Beoordelingen Camping Marisheem*****

Marisheem*****
97 beoordelingen
Beoordelingen Camping Marisheem*****
Brugweg 89, 6102 RD, Echt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marisheem***** in Echt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marisheem***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Marisheem scoort een 7,3 uit 10, op basis van 97 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marisheem***** in Echt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marisheem*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Marisheem***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 32 vakantiefoto's van Camping Marisheem***** vinden. Je kunt 1 video van Camping Marisheem***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Camping Marisheem***** met andere accommodaties in Echt.
Even geduld a.u.b.

7,7
6,3
7,5
7,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Zonde van mijn tijd en geld. echt nooit meer"vertalen
sanstra
4,0
6,0

16-08-2014 stil, gedateerd, ongezellig, klant onvriendelijk, niets te doen op de camping afgezien van een zwembad en een cafe/kantine/snackbar.

omgeving is mooi buiten de camping

je moet je vertier buiten de camping zoeken.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Goeie camping!"vertalen
Mulder
7,0

28-07-2014 Goed onderhouden sanitair bij de es velden de andere toilet gebouwen zijn wat oud. Het zwembad mag wat aan de vloer gebeuren voor de rest mooie en grote zwembad met een hele mooie glijbaan. De aucomodatie is naar een jaar zeer weinig geworden omdat de animatie team er niet meer is dus zeer weinig activiteiten overdag. er is geen winkel op de camping maar binnen een paar minuten rijden ben je bij een Jan Linders, Aldi en een lidl.

Voor de rest een prima camping en je kunt je er goed vermaken we staan er intotaal al 7 jaar.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuk voor feestgangers"vertalen
petra
4,0
9,0

19-08-2014 Gezien het thema Rust, natuur en ruimte gingen wij vol goede moed naar deze camping. Overdag goed te doen, maar om 21u gingen de speakers aan op het terras. Vreselijke herrie tot wel 01u 's nachts. 5 zvonden per week animatie. Veel overlast van schreeuwende jeugd. Zwembad is leuk en ook het enige dat onderhouden is. Verwaarloosd voetbalterrein, vervuilde fietscrossbaan, te weinig gesnoeid enz. Sanitair deels vernieuwd. Wat oud is, is ook vies helaas. Het vaste staanders deel is helemaal te triest om aan te zien, behalve dan die paar die vooraan staan. Verder moet je ook maar niet kijken. Bijna alleen maar vaste klanten, ook op campinggedeelte. Als nieuwkomer ben je het gesprek van de dag ( pof eigenlijk de hele vakantie) Hele kleine plekken. iedereen kijkt bij elkaar op tafel. (afhaal)Frituur is goed, tosti's droog en oud. Leuk terras. Wifi waardeloos.

Met jonge kinderen, 2014
"Prima camping met sporen van vergane glorie"vertalen
kaat
7,0

03-06-2014 Op deze camping ligt de nadruk op de vaste staanders. Deze vaste staanders zijn overigens allemaal even vriendelijk. Het sanitair is netjes. Het sanitair dicht bij de plaats waar wij stonden was onlangs van binnen opgeknapt. Van buiten zeer zeker niet. Het sanitair bij het zwembad is verouderd.
Veel rommel (afval, scherven, oude campingstoelen) op en rondom de "crossbaan". Een opruimbeurt is hard nodig, evenals het regelmatig maaien van het gras rond bijvoorbeeld de speeltuin enz.
De prijskwalieit verhouding is goed. De vriendelijkheid van het personeel aan de receptie is zeer wisselend en laat zeker te wensen over, gemiste kans.
De omgeving is mooi en er is veel te ondernemen. Ook zeker met kleine kinderen.
Voor een voorjaarsvakantie vinden wij het een prima camping.

Met oudere kinderen, Apr. 2014
"Nooit meer!!"vertalen
Carla
7,0

07-05-2014 In de meivakantie met oudere kinderen geweest, Bij aankomst bleek de camping bijna leeg te zijn. Gras stond hoog. Receptie zeer beperkt open (tot 16:00 uur) en de bar en frituur van 17-19 uur.Totaal geen enkele mogelijkheid om ergens op de camping of op het terrasje koffie te drinken of ijsje te eten.Op de website staat aangegeven dat er een sportveld is. Het gras stond echter zo hoog dat er helemaal geen mogelijkheid was om te voetballen.Uiteindelijk hadden de kinderen een verhard voetbalveldje ontdekt. dat was echter afgesloten.Ze zijn toen net als anderen door het kapotte hek geklommen en hebben daar een aantal dagen kunnen voetballen totdat ze daar weer weggestuurd werden.Er is dus echt NIETS voor de kinderen te doen,Over het geheel een klacht verstuurd,niets gehoord. Het is een camping met mooie beloften op de site, maar waarmaken ho maar. Het is voorseizoen maar tov het hoogseizoen scheelt het nauwelijks qua prijs maar wel qua faciliteiten.een afrader!!

Met jonge kinderen, 2013
"Leuke vakantie gehad in het hoofdseizoen"vertalen
FamBos
5,0

15-09-2013 We zijn 2 weken in het hoofdseizoen geweest op Marisheem en hebben een leuke vakantie gehad. Het zwembad is super, zowel de glijbaan als het kinderbad. Goed aan de scheiding met het grote bad gedacht d.m.v. hekken. Ook de fietscross mogelijkheid door het bos was leuk voor onze zoon.Alleen sanitair was niet goed schoon, dit was erg jammer en kan zeker beter! Wel was er veel lawaai vanuit de horeca door de disco, maar voor ons persoonlijk niet erg storend geweest. Al met al wel een gezellige vakantie gehad.

Met een groep, 2013
"Leuk maar.."vertalen
sieldra
10,0

01-09-2013 Net terug van een weekend kamperen op deze camping. De camping ligt zeer dichtbij het dorpje Echt. Wat trouwens erg leuk is.. De camping zelf is heel mooi, zeker veel leuke kinderspeelplaatjes. Het zwembad is leuk maar heel erg koud. De patatzaak is alleen in het weekend vanaf zaterdag in de namiddag open. En al vroeg in de middag hoorde we keiharde housemuziek dat tot 24.00u. door ging! Even googlen en we kwamen er achter dat dit geregeld in het weekend voor komt aangezien er vlak bij een discotheek/feest cafe is gevestigd. Dus rustzoekers, wees gewaarschuwd!! Verder wel een hele mooie camping de wc's en dergelijke zijn zeer luxe, netjes en schoon.

Met partner, Aug. 2013
"Geen succes in het naseizoen?!"vertalen
J.F. Aukes-Jager
6,0

14-09-2013 Wij verbleven hier van 24 aug. tot 14 sept. 2013. De broodjesservice was er op 24 augustus al niet meer en bar/snackbar was alleen 2 uur in het weekend open. Begin september werden opeens alle prullenbakken verwijderd. Bij navraag vertelde men ons, omdat wij in het naseizoen minder betaalden, er dus ook minder service was en omdat zij deze huurden, ze werden verwijderd. Wel stonden de bakken nog een aantal dagen op de parkeerplaats! Het sanitair werd helaas ook maar eens in de 4 dagen schoongemaakt, ook vanwege het naseizoen. De vloer is er nooit gedweild, want het plastic van een tampon heeft er 3 weken gelegen! Toen wij zeiden dat we dit niet klantvriendelijk vonden, werd weer gezegd, dat we ook een lagere prijs betaalden in het naseizoen! Nou Marisheem: het is een mooie camping maar zonder service in het naseizoen!

Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Nooit Meer!!!"vertalen
T.van den Akker
7,0

20-08-2013 Alles gesloten m u v receptie,zwembad en sanitair.

Met oudere kinderen, Aug. 2013
"Lekker weggeweest"vertalen
Judith
8,0

12-08-2013 Leuke camping met voor elk wat wils. Y veld is heerlijk om te staan. Lekker ruim en zonnig. Minpunt is dat het erg zuinig is met de kraantjes op het veld. Verder alles naar wens. Limburg is schitterend. Al blijft zuid-limburg "het neusje van de zalm".

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?