Epen
7,6

WebsiteLink naar website

154 reviews over Camping Rozenhof in het Nederlands

Een hele fijne week gehad

Cinjee, 18-8-2017

We hebben net een week mogen verblijven in 1 van de nieuwe stacaravans op de camping. Erg mooie caravans. Goed schoongemaakt. En supermooi uitzicht vanuit de caravan. Onze kinderen hebben zich heel de week vermaakt in de speeltuin en het zwembad. Helemaal super!

Matig

Nancy, 14-8-2017

Ligging van de camping perfect, stacaravan ruim en goed schoongemaakt. Mooi uitzicht over het dal richting Epen. Camping viel tegen, saaie camping, vrij weinig te doen, en wat er dan georganiseerd wordt is leuk voor de hele familie alleen doen er hooguit 3 families aan mee. Een speelveld voor kinderen waar de hondenpoep op ligt. Je ziet daar dus ook geen een kind spelen. Eigenaresse zie je niet op de camping zelf, alleen bij de paardenstallen en receptie. Personeel is erg vriendelijk!
Gereisd familie in augustus 2017

Lokatie geweldig maar verder ...

Bas, 13-8-2017

De locatie is geweldig vanwege het uitzicht.

Eerder al gemeld "Klein bedrag? Pinnen liever niet!".

In de uitgereikte folder bij aankomst staat dat je twee douchemunten per dag krijgt. Als je hier op attendeert omdat het er staat dan krijg je te horen "En toch krijg je ze niet! Het is hoogseizoen! Kijk maar op internet daar staat het vermeld en het wordt echt wel aangepast.".

Vind je het erg als ik dat niet geloof? De rest van de week kon er geen vriendelijk woord meer vanaf.

Mevrouw geeft het gevoel dat camping bijzaak t.b.v. haar paarden. Het enthousiasme straalt er in ieder geval niet vanaf.

Na het afmelden gevraagd of ik even een accu-tol mag gebruiken om wat vast te zetten. Opa nog bedankt!!

Moet ik na inleveren ineens €2,50 bijbetalen voor stroom verbruik? Voor een koelkast en led-verlichting maar het zal wel?

Bij het restaurant kan je overigens wel heel lekker eten voor een redelijke goede prijs en het personeel is uiterst vriendelijk.

Gereisd familie in augustus 2017

Mooie omgeving geen vlakke plekken voor caravans.

G.F., 8-8-2017

Pinnen heeft men liever niet maar alles cash afrekenen.

Jammer dat de honden vroeg in de ochtend gaan blaffen. Alle caravans moeten met behulp van een tractor versleept worden vanwege de steile hellingen.

prachtige camping

Loes, 17-7-2017

Wij hadden stacaravan op laatste plek van rij, met schitterend uitzicht op dal en heuvels, Epen. Paar prachtige zonsondergangen gezien. Keurig verzorgde camping. Eenmaal het dagmenu gegeten, fantastische ossenhaas-spies, heerlijk mals, met frites en salade. Stacaravan wordt volgend jaar vervangen hoorden we, maar echt niet het idee in "oude boel" te zitten. Wel vroegen we ons af hoe het is als je midden in een rijtje zit. Dit was het mooiste plekje geloof ik :) Supermooie omgeving, na 9 dagen nog lang niet uitgewandeld, rechtstreeks vanaf de camping of op korte rij-afstand te starten.
Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige omgeving

Ton Oskam, 1-7-2017

Mooie, ruime standplaats. Fraai gelegen op helling met soms mooie vergezichten. Prima restaurant en winkel waar je brood kon bestellen. Zeer fraaie omgeving om te wandelen en te fietsen.
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Heel aardige camping met soms prachtig uitzicht.

A.J. van der Linde, 21-6-2017

Sommige plaatsen bieden een fantastisch uitzicht op het mooie Geuldal.

Er zijn maar weinig plaatsen geschikt voor tentkampeerders met een wat grotere tent omdat de ondergrond hellend en niet vlak is. Goed sanitair wat goed schoongehouden wordt. Het personeel is vriendelijk. Het restaurant biedt een goede kwaliteit voor de prijs. De bediening is echter amateuristisch ( Voor een zeer goed restaurant: ga eens net over grens naar Teuven bij Moeder de Gans!)

Voor één ding moet je oppassen: Controleer de rekeningen! Van de 5 keer was er maar 1 keer een correct bedrag in rekening gebracht.

Gereisd met partner in juni 2017

Oneerlijke en onvriendelijke mensen

Manuelle landstra- van Strijp, 1-4-2017

Prachtige camping met schoon sanitair. Jammer dat eigenares zich niet aan de prijsafspraak houdt. We hadden een winterplaats afgesproken incl tv en toeristenbelasting maar excl stroom. Bij afrekenen telde ze toch de tv en toeristenbelasting extra. Ik heb Madeleine, de eigenaresse hierover gebeld maar ze ontkende gewoon. Terwijl ik zei dat ze nog had gezegd dat we zelf het aantal dagen bij moesten houden dat we er waren omdat ze dat aan de gemeente moest afdragen. Ik nog expliciet gevraagd heb dat toeristenbelasting toch incl was. Ja zat erin zei ze, was voor hun om te weten wat ze moesten afstaan. En dan later hierover liegen!!!!
Gereisd met partner in september 2016
Madelene Mertens,

Beste, Jammer dat we op zo'n manier uit mekaar gaan alleen maar door een miscommunicatie. Zeker omdat jullie het bij ons zo naar de zin hebben gehad afgelopen winter.

Ik wens jullie toch het allerbeste en een fijne zomer toe, want ik weet dat we het de hele winter prima met mekaar hebben kunnen vinden.

Wat een mooie plek om met je camper te staan!

Roel en Jen, 5-3-2017

Geweldig weekend gehad met het hele gezin. Medewerkers rozenhout enorm vriendelijk en gastvrij. De locatie is adembenemend mooi. Top.
Gereisd familie in maart 2017
Madelene Mertens,

Dank u wel voor uw fijne recensie! Hopelijk tot een volgende keer.

Prachtig uitzicht over het Geuldal

Mooniek Crijns, 22-1-2017

Geweldig dat deze camping in de wintermaanden open is! Met standkacheltje in je campertje aan en verwarmd toilet gebouw is het heerlijk om hier te staan.
Gereisd met partner in januari 2017
Madelene Mertens,
Dank u wel voor uw fijne recensie, wij doen altijd ons best om het iedereen naar hun zin te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rozenhof in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rozenhof scoort een 7.55 uit 10 op basis van 154 reviews.