Camping Rozenhof ***

WebsiteLink naar website

161 reviews over Camping Rozenhof in het Nederlands

Geweldig

Dineke Rietveld, 5-10-2015

Wij hebben in september gekampeerd op camping Rozenhof.

Wat een fantastische camping. Goed sanitair , verwarmd bij koude ochtenden , wat heerlijk is als je uit een koude caravan komt.

Ook schoon sanitair zowel toiletten als de douches en ook de ruimte waar je kunt afwassen heel schoon.

Op het terras kan je heerlijk een biertje drinken en in het restaurant is het lekker eten.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Alle vragen die je stelt worden serieus genomen.

De omgeving is prachtig , vanaf de camping kan je werkelijk alle kanten op wandelen.Je hoeft de auto niet te gebruiken om je te vermaken.

Gereisd met partner in oktober 2015
Madelene, eigenaresse, 11-11-2015
Dank u wel voor de fijne complimenten, hopelijk tot een volgende keer!

Prachtige camping

Ingrid, 3-10-2015

Een camping met een prachtig panorama en zeker de moeite waard. De sanitaire voorzieningen zijn heel goed en de beheerders zijn super vriendelijk en behulpzaam ook aan het terrein is aandacht besteed.

Het restaurant is uitstekend het eten ziet er appetijtelijk uit en heeft een goede prijs en echte aanrader.

Wij hebben genoten van deze camping en zullen zeker nog eens terug komen.

Fam. Sinnema uit Lelystad

Madelene, eigenaresse, 11-11-2015
Dank u wel voor de fijne complimenten, en tot een volgende keer!

Goede camping

Hulst, 27-9-2015

Vanaf 23 aug t/m 20 sept een prima vakantie gehad op de Rozenhof, met caravan op een mooie plaats met prachtig uitzicht. Restaurant en Snackbar met goede maaltijden voor een redelijke prijs.Dat de plaatsen niet altijd vlak zijn is normaal in een heuvellandschap, Het sanitair was goed, bij de dames ruime toiletten, bij de heren sommige aan de kleine kant maar wel schoon, een minpuntje bij de heren is dat de urinoir niet door gespoeld kan worden. Douches waren prima en schoon.

Het gras mag wel wat vaker gemaaid mag worden, en het afgevallen fruit weggehaald wordt, dit zal dan minder wespen trekken.

Ratten hebben wij niet gezien maar ik denk dat er weinig campings zullen zijn waar geen ongedierte zal zijn , overal waar dieren worden gehouden of mensen bij elkaar zijn ,wordt ook wel eens eten gemorst, en dat trekt deze dieren aan.

Al met al hebben wij erg genoten van de prachtige omgeving en zullen zeker nog eens terug komen.

Madelene, eigenaresse, 11-11-2015
Dank u wel voor uw beoordeling, uiteraard zijn er ondertussen alweer heel wat acties ondernomen! en tot een volgende keer!

Erg goed

M. Oskam, 23-9-2015

We waren van plan een weekje te blijven, maar het zijn er drie geworden.

De camping vonden we erg goed; prima sanitaire voorzieningen die elke dag werden gereinigd. Mooie plaatsen en prima restaurant.

De eigenaren waren voorkomend en hebben ons zelfs geholpen om goed op de plaats te komen. Dat maak je niet overal mee!

Het uitzicht en de omgeving zijn adembenemend en nodigen uit voor veel en prachtige wandelingen. Het bijzondere Vaals en het mooie Aken liggen om de hoek.

Komen zeker terug!

Madelene, eigenaresse, 11-11-2015
Dank je wel voor de fijne reactie, zeer zeker tot een volgende keer!

nooit meer.

anders, 16-9-2015

1 ramp, volgens mij waren de paarden belangrijker als de campinggasten, duiven die op de camping werden gehouden scheten gratis je voortent onder,de paarden deden de behoeftes vlak bij je campingplek, restaurant ronduit slecht met wachttijden van een uur en dan je varkenshaas krijgen die smaakt als een plak leer met frietjes gebakken in oud stinkend vet.Toiletten matig tot niet schoon, ouderwetse douchemunten op de toch al niet bepaalde goedkope prijs.Oudbollig zwembadje.Super ongastvrije campingeigenaren.kortom een camping die ik nooit meer zal bezoeken en mijn reislustige vrieden

zeker zal afraden.

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Beste Anders,

Jammer dat uw verblijf niet naar uw wens is geweest, gelukkig hebben wij onze paarden in de wei staan en lopen ze niet los over de camping heen.

Dat zou nog wel eens voor rare situaties kunnen zorgen.

Over onze kwaliteit van het eten valt natuurlijk te twisten, maar ik heb onze logboeken erop nagekeken, en hebben wij geen onregelmatigheden kunnen ontdekken van oud vet, of schoenleer varkenshaas.

