Camping Rozenhof ***

Rozenhof
7,7

WebsiteLink naar website

161 reviews over Camping Rozenhof in het Nederlands

Leuke camping aan drukke weg.

Robbin, 31-7-2015

Leuke camping, niet heel groot. Op de camping is het vrij rustig. Er is een klein zwembad en er zijn paarden e.a. Dieren. (niet los) De beheerders zijn erg vriendelijk. De camping ligt aan een redelijk drukke slinger weg. Wandelen langs deze weg is af te raden.

Vanaf de camping is het uitzicht prachtig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Madelene, eigenaresse, 11-11-2015

Bedankt voor uw vriendelijke reactie, gelukkig kunt u vanaf de camping door de wei naar het bos lopen, en hoeven we niet langs de weg.

Hopelijk tot een volgende keer!

prima camping

bruinenberg, 26-7-2015

een prima kleinschalige camping.

er is een speeltuin voor de kinderen, alleen het zwembad is erg klein. maar voor afkoeling voldoende!

je kunt er paardrijden ,kwam ik alleen wat laat achter, omdat ze er geen informatie over hebben, dat is erg jammer!

de caravan van ons was type 2 en is behoorlijk verouderd. erg klein en als de een op bed ligt en de ander draait zich om in de bank van de woonkamer dan schudde je haast het bed uit!

en de schimmel zit aan de randen van de douche kabine,dus was niet zo fris. en de onkruid op de zitplaats buiten mocht ook weleens gesnoeid worden.en de matrassen lagen ook niet lekker ze waren keihard.voor de omgeving is het super,we hadden schitterend uitzicht op het dal. maar voor ons niet weer in die oude caravans!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prima gezellige camping in een prachtige omgeving

Fam. v/d Laan, 25-7-2015

Het was weer prima toeven op de Rozenhof, altijd gezellig met goed sanitair en een gezellig terras, geen druk recreatie programma maar gewoon elke dag iets te doen voor de kids of volwassenen, het zwembad is niet groot maar heel erg netjes en voor de kids perfect. We hebben de kinderen 2 weken gewoon heel weinig gezien. Perfect voor een ontspannen vakantie.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

vakantie op de Rozenhof inVijlen

C.M.C.M De Nijs, 28-6-2015

Een drukke weg overdag maar de nachten zijn rustig. Zeer vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam, goed restaurant met vriendelijke bediening. Mooi uitzicht over de heuvels. Sanitair schoon alleen douchen met muntjes als je een asci kaart hebt krijg je ze gratis.
Gereisd met partner in juni 2015

Onvriendelijk, nooit meer

S&R, 7-6-2015

Camping ligt aan een enorm drukke weg. Sanitair is erg verouderd. Zwembad stelt niks voor. Eigenaar uiterst onvriendelijk. Keuken is matig. De omgeving is zeer de moeite waard om nog eens naar toe te gaan, maar niet meer op deze camping.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Leuk als je naast de A2 wilt camperen

rinus2015, 6-6-2015

Campingplaats is oke. Ligging naast een zeer drukke weg, daardoor alleen maar lawaai.

Daarnaast van dezelfde eigenaar een huisje gehuurd. Lekkage in de keuken, gemeld aan de eigenaar. Reactie: De loodgieter komt na het weekend. Erg praktisch als je zondag weer vertrekt. Hebben we het nog niet over een aantal andere zaken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Fantastisch uitzicht met prima eten

Kees, 18-5-2015

Waren hier al vaker geweest in een stacaravan. Die was nu, zoals de meeste caravans inmiddels, geheel vernieuwd. Enorme verbetering. Iets groter maar vooral veel efficiënter ingericht. Vind ze nog behoorlijk aan de prijs. Maar camping is verder ook wel netjes opgeknapt. Dat moet gezegd worden. Eten in het restaurant is degelijke kwaliteit voor goede prijs. Prima. Nette camping met basic faciliteiten voor kleine kinderen. Zwembadje is klein maar voor kinderen voldoende om even af te koelen. En anders is Gulpen met een tropisch zwemparadijs in de buurt. Onze kinderen vinden de konijntjes en paarden op de camping erg leuk. Uitzicht is fenomenaal. Pas wel op met oversteken naar de grote parkeerplaats.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Wij zijn fan!

Fam. Weber, 22-9-2014

Camping Rozenhof staat sinds ons (te korte!) verblijf, hoog in onze favorietenlijst. We hebben geboft met prachtig weer en (naar onze mening) het mooiste plekje van de camping, maar het totale plaatje hebben wij als zeer positief ervaren en hopen zeker snel terug te kunnen gaan om wat langer van het prachtige uitzicht, een prima (comfort) plek, het keurige sanitair, vriendelijke bejegening, aan behoefte voorzienende winkel, het prachtige Geuldal en last but zeker nog least, de lekkere keuken van het restaurant met sfeervol terras te genieten.
Gereisd met partner in september 2014

Mooie, schone, gezellige camping

scubarider, 13-8-2014

Mooi onderhouden camping, alles netjes. Plaatsen zijn wat klein maar misschien zijn we verwend. Prachtig uitzicht over het dal. De camping ligt direct aan een toeristische weg. Overdag is die soms wat hinderlijk (maar meer ook niet), 's nachts rijdt er vrijwel niets

Standaard watertappunt en -afvoer op de plaats en 10A stroom.

Vrijwel iedere dag animatie voor de kids, kleinschalig maar leuk. Het zwembad wordt enigzins verwarmd maarstelt niet veel voor. Toch liggen de kinderen er iedere dag in. Hier wel wat last van stekende vliegen, verder nergens gezien.

Op de camping bevindt zich een echt restaurantje (oa forel en konijn op de kaart) met een mooi terras, de kok versttat zijn vak. Aan de achterkant bevindt zich een frituur. 's Morgens verse broodjes uit het minimarktje.

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Supermooie en nette camping!!

M. Hogenkamp, 28-6-2014

Nette, Mooie, Goed onderhouden camping gelegen aan het Geuldal op een mooie panoramische locatie!

Er is voor ieder wat wils: Een speeltuin voor de kinderen, "Kinderboerderij" met vogels,paarden, konijnen en honden, Zwembad, Cafetaria, Restaurant met een tal van keuze's op de menukaart en lekker!, Mooie, ruime en goed onderhouden campingplekken en schoon sanitair! (De schoonmaak(st)ers waren meerdere keren per dag aanwezig om het sanitair in perfecte staat te houden).

Het personeel doet er alles aan om haar gasten het naar de zin te maken.

dus de eerdere negatieve recensies van de eigenaresse is ons totaal niet opgevallen! Ze hielp zelfs om onze 2 caravans met een tractor naar boven te trekken bij vertrek! (Wat een service, top!)

Mooi is om te zien dat het de eigenaresse zeer goed omgaat met alle dieren op de camping en alle zorg krijgen die ze nodig hebben.

Honden zijn toegestaan!

Kortom: niet twijfelen als je wilt gaan, Werkelijk schitterende camping in een zeer mooie omgeving!

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rozenhof in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rozenhof scoort een 7.71 uit 10 op basis van 161 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: