Beoordelingen Camping Marisheem*****

Marisheem*****
89 beoordelingen
Beoordelingen Camping Marisheem*****
Brugweg 89, 6102 RD, Echt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marisheem***** in Echt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marisheem***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Marisheem scoort een 7,5 uit 10, op basis van 89 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marisheem***** in Echt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marisheem*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Marisheem***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 32 vakantiefoto's van Camping Marisheem***** vinden. Je kunt 1 video van Camping Marisheem***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Camping Marisheem***** met andere accommodaties in Echt.
Even geduld a.u.b.

7,4
8,1
6,5
7,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, 2013
"Leuke vakantie gehad in het hoofdseizoen"vertalen
FamBos
5,0

15-9-2013 We zijn 2 weken in het hoofdseizoen geweest op Marisheem en hebben een leuke vakantie gehad. Het zwembad is super, zowel de glijbaan als het kinderbad. Goed aan de scheiding met het grote bad gedacht d.m.v. hekken. Ook de fietscross mogelijkheid door het bos was leuk voor onze zoon.Alleen sanitair was niet goed schoon, dit was erg jammer en kan zeker beter! Wel was er veel lawaai vanuit de horeca door de disco, maar voor ons persoonlijk niet erg storend geweest. Al met al wel een gezellige vakantie gehad.

"Twitter beoordelingen"
1-9-2013 @xufollowromy rii best, superleuk weekendje gehad met @xfabiano_ @Xdenniskok @JanssenWilco @djHOEKI & peter. #camping #marisheem --- Bron: https://twitter.com/xufollowromy/status/374141032507928576
met partner, Aug. 2013
"Geen succes in het naseizoen?!"vertalen
J.F. Aukes-Jager
6,0

14-9-2013 Wij verbleven hier van 24 aug. tot 14 sept. 2013. De broodjesservice was er op 24 augustus al niet meer en bar/snackbar was alleen 2 uur in het weekend open. Begin september werden opeens alle prullenbakken verwijderd. Bij navraag vertelde men ons, omdat wij in het naseizoen minder betaalden, er dus ook minder service was en omdat zij deze huurden, ze werden verwijderd. Wel stonden de bakken nog een aantal dagen op de parkeerplaats! Het sanitair werd helaas ook maar eens in de 4 dagen schoongemaakt, ook vanwege het naseizoen. De vloer is er nooit gedweild, want het plastic van een tampon heeft er 3 weken gelegen! Toen wij zeiden dat we dit niet klantvriendelijk vonden, werd weer gezegd, dat we ook een lagere prijs betaalden in het naseizoen! Nou Marisheem: het is een mooie camping maar zonder service in het naseizoen!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Nooit Meer!!!"vertalen
T.van den Akker
3,0
2,0
1,0
7,0

20-8-2013 Alles gesloten m u v receptie,zwembad en sanitair.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Lekker weggeweest"vertalen
Judith
8,0

12-8-2013 Leuke camping met voor elk wat wils. Y veld is heerlijk om te staan. Lekker ruim en zonnig. Minpunt is dat het erg zuinig is met de kraantjes op het veld. Verder alles naar wens. Limburg is schitterend. Al blijft zuid-limburg "het neusje van de zalm".

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prima vakantieplek voor een weekje"vertalen
jwlianne
6,0

9-9-2013 Genoeg plekken in de omgeving waar je heen kunt, leuk zwembad met een mooi poort met kinderslot naar het grote zwembad. De plek waar wij stonden was lekker groot. Sanitair prima, op het eerst gezicht mooi schoon, kijk je goed niet ( 2 jonge meisjes moesten het in korte tijd 1x per dag schoon houden). Een pluspunt is dat ze familiedouches hebben, ook een babyverschoonhoek.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Goede camping met leuke animatie voor de kinderen"vertalen
Jeu
8,0

8-8-2013 Goede camping, met leuke en enthousiast animatieteam.
Een minpuntje er hadden meer douches en afwasplekken mogen zijn bij de toeristische kampeerplaatsen, hierdoor toch bijna elke dag moeten wachten.

"Mooie, schone camping."vertalen
Patricia de Dood
7,0

9-8-2013 He is een mooie camping, schoon en genoeg te doen voor de kinderen. Personeel is aardig en vriendelijk. Nadeel is dat de beheerder zich niet laat zien. Niet bij slecht weer maar ook niet bij evt. calamiteiten. Als je dat geen probleem vind prima camping om op te vertoeven.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Dit doen we maar niet weer"vertalen
ArjenB
7,0

26-7-2013 De camping ziet er verzorgd uit en ligt in een leuke omgeving.
Mooi om een uitstapje te maken naar België of Duitsland.
Ik vind dat de horeca erg veel geld laat liggen door de beperkte openingstijden. Na 23.00uur kwam het lawaai dan weer wel uit de horeca (jammer). Het personeel is echter wel vriendelijk en behulpzaam.
De beheerder liet zich niet zien na bijv. noodweer en dat is dan weer jammer.
Een beetje meeleven met de gasten is toch niet teveel gevraagd?

"Hele leuke vakantie"vertalen
Rotsaert daisy
6,0

24-7-2013 Je hebt wel een fiets of auto nodig als je uitstappen wil doen, dichtbij is er een bushalte die naar het station kan brengen
Hele leuke vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar, supervriendelijk, familiair, gewoon geslaagd.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Super leuke week vakantie gehad"vertalen
Fam. de Boer
10,0

14-7-2013 Leuke plek op groot veld. Super animatie. Prachtig zwembad. Een aanrader!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?