Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch***

Hogenboom Het Roekenbosch***
365 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch***
Ooijenseweg 14, 5863 AM, Blitterswijck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** in Blitterswijck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch scoort een 7,5 uit 10, op basis van 365 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** in Blitterswijck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 116 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** met andere accommodaties in Blitterswijck.
Even geduld a.u.b.

7,4
7,2
7,3
7,7
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Okt. 2014
"Heerlijk weekend okt 2014"vertalen
fam viis

09-10-2014 We komen zeker terug op dit park
zeer vriendelijke ontvangst bij de balie
het huisje wat we gehuurd hadden was schoon en verzorgd 4b2
en je kunt er ook goede fietsen huren
en je kunt er lekker eten in het restaurant en een auto vrije park
je kan er lekker wandelen in de omgeving en forel vissen en ijs eten in arcen en blauwe bessen eten in broekhuizen .
het was een heerlijk weekend

met een groep, Sept. 2014
"Prima"vertalen
A.Slob
8,0

30-09-2014 fijn weekend gehad, huisje schoon, vriendelijke mensen, alles wat je nodig hebt in huisje, met 6 familieleden in een 6 persoons huisje, kortom prima

met partner, Sept. 2014
"Redelijk park"vertalen
hugten
7,0

15-09-2014 Algemene indruk is wel goed,helaas hadden wij een huisje (hout)
4B de luxe
Beneden slechte bedden.als je te veel draait lig je tussen de bedden in
Kort aan de weg waar veel auto, langs komen van het park zelf.
Weinig privacy.
6 dagen geweest waarvan 5 dagen volop auto,s van het park zelf ivm werkzaamheden in het huisje naast ons,dit had wel even vermeld moeten worden zeker voor de prijs die je betaald
schoonmaak kan wel beter van de vorige bewoners lagen er nog waxine lichtjes en rozen blaadjes onder het bed.
Wel prachtige omgeving
Personeel is vriendelijk

"Oké"vertalen
wendy
3,0

29-08-2014 De plussen
- huisje was prima en goed schoon. Mooie ligging en natuur.
- personeel vriendelijk
- eetgelegenheid was goed. Leuke menukaart met mini gerechten en streekproducten

De minnen
- Zeer weinig te doen. Geen activiteiten. Bij slecht weer zijn de mogelijkheden tot vermaak nihil. Hoofdgebouw was pas om 15:00 uur open. Hiervoor kan je niet eens een kop koffie drink
- Er wonen veel mensen permanent op het park. Dit haalt de vakantiesfeer weg. Ook zijn veel tuinen van deze permanente bexoneratie rommelig.
- autovrijpark maar vaste bewoners rijden telkens met de auto rond...

"Top wij komen terug"vertalen
Syljil
10,0

25-08-2014 Wij zijn vanaf 11 augustus 2014 2 weken in het Roekenbosch en zijn erg enthoudiast. Vriendelijk personeel en snelle service. Vlaai in het restaurant is vers en zojuist pizza's gegeten die waren ook zalig! Huisje 6 persoons hout -2 is super! Lekker groot! Ik kan niets negatiefs verzinnen, ik raad dit iedereen aan! Een gaspit en een lamp werkte niet sochtends gemeld en we kwamen smiddags terug in huis en alle problemen zijn verholpen! Huisje is groot en goed schoon!

"Wij komen terug!!!"vertalen
syljil
9,0

25-08-2014 Wij zijn vanaf 11 augustus 2014 2 weken in het Roekenbosch geweest en zijn erg enthousiast. Vriendelijk personeel en snelle service. Vlaai in het restaurant is vers en zojuist pizza's gegeten die waren ook zalig! Huisje 6 persoons hout -2 is super! Lekker groot! Ik kan niets negatiefs verzinnen, ik raad dit iedereen aan! Een gaspit en een lamp werkte niet sochtends gemeld en we kwamen smiddags terug in huis en alle problemen zijn verholpen! Leuke gamehal, niet duur! Wij hadden bungalow 193! Ik zou zelf niet zo snel in de vierpersoons geschakelde bungalows willen want die oogden klein in vergelijking met wat wij nu hadden.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Super vakantie gehad!"vertalen
miekemuiz
9,0

15-08-2014 ik had net voor vertrek hier de recensies gelezen.. was niet zo heel slim. ik zag er eerlijk waar tegenop om te gaan. maar ik weet niet in wat voor huis de mensen met die vreselijke verhalen zaten.. maar ons huis (nr 218) was schoon. al het bestek/bordjes/glazen waren schoon. geen ander ongedierte als wat je thuis ook wel eens ziet (een spinnetje o.i.d.) alles werkte prima, het park was schoon, het personeel was vriendelijk. voor kindjes is het super! Heel rustig, je hoort werkelijk niks als je binnen bent. En ja om 10uur houd alles op, maar wat wil je op een park dat gericht is op families met kinderen. kinderen moeten op een gegeven moment naar bed, en ouders blijven daarna bij het huisje. wij zijn overigens wel van het park gegaan om te zwemmen, het zwembad daar is niet bijzonder. pretpark in de buurt, genoeg grotere dorpen om te kunnen winkelen... Je zit daar echt super

"MOOI EN RUSTIG PARK"vertalen
FAM, VAN MEDENBACH ...
8,0

13-08-2014 Het park is netjes ingericht, personeel is vriendelijk. voor kleine kinderen is het een perfect park. leuke plaatsjes in de buurt, zoals horst, venray en ook goch (dld))
het is een rustig park , je hebt veel privacy, huizen staan los van elkaar en hebt geen last van buren die binnen kunnen kijken

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Wij hebben het getroffen"vertalen
Jolanda
7,0

01-09-2014 Als je op het juiste gedeelte van het park zit, is het een leuk park. Een groot deel van het park wordt gerenoveerd, dus er staan wat gedateerde huisjes tussen. Wij zaten tegenover het sportveld in een houten huisje nr. 195 voor 6p. Voldoende licht, dichtbij het centrum en dichtbij de parkeerplaats. Huisje was groot genoeg, maar helaas maar 1 toilet. Na een klacht over iets, hetgeen wij discreet hebben gemeld aan de receptie, werd deze zeer snel en naar tevredenheid opgelost. Geen ongedierte aangetroffen die je thuis ook niet hebt. Vriendelijk personeel. Eten in het parkrestaurant is een echte aanrader.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Lekker midweekje weg"vertalen
Arjo Kamphuis
9,0

04-08-2014 Lekker een midweekje geweest van maandag t/m vrijdag.

Het is een mooi rustig bosrijk park waar wij ons goed vermaakt hebben.

We waren met 2 volwassenen en een baby van 8 weken oud, dus lekker gewandeld en gezwommen.

Restaurant en terras waren perfect.

1 x was eten opgehaald bij de Snackcorner en hier helaas erg lang moeten wachten (3 kwartier).

's morgens lekkere ovenverse broodjes, maar ook 1 x helaas lang moeten wachten (25 minuten).

Verder een perfect rustig park.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?