Epen
7,6

WebsiteLink naar website

154 reviews over Camping Rozenhof in het Nederlands

edwin, 14-8-2007

ook dit jaar weer een perfecte vakantie genoten op de rozenhof ,blijft een zeer goede camping met voldoende mogelijkheden om er een dagje tussenuit te gaan of om in de omgeving te wandelen,ga volgend jaar weer en hebben kennissen er van overtuigt om volgend jaar mee te gaan.

dat word het 9e jaar dat we naar deze camping gaan en dat zegt toch wel wat over de rozenhof.

andre hordijk, 11-8-2007

Een hele goede camping voor het geld wat je er voor betaald In het hoogseizoen aardige activiteiten ,zoals de dansavond op donderdagavond. Alle plaatsen hebben een mooi uitzicht. Goede uitvalbasis voor belgie en duitsland . We komen er al 21 jaar.

Danielle, 8-8-2007

Hele leuke gemoedelijke kleine camping, met leuke speeltuin en zwembad voor de kinderen. Stacaravans zijn leuk gelegen, je kunt er paardrijden en er zijn leuke activiteiten voor jong en oud. Het restaurant is prima en het uitzicht fantastisch. Een stacaravan boeken is moeilijk, omdat er veel vaste mensen voorrang krijgen. We zijn er 3 jaar geweest en gaan zeker nog eens terug!! Een aanrader. Aardig personeel en beheerder.

edwin, 25-7-2007

wij komen er al jaren met ons gezin ,en verblijven in de stacaravans.

de ligging is bijzonder mooi en in de wijde omgeving is een hoop te zien schildeachtige plaatsjes in duitsland en belgie.

na jaren nog genoeg te zien.

de prijs/kwaliteit verhouding is goed ,maar we zoeken ook niet het luxte .

eten is goed in het restaurant voor een redelijke prijs de frituur is idd een ondergeschoven kindje maar het eten is daarintegen wel weer goed.

mooie wandelingen in de omgeving,ook de groepswandeltochten zijn een aanrader.

een aanrader voor wie niet te veeleisend is.

Gereisd anders in juli 2006

Hans, 14-6-2007

Leuke camping. Onze meiden van 15 en 16 hebben zich prima vermaakt met de andere tieners. Leuk dat ze op deze camping daar zo goed mee overweg kunnen.

Lekker gegeten in het restaurant.

Sanitair is sterk verouderd.

Enige nadeel:

Vaste kliek die denkt dat de camping alleen voor hun is, vreselijk iritant.

Omgeving is waanzinnig mooi, wel fiets met minimaal 10 versnellingen menemen.

Aanrader:

Met de cabriolet-bus (ieder uur vanaf de camping) naar Valkenburg.

Gereisd anders in juni 2007

jaap, 27-5-2007

ik ben het monique eens de omgeving van de camping is wel mooi

maar na 2 a 3 dagen heb je het wel gezien.

de mensen van de camping kennen elkaar

en daar valt niet tussen te komen

vooral een groep uit apeldoorn is verschrikkelijk.

Gereisd anders in mei 2007

Hans Cijs, 7-2-2007

Erg leuke camping, onze pubermeiden hebben zich kostelijk vermaakt. Eindelijk een camping waar met met jeugd overweg kan.

En de omgeving: geweldig. Fietsen en wandelschoenen meenemen.

Prima restaurant voor een schappelijke prijs.

Gereisd anders in juli 2006

12-11-2006

In juni 2006 eindelijk - na bijna 30 jaar ! - weer eens gekampeerd op De Rozenhof. Ongeveer 30 jaar geleden hebben we er met de kinderen 8 jaar achtereen gekampeerd. We vonden er ook nu weer het stukje nostalgie dat we zochten. Heerlijke prachtige omgeving. Voor ons een "knusse" camping met aantrekkelijke uitvalsmogelijkheden (zowel 's-avonds als overdag). Hopen er zeker weer een keer terug te komen.
      Gereisd anders in juni 2006

aad en tineke, 21-10-2006

is gezellige camping met veel mogelijkheden wij hebben er al vele jaren van genoten vraag gerust op email
      Gereisd met partner in juli 2005

Erik Bosters, 24-8-2006

Camping maakt de indruk niet meer van deze tijd te zijn. Sommige plaatsen zijn erg klein. De staat van onderhoud van de voorzieningen is erg matig. E.e.a. lijkt bijgewerkt en bijgehouden te zijn door een slechte doe-het-zelver.
        Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rozenhof in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rozenhof scoort een 7.55 uit 10 op basis van 154 reviews.