6,9

Matig

40 reviews over Kasteel Elsloo in het Nederlands

Mooie locatie, goede keuken, enorm verouderd hotel

Petra, 13-7-2017

Het eten en de sfeer in het restaurant is meer dan goed. De sommelier is uiterst vriendelijk. Echter wanneer je een hotelarrangement neemt gaat het verblijf in de hotelkamer een slechte indruk achterlaten. Erg gedateerd voor de prijs van ca. 100,00 euro excl. ontbijt. Ik schrok enorm 's-ochtends bij het openen van de (smoezelige) gordijnen. De kozijnen zaten van de binnenkant helemaal vol met kleine vliegjes. Ze zaten tevens bekneld in web en vlogen ook in de rondte. Er zaten vlekken van de vorige gasten op de spiegel van de kast, de wasbak liep niet door, de toiletbril was geel, de naden van de douche waren geoxideerd en de kalk laat los aan de muren/-en plafond. In de hotelkamer zelf zat rag in de hoeken met kleine spinnetjes.

Wat het ergste van alles is: ik heb er meermaals melding van gemaakt en een reactie blijft uit. Kan deze arrogantie nog in deze tijd vraag ik me af.

Gereisd met partner in mei 2017

Mooie plek belabberd restaurant

Maarten Postma, 29-5-2017

De plek het kasteel en kasteelpark zijn prachtig. Het restaurant daarentegen is vreselijk. Het begint al met een menukaart waar dingen niet op staan, tussengerechten voorgerechten zijn etc. Een makreel die van je bord glibbert in de olijfolie. Gewoon met een normaal bestek ongefilleerde vis eten. Niet te doen. Bij het hoofdgerecht precies hetzelfde: Geen steakmes en een haasbiefstuk serveren zou gaan. Maar bij deze zeemleren lap zou dit geen overbodige luxe zijn. Als er weinig smaak zit aan het vlees kwakken we er gewoon een lading saus overheen moet men gedacht hebben. Vreemd was dat ze enkel aan de mensen die hun bord leeg hadden vroegen of het gesmaakt had. Tot slot het dessert: iedereen nam een dessert. Ik had geen zin meer in eten en paste voor een dessert. Normaal gesproken vraagt men dan of je dan koffie lust. Nee dit is winst moeten ze gedacht hebben. Er werd niets gevraagd.Ja toen de hele groep klaar was en ze wellicht hoopten nog een ronde koffie te slijten.......
Gereisd familie in mei 2017

Een fijn verblijf gehad in een prachtige omgeving

riëtte, 16-7-2016

Alles was prima, vriendelijke ontvangst en bediening bij het ontbijt. De serveersters willen het je graag naar de zin maken.

Nette kamer en zeer schone badkamer

Alles passend in de sfeer van een oud gebouw.

Hier komen we graag nog eens terug.

Gereisd met vrienden in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kasteel Elsloo bij :

Vriendelijk onthaal op leuke plek

Sebastiaan, 8-5-2016

Keurige ontvangst. Knusse kamer, met goed bed. Douche wat gedateerd.

Heerlijk eten van het kwalitatief goede ontbijt. En ook in het restaurant.

Prijzen voor zowel eten als slapen zijn reëel. Vriendelijke bediening, zeker bij het ontbijt!

Gereisd met partner in mei 2016

Fantastisch en sfeervol

Marianne van Alphen, 13-2-2016

Mooie combinatie tussen prachtige omgeving service en gezelligheid!
Gereisd alleenreizend in januari 2016

Fantastische plek

Janneke Klazema- van Amerongen, 17-12-2015

Twee hele fijne dagen! 🍸🍷
Gereisd met partner in december 2015

De hoofdgerechten werden zelfs Koud geserveerd

Wim Sanders, 17-5-2015

De prijs is niet in verhouding met het eten. Het was zonde van ons geld. Het eten is erg fantasieloos en heeft weinig smaak. De hoofdgerechten zeebaars en gegrild lamsvlees werden zelfs koud geserveerd. De ober liet weten dat dit komt, omdat het erg druk is. Geen excuus, vonden wij. Wij lieten hem weten dat een warm gerecht en alle tijde nooit koud geserveerd mag worden. De hoofdgerechten werden vervolgens 'opgewarmd'. De risotto en de champignons waren van onze borden verdwenen. Het hoofdgerecht uiteindelijk toch nog warm kunnen eten. Dessert viel tegen. Nooit meer restaurant kasteel Elsloo.
Gereisd anders in januari 2015

Een absolute aanrader:geweldige kasteeel

lenny reijnierse, 14-11-2014

Ik snap niets van negatieve reakties. Wat een warm onthaal op een werkelijk prachtige plek midden in de natuur. Moderne kamers met kasteelalure. Erg schoon en werkelijk heerlijke bedden, Super vriendelijk personeel van kasteelheer tot receptie. Heerlijk 4 gangen wild gegeten met een zeer kundige sommolier. Ondanks de drukke bezetting geen geluidshinder in kamers gehad. Wij hebben een lange afwisselende wandeling gemaakt vanuit het kasteel, langs water, heuvels en door prachtige bossen.Alleen in de kasteeltuin kan je al uren zwerven. 10 km van Maastricht maakt het tot een ideale uitvalsbasis. Na wandeling op het verwarmde buitenterras gezeten en later met heerlijke hapjes en zelf gebakken brood aan de bar. Het was een weekend vakantie. Wij waren met een groep van 8 (kritische zaken mensen) maar zullen op kasteel elsloo graag terugkomen. Ook de prijskwaliteitverhouding is erg goed, Wij hadden een arrangement geboekt voor een erg aantrekkelijke prijs. Echt een aanrader dus
Gereisd zakelijk in november 2014

Geen idee waar de slechte reactie's vandaan komen

Lenneke, 9-12-2012

In september heerlijk gegeten en overnacht in kasteel Elsloo!

Ik snap niet waar de negatieve reacties vandaan komen.

De badkamer is inderdaad aan de kleine kant maar wel hartstikke schoon en geen problemen gehad. Mooie kamers en alles wat je nodig hebt. Ook aardig personeel. Ik zou er zo weer naar toe gaan. Ook lekker gegeten en ze doen niet aan kleine porties!

Gereisd met partner in januari 2012

Heerlijk rustige plek

Astrid, 16-11-2012

hotel plus restaurant is in een oude hoeve.

Kamers zijn niet groot maar wel netjes,

Romantische omgeving ook geschikt voor bruiloften.

Gereisd familie in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kasteel Elsloo bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Elsloo in Elsloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Elsloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Elsloo scoort een 6.89 uit 10 op basis van 40 reviews.