Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch***

Hogenboom Het Roekenbosch***
348 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch***
Ooijenseweg 14, 5863 AM, Blitterswijck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** in Blitterswijck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch scoort een 7,4 uit 10, op basis van 348 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** in Blitterswijck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 108 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Het Roekenbosch*** met andere accommodaties in Blitterswijck.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,1
7,6
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
Manon Loonen
10,0

18-3-2014 Wij vonden het een heel mooi park, de huisjes staan mooi gesitueerd in het park, je hebt voldoende privacy. Erg mooie en sfeervolle huisjes, wij hadden de luxe variant met zonnebank, sauna en stoomdouche, heerlijk! Erg kindvriendelijk, het park is autovrij, prima zwembad, kinderboerderij en midgetgolf.

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Voor herhaling vatbaar!"vertalen
Gillioen Bianca
7,0

1-4-2014 Gezellig, kindvriendelijk park midden in het groen! Ideaal om een weekend tot rust te komen!
Prima bedden!Hebben ervan genoten!

met partner, 2014
"Geweldige bungalow"vertalen
a.j.vos
9,0

28-2-2014 Wij hebben voor een week een luxe bungalow gehuurd. Een BL+1. Een geweldig mooie bungalow. Met whirlpool, sauna, bruiningsapparaat,stoomdouche enz. Heerlijk rustig en fijn park. Goede service. We willen dit jaar er zeker nog een keer naar toe.

met partner, Feb. 2014
"Heerlijk tot rust gekomen"vertalen
debbie
8,0

4-3-2014 Vakantiepark het Roekenbosch is een heerlijk rustige bestemming om te genieten. De luxe bungalow is zeker een aanrader. Groot, schoon en goed onderhouden. Verder waren er op het park voldoende activiteiten om te doen en was de supermarkt op het park niet prijzig! Top dus

met partner, Jan. 2014
"Jammer, slecht onderhouden park."vertalen
Trijn
5,0
6,0

24-1-2014 Het begon al slecht: een halve dag voor ons vertrek horen we dat: het restaurant, de snackbar, de aamusementshal en de bowlingbaan van 13 tot 23 januari gesloten zijn. Als compensatie zal er een fles wijn in de bungalow staan. ( niet dus) Omdat we hier via de mail op reageerden werden we de volgende dag gebeld dat we eventueel wel naar een andere accomodatie mochten. Leuk aangeboden, maar we hadden al een paar afspraken gemaakt in de omgeving. Eerst de bungalow bekeken om te zien of alles schoon en compleet is. Leek goed. Voor WIFI € 25 betaald voor 2 weken, terwijl in de map staat € 17,50 voor een maand! Bedroevend slecht internet, totdat we ons geld terug vroegen.
De eerstre dagen veel klachten: deuren die niet sluiten, kookplaat die niet goed werkt, houtkachel die niet goed werkt. Beschrijvingen die niet kloppen. Vrijwel alle problemen werden opgelost, al moesten we soms meerdere keren komen klagen. Nieuwe kookplaat, nieuwe saunakachel! En altijd vriendelijke baliemedewerkers!!!!

met jonge kinderen, Dec. 2013
"6 persoons bosbungalow"vertalen
Schouten
8,0

30-12-2013 Na de kerst een weekend in een 6 persoons bosbungalow verbleven, nr 216 lekker vooraan op het park. Bungalow was erg schoon en netjes, rook lekker fris. Ruime slaapkamers, lekkere bank en goede wifi ontvangst. Twee badkamers en helaas maar 1 toilet .Helaas maar met 1 apparaat in te loggen per keer. Zwembad niet luxe maar in orde.Park oogt wat donker. Receptie erg vriendelijk.

met vrienden, Dec. 2013
"Beetje jammer"vertalen
Sanne IJdo
6,0

30-12-2013 Wij zijn net terug van een weekend in dit park. Hadden een luxe huisje. Op zich het huisje heel leuk, en mooi park. Alleen zijn er huisjes die bewoond worden en zaten wij net in een huisje waar het huisje ernaast bewoond werd door mensen die het niet zo netjes hielden, veel rommel, o.a. Kapotte fietsen in de tuin. Dat gaf een zeer ongezellige en rommelige sfeer, terwijl wij er flink voor betaald hebben. Ook stond een ander huisje erg dicht op die van ons, waardoor je niet relaxed in de huiskamer zat, erg in de kijk. Dus om deze redeneren zullen wij niet weer een x teruggaan naar dit park. Wel vriendelijk personeel en goede service.

met oudere kinderen, 2013
"No titel"vertalen
daan
9,0

23-12-2013 goede indruk mooie omgeving goede buurt wel een drukke weg klantvriendelijk en zeker behulpzaam mooie prijzen ik heb er niet gegeten

met partner, Dec. 2013
"Begrijp het niet"vertalen
marion meijer
7,0

22-12-2013 Prachtig park, gezellige bar en restaurant, zwembad. We zijn hier met onze kinderen zeer vaak geweest. Gewoon even bijtanken. Het park is overgegaan van Landal naar Hogenboom. Er waren een hoop kleinere huisjes die ideaal waren voor een wat goedkopere vakantie. De goedkope huisjes zijn nu verhuurd als woning, dit geeft een rare sfeer op het park.
De bar, bowlingbaan, zwembad zijn leeg. Het gezellige sfeertje is weg. Jammer!

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Fijn weekend gehad"vertalen
marjolein
5,0
6,0

31-10-2013 Hebben ons goed vermaakt. We hadden een 6pers houten huisje vlakbij een speeltuintje. Kindjes hebben zich prima vermaakt, ook hij de midget golf en bowlen. Enige minpunt was het huisje. Bestek, glazen etc waren vies. Op 1 dekbed zat duidelijk poep. Wel alles aanwezig en erg sfeervol! Zeker voor herhaling vatbaar!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?