Hotel De Kroon ***

Hotel De Kroon
De Kroon
7,4

98 reviews over Hotel De Kroon in het Nederlands

Prima hotel, mooi weekend gehad.

Thea, 16-7-2017

Wij hebben hier een prima weekend gehad. Zeer gastvrije eigenaar, ontbijt goed verzorgd en meer dan genoeg, hotel ligt prachtig in de dorpskern. Je kunt overal over zeuren maar wij hadden een prima kamer met goede bedden, netjes en schoon. Onze fietsen mochten binnen staan. Zou zo weer een weekend hier boeken. De inrichting moet je van houden maar vind ik totaal niet belangrijk tov de gastvrije sfeer en de service.
Gereisd met partner in juli 2017

Gezellig om weer terug te zijn

Petra Goossens, 11-6-2017

Inmiddels alweer voor de 3e keer in hotel Kroon. De gastvrijheid, sfeer, mooie kamers, heerlijk ontbijt maken iedere keer weer dat we ons meteen thuis voelen. We hebben nu al zin om weer terug te komen.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldige gastvrije ontvangst.....

Gerrit en Maria van den Berg, 20-12-2016

Hotel is misschien wat oubollig maar daar staat tegenover dat iedereen daar het naar je zin probeert te maken.Alles is mogelijk en niets is te veel.De bedden zijn goed,het ontbijt is prima verzorgd en we hebben lekker gegeten.Eigenaar is altijd in voor een praatje.Wij hebben het nu al voor de tweede keer erg naar onze zin gehad en komen beslist volgend jaar nog eens terug.
Gereisd met partner in december 2016

Echt waar voor je geld

Oosterkamp, 4-12-2016

Zeer gastvrij ontvangen en niet alleen bij de ontvangst maar het hele weekend.

Leesbril vergeten maar de eigenaar gaf spontaan zijn eigen leesbril voor gebruik dit weekend

Goed:

- Ligging

- Ontbijt

- Personeel

Wat zou beter kunnen:

- Douche

Gereisd met partner in december 2016

Zeer gastvrij en gezellig!

Toon en Truus Brabant, 28-11-2016

De ontvangst was geweldig. Een beetje verouderde inrichting misschien maar daar moet je doorheen kijken. Goed ontbijt ruim voldoende alles werd aangevuld op verzoek en lunchpakketje mocht je meenemen.

Gastvrijheid is het grote pluspunt.

Gereisd met partner in november 2016

Niet voor herhaling vatbaar

M. Phaff, 20-10-2016

Alle waarde naar zijn geld. Gastvrijheid is goed, maar het hotel is idd sterk verouderd en heeft de inventaris van een kringloopwinkel. Dit kan zijn charme hebben, maar zeker aan de schoonmaak ontbreekt wel eea. Dit betreft het gehele hotel, maar zeker ook het restaurant. Thee werd gereserveerd op een dienblad waar de suiker al enige tijd op vast gekleefd zat, de menagesetjes (peper, zout en maggi) kunnen wel een sopje gebruiken, dikke laag stof op bijv bankstel in de tv hoek en andere tafels/stoelen/accessoires. Upgrade gedaan van standaard kamer naar mini suite (€ 7,50 pppd). O.a. slechte verlichting, trapje af naar de badkamer en vieze vloerbedekking.

Op dinsdagavond oefenden de jachthoornblazers in het hotel. De avond erna hadden de zangers van de Gregoriaanse kerk hun oefenavond in het hotel. Bijzonder.

Ontbijt en diner is goed, maar kan beter.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Lachwekkend

Mr & mrs Smith, 20-9-2016

Dit is een hotel die zo in een klucht kan. Kamers met kleedjes over de vieze plekken op het tapijt, hoeslakens met gaten er in, de bedden zijn laag en totaal doorgezakt.. Badhanddoeken met gaten en waar de rafels aanhangen.

Balkon met kapotte tafel en stoelen.

Het enige enorme pluspunt was de gastvrijheid van de eigenaar, helaas maakt dit de rest niet goed. Voor ons geen verblijf meer in dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2016

even onthaasten

dhr Drissen, 16-9-2016

Ouder hotel maar super gezellig door beheerder
    Gereisd met partner in augustus 2016

Je voelt je hier echt thuis

Bruin en nolten, 23-8-2016

Je voelt in dit hotel de nostalgie . Het is er gezellig , gemoedelijk . Iedereen die hier werkt geeft je het gevoel dat je welkom bent . Het ontbijt is gevarieerd en het is goed . Je mag een lunchpakketje meenemen voor later op de dag . Het avond eten is ook goed . Heb je vragen ergens over word je ook goed geholpen . Prima hotel als je de kleine dingen van het leven weet te waarderen . Wij hebben een fijne week gehad hier .
    Gereisd met partner in augustus 2016

Slecht

Van der Meer, 8-8-2016

Het hotel is erg oubollig en rommelig. De kamers zijn niet echt schoon, vlekken op het tapijt en alles is oud of kapot. Voor het ontbijt betaal je met z'n tweeën 30 euro per dag, voor oude en harde broodjes, de eieren zijn te lang gekookt (eigeel is groen) en het is erg simpel verder. Daarnaast moesten we 2,5 keer zoveel betalen dan waar we voor geboekt hadden. Dit hotel is het geld helaas niet waard.
    Gereisd zakelijk in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Kroon bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Kroon in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Kroon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Kroon scoort een 7.4 uit 10 op basis van 98 reviews.