Epen
9,1

Uitstekend

Zoover award

169 reviews over Camping Landgoed Alleleijn in het Nederlands

Ons terugtrekken van de buitenwereld.

Nellie en Huub, 19-8-2017

Een geweldige camping, qua ligging, qua ruime plekken en ontzettend lieve eigenaren. Danielle en Ruben zijn zo ontzettend begaan met iedereen. Ik wil ze dan ook nog eens bedanken voor dat extra stukje aandacht. Wij komen zeer zeker terug.

Je kunt hier heerlijk wandelen en je waant je in het buitenland als je om je heen kijkt. Wij wonen op een half uurtje rijden van de camping, wij zijn in plaatsjes geweest waar wij nog nooit van gehoord hebben.

Wauw!!!!

Fam Witteveen, 30-7-2017

Wat een geweldige camping met super lieve en zorgzame eigenaars.

Voor ons de mooiste camping van Zuid Limburg.

De ligging is werkelijk fantastisch.

We komen zeker terug.

In één woord FANTASTISCHE

Yvonne Bastiaans, 28-7-2017

Wij hebben enorm genoten van de prachtige camping. Hartelijk ontvangst door Daniëlle de gastvrouw. De camping ziet er verzorgd uit. het sanitair is ook geweldig!!

Kortom een plek om terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2017

Misschien wel de mooiste camping van Nederland.

Rob van de Lande, 21-7-2017

Rustiek, niet te groot. Goed onderhouden, qua terrein en qua sanitair onovertroffen. Eigenaren super vriendelijk. Duidelijk hart voor de zaak. Ligging prachtig, op glooiend terrein naast de maisvelden en de koeien. Afstand 10 fietsminuten van Epen. Een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2017

Misschien wel de mooiste camping van NL

Herald, 29-6-2017

Prachtig in het heuvelland gelegen met weidse vergezichten. Prima startpunt voor wandelingen door heuvels en bossen. Met Epen en Sippenaken op loopafstand. Helemaal goed

De mooiste camping van Nederland

Anneke Vleeming, 19-6-2017

Alleleijn is een prachtig gelegen camping in het zuidelijkste puntje van Nederland. De ontvangst was meer dan hartelijk. Tijdens ons verblijf van Hemelvaart tot en met Pinksteren deden Daniëlle en Ruben er alles aan om ons een fantastische vakantie te geven. De camping is heel rustig gelegen op het mooiste plekje van Nederland ! Top!!!
Gereisd met partner in mei 2017

Mooi camping

Ronald, 8-6-2017

Dit is een camping met grote mooie plekken. Op veel plekken wel rekening houden dat de caravan op helling staat, waardoor je moet corrigeren om die goed te hebben staan. Omgeving is heel mooi.

Toilet gebouw in een woord super en zeer schoon.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi; schoon; rust: het bestaat echt!

Margriet, 6-6-2017

Soms zijn er vakantieplaatsen die je eigenlijk voor jezelf wilt houden: zo uniek zijn ze. Dit is zo'n plek!

Camping Landgoed Alleleijn is goed onderhouden; heeft ruime plaatsen, waarvan een aantal met een fantastisch uitzicht. De ontvangst op de camping is heel vriendelijk (let op, je kunt niet pinnen): je kunt hier met je vragen en voor tips terecht. Het is duidelijk dat het bedrijf met passie wordt geleid. Misschien wel het belangrijkste op een camping: het sanitair. Op Landgoed Alleleijn is dit superschoon. Er zijn 2 gebouwen, waarvan 1 met het nieuwste sanitair.

Kleine kinderen kunnen op de camping lekker rommelen (er staat een speeltoestel); voor oudere kinderen is er geen aanvullend vertier.

Op de grens van Nederland en België is het in deze mooie omgeving goed onthaasten. Mocht je toch behoefte hebben om digitaal te gaan: de WIFI is gratis.

Wat mij betreft een aanrader; wij gaan zeker op herhaling!

Geweldig

Liesbeth, 5-6-2017

Wij komen hier al een aantal jaren voor kort of iets langer verblijf. Een heerlijk plekje,vriendelijke eigenaren. Zelfs met slecht weer heb je het naar je zin. Wij komen dan ook volgend jaar weer heel graag terug.

Super camping

Johan, 4-6-2017

Zeer mooi uitzicht. Camping wordt zeer goed onderhouden. We zijn hier voor een tweede keer terug geweest dit jaar. Sanitair is meer dan in orde en de vriendelijkheid van de camping eigenaren is subliem. Als je wilt wordt je geholpen met het plaatsen van de caravan.

Enige minpunt wat ons betreft is geluidsoverlast tot in de nacht uit de omgeving. Beide jaren hebben we meerdere avonden/nachten hier overlast van ondervonden.

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Alleleijn in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Alleleijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed Alleleijn scoort een 9.05 uit 10 op basis van 169 reviews.