9,3

Uitstekend

43 reviews over Camping Minicamping op den Boender in het Nederlands

Rustige camping, ideaal voor jonge gezinnen

Eline Catseman, 12-8-2017

Met ons gezin met 2 kleintjes in een van de safaritenten vakantie gevierd, een echte aanrader! Zoveel speelruimte, vriendjes in een leuke omgeving en de gastvrijheid!! Wij hebben genoten en komen zeker terug.
Gereisd familie in januari 2017

Heerlijk gehad!

AS, 17-8-2016

Mooie camping. Klein en overzichtelijk. Goede sanitaire voorzieningen, schoon ook. Fijn dat er een familiedouche is.

Speeltuin is mooi en ligt in het midden van één van de veldjes, zodat je goed zicht op de kinderen kunt houden.

Geen negatieve punten te bedenken. (misschien de vele muggen...)

Machtig mooi

Fam. van der Meulen, 16-8-2016

We hebben met twee kinderen (1 en 4) een weekje vertoefd in een mooi ingerichte safaritent. De tent is ruim, netjes en van alle gemakken voorzien. Voor de tent een eigen vuurplaats en veel gras voor de kinderen om te spelen. Elke avond dieren voeren voor de kinderen; simpel maar o zo leuk. Er is veel gelegenheid om te spelen; trekkers, skelters, zandbak, klimtoestel en voetbalveldje, kortom voor jonge kinderen een waar paradijs. Wij vonden het fijn dat we op achterste veld verbleven, het eerste veld was behoorlijk druk met caravans en tenten dicht op elkaar.

Het sanitairgebouw is klein, maar ondanks de volle camping hebben we nauwelijks hoeven wachten op ons beurt. En ook belangrijk: altijd schoon!

De eigenaren zijn aardig en staan altijd klaar voor de gasten, ze weten hoe ze er een leuk en gemoedelijk sfeertje van moeten maken. In de omgeving is veel te doen: natuurgebied de Maasduinen vonden we zeer mooi, net als ZooParc Overloon en Kasteeltuin Arcen.

Op den Boender: een aanrader!

Super leuke camping!

Jobbine, 15-8-2016

We hebben een heerlijke vakantie gehad met ons zoontje van 5. Hele open en gezellige sfeer op de camping, veel om te spelen en de kinderen hebben er de hele dag plezier met elkaar. Erg mooi sanitair, leuk georganiseerde avonden met een vuurtje of pizza s bakken. Wij gaan zeker terug!
Gereisd familie in augustus 2016

super camping ontzettend gastvrije eigenaren

marlinde caspers, 10-8-2016

De faciliteiten voor de kinderen waren geweldig. Dieren voeren, marshmallows roosteren en een groot speelveld. De eigenaren zijn lief, gastvrij en doen alles voor je en voor de camping. Caravans zijn super leuk gepimpt. Sanitair is mooi en schoon.

Eigenlijk heb ik verder geen verbeterpunten.

Gereisd familie in augustus 2016

Ideaal met kleine kindjes!

Familie Holvoet, 9-8-2016

Onze dochter van 2 heeft hier de tijd van haar leven gehad. De trampoline en het ander speelmateriaal was een succes. 's Avonds mogen de kinderen de dieren gaan voederen. Iedere avond was onze dochter enorm enthousiast om de kippen, de varkens en het konijn 'te gooien'. Het sanitair is zeer netjes en praktisch. Wij verbleven in een safaritent, dit was een heel leuke ervaring met alles er op en er aan. 's Avonds maakten we een vuurtje aan de tent en er was plaats genoeg om te badmintonnen. Venlo is een leuke stad in de buurt. Ook is er een pretpark net over de grens in Duitsland 'Irrland' wat ongelooflijk tof was (en niet duur). We hebben niets negatiefs te vertellen over Camping Op Den Boender. Marloes en haar familie zijn heel lieve mensen, we voelden ons onmiddellijk thuis. We komen graag terug!
Gereisd familie in juli 2016

Een paradijs voor jonge kinderen

Tim, 8-8-2016

Wat een leuke vakantie moest worden voor mij eb mijn dochter, werd een waanzinnigie vakantie!

De camping is mooi en overzichtelijk. Het speelmateriaal voor de kids zijn super, evenals de vrij te gebruiken loopauto's, skelters en ander speelgoed. Maar het meest positieve is de sfeer die de eigenaren weten te creëeren. Natuurlijk zijn de overige campinggasten hier ook debet aan.

Wellicht volgend jaar weer!!

Fijne camping

JSVleuten, 7-8-2016

Een hele fijne kleine camping met voornamelijk jonge kinderen tot een jaar of 8. De speeltuin op zichzelf is al een droom voor de kids en dan hebben ze de skelters en al het zandspeelgoed nog niet eens gezien. Super. De sfeer is relaxed en savonds spelen de ouders nog een spelletje met elkaar. In de omgeving is meer dan genoeg te doen.

Aan het eind van de week liep de camping vol en toen vonden we het wel wat druk met zoveel kinderen voor de tent maar het grootste deel van de tijd was de camping niet vol en was het fijn.

Leuke camping

Nele, 4-8-2016

Positief: Leuke camping. Veel speelruimte voor de kinderen (vooral voor jongere kinderen). Proper en modern sanitair. De pizza-avond was zeer geslaagd. Veel uitstapjes in de omgeving mogelijk (vooral voor kinderen). Gezien de meeste mensen kleine kinderen meehadden was het altijd stil tegen 21u.

Eerder negatief: Weinig info over de omgeving voorhanden. Eigenaars zijn zeer vriendelijk, maar weinig aanwezig. Plaatsen zijn eerder klein (tenten staan dicht op elkaar). Geen broodservice. Dieren voederen: het gaat enkel om 2 varkens, wat kippen en 1 konijn.

Top vakantie

Marleen, 3-7-2016

Een fantastische kleine camping om lekker tot rust te komen. Ideaal voor kleine kinderen. Met een groot campeerveld met in het midden een speelgelegenheid. Je kunt de kinderen gerust de hele dag laten spelen. Een paar keer per week gaat 's avonds het kampvuur aan en mogen de kinderen marshmallows roosteren.

De kampeerplaatsen zijn zeer ruim en je hebt alle ruimte op het grasveld voor je. Het sanitair is keurig. In de omgeving is van alles te doen voor jong en oud.

Gereisd familie in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping op den Boender in Castenray, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping op den Boender zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping op den Boender scoort een 9.27 uit 10 op basis van 43 reviews.