Camping Landgoed Alleleijn *****

Zoover award

173 reviews over Camping Landgoed Alleleijn in het Nederlands

Genieten pur sang

Godelieve Wijnands, 14-10-2017

Wij komen hier al jaren en krijgen er geen genoeg van.

Geweldige camping, lieve eigenaren, prachtige ligging, heel mooi sanitair en een geweldige omgeving.

Ik hoop dat we nog heel wat jaartjes mogen komen.

Gereisd met partner in oktober 2017

Zo hoort het!!

Hans van der Kooij, 11-9-2017

De overige reviews roemen de ligging en o.a. sanitair. Allemaal waar. De meeste camping in deze streek hebben goede reviews. En toch ga ik elk jaar een paar keer tussendoor naar deze camping. Waarom toch? Kan het ook soms moeilijk verklaren, maar het is waarschijnlijk de unieke mix tussen vakmanschap (liefde voor het vak van de eigenaren) en de vrijheid die ze je gunnen op je plekje. Er is aandacht voor je als het moet en voor de rest bescheiden op de achtergrond. En dat is heel prettig, anders wordt het al gauw klef! Gemis aan een zwembad of weinig speeltuig voor kinderen ervaar je niet. Die kinderen die er zijn hebben het grootste plezier gewoon in de buitenlucht. Mijn kleindochter vond het hier heerlijk en taalde niet naar ipad enz. En verder in najaar heerlijk nazomeren met vnml. senioren. Soms slecht weer kleeft ook niet zo aan je. Je krijgt een paar extra matten onder je voortent en je wordt naar en van je plek gesleept. Ik weet het wel!!!
Gereisd met partner in september 2017

geweldig

bert en meschtilda van de haar, 9-9-2017

dat je geen dicht grondzeil mag gebruiken [hoeven de mensen het niet te kopen]

maar wel goed dat je dan kunststof vloerdelen kunt krijgen.

het oude toiletgebouw kan wel een opknapbeurt krijgen.

oude douches zijn geweldig.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtige camping.

Marian, 6-9-2017

Mooie en goed onderhouden camping. Zeer schoon sanitair.
Gereisd met partner in augustus 2017

Ons terugtrekken van de buitenwereld.

Nellie en Huub, 19-8-2017

Een geweldige camping, qua ligging, qua ruime plekken en ontzettend lieve eigenaren. Danielle en Ruben zijn zo ontzettend begaan met iedereen. Ik wil ze dan ook nog eens bedanken voor dat extra stukje aandacht. Wij komen zeer zeker terug.

Je kunt hier heerlijk wandelen en je waant je in het buitenland als je om je heen kijkt. Wij wonen op een half uurtje rijden van de camping, wij zijn in plaatsjes geweest waar wij nog nooit van gehoord hebben.

Wauw!!!!

Fam Witteveen, 30-7-2017

Wat een geweldige camping met super lieve en zorgzame eigenaars.

Voor ons de mooiste camping van Zuid Limburg.

De ligging is werkelijk fantastisch.

We komen zeker terug.

In één woord FANTASTISCHE

Yvonne Bastiaans, 28-7-2017

Wij hebben enorm genoten van de prachtige camping. Hartelijk ontvangst door Daniëlle de gastvrouw. De camping ziet er verzorgd uit. het sanitair is ook geweldig!!

Kortom een plek om terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2017

Misschien wel de mooiste camping van Nederland.

Rob van de Lande, 21-7-2017

Rustiek, niet te groot. Goed onderhouden, qua terrein en qua sanitair onovertroffen. Eigenaren super vriendelijk. Duidelijk hart voor de zaak. Ligging prachtig, op glooiend terrein naast de maisvelden en de koeien. Afstand 10 fietsminuten van Epen. Een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2017

Misschien wel de mooiste camping van NL

Herald, 29-6-2017

Prachtig in het heuvelland gelegen met weidse vergezichten. Prima startpunt voor wandelingen door heuvels en bossen. Met Epen en Sippenaken op loopafstand. Helemaal goed
Gereisd met partner in juni 2017

De mooiste camping van Nederland

Anneke Vleeming, 19-6-2017

Alleleijn is een prachtig gelegen camping in het zuidelijkste puntje van Nederland. De ontvangst was meer dan hartelijk. Tijdens ons verblijf van Hemelvaart tot en met Pinksteren deden Daniëlle en Ruben er alles aan om ons een fantastische vakantie te geven. De camping is heel rustig gelegen op het mooiste plekje van Nederland ! Top!!!
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Alleleijn in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Alleleijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed Alleleijn scoort een 9.05 uit 10 op basis van 173 reviews.