrijven positief over deze camping, maar hebben dit echt niet gezien.

totale plaatje is een 4.

Kunnen ons niet voorstellen dat de ANWB hier sterren voor geeft.

Gereisd met partner in juli 2013

mooi gelegen dat wel....

jelleke_mulders, 13-8-2013

Mooi gelegen camping, wel kleine plekken. Camping was naar mijn mening ouwe meuk. .......Sanitair was niet schoon en het zwembad(je) viel vreselijk tegen (vol met 5 kinderen erin). Deze camping heeft het predikaat charmecamping...waarschijnlijk vanwege de ligging (prachtig!!!) en het restaurant (heel lekker eten). Aardig personeel....maar over het algemeen viel het ons wat tegen
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prachtige locatie, gastvrijheid helaas wat minder.

Yvon, 28-7-2013

Camping ligt op een prachtieg locatie, uitzicht is subliem.

De tentveldjes zijn redelijk van formaat.

Simpele speeltuin, maar voor kleine kids voldoende. Zwembad viel zwaar tegen, goed schoon, maar heel erg klein. Zeker het kinderbadje (onze badkuip is groter).

Geen animatie, ANWB gids charmecampings schets een mooi verhaal, helaas in de praktijk niets van gezien. Op voorlezen voor de kleintjes na.

Restaurant dik in orde, lekker eten voor een prima prijs.

Eigenaresse was onvriendelijk, bot en niet belangstellend. Wenste ons geen prettig verblijf, ook bij vetrek niet gevraagd of alles naar wens geweest was. Jammer! De rest van het personeel was wel vriendelijk.

Gereisd familie in januari 2013

mooi uitzicht

peter elian Lubbers, 20-5-2013

Weer een leuk weekend gehad, vriendelijke mensen en een goed restaurant. Zaten bij vertrek vast maar dankzij de hulp van eigenaar weer snel op weg. Weer hartelijk dank voor de goede zorgen en tot snel weer.
Gereisd met partner in mei 2013

Fijnste camping van Nederland!

diane wander, 12-5-2013

Camping "Rozenhof"is een unieke camping. Niet groot maar wegens de uitzonderlijk mooie ligging met uitzicht over het Geuldal een droomplek. Eigenaren zijn flink aan het investeren om de camping nog mooier te maken en dat lukt ze goed. Wij zijn fans, al 22 jaar lang en onze kinderen die nu 19 en 21 zijn komen hier weer naar toe met hun vrienden. De liefde voor Camping Rozenhof zit diep en gaat nooit meer voorbij, u wilt Zuid-Limburg op z,n mooist en gezelligst meemaken? Ga dan hier zeker naar toe!!!
Gereisd met partner in april 2013

Fantastische plek

bertraadgever, 20-4-2013

een erg leuke camping met een klein zwembad.Maar lekker om verkoeling te zoeken. Zeer vriendelijke leiding , en een goed restaurant waar je voor weinig goed kunt eten. Prachtig uitzicht. Voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in juli 2012

Prima plek!

Pien, 25-2-2013

In de winter als er niet veel campings open zijn, kun je hier wel terecht! Goede camping met schoon en goed verwarmd sanitair. Douche met munten, maar ruim voldoende water. Er worden 's morgens broodjes gebakken op bestelling en ook verschillende kranten verkrijgbaar. Gebruik van kortingskaarten Anwb/Acsi mogelijk. WIFI gratis en werkt prima! CAI aansluiting ook mogelijk. De duidelijke internetsite geeft alle informatie. Restaurant aanwezig. Vriendelijke eigenaren/personeel, altijd bereid te helpen. Kortom: fijne (winter)camping met goede prijskwaliteit verhouding en op de meeste plaatsen een fenomenaal uitzicht op het Zuid Limburgse landschap.
Gereisd met partner in februari 2013

geweldig uitzicht en virendelijke eigenaren

Gerard, 4-10-2012

Rond het WK wielrennen in Valkenburg hebben wij hier 5 dagen een caravan gehuurd. Bij aankomst uitermate vriendelijk ontvangen. Caravan was verouderd maar schoon. Kleine probleempjes werden direct opgelost.

In het restaurant kan met goed eten tegen een redelijke prijs. Ook daar weer virendelijk en gastvrij personeel. Het is een terassencamping dus er is nogal wat hoogteverschil maar daardoor ook weer een prachtig uitzicht.

Wij komen hier snel weer eens terug.

Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rozenhof in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rozenhof scoort een 7.71 uit 10 op basis van 161 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: