Camping Rozenhof ***

Rozenhof
7,7

WebsiteLink naar website

161 reviews over Camping Rozenhof in het Nederlands

Mooie ligging, maar chagrijnige mensen

J. van Gulick, 25-10-2016

De camping ligt heel mooi, uitkijkend op het heuvellandschap. Op een oudere mevrouw na vind ik het personeel wel erg kortaf, er kan nog geen fatsoenlijk goedemorgen of dank je wel van af; wat toch vrij elementair is bij gastheerschap. Ook niet passend bij gastheerschap is het gegeven dat je voor 20.00 uur iets te eten besteld moet hebben, daarna kan het niet meer...... Gelukkig zijn er genoeg wel leuke restaurants in de omgeving die daar niet zo spastisch over doen....
Gereisd met jonge kinderen in september 2016
Madelene Mertens, eigenaresse, 4-4-2017

Bedankt voor uw reactie, jammer dat het u zo is tegen gevallen bij ons.

Gelukkig letten we er altijd op dat iedereen de gasten groet, maar het kan er wel eens tussen glippen, onze excuses daarvoor.

En onze keuken sluit inderdaad om 20.00 maar daarom zijn wij ook al om 12u 's middags voor u paraat met veel lekkere dingen.

Redelijk

Jaap, 7-9-2016

Bediening van terras was matig en duurde erg lang en zou wat vriendelijker mogen.

Bij het inchecken bij de receptie vond ik dat ik bot geholpen werd.

Vind het wel erg vreemd dat er stallen en paarden midden op de camping staan.

Caravans waren prima, nieuw, netjes en fijne bedden.

Zwembad en speeltuin zijn prima voor jonge kinderen.

Was ruimte, douches en toiletten zijn netjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Madelene, eigenaresse, 25-9-2016

Bedankt voor uw reactie op Zoover. Jammer dat uw ervaring op het terras wat minder was, soms ligt het aan de dagdrukte hoe snel we kunnen zijn.

Maar fijn dat de accommodatie u goed bevallen is.

Super!

Jackie Sommers, 6-9-2016

Geweldige acomodatie op één van de mooiste plekjes van Nederland.Leuk restaurant met fijn terras en heerlijk eten.

De mensen zijn allemaal super vriendelijk.Een echte aanrader.👍🏻

Gereisd met partner in augustus 2016

Schitterende omgeving

Sharon min, 6-9-2016

We hadden een huisje gehuurd. Ruim huisje met afgesloten tuin, ideaal met de hond. Samen met de andere huisjes deelden we ook nog een tuin met speeltuin. Nadeel is dat de huisjes niet op de camping zelf liggen en je de weg over moet naar het (vrij kleine) zwembad. Maar in de omgeving is heel veel te doen en als je van wandelen houdt, dan zit je daar prima!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Madelene, eigenaresse, 25-9-2016

Bedankt voor uw fijne reactie over de huisjes. De huisjes liggen inderdaad 300 meter van de camping af, Maar gelukkig kunt u door de wei heen richting de camping, dat scheelt alweer!

En honden zijn altijd welkom!

genoten op de Rozenhof

Leo, 6-9-2016

we hebben een stacaravan gehuurd; vrijwel nieuw en ruim (met 4 volwassen is de 2e slaapkamer misschien wat krap als iedereen 185cm+ is), maar riante woonruimte, flinke keuken en goede douche/wc ruimte. Prima schoon gemaakt bij aankomst. Zitje/grasveld bij caravan goed, maar had misschien wat ruimer gemogen.

Personeel; overal super vriendelijk en behulpzaam!! (winkeltje, snackbar, terras, receptie; gewoon prettige mensen)

Eten terras/restaurant; lekker voor een schappelijke prijs

Omgeving/ligging; gewoonweg prachtig!!

Mooie uitzichten vanuit de caravan, tegen het Vijlerbos aan(met mooie separate wandel, mtb en paarden paden). Op een paar honderd meter het leuke ijs/fruit tentje langs de weg(maar voor heeeerrrrlijk ijs ga je natuurlijk naar Vaals "ijssalon Italia" en 't Hijgend Hert op wandelafstand door de bossen.

