Epen

WebsiteLink naar website

154 reviews over Camping Rozenhof in het Nederlands

nooit meer

Martijn, 29-8-2015

Mooie ligging laag gelegen plekken zeer donker slecht gras tot geen gras (modder) kampeerplaatsen en heel veel stenen in de grond zodat het ankeren van je voortent of vouwwagen moeilijk is scheven plaatsen waardoor door het waterpas stelen vouwwagen onmogelijk is slecht verhard waardoor het verplaatsen met campers moeilijk is doordat er weinig gecontroleert op plaatsen blijft er veel afval in bosjes en struiken achter waar door er veel ongedierten als wespen en snachs veel ratten rond lopen waardoor je huis dieren ook onder de vlooien zitten ja met van het zeer jongen (16)(17) jaar personeel wat ook nog onprofessioneel en onfatsoenlijk is in de (winkel ) 3X achterelkaar dezelfdebroodje bestelt en de laatste x 2X zo duur waren waar op je het personeel om uitleg vraagt en een groot en mond kan krijgen

Sanitair stinkt enorm naar urine wc,s erg klein douches niet schoon roze aanslag (lichaams vet) tijtwisselt erg met muntjes systeem volgende x een ándere camping

Gereisd met partner in augustus 2015
Madelene Mertens,
Ik betreur het ten zeerste dat wij op een minder plezierige manier uit mekaar zijn gegaan. Bij deze bieden wij onze welgemeende excuses aan, overal kan wel eens een meningsverschil zijn.

Nooit meer

Anoniem, 28-8-2015

2 jaar terug ook geweest toen erg leuk maar wat een zooitje nu zeg. Vies sanitair. Personeel was onvriendelijk en zelfs toen we zonder stroom kwamen te zitten werd er niet gereageerd (hun moeten stop omzetten) sommige delen zijn niet verlicht waardoor je s'nachts haast geen hand voor ogen zie (erg onveilig) word slecht gecontroleerd of mensen rommel echt opruimen waardoor er dus blijf liggen en er dus ratten lopen. De vakantie was voor ons zo verziekt hier door dat we eerder naar huis zijn gegaan wat een ramp!
Gereisd met partner in augustus 2015

Beste anoniem,

Wat jammer dat uw verblijf niet naar uw wensen is geweest. Gelukkig hebben wij geen last van ratten, vlooien en rondslingerend afval.

Uiteraard zitten wij in een buitengebied, en kan er wel eens een wild dier vanuit de bossen onze kant opkomen, maar gelukkig is dat juist de charme van een camping aan de bosrand.

Als u voortaan bij aanwezigheid uw ongenoegen kenbaar maakt, kunnen wij er naar kunnen nog wat aan doen, achteraf via internet is het een gemiste kans om uw vertrouwen weer te herwinnen.

Mooie omgeving

Mandas, 26-8-2015

Vriendelijk personeel het huisje is echt in limburgse stijl en alles schoon en netjes in het huisje klasse, de weg is wat druk maar niet hinderlijk en je kan zo vanaf de camping het bos in lopen voor een wandeling of naar vijlen het hooggelegen dorp, het zwembad is inderdaad klein maar je heb een subtropisch zwembad in de buurt zeker een aanrader, wij zaten huisje nr 9 dat was groot zat en we hadden de zon tot 9 uur s avonds op het achterplaatsje
Gereisd familie in juli 2015

Leuke camping aan drukke weg.

Robbin, 31-7-2015

Leuke camping, niet heel groot. Op de camping is het vrij rustig. Er is een klein zwembad en er zijn paarden e.a. Dieren. (niet los) De beheerders zijn erg vriendelijk. De camping ligt aan een redelijk drukke slinger weg. Wandelen langs deze weg is af te raden.

Vanaf de camping is het uitzicht prachtig.

Madelene Mertens,

Bedankt voor uw vriendelijke reactie, gelukkig kunt u vanaf de camping door de wei naar het bos lopen, en hoeven we niet langs de weg.

Hopelijk tot een volgende keer!

prima camping

bruinenberg, 26-7-2015

een prima kleinschalige camping.

er is een speeltuin voor de kinderen, alleen het zwembad is erg klein. maar voor afkoeling voldoende!

je kunt er paardrijden ,kwam ik alleen wat laat achter, omdat ze er geen informatie over hebben, dat is erg jammer!

de caravan van ons was type 2 en is behoorlijk verouderd. erg klein en als de een op bed ligt en de ander draait zich om in de bank van de woonkamer dan schudde je haast het bed uit!

en de schimmel zit aan de randen van de douche kabine,dus was niet zo fris. en de onkruid op de zitplaats buiten mocht ook weleens gesnoeid worden.en de matrassen lagen ook niet lekker ze waren keihard.voor de omgeving is het super,we hadden schitterend uitzicht op het dal. maar voor ons niet weer in die oude caravans!

Gereisd familie in juli 2015

Prima gezellige camping in een prachtige omgeving

Fam. v/d Laan, 25-7-2015

Het was weer prima toeven op de Rozenhof, altijd gezellig met goed sanitair en een gezellig terras, geen druk recreatie programma maar gewoon elke dag iets te doen voor de kids of volwassenen, het zwembad is niet groot maar heel erg netjes en voor de kids perfect. We hebben de kinderen 2 weken gewoon heel weinig gezien. Perfect voor een ontspannen vakantie.

vakantie op de Rozenhof inVijlen

C.M.C.M De Nijs, 28-6-2015

Een drukke weg overdag maar de nachten zijn rustig. Zeer vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam, goed restaurant met vriendelijke bediening. Mooi uitzicht over de heuvels. Sanitair schoon alleen douchen met muntjes als je een asci kaart hebt krijg je ze gratis.
Gereisd met partner in juni 2015

Onvriendelijk, nooit meer

S&R, 7-6-2015

Camping ligt aan een enorm drukke weg. Sanitair is erg verouderd. Zwembad stelt niks voor. Eigenaar uiterst onvriendelijk. Keuken is matig. De omgeving is zeer de moeite waard om nog eens naar toe te gaan, maar niet meer op deze camping.
Gereisd familie in juni 2015

Leuk als je naast de A2 wilt camperen

rinus2015, 6-6-2015

Campingplaats is oke. Ligging naast een zeer drukke weg, daardoor alleen maar lawaai.

Daarnaast van dezelfde eigenaar een huisje gehuurd. Lekkage in de keuken, gemeld aan de eigenaar. Reactie: De loodgieter komt na het weekend. Erg praktisch als je zondag weer vertrekt. Hebben we het nog niet over een aantal andere zaken.

Gereisd familie in juni 2015

Fantastisch uitzicht met prima eten

Kees, 18-5-2015

Waren hier al vaker geweest in een stacaravan. Die was nu, zoals de meeste caravans inmiddels, geheel vernieuwd. Enorme verbetering. Iets groter maar vooral veel efficiënter ingericht. Vind ze nog behoorlijk aan de prijs. Maar camping is verder ook wel netjes opgeknapt. Dat moet gezegd worden. Eten in het restaurant is degelijke kwaliteit voor goede prijs. Prima. Nette camping met basic faciliteiten voor kleine kinderen. Zwembadje is klein maar voor kinderen voldoende om even af te koelen. En anders is Gulpen met een tropisch zwemparadijs in de buurt. Onze kinderen vinden de konijntjes en paarden op de camping erg leuk. Uitzicht is fenomenaal. Pas wel op met oversteken naar de grote parkeerplaats.
Gereisd familie in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rozenhof in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rozenhof scoort een 7.55 uit 10 op basis van 154 reviews.