Vakantiehuis 't Witte Huis

't Witte Huis

2 reviews over Vakantiehuis 't Witte Huis in het Nederlands

Fantastisch weekend

familie met 14 personen, 30-8-2010

In juni met de familie een weekend de verjaardag van Vader (89) gevierd. Natuurlijk hadden we super weer, misschien iets te warm zelfs, maar de grote rode parasol deed zijn werk. De kleinkinderen vermaakten zich de hele dag, en met de 'Twittepas' hebben we heerlijk gegeten in het restaurant bij camping Beringerzand. Lekker...., de kinderen mochten ijs maken in de keuken, en 10% korting. Prima gergeld, superschoon, een aanrader !
Gereisd met vrienden in juni 2010

Toppie, met de hele familie

ruud_9, 28-8-2010

We hebben als eer om als eerste iets te mogen schrijven over 't Witte Huis in Beringe. Het was een geweldig weekend, we hebben genoten ! Voor iedereen was er wel wat te doen. De kinderen (en de volwassenen) hebben zich vermaakt in het 'speelhonk'. Spelletjes gedaan, voor de TV gehangen, muziek gedraaid, we hebben ons goed vermaakt in dit huis. Hopenlijk geldt dat ook voor de volgende gasten in dit huis, wij denken van wel.

Bedankt, Jan met de Pan, Beringerzand

Gereisd met vrienden in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Witte Huis in Beringe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Witte Huis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis 't Witte Huis scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.