Beoordelingen Kasteel Elsloo

Elsloo
31 beoordelingen
Beoordelingen Kasteel Elsloo
Maasberg 1, 6181 GV, Elsloo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Elsloo in Elsloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Elsloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Kasteel Elsloo scoort een 6,5 uit 10, op basis van 31 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Elsloo in Elsloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Elsloo, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Kasteel Elsloo de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 23 vakantiefoto's van Kasteel Elsloo vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Kasteel Elsloo met andere accommodaties in Elsloo.
Even geduld a.u.b.

5,6
6,7
5,8
2,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, 2012
"Geen idee waar de slechte reactie's vandaan komen"vertalen
Lenneke
10,0
8,0

09-12-2012 In september heerlijk gegeten en overnacht in kasteel Elsloo!
Ik snap niet waar de negatieve reacties vandaan komen.
De badkamer is inderdaad aan de kleine kant maar wel hartstikke schoon en geen problemen gehad. Mooie kamers en alles wat je nodig hebt. Ook aardig personeel. Ik zou er zo weer naar toe gaan. Ook lekker gegeten en ze doen niet aan kleine porties!

Met vrienden, Okt. 2012
"Absoluut geen aanrader"vertalen
J.E. Marcus
4,0

25-10-2012 Op het allerlaatste moment nog voor diezelfde avond geboekt. Eeerst zeiden ze dat er alleen nog een twijfelaar was, toen dat er maar 1 kamer was (wij wilden er 2) en plotseling waren er toch 2 dubbelkamers. Kamer was klein, douche had een douchegordijn (zeer ouderwets) dat bovendien bij aanraking naar beneden viel, er zaten pluggen in voor een zeepbakje, dat er niet was, goedkoop rauhfaserbehangetje. En als klap op de vuurpijl werd er wijn en bier in rekening gebracht dat wij niet hadden gehad! Zeer slechte prijs-kwaliteit verhouding.

Met partner, Feb. 2012
"Als je een Romantisch Kasteeltje wil dan deze..."vertalen
rob
6,0
3,0
6,0
3,0

19-02-2012 Kasteel Elsloo is niet een lokatie die je als romantisch kasteeltje moet boeken,kamer was geen 3 sterren waard en erg gehorig,je kon de buren woord voor woord verstaan.Kamer was erg klein en niet van deze tijd qua gemakken.Receptioniste was vriendelijk maar het deed het hem allemaal net niet.Snel overslaan en iets anders boeken zou ik zeggen.

De beste prijzen en last minutes voor Kasteel Elsloo bij:

Met partner, Feb. 2012
"Mooie omgeving"vertalen
Peetje
9,0

05-04-2012 wij zaten in de torenkamer zeer leuk om een keer mee te maken vriendelijk personeel en mooie omgeving.

Met partner, 2011
"Wat een tegenvallertje"vertalen
Charella
1,0

13-12-2011 We hebben onderstaande reacties pas gelezen nadat we geboekt hadden, dus we gingen een beetje met tegenzin richting Elsloo. Een dag vooraf nog even gebeld of we niet toch van de reservering konden af zien vanwege het matige punt. Dit kon niet. We hebben ons verblijf niet fijn ervaren en kunnen veel dingen die hieronder staan be-amen. Dus als iemand hierheen wil, bedenk je een 2de keer, er zijn veel leukere en moioere kastelen in die omgeving. Wij vieren hier in elk geval geen valentijn meer

Met partner, Nov. 2011
"Fantastisch weekend"vertalen
Marny en Wilma Walt...
10,0
8,0

20-11-2011 We zijn weer een weekend verwend in Kasteel Elsloo. Wat hebben we het fantastisch gehad. De ontvangst was aller hartelijkst. Daarna werden we begeleidt naar de kamer. Allebei de avonden hebben we heerlijk gegeten, met daarbij de heerlijk bijpassende wijnen. De bediening en service vinden wij top. De receptioniste heeft ons zaterdags heel goed geholpen toen we naar Kasteel Hoensbroek wilden. Kortom wij gaan weer terug

Met partner, Sept. 2011
"De Botanische tuin achter het kasteel ."vertalen
fr_woning
8,0

22-09-2011 -234- De Botanische tuin achter het kasteel Elsloo , word onderhouden door vrijwilligers van het I.V.N , Instituut Voor Natuureducatie . Op hun uitnodiging mochten wij de tuin bekijken , er stonden nog heel wat planten in bloei . Ons werd gewezen op de oleanderboom , die nog vol zat met zaden . De tuin is tegen een berg aangelegd en heeft aardig wat hoogte verschillen , dat maakt de kijk op de planten juist uniek . Na een uurtje en een gesprekje met de vrijwilligers , zijn we verder gegaan . Een aanrader als je in de buurt bent van Kasteel Elsloo in Limburg.

Met partner, Sept. 2011
"Op het terras wat gedronken ."vertalen
fr_woning
7,0

17-09-2011 -225- Kasteel Elsloo in het plaatsje Elsloo ligt op een mooie lokatie aan het Julianakanaal . Op het terras hebben we koffie gedronken , daarna zijn we door de kasteeltuin gaan wandelen , ondere anderen om de vijver . In de tuin voor het kasteel , worden veel auto's geparkeerd , wat het fotogeniek van het kasteel niet ten goede komt . De borders voor het kasteel , zijn rijkelijk gevuld met bloemen . Achter het kasteel ligt de Slakmolen , die op bepaalde tijden in werking is . Via een aantaltrappen kom je in het historisch gedeelte van Elsloo . Vlakbij is ook het Schippersmuseum .

Met vrienden, Sept. 2011
"Wij hebben er koffie gedronken ."vertalen
Fawo
7,0

03-12-2011 Het kasteel Elsloo ligt aan het Julianakanaal . Het heeft een gezellig terras en de bediening is goed . Voor het kasteel ligt de kasteel tuin , die goed word onderhouden . Het plaatsje zelf is op een heuvel gebouwd , met een mooie kerk . Verder is er nog een museumpje .

Met partner, 2011
"Enorme teleustelling"vertalen
Henk
1,0

21-08-2011 Jaren geleden ooit gelogeerd toen was het prima. Maar nu... Parkeerplaats was overvol, veel gasten uit bedrijfsleven, die 's avond's allemaal vertrokken, dus alle auto's over de kiezelstenen weg. Daarna begon het personeel op te ruimen, hierdoor tot 1.00 uur wakker gelegen, enorme herrie! Om 1.45 uur ging het brandalarm af... Toen kwam ook nog de brandweer, leuk draaiende motor voor het hotel.
Kamer was zeer klein, zonder enige vorm van luxe. Eten was redelijk, maar waarom krijg ik vis geserveerd terwijl ik had aangegeven dit niet te lusten?
Heb het arrangement niet afgemaakt, ik was er helemaal klaar mee, hier kom ik nooit meer.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?