Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch***

Hogenboom Het Roekenbosch***
360 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch***
Ooijenseweg 14, 5863 AM, Blitterswijck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** in Blitterswijck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch scoort een 7,4 uit 10, op basis van 360 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** in Blitterswijck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 108 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** met andere accommodaties in Blitterswijck.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

351 beoordelingen over Hogenboom Het Roekenbosch***

360 beoordelingen
7,2
7,3
7,7
Toon score en beoordelingen van:
"Top wij komen terug"vertalen
Syljil
10,0

25-08-2014 Wij zijn vanaf 11 augustus 2014 2 weken in het Roekenbosch en zijn erg enthoudiast. Vriendelijk personeel en snelle service. Vlaai in het restaurant is vers en zojuist pizza's gegeten die waren ook zalig! Huisje 6 persoons hout -2 is super! Lekker groot! Ik kan niets negatiefs verzinnen, ik raad dit iedereen aan! Een gaspit en een lamp werkte niet sochtends gemeld en we kwamen smiddags terug in huis en alle problemen zijn verholpen! Huisje is groot en goed schoon!

"Wij komen terug!!!"vertalen
syljil
9,0

25-08-2014 Wij zijn vanaf 11 augustus 2014 2 weken in het Roekenbosch geweest en zijn erg enthousiast. Vriendelijk personeel en snelle service. Vlaai in het restaurant is vers en zojuist pizza's gegeten die waren ook zalig! Huisje 6 persoons hout -2 is super! Lekker groot! Ik kan niets negatiefs verzinnen, ik raad dit iedereen aan! Een gaspit en een lamp werkte niet sochtends gemeld en we kwamen smiddags terug in huis en alle problemen zijn verholpen! Leuke gamehal, niet duur! Wij hadden bungalow 193! Ik zou zelf niet zo snel in de vierpersoons geschakelde bungalows willen want die oogden klein in vergelijking met wat wij nu hadden.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Super vakantie gehad!"vertalen
miekemuiz
9,0

15-08-2014 ik had net voor vertrek hier de recensies gelezen.. was niet zo heel slim. ik zag er eerlijk waar tegenop om te gaan. maar ik weet niet in wat voor huis de mensen met die vreselijke verhalen zaten.. maar ons huis (nr 218) was schoon. al het bestek/bordjes/glazen waren schoon. geen ander ongedierte als wat je thuis ook wel eens ziet (een spinnetje o.i.d.) alles werkte prima, het park was schoon, het personeel was vriendelijk. voor kindjes is het super! Heel rustig, je hoort werkelijk niks als je binnen bent. En ja om 10uur houd alles op, maar wat wil je op een park dat gericht is op families met kinderen. kinderen moeten op een gegeven moment naar bed, en ouders blijven daarna bij het huisje. wij zijn overigens wel van het park gegaan om te zwemmen, het zwembad daar is niet bijzonder. pretpark in de buurt, genoeg grotere dorpen om te kunnen winkelen... Je zit daar echt super

"MOOI EN RUSTIG PARK"vertalen
FAM, VAN MEDENBACH ...
8,0

13-08-2014 Het park is netjes ingericht, personeel is vriendelijk. voor kleine kinderen is het een perfect park. leuke plaatsjes in de buurt, zoals horst, venray en ook goch (dld))
het is een rustig park , je hebt veel privacy, huizen staan los van elkaar en hebt geen last van buren die binnen kunnen kijken

"Lekker midweekje weg"vertalen
Arjo Kamphuis
9,0

04-08-2014 Lekker een midweekje geweest van maandag t/m vrijdag.

Het is een mooi rustig bosrijk park waar wij ons goed vermaakt hebben.

We waren met 2 volwassenen en een baby van 8 weken oud, dus lekker gewandeld en gezwommen.

Restaurant en terras waren perfect.

1 x was eten opgehaald bij de Snackcorner en hier helaas erg lang moeten wachten (3 kwartier).

's morgens lekkere ovenverse broodjes, maar ook 1 x helaas lang moeten wachten (25 minuten).

Verder een perfect rustig park.

"Rustig, kindvriendelijk park"vertalen
Anita
9,0

03-08-2014 We hadden een midweek in huisje 118, een driehoekshuisje voor 6 pers. Dit huisje is wat nieuwe dan menig ander huisje op het park. Een prima huisje, al vertoonde het op 1 plek wat vocht en schimmelplekken. De huisjes staan in groepjes bij elkaar, maar je hebt geen last van elkaar. Omdat het in een bosrijke omgeving ligt, hebben we het als rustig ervaren. Op de entree is een goed restaurant met heerlijk terras. Ook een leuke speeltuin, midgetgolfbaan, bowlingbaan, en kinderboerderij. Binnen een een klein, wel wat verouderd zwembad. Prima voor even een frisse duik, maar geen urenlang vermaak daar.
Op het park een winkeltje met goed assortiment en fietsverhuur. Het park is dicht bij de Maas, mooi fietsgebied. Inderdaad zijn er huisjes aan polen verhuurd, maar daar hebben we geen hinder van ondervonden. Op het park zelf is het rustig, zeker 's avonds. Het vermaak is allemaal bij de hoofdgebouwen. Zeer vriendelijk personeel!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Slecht"vertalen
r. lise
2,0
4,0
3,0
2,0
5,0

28-07-2014 overal in het huisje schimmel en ongediertje. net alsof het jaren niet is schoongemaakt.
en heel weinig activiteiten. altijd leuke vakantie's gehad maar dit viel heel erg tegen. zonde van het geld. (huisje 6 pers. hout. 1 week.)

met partner, Juli 2014
"Tsja"vertalen
Manou
4,0
3,0

18-07-2014 Leuk huisje en leuke locatie, maar verder last van kakkerlakken enz. Slecht schoongemaakt, Na 10 uur zal je moeten gaan slapen want dan is er niks op het park meer te doen.

"Gedateerd slecht onderhouden park"vertalen
rensje spangler
7,0

31-07-2014 6 pers.houten bungalow nr 90, niet echt schoon en het groen zou wel gesnoeid mogen worden, we moesten de hele dag de lamp aan.
Er zijn veel permanent verhuurde huisjes, bewoont door Polen en verkochte huisjes, die er armoedig uitzien wat de sfeer niet ten goede komt.
Zogenaamd autovrij, maar de hele week reden er auto's en motoren van de prive huisjes af en aan.
Het huisje zelf heeft boven een 2e douche met wastafel, maar geen wc.
Het traphekje zat alleen boven en was erg oud en alleen met een schuifje af te sluiten, wat de kleine meid van 2 zelf open kon maken, niet veilig dus.
Het terras was verzakt en de tegels lagen allemaal wiebelig los, goed voor als je een enkel wil verzwikken.
Kortom dit park was vroeger van andere keten en nu niet meer en dat is goed te zien.
Het personeel is overigens wel uiterst vriendelijk.

met partner, Juli 2014
"Donker park"vertalen
Fam. Doyen-Schellek...
7,0

21-07-2014 Volgens ons is dit park meer een bos dat heeft wel zijn charme maar hier en daar eens flink snoeien zou geen kwaad kunnen . De meubels in het huisje waren goed . De bedovertrekken lagen er gekreukt bij en omdat wij niet op kreukels willen slapen keken we eens waar dat de oorzaak van was. Je wilt niet weten hoe smerig de matras beschermer was, echt het was te vies om aan te raken! Ten einde raad hebben we ze er afgegooid .

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?