Voor gezinnen met kleine kinderen bij caravans lekker autovrij !

En voor gezinnen met kinderen; klein zwembad en speeltuintje op de camping.

Komen er zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2016
Madelene, eigenaresse, 25-9-2016

Wauw, wat een fijne reactie op onze camping! Hier zijn we heel blij mee.

Hopelijk tot een volgende keer!

Fantastisch!

Mara, 24-8-2016

In de reviews wordt veel geklaagd over het zwembad, maar daar zie ik geen problemen. Het zwembad is niet extreem groot, maar perfect voor een verkoelende duik.

Vooral de omheinde tuinen bij de appartementen waren geweldig i.v.m. Onze hond. Zo kon hij niet weglopen maar wel steeds bij ons zijn.

Daarnaast was er ook nog eens gratis wifi. Al met al was het een schitterende vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Madelene, eigenaresse, 25-9-2016

Dank u wel voor uw fantastische reactie op onze camping, Het zwembad is inderdaad geen 50 meter bad, maar prima te doen om je te amuseren met kinderen of inderdaad voor een verfrissende duik .

Hopelijk zien we u gauw weer terug!

Leuke week in Zuid limburg

Niels, 6-8-2016

We hebben een heerlijke week gehad op de Rozenhof. Ligging is fantastisch, uitzicht vanuit onze nette stacaravan was erg mooi. Erg veel te doen in de omgeving. Algemene indruk van de camping een klein beetje rommelig; Speelattributen in de speeltuin , veel onkruid in de groenstroken, de schuren waar de dieren in staan ogen wat gedateerd.

Restaurant en kampwinkel voorziet prima in basisbehoeften. Elke dag verse broodjes verkrijgbaar!

Voor kleine kinderen is het erg leuk met de speeltuin en de dieren.

Al met al een gezellige en gemoedelijke kleine camping in een prachtige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Madelene, eigenaresse, 25-9-2016
Dank u wel voor uw fijne reactie op onze camping, Hopelijk zien we u nogmaals terug in een van onze stacaravans.

Geweldig...

Bouckaert, 4-8-2016

Leuke,mooie ,maar vooral zeer vriendelijke camping,met een gezellig terras en heerlijk eten in het restaurant,mooie ruime sta-caravan,met prachtig uitzicht. We komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Madelene, eigenaresse, 25-9-2016
Bedankt voor uw fantastische reactie, het was zeer leuk om jullie te leren kennen! En tot een volgende keer!

Geweldig!!

Koos en natscha, 1-8-2016

Wij hebben een super week gehad wij zijn hier vaker geweest maar nu in een huisje en is ons goed bevallen,

We misten allen een makkelijker weg naar de camping toe

Maar verder niks te klagen super mooie omgeving

De camping is echt een aanrader voor iedereen van jong tot oud

En niet te ze zijn super vriendelijk iedereen een dikke pluim

Wij komen volgend jaar zeker weer terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Madelene, eigenaresse, 25-9-2016

Harstikke bedankt voor uw fijne reactie op onze camping en huisjes.

En bedankt voor uw compliment over onze medewerkers. Ik zal het ze doorgeven.

Tot volgend jaar!!

Geweldig

Hans en Jenny Maree, 15-7-2016

De ligging van de camping is super. Wat een uitzicht. Prima uitvalsbasis voor wandelingen in de mooie natuur van zuid Limburg. Bij terugkomst natuurlijk een lekker drankje en hapje op het gezellige terras. Ontvangst geeft je een gevoel dat je van harte welkom bent. Eigenaren en medewerkers zijn zeer vriendelijk.

Gaan zeker nog een keer met de camper terugkomen!

Gereisd met partner in juni 2016
Madelene, eigenaresse, 25-9-2016
Super bedankt voor deze fijne reactie, En uiteraard bent u van harte welkom in ons prachtig Heuvelland voor nog meer wandelingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rozenhof in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rozenhof scoort een 7.71 uit 10 op basis van 161 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: