7,9

WebsiteLink naar website

• Activiteiten6,2
  • Onderkomen8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide***** bij :

541 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide in het Nederlands

Mooi huis op prachtige ligging, maar zo smerig.

I.de wind, 21-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Bijna een uur later dan de afgesproken tijd konden we ons huisje in. Wat een tegenvaller was dit, het huisje was zo smerig. Toiletten, wasbakken en spiegels waren te vies voor woorden. Overal lag stof op en onder de bedden, behalve de stof, ook nog de achtergebleven rommel van vorige bewoners. Doucedeuren lagen er uit en een kastdeur kon niet open. Natuurlijk geklaagd, schoonmaaksters terug om de klachten te verhelpen, maar deze heel jonge meisjes zien het probleem niet. Dus alles zelf maar schoongemaakt. Bij het douchen 's avonds liep het water niet goed weg, waardoor er een wateroverlast in de woonkamer ontstond. Zo jammer is dit, want de huisjes zien er mooi uit, zijn ruim en gezellig. En de ligging is prachtig, via een trapje in de tuin sta je in de bossen waar je prachtig kunt wandelen en fietsen.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Uitzicht en ligging huisje goed. Service minder.

Monique, 19-8-2017
  • Onderkomen5

Positief: ligging en uitzicht huisje.

Negatief: Hygiëne was niet super. Trapleuning zat los en onderhoud was matig. We hadden een cv-ketel die gas lekte. Eén nacht in een extreme gaslucht geslapen. Daarna is het gas afgesloten en werd aangeboden om in een ander huisje te douchen. Helaas was het park niet bereid om een tegemoetkoming te geven voor de overlast. Personeel bij het restaurant was niet professioneel een gastvriendelijk.

Gereisd familie in juli 2017

Mooi park maar dat is het ook wel.

Linda van Wieren, 12-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

De ligging van het park is erg mooi! Als je bij de receptie naar beneden kijkt over het park heen is prachtig om te zien. Echter absoluut geen park voor kids. Geen activiteitenteam oid. Geen zwembad op het park (daarvoor moesten we naar resort Limburg :( )

Niet handig voor honden, geen losloop plek oid. Dat terwijl honden wel mee mogen.

Wij zaten met 7 personen en een hond in een huisje. Huisje had een mooie ligging aan het water (ook voor betaald) echter was het water, waar je ook in zou moeten/kunnen zeemmen, behoorlijk vies! Had de week voor wij er waren, blauwalg in gezeten en toch lieten ze er mensen en ook kids in zwemmen! Hond had er ook steeds van gedronken en was flink aan de dunne hierdoor. Jammer dat prrsoneel hier niets van zei.

Verder waren de mensen erg vriendelijk!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Er zijn nog wel verbeterpunten

Yvonne, 11-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Verbleven in een 10 persoons huisje. Bij aankomst was de vloer van de benedenverdieping zo vies, dat we die eerst zelf hebben schoongemaakt. Geen opgemaakte bedden (wel voor betaald) en te weinig handdoekpakketten. Ruim huis, mooie ruime badkamers. Wel een aantal mankementen (geen gordijn in slaapkamer, slechts 1 werkend spotje in de woonkamer, veel kapotte vloertegels, kapotte schuifdeur van de kast, losse afdekplaatjes op gaten in de muren) Jammer, want het huis is echt goed uitgerust voor een fijne vakantie voor 10 personen. Lekker gegeten bij de Brasserie. Voor de activiteiten (animatie, zwemmen) moet je naar resort Limburg.
Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijk, mooi en rustig park.

Helene, 29-7-2017
  • Onderkomen8

Mooi rustig park. Een goede uitvalsbasis voor uitstapjes. Vriendelijk personeel die meteen aan het werk gaan met opmerkingen en dit naar behoren oplossen.
Gereisd familie in mei 2017

Dit nooit meer! Betr. huisje nr. 32

Pohlert, 27-7-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Huisje nr. 32 is verschrikkelijk! We verbleven hier van 21 tot en met 28 juli 2017, maar zijn een dag eerder vertrokken. De vloer van het huisje kraakt heel erg, fijn als je 's nacht naar de toilet moet en iedereen er wakker van wordt. Bij aankomst liepen er heel veel mieren door de keuken, met als gevolg dat je de andere dag je heerlijke zoetigheden weg kon gooien..... Na 2 dagen gemeld dat de matrassen van de tweepersoonskamer niet goed waren. Later die dag constateerden we zelf dat het bed was doorgezakt! Na twee dagen kwam er eindelijk iemand kijken. Nieuwe matrassen hadden ze niet, laat staan een nieuw bed. De meneer van de technische dienst, die echter helaas voor ons niet te verstaan was, kon alleen maar schouderophalend en zonder iets te doen het huisje verlaten..... Ik heb de receptie gewaarschuwd dat men dit huisje na ons echt niet meer konden/mochten verhuren! Ik hoop dat ze dit ook doen!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Prachtig

Van der Pas, 25-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mooie en zeer nette woning. Omgeving is gezellig, zeker kerkrade tijdens het wmc.

Mooi park, bij parkeerplaats mag wel eens opgeruimd worden.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk!

Charissa, 21-7-2017
  • Onderkomen7

Ik vond alles heerlijk de omgeving maar ook de rust!

De heuvels in het gebied is wel ff wennen voor een amsterdammer.

Gereisd familie in juli 2016

nooit meer

G. Daselaar, 12-7-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Je moet geluk hebben eerst was de reservering niet goed gegaan en moesten we naar ander chalet, dat stonk zo erg was niet te doen voor mij ernstig longpatient dus terug naar receptie en tot onze verbazing konden we ineens wel naar t geboekte chalet ja fijn was super smerig mijn partner kon gelijk aan de gang schoonmaakpersoneel was al weg hier hadden wij na een heel vervelend jaar naar uit gekeken om lekker uit te rusten het is beschamend om zo met mensen om te gaan 😷
Gereisd met partner in juni 2017

Een heel mooi park in een geweldige omgeving

Alie, 29-6-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Ik kan niets bedenken wat er niet goed was
Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide in Brunssum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Brunssummerheide scoort een 7.88 uit 10 op basis van 543 reviews.