Camping Rozenhof ***

7,7

WebsiteLink naar website

162 reviews over Camping Rozenhof in het Nederlands

Jean-Paul & Mirjam Kramer, 23-10-2017

Zeer mooi gelegen camping met prachtige panorama's over het Zuid-Limburgs landschap en Epen. Zeker 's avonds een genot met al die lichtjes 👍

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, zowel van de camping en het restaurant.

Goed en vooral zeer schoon sanitair.

Ook het super gezellige restaurant is een aanrader met een uitgebreide lunch en menukaart. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed en inrichting is super.

Wandelingen kun je starten vanaf de camping en zijn er teveel om op te noemen.

Wij gaan zeker terug 👌👌

Gereisd met partner in oktober 2017

wat een fantastisch uitzicht!

Bart Verhoeks, 22-9-2017

Samen met mijn broer heb ik twee dagen op deze camping gestaan omdat we in het weekend hebben deelgenomen aan Limburgs Mooiste. wat een prachtig uitzicht heeft deze camping!! Zeer centraal gelegen waardoor je binnen een half uur met de auto bij alle leuke plaatsen kan zijn. De camping zelf is goed verzorgd en heeft alle faciliteiten die je nodig hebt voor een aangenaam verblijf. Niks teveel maar zeker ook niks te weinig! De mensen van de camping en het personeel waren uiterst vriendelijk. Aankomende herfstvakantie gaan we met de kinderen een paar dagen naar Limburg en hebben weer een aantal nachten geboekt.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooie en goede camping. Sanitaire schoon en goed.

Ton en Ria Wien, 2-9-2017

"De Rozenhof" is een camping zoals je die in limburg mag verwachten, alles erop en eraan met.... zwembad(je).

Sanitair regelmatig schoongemaakt en warme douche. Restaurant goed en betaalbaar met vriendelijk personeel.

Snackbar aanwezig en ligging is centraal.

Het is een terrassencamping en we hadden een mooi uitzicht op het dal richting Epen.

Het is een familiebedrijf welke kort geleden is overgenomen door de dochter en haar man. De vorige eigenaar (Opa) drukt nog een stempel op de camping waardoor er een afwijkend "autobeleid" is wat de nodige "stof tot ontevredenheid" onder de campinggasten geeft. Jammer dat de gasten hier de eigenaar niet zelf over gaan aanspreken.....

Het is een camping waar ik graag nog een keer terugkom, zowel voor de mooie plaatsen met uitzichten, hygiëne als de klantvriendelijkheid. Het was een fijn vakantieverblijf.

Ton

Geweldig

Familie Hofman-Huisman, 1-9-2017

Twee weken vakantie in een stacaravan met een prachtig uitzicht over de heuvels. Nette camping met o.a. een klein winkeltje en wasmachine en droger, fatsoenlijke prijzen, vriendelijk personeel, leuke speeltuin en simpel maar doeltreffend zwembad, onze kinderen (8 &11) hebben zich er prima in vermaakt. Prachtige omgeving met veel mogelijkheden om te wandelen. Een aanrader!

Ingrid Sinnema, 31-8-2017

Prachtige omgeving, schone camping en sanitair, een heerlijke eetgelegenheid.
Gereisd met partner in september 2016

Camping met prachtig uitzicht

Fam.Dekker, 26-8-2017

Stacaravan gehuurd op deze gezellige kleinschalige camping. De caravan was schoon en het was overal netjes. Vriendelijk mensen, welke regelmatig praatje kwamen maken. Wij begrijpen niet dat mensen negatief over deze camping kunnen schrijven. Wij gaan beslist een keer terug. Van ons krijgt deze camping een dikke pluim.
Madelene Mertens, eigenaresse, 27-8-2017
Dank je wel voor jullie lieve woorden! En hopelijk tot een volgende keer.

Heerlijke vakantiebestemming

Familie Lakeman, 25-8-2017

Schone camping. Mooie ligging. Je kunt uitstapjes maken naar oa het gezellige Vaals, Aaken of Kerkrade. Wij verbleven ruim een week op deze xamping en hebben ons geen moment verveelt. Mijn ouders hadden een stacaravan naast onze ksmpeerplek gehuurd. De vrijwel nieuwe stacaravan was top, schoon en een geweldig uitzicht. Wij komen volgend jaar weer.
Madelene Mertens, eigenaresse, 27-8-2017

Dank je wel voor deze super recensie, het was fijn kennis maken met jullie.

Tot volgend jaar!!

Prima vacantie huisje. Fijne omgeving .

Klunder, 24-8-2017

Voor een rustige vacantie . Is dit een prima plek .

Vriendelijk behulpzaam personeel . Over al is wel wat .

Maar in het algemeen prima plek .

Ik zeg we komen terug .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Madelene Mertens, eigenaresse, 27-8-2017
Dank je wel voor jullie fijne recensie, en ik ben ook heel blij met mijn medewerkers. Tot een volgende keer!

Een hele fijne week gehad

Cinjee, 18-8-2017

We hebben net een week mogen verblijven in 1 van de nieuwe stacaravans op de camping. Erg mooie caravans. Goed schoongemaakt. En supermooi uitzicht vanuit de caravan. Onze kinderen hebben zich heel de week vermaakt in de speeltuin en het zwembad. Helemaal super!
Madelene Mertens, eigenaresse, 27-8-2017

Wauw, super recensie! Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad.

Tot een volgende keer!

Matig

Nancy, 14-8-2017

Ligging van de camping perfect, stacaravan ruim en goed schoongemaakt. Mooi uitzicht over het dal richting Epen. Camping viel tegen, saaie camping, vrij weinig te doen, en wat er dan georganiseerd wordt is leuk voor de hele familie alleen doen er hooguit 3 families aan mee. Een speelveld voor kinderen waar de hondenpoep op ligt. Je ziet daar dus ook geen een kind spelen. Eigenaresse zie je niet op de camping zelf, alleen bij de paardenstallen en receptie. Personeel is erg vriendelijk!
Madelene Mertens, eigenaresse, 27-8-2017
Dank u wel voor uw recensie, jammer dat het u niet helemaal goed bevallen was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rozenhof in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rozenhof scoort een 7.73 uit 10 op basis van 162 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: