Beoordelingen Hotel Holland***

Holland***
80 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Holland***
Rijksweg 65, 6325 AB, Berg en Terblijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holland*** in Berg en Terblijt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holland*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Holland scoort een 8,4 uit 10, op basis van 80 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holland*** in Berg en Terblijt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holland***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Holland*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 25 vakantiefoto's van Hotel Holland*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Holland*** met andere accommodaties in Berg en Terblijt.
Even geduld a.u.b.

8,5
8,8
8,3
7,9
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mrt. 2014
"Kijk daar werden we nu vrolijk van."vertalen
kmmhartog_1
8,0

25-3-2014 Drie dagen dus 2 nachten in dit hotel gelogeerd en genoten van de omgeving maar vooral hebben we ongelooflijk lekker gedineerd met de meest geweldige gerechten. Het was steeds weer een geweldige ervaring als er weer een culinair hoogstandje op tafel kwam. We hebben er dan ook foto's van gemaakt en deze omgezet naar legpuzzels. Zo kunnen we nog eens terugkijken wat we zoal hebben gegeten. Wat ons ook zeer aansprak was de regel dat er van je werd verwacht dat je je mobieltje op je kamer achter liet en dat er een gast daar op een discrete wijze door de hoteleigenaar op werd gewezen. Kijk daar hou ik van. Om een lang verhaal kort samen te vatten.
We komen zeker nog vaak terug.

met partner, Dec. 2013
"Prima hotel!"vertalen
Annette van Castere...
7,0

14-12-2013 Gastvrij, behulpzaam en vriendelijk, schone kamer, heerlijke diners en een goed verzorgd ontbijt. De ligging van dit hotel is perfect, 5 minuutjes vanaf Valkenburg en een kwartiertje vanaf Maastricht. Prijs en kwaliteit sluiten op elkaar aan. We zullen dit hotel zeker aanraden aan familie en vrienden.

met vrienden, Nov. 2013
"Uitstekend plekje en zeker aan te bevelen"vertalen
G.J.Opperman

1-12-2013 schone nette accommodatie in stille buurt
het personeel is uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam
door het aangeboden arrangement kan je het zo duur maken als je zelf wenst, dus prijs/kwaliteit is uitstekend.
hotel heeft prima restaurant met uitstekende service
schone kamers welke iedere dag worden nagezien.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Holland*** bij:

met vrienden, Nov. 2013
"Super-de-Super!!!"vertalen
Carolien
10,0

23-11-2013 Duh!!..Heb zojuist een dikke 10 uitgedeeld aan "de Potkachel"; blijkt dit (klasse!!) restaurant/ hotelnaam "Holland" te hebben... geen wonder: ik snapte er al helemaal niks van dat er zó weinig complimenten/reacties te lezen waren over dit hotel!!? Ben blij te lezen uit vorige reacties van bezoekers van hotel "Holland" dat met name de keuken ( " de Potkachel", dus) geroemd werd: Verdiend!!! Ook zéér tevreden overigens over service, hartelijke mensen, hygiëne, nette kamers met prima bedden en leuke arrangement-prijs: graag tot de volgende keer :-)

zakelijk, Okt. 2013
"Ons 3e verblijf was weer top"vertalen
jan
9,0

5-11-2013 Ons verblijf was van zondag tot zondag, en het voelde als thuis komen.
De omgang met personeel en eigenaren was prettig en ongecompliceerd, er word direct actie ondernomen als je ergens mee zit.
Het eten was weer van uitstekende kwaliteit, in het gezellige restaurant "de potkachel" en er werd ons al te kennen gegeven door de chef kok dat wij gerust om een gewoon gerecht (buiten de kaart) konden vragen, mits tijdig aangegeven, daar ons verblijf wat langer was (dat bedoel ik met service).
De prijs van het arrangement is in verhouding met de kwaliteit van het gebodene.
De kamer is netjes en schoon met prima bedden, en een mooie badkamer met wastafel ligbad en douche.
Het ontbijt is ruim voorzien met voor ieder wat wils in een rustige ambiance.
Wij komen beslist terug, en hoeven niet verder te zoeken!!

"Hele ideale locatie"vertalen
Floor
10,0

6-9-2013 Tijdens de heuvellandvierdaagse hebben wij hier gegeten en geslapen. Het hotel ligy vrij dicht bij de startlocatie zodat je lopend naar het evenement toe kan gaan

"Goed bereikbaar"vertalen
R Doorduijn
8,0

1-9-2013 Een heerlijk verblijf,mooi uitzicht over het heuvelland.
Aan de rand van het dorp.
Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam .
Prijs/kwaliteit is zeer goed en een uitstekende keuken.
Kamers zijn netjes en schoon en iedere dag schoon gemaakt

"Na 4x bezoek nog steets top"vertalen
H.C.v.d.Neut

1-9-2013 Hotel Holland +Potkachel pracht uitzicht en mooie omgeving
en van uit alle punten goed bereikbaar

met partner, Juni 2013
"Niet voor herhaling vatbaar (misleidend)"vertalen
P.M. van Dieten
5,0

31-8-2013 Onder a la carte dineren wordt verstaan dat er gekozen kan worden uit een aantal basisproducten bij voor-, hoofd-, en nagerecht. Echter bij de meeste keuzes op de kaart moet p.p. een bedrag worden bijbetaald. Dit geeft niet als je dit van te voren (bij boeking) bekend is, maar dat vind je nergens vermeld. Een onprettige doch niet onbelangrijke bijkomstigheid dus. Gelegen aan vrij drukke provinciale weg, waar je als wandelaar door wielrenners van de sokken wordt gereden. Uitzicht vanuit de kamer was een blinde muur. Kamers en meubilair zeer gedateerd, maar wel schoon.

"Het was weer geweldig"vertalen
Tom en Pety
9,0

6-6-2013 in mei voor de 10e keer geweest en het was weer als vanouds en een beetje thuiskomen. Veel te lekker gegeten. We hebben heel in het begin nog wel andere restaurants geprobeerd, doen we echt niet meer. Kamers zijn vernieuwd, met geweldige douche uitgerust. Tot ziens, tot juli!!:), we kijken er nu al weer naar uit.
Tom en Pety

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?