Epen

WebsiteLink naar website

150 reviews over Camping Rozenhof in het Nederlands

prachtige camping

Loes, 17-7-2017

Wij hadden stacaravan op laatste plek van rij, met schitterend uitzicht op dal en heuvels, Epen. Paar prachtige zonsondergangen gezien. Keurig verzorgde camping. Eenmaal het dagmenu gegeten, fantastische ossenhaas-spies, heerlijk mals, met frites en salade. Stacaravan wordt volgend jaar vervangen hoorden we, maar echt niet het idee in "oude boel" te zitten. Wel vroegen we ons af hoe het is als je midden in een rijtje zit. Dit was het mooiste plekje geloof ik :) Supermooie omgeving, na 9 dagen nog lang niet uitgewandeld, rechtstreeks vanaf de camping of op korte rij-afstand te starten.
Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige omgeving

Ton Oskam, 1-7-2017

Mooie, ruime standplaats. Fraai gelegen op helling met soms mooie vergezichten. Prima restaurant en winkel waar je brood kon bestellen. Zeer fraaie omgeving om te wandelen en te fietsen.
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Heel aardige camping met soms prachtig uitzicht.

A.J. van der Linde, 21-6-2017

Sommige plaatsen bieden een fantastisch uitzicht op het mooie Geuldal.

Er zijn maar weinig plaatsen geschikt voor tentkampeerders met een wat grotere tent omdat de ondergrond hellend en niet vlak is. Goed sanitair wat goed schoongehouden wordt. Het personeel is vriendelijk. Het restaurant biedt een goede kwaliteit voor de prijs. De bediening is echter amateuristisch ( Voor een zeer goed restaurant: ga eens net over grens naar Teuven bij Moeder de Gans!)

Voor één ding moet je oppassen: Controleer de rekeningen! Van de 5 keer was er maar 1 keer een correct bedrag in rekening gebracht.

Gereisd met partner in juni 2017

Oneerlijke en onvriendelijke mensen

Manuelle landstra- van Strijp, 1-4-2017

Prachtige camping met schoon sanitair. Jammer dat eigenares zich niet aan de prijsafspraak houdt. We hadden een winterplaats afgesproken incl tv en toeristenbelasting maar excl stroom. Bij afrekenen telde ze toch de tv en toeristenbelasting extra. Ik heb Madeleine, de eigenaresse hierover gebeld maar ze ontkende gewoon. Terwijl ik zei dat ze nog had gezegd dat we zelf het aantal dagen bij moesten houden dat we er waren omdat ze dat aan de gemeente moest afdragen. Ik nog expliciet gevraagd heb dat toeristenbelasting toch incl was. Ja zat erin zei ze, was voor hun om te weten wat ze moesten afstaan. En dan later hierover liegen!!!!
Gereisd met partner in september 2016
Madelene Mertens,

Beste, Jammer dat we op zo'n manier uit mekaar gaan alleen maar door een miscommunicatie. Zeker omdat jullie het bij ons zo naar de zin hebben gehad afgelopen winter.

Ik wens jullie toch het allerbeste en een fijne zomer toe, want ik weet dat we het de hele winter prima met mekaar hebben kunnen vinden.

Wat een mooie plek om met je camper te staan!

Roel en Jen, 5-3-2017

Geweldig weekend gehad met het hele gezin. Medewerkers rozenhout enorm vriendelijk en gastvrij. De locatie is adembenemend mooi. Top.
Gereisd familie in maart 2017
Madelene Mertens,

Dank u wel voor uw fijne recensie! Hopelijk tot een volgende keer.

Prachtig uitzicht over het Geuldal

Mooniek Crijns, 22-1-2017

Geweldig dat deze camping in de wintermaanden open is! Met standkacheltje in je campertje aan en verwarmd toilet gebouw is het heerlijk om hier te staan.
Gereisd met partner in januari 2017
Madelene Mertens,
Dank u wel voor uw fijne recensie, wij doen altijd ons best om het iedereen naar hun zin te maken.

Geweldige camping met een perfect restaurant .

Joop den Haan, 10-1-2017

Gewoon een fijne camping waar we vanaf 20 december 2016 tot 2 januari 2017 hebben gestaan met onze caravan en het was geweldig
Gereisd met partner in december 2016
Madelene Mertens,
Wat een fijne recensie, en super dat u het zo bij ons naar uw zin heeft gehad. Hopelijk tot een volgende keer!

Winterkamperen,doen!

Kees Jan Blok, 3-1-2017

Voor de eerste keer winterkamperen met de caravan. Prachtige, rustige plek uitgezocht. Fantastisch uitzicht richting Epen. Goede uitvalsbasis voor wandelingen. Lekker dineren; voldoende keuzes voor niet teveel geld. Zeer aardig bedienend personeel en eigenaren. Verwarmd en zeer schoon sanitair/douches. Volgende feestdagen weer!
Gereisd met partner in december 2016
Madelene Mertens,
Wat een fijne recensie! en heerlijk om te horen dat u zo lekker in het restaurant heeft gegeten. Tot de volgende keer!

prachtig uitzicht.

marijke, 30-10-2016

De weg ligt te dicht bij de camping.
Gereisd met partner in oktober 2016
Madelene Mertens,
Bedankt voor uw reactie, helaas zijn er sommige dingen waar ik niks aan kan doen. Maar we hebben ook een groot gedeelte camping wat niet aan de weg ligt. Misschien een andere keer?

Mooie ligging, maar chagrijnige mensen

J. van Gulick, 25-10-2016

De camping ligt heel mooi, uitkijkend op het heuvellandschap. Op een oudere mevrouw na vind ik het personeel wel erg kortaf, er kan nog geen fatsoenlijk goedemorgen of dank je wel van af; wat toch vrij elementair is bij gastheerschap. Ook niet passend bij gastheerschap is het gegeven dat je voor 20.00 uur iets te eten besteld moet hebben, daarna kan het niet meer...... Gelukkig zijn er genoeg wel leuke restaurants in de omgeving die daar niet zo spastisch over doen....
Gereisd familie in september 2016
Madelene Mertens,

Bedankt voor uw reactie, jammer dat het u zo is tegen gevallen bij ons.

Gelukkig letten we er altijd op dat iedereen de gasten groet, maar het kan er wel eens tussen glippen, onze excuses daarvoor.

En onze keuken sluit inderdaad om 20.00 maar daarom zijn wij ook al om 12u 's middags voor u paraat met veel lekkere dingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rozenhof in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rozenhof scoort een 7.64 uit 10 op basis van 150 reviews.