Epen

WebsiteLink naar website

154 reviews over Camping Rozenhof in het Nederlands

Wij zijn fan!

Fam. Weber, 22-9-2014

Camping Rozenhof staat sinds ons (te korte!) verblijf, hoog in onze favorietenlijst. We hebben geboft met prachtig weer en (naar onze mening) het mooiste plekje van de camping, maar het totale plaatje hebben wij als zeer positief ervaren en hopen zeker snel terug te kunnen gaan om wat langer van het prachtige uitzicht, een prima (comfort) plek, het keurige sanitair, vriendelijke bejegening, aan behoefte voorzienende winkel, het prachtige Geuldal en last but zeker nog least, de lekkere keuken van het restaurant met sfeervol terras te genieten.
Gereisd met partner in september 2014

Mooie, schone, gezellige camping

scubarider, 13-8-2014

Mooi onderhouden camping, alles netjes. Plaatsen zijn wat klein maar misschien zijn we verwend. Prachtig uitzicht over het dal. De camping ligt direct aan een toeristische weg. Overdag is die soms wat hinderlijk (maar meer ook niet), 's nachts rijdt er vrijwel niets

Standaard watertappunt en -afvoer op de plaats en 10A stroom.

Vrijwel iedere dag animatie voor de kids, kleinschalig maar leuk. Het zwembad wordt enigzins verwarmd maarstelt niet veel voor. Toch liggen de kinderen er iedere dag in. Hier wel wat last van stekende vliegen, verder nergens gezien.

Op de camping bevindt zich een echt restaurantje (oa forel en konijn op de kaart) met een mooi terras, de kok versttat zijn vak. Aan de achterkant bevindt zich een frituur. 's Morgens verse broodjes uit het minimarktje.

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd familie in augustus 2014

Supermooie en nette camping!!

M. Hogenkamp, 28-6-2014

Nette, Mooie, Goed onderhouden camping gelegen aan het Geuldal op een mooie panoramische locatie!

Er is voor ieder wat wils: Een speeltuin voor de kinderen, "Kinderboerderij" met vogels,paarden, konijnen en honden, Zwembad, Cafetaria, Restaurant met een tal van keuze's op de menukaart en lekker!, Mooie, ruime en goed onderhouden campingplekken en schoon sanitair! (De schoonmaak(st)ers waren meerdere keren per dag aanwezig om het sanitair in perfecte staat te houden).

Het personeel doet er alles aan om haar gasten het naar de zin te maken.

dus de eerdere negatieve recensies van de eigenaresse is ons totaal niet opgevallen! Ze hielp zelfs om onze 2 caravans met een tractor naar boven te trekken bij vertrek! (Wat een service, top!)

Mooi is om te zien dat het de eigenaresse zeer goed omgaat met alle dieren op de camping en alle zorg krijgen die ze nodig hebben.

Honden zijn toegestaan!

Kortom: niet twijfelen als je wilt gaan, Werkelijk schitterende camping in een zeer mooie omgeving!

Gereisd met partner in juni 2014

huisje was top!

piet&lenie, 29-9-2013

Net terug van een weekje geuldal.prima compeet huisje met alles erop en eraan.Gastvrije en lieve mensen (ook voor onze hond) Prachtig uitzicht, en heerlijk gegeten.Wij gaan elk najaar naar z.limburg en komen hier zeker terug ! Ideaal voor wandelaars.
Gereisd met partner in september 2013

Prettig en gastvrij verblijf

Maas, 23-9-2013

Weekendarrangement geboekt in een huisje met 6 personen. Ontbijt en diner in het restaurant was uitstekend verzorgd en de kwaliteit van het eten was ook zeer goed. Eigenaar en personeel zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Staan ook open voor kritische op- of aanmerkingen zodat zij hiermee hun voordeel kunnen doen. WIFI (gratis) was ook van uitstekende kwaliteit. Weet zeker dat we volgend jaar weer naar deze gezellige en gastvrije camping gaan.
Gereisd met vrienden in september 2013

Nooit meer!!!!!

M. Scheper, 17-8-2013

Heb samen met mijn vrouw in een stacaravan gezeten.

Caravan was wel schoon.

Buitenkant ziet er niet uit.

Plaatsen zien er niet uit, veel onkruid, slechte zitjes, heggen worden niet gesnoeid, eigenlijk een zielige vertoning.

Zwembad is niet verwarmd.

eigenaresse is totaal niet vriendelijk.

Paarden zijn belangrijker dan de camping.

Op de camping stikt het van de vliegen, komt door de paarden die op de camping staan.

Restaurant is wel goed.

Veel mensen schrijven positief over deze camping, maar hebben dit echt niet gezien.

totale plaatje is een 4.

Kunnen ons niet voorstellen dat de ANWB hier sterren voor geeft.

Gereisd met partner in juli 2013

mooi gelegen dat wel....

jelleke_mulders, 13-8-2013

Mooi gelegen camping, wel kleine plekken. Camping was naar mijn mening ouwe meuk. .......Sanitair was niet schoon en het zwembad(je) viel vreselijk tegen (vol met 5 kinderen erin). Deze camping heeft het predikaat charmecamping...waarschijnlijk vanwege de ligging (prachtig!!!) en het restaurant (heel lekker eten). Aardig personeel....maar over het algemeen viel het ons wat tegen
Gereisd familie in juli 2013

Prachtige locatie, gastvrijheid helaas wat minder.

Yvon, 28-7-2013

Camping ligt op een prachtieg locatie, uitzicht is subliem.

De tentveldjes zijn redelijk van formaat.

Simpele speeltuin, maar voor kleine kids voldoende. Zwembad viel zwaar tegen, goed schoon, maar heel erg klein. Zeker het kinderbadje (onze badkuip is groter).

Geen animatie, ANWB gids charmecampings schets een mooi verhaal, helaas in de praktijk niets van gezien. Op voorlezen voor de kleintjes na.

Restaurant dik in orde, lekker eten voor een prima prijs.

Eigenaresse was onvriendelijk, bot en niet belangstellend. Wenste ons geen prettig verblijf, ook bij vetrek niet gevraagd of alles naar wens geweest was. Jammer! De rest van het personeel was wel vriendelijk.

Gereisd familie in januari 2013

mooi uitzicht

peter elian Lubbers, 20-5-2013

Weer een leuk weekend gehad, vriendelijke mensen en een goed restaurant. Zaten bij vertrek vast maar dankzij de hulp van eigenaar weer snel op weg. Weer hartelijk dank voor de goede zorgen en tot snel weer.
Gereisd met partner in mei 2013

Fijnste camping van Nederland!

diane wander, 12-5-2013

Camping "Rozenhof"is een unieke camping. Niet groot maar wegens de uitzonderlijk mooie ligging met uitzicht over het Geuldal een droomplek. Eigenaren zijn flink aan het investeren om de camping nog mooier te maken en dat lukt ze goed. Wij zijn fans, al 22 jaar lang en onze kinderen die nu 19 en 21 zijn komen hier weer naar toe met hun vrienden. De liefde voor Camping Rozenhof zit diep en gaat nooit meer voorbij, u wilt Zuid-Limburg op z,n mooist en gezelligst meemaken? Ga dan hier zeker naar toe!!!
Gereisd met partner in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rozenhof in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rozenhof scoort een 7.55 uit 10 op basis van 154 reviews.