Camping Rozenhof ***

Ligging is perfect, mooi op de heuvel. Goed uitzicht op sta plek nummer 7
Gereisd alleenreizend in juli 2008

Heel leuke camping.

Berend en Annie van der Laan, 20-7-2008

Wij vinden het een prachtige familie camping die erg mooi gelegen is in het mooiste stukje heuvellandschap van nederland. Voor de sportieveling zijn er tal van wandel- en fietsroutes vanaf de camping te maken. Voor de mindere sportieveling kan er met de auto prachtige routes worden gereden. Ben je lui, is er een erg gezellige terras aanwezig waar je wordt bediend wordt door heel vriendelijke bedienden/es op z'n limburgs. Je kan er een ruime kampeerplaats boeken of een stacaravan huren, dit alles voor een redelijke prijs. De voorzieningen als sanitair, af/wasgelegenheid restaurant, frituur, speeltuin en zwembad is ruim voldoende (mits de gebruiker er ook aan mee werkt!). Wij gebruiken met onze familie met veel plezier vanaf 1981 "Camping Rozenhof" om weer op verhaal te komen van een jaar werken. Wij vinden eigenaar Fam. Mertens Martens zeer gastvrij en zijn altijd bereid voor eventuele problemen een oplossing te zoeken.
Gereisd met partner in juli 2008

André, 11-5-2008

Dit jaar een weekje de camping gestald. Kleine plekken, auto kun je met goed fatsoen niet kwijt en weinig privacy. Uitzicht is adembenemend als je een goeie plek hebt (aan de buitenranden). Sanitair is schoon maar wel wat verouderd, echt werk van een hobbyist. Voor kleine kinderen (
Gereisd familie in mei 2007

louis, 29-1-2008

IK ben er 4 maal geweest en ga zeker nog een keer terug.Maar na 20 jaar camping en huisjes.kies dit jaar weer voor een zon vakantie.Maar de rozenhof blijft een van de leukste vakanties voor een betaalbare prijs.
Gereisd familie in januari 2008

Dineke, 10-10-2007

De ROZENHOF is een gezellige camping. Plekken die verschillend van ligging en grootte zijn. Hoog uitkijkend over het dal en dorp of aan d andere kant. Jopie, de eigenaresse is onze favoriet. Geweldig! gezellig restaurant, niet super goed, maar lekker en makkelijk en niet duur. in de winter is het er geweldig, caravanners vier er je kerst en je geniet!
Gereisd met partner in december 2006

Nico, 11-9-2007

Net terug van een weekje Rozenhof. Ligging is prachtig en restaurant en prijs kwalitiet gewoon goed maar... met name de 4 ampere was erg weinig. Meerdere campinggasten hadden hier last van. we kregen zelfs de indruk dat het minder was dan de aangegeven 4 amp. Verder was het personeel niet al te vriendelijk. Sanitair wel oud maar netjes onderhouden.
Gereisd met partner in september 2007

Dries & Celia Koppejan, Veenendaal, 24-8-2007

Wij komen al een aantal jaren bij de Rozenhof en het bevalt nog steeds uitstekend. In de omgeving is van alles te doen. In de vakanties worden er leuke dingen gedaan voor de kinderen en de hele familie. De eigenaars proberen er alles aan te doen om een leuke vakantie te kunnen maken. Het is een echte familiecamping en ook al ben je niet zo honk-vast; je komt er toch terug! Kijk naar ons. Onze dochter van 8 jaar wil niet anders; ze zit in de speeltuin, in het zwembad, bij de paarden of de konijnen. We zien haar bijna niet en als de kinderen het leuk hebben ...........

edwin, 14-8-2007

ook dit jaar weer een perfecte vakantie genoten op de rozenhof ,blijft een zeer goede camping met voldoende mogelijkheden om er een dagje tussenuit te gaan of om in de omgeving te wandelen,ga volgend jaar weer en hebben kennissen er van overtuigt om volgend jaar mee te gaan.

dat word het 9e jaar dat we naar deze camping gaan en dat zegt toch wel wat over de rozenhof.

andre hordijk, 11-8-2007

Een hele goede camping voor het geld wat je er voor betaald In het hoogseizoen aardige activiteiten ,zoals de dansavond op donderdagavond. Alle plaatsen hebben een mooi uitzicht. Goede uitvalbasis voor belgie en duitsland . We komen er al 21 jaar.

Danielle, 8-8-2007

Hele leuke gemoedelijke kleine camping, met leuke speeltuin en zwembad voor de kinderen. Stacaravans zijn leuk gelegen, je kunt er paardrijden en er zijn leuke activiteiten voor jong en oud. Het restaurant is prima en het uitzicht fantastisch. Een stacaravan boeken is moeilijk, omdat er veel vaste mensen voorrang krijgen. We zijn er 3 jaar geweest en gaan zeker nog eens terug!! Een aanrader. Aardig personeel en beheerder.
Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rozenhof in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rozenhof scoort een 7.71 uit 10 op basis van 161 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: