Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide *****

7,8

WebsiteLink naar website

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor EuroParcs Resort Brunssummerheide bij:

549 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide in het Nederlands

Fantastisch huis gelegen op zeer net park

Jowi, 2-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Het zag er allemaal uit alsof het net volledig was opgepoetst. Veel vaklui doende het groen in perfecte staat te houden. Ons huis was hoog gelegen, waardoor wij een fantastisch uitzicht hadden. Alles was zeer ruim, alhoewel de slaapkamer beneden wel aan de kleine kant is. Wij hebben geadviseerd om de toegang tot huis 157 te voorzien van een toegang per trap. Zeer spijtig, dat tijdens ons verblijf het restaurant gesloten bleek te zijn.
Gereisd met partner in september 2017

Mooi park, slecht onderhouden en vuil

Lorenzo, 17-9-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

Erg vriendelijke ontvangst en restaurant was goed, dat waren de enige pluspunten die ik kon opnoemen.

De huisjes waren er onhygienisch, schimmel in de badkamer en overal stof. Wij werden gewoon ziek door de schimmel en het vocht. Ook de bedden waren bedroevend slecht.

Wij zijn de volgende dag met gierende banden naar huis gegaan terwijl we voor 3 overnachtingen geboekt hadden, nooit meer dus.

Gereisd met partner in september 2017

Heel leuk

Ilja, 7-9-2017
  • Onderkomen5

Hele mooie, gezellig ingerichte en nette huisjes. Mensen op het park zijn erg aardig.

Heerlijke week genoten

Dejong, 6-9-2017
  • Onderkomen8

Mooie woning aan water gelegen zoals wij ook gereserveerd hadden.

Rustig park met goede ligging.

Schoon huis met voldoende plaats.

vervuild park

Van de Coeverring, 2-9-2017
  • Onderkomen6

Omgeving is prachtig. Het vakantiepark op zich werd vroeger goed schoongehouden. De laatste tijd neemt het parkmanagement er maar een loopje mee en ziet alles er slordig en vervuild uit. Op veel plaatsen hondenpoep en zwerfvuil. De televisie valt bijna elke avond uit, meldingen hierover wordt niets mee gedaan. Jammer, voorheen was het zo'n mooi park.

Niet voor herhaling vatbaar

Fam Van den Heuvel, 28-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Bij aankomst hadden we even een "wow" gevoel door het uitzicht vanaf de toegangspoort.

Dit veranderde al snel toen we door de receptioniste nogal kortaf teruggestuurd werden omdat we een half uur vroeger aan de incheckbalie stonden, dit kon pas vanaf 15h want dan zouden de huisjes pas gepoetst zijn.

We gingen in de taverne iets drinken tot het tijd was in te checken. Terug aan de incheckbalie stonden intussen lange rijen mensen tot buiten aan te schuiven. Rond half 4 konden we uiteindelijk inchecken en toen we aan ons huisje kwamen (Pavillon Etage 8 maar NIET aan het water zoals ze in de brochure afgebeeld staan) was de poetsdienst net aangekomen. Tot half 5 hebben we buiten op een kaal, snikheet, niet overdekt en ongezellig terras gewacht tot we eindelijk onze koffers konden uitpakken.

Het huis werd in allerijl gepoetst en daar konden we nadien ook de sporen van zien. Vloeren nog vol zand, spinnenwebben, stofwolken onder de bedden.

De keuken was gelukkig gerieflijk en ruim en alle keukenapparatuur, bestek, glazen,...waren netjes achtergelaten door de vorige huurders. De badkamers zijn piepklein en krijgen bijna geen verluchting dit maakt dat er een muffe geur hangt, de badkamer boven was ergst, rook er naar schimmel en dit kregen we met niks weg. Ook de bedden vonden wij niet goed, om deze reden een nacht vroeger vertrokken.

Mijn man dacht er te kunnen vissen via eigen terras maar dat was dus ook een tegenvaller gezien we geen huisje aan het meertje hadden. De zwemvijver toont op de foto's stukken groter dan hij is (ook worden foto's gebruikt van vroeger toen er nog geen huizen rond gebouwd waren) en er is slechts op 1 omheind steigertje de mogelijkheid om te vissen. Wij waren er met een volwassen dochter, kleinkind en vrienden. Voor het kleintje (4j) was er een speeltuintje waar we haar steeds moesten helpen erop te kunnen want alles was te hoog, voor de oudste dochter niks van faciliteiten, daarvoor moest je een half uur rijden naar park Limburg. De trampoline kon niet op gespeeld worden, daar was een groot gat in en lag de rest van de week plat. Het frituurtje op het park is nooit open en het terras naast het frituurtje en de zwemvijver oogt enkel mooi vanop afstand. Het zwemwater ziet er ook niet appetijtelijk uit om in te zwemmen. In het park staan de huisjes werkelijk op elkaar geplakt, van privacy is er eigenlijk geen sprake. Een deel van de huisjes zijn van eigenaars en je kan er zo uitpikken welke huisjes van europarcs zijn...namelijk diegene met een tuin vol onkruid en een niet afgebakend terras. Ons terras lag letterlijk op straat terwijl we achteraan direct in de heide zaten en daar een mooi privaat terras zou kunnen aangelegd worden. Wij hebben dus zelf wat geïmproviseerd en de tuintafel naar achter gedragen om die daar in het bos te zetten en zo toch wat van de rust en de natuur te kunnen genieten. In het park zelf moet je ook goed mobiel zijn, het is er constant bergop en af, je kan er fietsen huren maar geen elektrische. Er is ook geen parkwinkeltje waar je 's ochtends een vers broodje of sapje kan halen. Dit kan wel geleverd worden tegen een prijsje. Brasserie de Uitvlucht is het restaurant van het park, de bediening is er vriendelijk, je kan er voor een degelijke prijs lekker eten en kan er genieten van een mooi uitzicht.

Groot voordeel aan het park is dat het zeer centraal gelegen is, je kan er alle kanten uit en er zijn veel (vaak betalende) activiteiten voor het hele gezin in de buurt.

Teleurstelling!

Maria Margaretha, 27-8-2017
  • Onderkomen4

Het park is mooi gelegen, dat is een positief punt maar voor de rest laat het wel wat te wensen over.Wij hadden geboekt via touroperator en kregen een kostenoverzicht via andere touroperator. Daarop stond een bedrag van €20 vermeld voor voorkeurskosten,daar ik van niks wist heb ik gebeld en bleek ik een voorkeur voor een bepaald huisje nr. 71 opgegeven te hebben volgens Mw. Aangezien ik daar nog nooit geweest was leek mij dit een foutje en dit werd op mijn herhaalde verzoek gecorrigeerd. Toen ik echter vrienden vertelde van dit voorval bleken zij bij toeval ook geboekt te hebben bij touroperator voor een ander park en jahoor zij hadden ook zgn. 'voorkeur' opgegeven,is dit het beleid bij touroperator?? Verder was bij aankomst het huisje niet klaar,moesten we buiten wachten tot er gedweild was,waren de bedden superslecht en was alles niet schoon, kruimels in de keukenkasten,smerige ramen en vieze sok onder de poef.Deurtje van een kast kwam eraf en tv sloeg vaak van nl zenders af, WiFi werkte niet.Gaan hier niet meer heen...

Tegenvaller

Gerdien, 26-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Huisje was bij aankomst smerig. Wifi werkte niet, dus enorme telefoonrekening, tv lag er vaak uit.

Erg zonde van de op zich mooie, ruime woning dat deze zo smerig zijn. Bij aankomst kon ik meteen aan de schoonmaak. Er is later wel opnieuw een schoonmaakster geweest om alle plukken hondenhaar en etensresten van de vloeren en meubilair te halen en doucheputje te ontstoppen, maar fris is anders, zoals luxaflex in de keuken maar ook de binnenkant van de koelkast en heel vieze vlekken in vitrage.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi huis op prachtige ligging, maar zo smerig.

I.de wind, 21-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Bijna een uur later dan de afgesproken tijd konden we ons huisje in. Wat een tegenvaller was dit, het huisje was zo smerig. Toiletten, wasbakken en spiegels waren te vies voor woorden. Overal lag stof op en onder de bedden, behalve de stof, ook nog de achtergebleven rommel van vorige bewoners. Doucedeuren lagen er uit en een kastdeur kon niet open. Natuurlijk geklaagd, schoonmaaksters terug om de klachten te verhelpen, maar deze heel jonge meisjes zien het probleem niet. Dus alles zelf maar schoongemaakt. Bij het douchen 's avonds liep het water niet goed weg, waardoor er een wateroverlast in de woonkamer ontstond. Zo jammer is dit, want de huisjes zien er mooi uit, zijn ruim en gezellig. En de ligging is prachtig, via een trapje in de tuin sta je in de bossen waar je prachtig kunt wandelen en fietsen.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Uitzicht en ligging huisje goed. Service minder.

Monique, 19-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

Positief: ligging en uitzicht huisje.

Negatief: Hygiëne was niet super. Trapleuning zat los en onderhoud was matig. We hadden een cv-ketel die gas lekte. Eén nacht in een extreme gaslucht geslapen. Daarna is het gas afgesloten en werd aangeboden om in een ander huisje te douchen. Helaas was het park niet bereid om een tegemoetkoming te geven voor de overlast. Personeel bij het restaurant was niet professioneel een gastvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide in Brunssum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide scoort een 7.84 uit 10 op basis van 551 reviews.