Hotel De Smidse *

25 reviews over Hotel De Smidse in het Nederlands

Aangenaam verblijf

Robin, 16-7-2016

Zeer klantvriendelijk.

Kamers waren netjes maar vrij 'basic'

Gereisd met partner in juli 2016

Weekend terug in de tijd

Danny, 24-4-2016

Zo vreselijk grappig. Weekend aanleunhuisje gehad met de kinderen. Ver terug in de tijd. Huisje met interieur van serieus rond de oorlog denk ik. Was ineens bij mijn oma thuis. Kids vonden het geweldig. Wel voorzien van alle gemak. Ontbijt uitgebreid en lekker. De service prima. Heerlijk wandelen in de omgeving. Ik zeg absoluut doen.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

Net als bij mijn moeder thuis

bram kort, 29-6-2015

Over smaak valt niet te twisten. Je moet van het interieur houden maar alles is er en werkt zoals je verwacht dat het werkt en vaak nog beter. De kwaliteit van het eten en de service is grandioos. Er was zelfs een oplader voor mijn mobiele telefoon!
Gereisd met vrienden in juni 2015

Prima verblijf!!

Simone en Stella, 31-8-2014

Inmiddels voor de tweede keer bij de smidse geweest. Een keer in de hooizolder en een keer in de smidse zelf. Inderdaad, de kamers zijn wat gedateerd, maar aan de andere kant past dit ook volledig bij de hele uitstraling en sfeer! Welke echt goed zijn!!!! Wij zouden zo weer terug gaan!!!
    Gereisd met partner in augustus 2014

een oude Herberg, rustige ligging, lekker eten

els, 21-7-2014

Hotel de Smidse is een echte oude Herberg, het is er gezellig zitten op het terras en het eten is prima. We waren hier maar één nacht vanwege wandelingen.
    Gereisd met vrienden in mei 2014

Mooi gelegen herberg

aenav, 13-7-2014

Mooie herberg persoonlijk ben ik geen liefhebber van dit soort kamers (oma stijl)voor een overnachting. Herberg ligt in een mooie omgeving en ontbijt was goed. Personeel klantvriendelijk
    Gereisd met partner in juli 2014

Zalig eten

Beere, 6-5-2014

Prettig gelegen terras in de zon of onder een boom, altijd druk van wandelaar tot motorrijder en zelfs Belgen en Duitsers.

Maar het geheim is er 's avonds te gaan dineren. Reserveren aangeraden want zaak zit vol. Dit is nog een echte chef met liefde voor zijn vak. Volop biologische streekproducten, met liefde klaargemaakt. Niet het allergoedkoopst maar zeker de moeite.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

fijne herberg zoals een herberg hoort te zijn

Max, 19-10-2012

Geweldig uitzicht vanaf terras. lekker knusse herberg waar wandelaars en fietsers erg welkom zijn ook met vieze schoenen. leuke ambiance ook volgens ons om een ouderwetse hotelkamer te boeken. Restaurant van zeer goed nivo.
    Gereisd met partner in oktober 2012

Heerlijk!

Twee vriendinnen, 5-4-2012

Een prima hotel voor natuurmensen die kunnen genieten van een werkelijk geweldig ontbijt, de rust van het knusse hotel en de prachtige omgeving.

Wij komen terug !!!

Gereisd met vrienden in maart 2012

te mooi voor woorden

maarten de wind, 29-8-2011

Authentiek hotel met een enorme gastvrijheid, geweldige sfeer met name in de grote eetzaal. Dit is een geniaal hotel!!! Alles klopt!!!
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Smidse bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Smidse in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Smidse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Smidse scoort een 7.78 uit 10 op basis van 26 reviews.