Camping Minicamping Het Bovenste Bos

Camping Minicamping Het Bovenste Bos
Minicamping Het Bovenste Bos
8,8

40 reviews over Camping Minicamping Het Bovenste Bos in het Nederlands

Weidse mini camping bovenste bos

N., 14-8-2017

Prachtige ruimte en fijne tijd gehad! Enige minpunten: WiFi totaal niet aanwezig bij meerdere gasten gewoon geen verbinding.

Sanitair is netjes maar mag vaker schoongemaakt worden zodat de geur niet zo penetrant is. Douches die werken op muntjes goed waterbesparend, afwasplekken netjes alleen zou heel graag warmer water hebben gehad.. nu was het meer lauw...voor kinderen alleen niet veel te beleven..

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Deze plek voelt als thuiskomen!

Miryam van Aalst, 5-8-2017

Voor het tweede jaar hier ingecheckt met man, hond en onze dochters van 21 en 23 jaar! Heerlijk family time, rust, lekker eten veel wandelen. Het weidse uitzicht de ruime vlakke plaatsen, het schone sanitair en vriendelijke behulpzame eigenaar maken het plaatje compleet! Het heerlijke grastapijt is een weldaad voor onze verhitte voeten na een wandeling en een heerlijke slaapplek voor onze viervoeter! En bij regen is dit groene tapijt in een mum van tijd droog door de goede afwatering! Wederom een geslaagd verblijf en we checken zeker weer in in onze favoriete oude boomgaard! 😉
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Uitstekend verzorgde camping op een prima locatie

Hans, 9-7-2017

Wij stonden er met twee tent(jes) aan de beek. Mooie plek; prettige ontvangst; schoon, mooi en goed onderhouden sanitair. Terrein zag er eveneens goed verzorgd uit. Prachtige ligging. Rustig terrein zonder de veelal hinderlijke terreinverlichting. Hier is het nog donker! Wel zaklamp meenemen. Betalen voor douchen vind ik uitstekend: beperkt het water gebruik!

Een handdroogmogelijkheid bij de toiletten is aanbevelenswaardig.

Gereisd met vrienden in juli 2017

heerlijke kleine en gezellige camping

Huub en Carine, 20-4-2017

Eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam, sanitair is schoon en netjes onderhouden, voldoende toiletten en douches.

camping is netjes onderhouden, gras gemaaid, perfect

prachtig uitzicht en geweldige omgeving.

Gereisd met partner in april 2017

Fantastische (mini) camping

Ruud, 16-9-2016

Wat een super camping ruime plaatsen uitermate vriendelijke beheerders. Niets kunnen ontdekken wat verbetert zou kunnen worden.
Gereisd met partner in september 2016

Geweldige camping op een super locatie

L v Aalst, 17-8-2016

De camping heeft een geweldige ligging en is een goede uitvalsbasis voor mooie wandelingen in de omgeving.

Grote plaatsen voorzien van een mooi uitzicht.

Sanitair is zeer netjes en word goed schoon gemaakt.

Er zijn natuurlijk altijd mensen die op en aanmerkingen hebben, tegen die mensen wil ik graag zeggen, ga lekker naar een hotel of zo.

Voor een fijne vakantie moet je absoluut bij HET BOVENSTE BOS zijn. Super vriendelijk ontvangen en altijd gemoedelijk .

Genoeg restaurants in de buurt met heerlijke streekgerechten.

Zeer zeker komen we hier nog terug.

Groeters uit Brabant.

Gereisd met partner in augustus 2016

Schitterend gelegen, ruimte voor verbetering!

j.oskam46, 8-8-2016

Wat is Zuid Limburg mooi! Wat ligt camping Het Bovenste Bos schitterend! Lekker grote plaatsen, rustige bezoekers, alles verloopt soepel. We maakten fantastische wandeltochten en hebben ons prima vermaakt. Het sanitair: je kunt er prima afwassen (wens: warmer water), de washokjes bieden prima privacy en de douches zijn in orde. De toiletten en m.n. de urinoirs dienen echt beter te worden schoongemaakt. Toen de maskerende geur was uitgewerkt, rook je, nou ja, dat is wel duidelijk.
Gereisd met partner in juli 2016

Voor herhaling vatbaar!

Frank Gerardi, 9-8-2015

Kleinschalige camping, mooi onderhouden met prachtig uitzicht over de omgeving.

Heel vriendelijk ontvangen door vaste campinggast. Sanitair was schoon en functioneel.

Geen winkeltje of eetgelegenheid, maar de streek is zo toeristisch dat er genoeg keuze is aan restaurants. Lekkere bakker in dorp. Hier kan je tot rust komen en prachtig fietsen en wandelen.

Gereisd met partner in juni 2015

Geweldige camping!

Carla, 12-8-2014

De camping ligt erg mooi, ruime plekken, prachtig uitzicht, mooie natuur, Emiel is altijd vriendelijk en behulpzaam, prijs/kwaliteit is prima, er zijn genoeg heerlijke restaurant in de buurt, kortom een grote aanrader als je van rust en natuurlijk houdt!
Gereisd met partner in januari 2014

Goed als noodoplossing, verder ondermaats

Walschot, 21-7-2014

Kamping overbezet, zelf petanquebaan werd gebreukt als standplaats, ook de plaats naast de afvalcontainers en gastank, wat veiligheid betreft onverantwoord "wespen", komt men voor een paar nachten en er komt een kanpeerder voor langere tijd en die heeft interesse in uw plaats omdat er meer schaduw is moet men opruimen en steld men u onverantwoorde plaatsen voor, pas als men er niet mee akkorrd gaat krijgt men een betere. Bij avond kan men best een zaklamp bij zich hebben want totale verlichting ontbreekt. Een inschrijvingsformulier hebben we niet gezien en betalen via pinnen kan niet. Voor ons een tweederangs camping te gebruiken als noodoplossing niet aan te bevelen voor een gezellige vakantie.
Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Het Bovenste Bos in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Het Bovenste Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Het Bovenste Bos scoort een 8.79 uit 10 op basis van 40 reviews.