Hotel Het Maashotel ****

8,6

17 reviews over Hotel Het Maashotel in het Nederlands

fijn verblijf

hanna, 11-9-2017

het uitzicht was prachtig, hotelkamer netjes, de bedden zijn aan vernieuwing toe. Het ontbijt was niet voor een 4* hotel.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Top hotel

Jan, 5-12-2016

Top Hotel met een prachtige kamer, perfect ontbijt, zeer vriendelijke bediening en een prachtige uitzicht op de Maas. Top Klasse.
Gereisd met partner in december 2016

Kreukvrij!

Guyot, 26-4-2016

Warme ontvangst, met een oprechte vriendelijkheid.
Gereisd met vrienden in april 2016

Uitmuntend!

Lex, 4-8-2014

Voorbereid op een overnachting in een eenvoudig hotel werden we bij aankomst in het Maashotel meer dan aangenaam verrast door de luxe, zeer royale en fraai ingerichte kamer met balkon en een schitterend uitzicht op de Maas. In de kamer ontbrak het aan niets: een ruime badkamer met bad en douche, koffie- en theefaciliteiten, goed werkend wifi, gemakkelijke stoelen, een bureautje etc. etc.

De gastheer en -vrouw en het overige personeel waren allervriendelijkst.

Het restaurant is modern en smaakvol ingericht. Gerechten zijn voortreffelijk, worden smaakvol opgediend en zijn heel betaalbaar.

We waren er op een mooie zomeravond en konden op het fraaie terras (met dito uitzicht) dineren. Onvergetelijk. Kortom: aanbevolen!

Gereisd met partner in juli 2014

Erg jammer!

Vervoort, 13-7-2014

Mooi hotel met mooie kamers maar erg jammer dat de service ronduit slecht is.

Wij hebben afgelopen zaterdag op zondag het bruidspaar een hotelkamer cadeau gedaan voor de huwelijksnacht. Vooraf de kamer geboekt en afgesproken dat het met ontbijt was én het hotel zou voor een verrassing zorgen voor het bruidspaar. We hebben in de middag de sleutel opgehaald en al betaald.

In de nachts hebben we het bruidspaar afgezet. Helaas hebben ze het niet gered om te ontbijten.

De dag erna kreeg het bruidspaar bij het inleveren van de sleutel het verzoek om te betalen. Terwijl het de dag ervoor betaald was en het kamernummer op de bon stond. De "verrassing" is er helaas ook niet geregeld

Na telefonisch contact werd ons aangegeven dat dit om een foutje ging maar dat ze er helaas niks aan konden doen, hooguit zou het bruidspaar nog een keer kunnen komen ontbijten. Het teveel betaalde bedrag wordt terug overgemaakt maar het cadeau is dus totaal niet wat wij ervan hadden verwacht.

Erg jammer!

Gereisd anders in juli 2014

eten ho maar

I.D. van der Wedden, 18-4-2012

Dit hotel werd door ons geboekt omdat we uit ervaring weten dat je er ook heerlijk kan eten. Bij aankomst werd ons meteen gemeld dat we er die avond niet konden eten: hoezo gezellig weekendje.......
Gereisd met partner in april 2012

Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen!

Joey Soplantila, 27-5-2011

We werden zeer gastvrij ontvangen.

De kamers waren groot en ruim. Zeer netjes!

Voorzien van TV, wekkerradio, bad en douche, minibar, koffiemachine, waterkoker en nog meer luxe.

Meeste hotelkamers zijn toch kleiner voor deze prijs, dus we waren zeer onder de indruk wat we zagen (veel lof hierover).

Service was uitermate van hoog niveau. Een van ons was die avond beetje ziek geworden, maar de service van de bediening en keuken waren zelfs bereidt om onze zieke patient te voorzien in de hotelkamer van eten en drinken. Dit noem ik pas echt gastvrijheid van ongekende hoogte. Gewoon de tijd en service geven die een gast kan krijgen. Kortom, uitstekende service! Uitstekende bediening!

Het eten in het restaurant was zeer verrassend!

Tartaar kalfshaas, zeebaars, kwartel, cappuccino van kreeft, kalfshaasfilet en een assortiment van desserts.

Gereisd met partner in mei 2011

Netjes & verzorgd.

Hans, 12-7-2010

Wij hebben hier slechts één nacht verbleven met s'morgens een ontbijt.

De ontvangst was prima.

De kamer was erg netjes.

Wij sliepen met ons zoontje op dezelfde kamer en dat was zeker géén probleem.

Het was een warm weekend en op de kamer stond de ventilator al te draaien.

Het ontbijt ( 08.00 -10.00 ) is super vers en verzorgd en er is volop keuze.

Het hotel ligt zoals de naam al zegt aan de maas en de meeste kamers hebben

daar ook mooi uitzicht op vanaf het balkon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Het Maashotel is voor ons super sinds vele jaren.

A.s.Blitz, 8-1-2010

Het Maashotel is voor ons de plek om verwend te worden.

Te genieten van het mooie uitzicht op de Maas en het heerlijke eten.

De synpathie van alle medewerkers en de gezelligheid van het retaurant maken het verblijf tot een feest voor ons.

Gereisd met partner in december 2009

Culinair Hoogstandje

Ad en Bep van Tuyl, 16-10-2009

Wij hebben genoten van het geweldige diner. Dit was echt een culinair hoogstandje.

Geweldige kamer met een prachtig uitzicht over de Maas.

Vriendelijke bediening en alles goed geregeld

Het is aan te bevelen om hier een paar dagen in volle rust te verblijven.

Gereisd met partner in oktober 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Het Maashotel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Maashotel in Broekhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Maashotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Het Maashotel scoort een 8.6 uit 10 op basis van 17 reviews.