Ook wordt ons sanitair iedere dag schoongemaakt, en hebben wij bewust voor douchemunten gekozen door ons bekende redenen.

Gelukkig hebben wij ons zwembad in het voorjaar 2015 compleet gerenoveerd, indien u liever een subtropisch zwembad wenste had u een andere camping moeten kiezen.

Gelukkig kunnen wij heel veel andere gasten het wel naar de zin maken.

Hierbij bied ik u onze welgemeende excuses aan, en wens ik u en uw vrienden veel reisplezier toe.

restaurant + frietkraam

jaap van zetten, 4-9-2015

Ons verblijf was fantastisch,Personeel is erg vriendelijk,en altijd behulpzaam.Alleen het restaurant ( het eten )was onder de maat,Gebakken aardappelen, een kant zwart gebakken ,

De bediening op het terras,was erg slecht,je moest soms een kwartier wachten,voordat je een bestelling op kon geven,terwijl er maar drie of vier mensen zaten,(mensen gingen gewoon weg )Jammer van dit mooie complex.Wij hoop een betere toekomst.

Gereisd met partner in juli 2015

Helaas nooit meer.

de Ruijter, 31-8-2015

Mooie nieuwe caravans en mooi uitzicht, de eigenaresse is niet bepaald klantvriendelijk en mag nog wel leren met haar publiek om te gaan,met rot gevoel weggegaan na leuke vak. in Limburg maar er zijn meer campings.Wij komen geen 2e keer terug helaas.

nooit meer

Martijn, 29-8-2015

Mooie ligging laag gelegen plekken zeer donker slecht gras tot geen gras (modder) kampeerplaatsen en heel veel stenen in de grond zodat het ankeren van je voortent of vouwwagen moeilijk is scheven plaatsen waardoor door het waterpas stelen vouwwagen onmogelijk is slecht verhard waardoor het verplaatsen met campers moeilijk is doordat er weinig gecontroleert op plaatsen blijft er veel afval in bosjes en struiken achter waar door er veel ongedierten als wespen en snachs veel ratten rond lopen waardoor je huis dieren ook onder de vlooien zitten ja met van het zeer jongen (16)(17) jaar personeel wat ook nog onprofessioneel en onfatsoenlijk is in de (winkel ) 3X achterelkaar dezelfdebroodje bestelt en de laatste x 2X zo duur waren waar op je het personeel om uitleg vraagt en een groot en mond kan krijgen

Sanitair stinkt enorm naar urine wc,s erg klein douches niet schoon roze aanslag (lichaams vet) tijtwisselt erg met muntjes systeem volgende x een ándere camping

Madelene, eigenaresse, 11-11-2015
Ik betreur het ten zeerste dat wij op een minder plezierige manier uit mekaar zijn gegaan. Bij deze bieden wij onze welgemeende excuses aan, overal kan wel eens een meningsverschil zijn.

Nooit meer

Anoniem, 28-8-2015

2 jaar terug ook geweest toen erg leuk maar wat een zooitje nu zeg. Vies sanitair. Personeel was onvriendelijk en zelfs toen we zonder stroom kwamen te zitten werd er niet gereageerd (hun moeten stop omzetten) sommige delen zijn niet verlicht waardoor je s'nachts haast geen hand voor ogen zie (erg onveilig) word slecht gecontroleerd of mensen rommel echt opruimen waardoor er dus blijf liggen en er dus ratten lopen. De vakantie was voor ons zo verziekt hier door dat we eerder naar huis zijn gegaan wat een ramp!

Beste anoniem,

Wat jammer dat uw verblijf niet naar uw wensen is geweest. Gelukkig hebben wij geen last van ratten, vlooien en rondslingerend afval.

Uiteraard zitten wij in een buitengebied, en kan er wel eens een wild dier vanuit de bossen onze kant opkomen, maar gelukkig is dat juist de charme van een camping aan de bosrand.

Als u voortaan bij aanwezigheid uw ongenoegen kenbaar maakt, kunnen wij er naar kunnen nog wat aan doen, achteraf via internet is het een gemiste kans om uw vertrouwen weer te herwinnen.

Mooie omgeving

Mandas, 26-8-2015

Vriendelijk personeel het huisje is echt in limburgse stijl en alles schoon en netjes in het huisje klasse, de weg is wat druk maar niet hinderlijk en je kan zo vanaf de camping het bos in lopen voor een wandeling of naar vijlen het hooggelegen dorp, het zwembad is inderdaad klein maar je heb een subtropisch zwembad in de buurt zeker een aanrader, wij zaten huisje nr 9 dat was groot zat en we hadden de zon tot 9 uur s avonds op het achterplaatsje
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rozenhof in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rozenhof scoort een 7.71 uit 10 op basis van 161 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: