Hotel Vue ***

Vue

150 reviews over Hotel Vue in het Nederlands

Plus- en minpunten

Debbie, 21-8-2017

Onze kamer zou gerenoveerd zijn. In de douche zat veel schimmel, de wc bril zat los, onze matrassen waren zó hard, dat slapen op de grond comfortabeler was. TV gaf op de commerciële zenders vlekkerig beeld. Kamers zijn heel gehorig, buren boven en naast je hoor je lopen, praten, hoesten. Na een nacht niet geslapen te hebben vanwege het té harde matras, dit doorgegeven aan de receptie. Direct excuses gekregen en een upgrade (kosteloos) naar een comfort kamer. We mochten deze kamer eerst bekijken. Matras was veel beter, de rest interesseerde ons niet, maar de kamer zag er goed uit. In de badkamer echter had de aannemer blijkbaar grootheidswaanzin, want de wc zat achter de wastafel en handdoekenrek. Je moest een hele rare scheve houding aannemen om te kunnen zitten. Beetje vreemd. Dit waren de minpunten.

Pluspunten: Ontbijt was uitgebreid en meer dan genoeg en vooral lekker. De crossiants waren zelfs warm. Diner was prima, wel beetje prijzig, maar lekker. Personeel is superaardig. Ligging: fantastisch.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijn terras, slechte bediening

Saar, 20-8-2017

Wij komen hier vaker om een kop koffie te drinken en/of te lunchen. Het terras is prachtig en de kinderen vinden het heerlijk om te spelen in de fantastische boomhut. Kortom; een ideale plek. Helaas valt het ons bij ieder bezoek op hoe slecht georganiseerd de bediening is. Veelal ontzettend vriendelijk maar totaal geen inzicht; stoelen zijn nat om half twaalf in de ochtend (na een nachtelijk buitje) terwijl je dat dan toch al droog gemaakt zou kunnen hebben, vieze vaat wordt nauwelijks afgeruimd, pas na twee keer zwaaien komt er eens iemand een bestelling opnemen, de vlaai is niet vers (al driemaal meegemaakt) en er is geen kennis over wat er op de kaart staat. De mensen in de bediening zullen het ongetwijfeld goed bedoelen maar of zij ook fatsoenlijk worden ingewerkt? Ze lijken er af en toe wat verloren bij te staan. Doodzonde van deze prachtplek.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Zeer oud

Ilona, 5-8-2017

Nog nooit zo n oude kamer en gehorige kamer gehad. Toe aan vernieuwing. Het kan echt niet meer. Ligging heel goed ontbijt ging wel.
Gereisd anders in augustus 2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Marianne van Aken, 21-7-2017

We zijn hier voor de tweede keer geweest alleen heel jammer dat het ontbijt dit jaar niet geweldig was we kwamen om 9 uur aan het ontbijt en er was al heel veel op en weinig keus er werd niks bij gezet een beetje jammer en een beetje jammer dat er op de kamer maar 1 stoel stond want je bent samen heel vriendelijk personeel en een Fantastiese omgeving en het diner was perfect .
Gereisd met partner in juli 2017

super locatie top ribeye

onnoi, 10-6-2017

lekkere ribeye !! aanrader
Gereisd met vrienden in juni 2017

Nooit meer!

Petra de Jong, 17-4-2017

Had hier de beoordelingen gelezen en zag er wel goed uit dus geboekt.

2 pers voor 1 nacht excl.ontbijt,hier betaalde ik € 113.00 voor.Nu vind ik dat echt niet erg als ik daar een redelijke kamer voor krijg maar dit was dus niet het geval.Een kamer van misschien 12m2 met 2 1persoonsbedden die op instorten stonden,kale muren,een gat in de muur die dichtgestopt was met plamuur maar niet eens hun best voor hadden gedaan om het glad te strijken,een radiator die heel nodig vervangen moest worden,geen waterkokertje,maar 1 stoel op de kamer kortom een drama.Dit was kamer 305.

Hoop dat het hotel deze review leest,deze kamer kunnen jullie echt niet voor deze prijs verhuren :(

Het ontbijt zag er goed uit

Gereisd met partner in april 2017

Prima hotel met vriendelijk personeel

Max Groen, 13-2-2017

Hotel is Vue ligt mooi aan een berg. Iets kleine kamers maar in prima staat. Tv, badkamer en bedden, allemaal in orde. Het personeel is allemaal heel erg vriendelijk. In het restaurant kan je lekker eten en drinken. Ook kan je lekker borrelen in een mooie loungehoek. Veel informatiefoldwrs over wat je allemaal kan doen in de omgeving. Ligt vlakbij het station waardoor je binnen 7 minuten in Maastricht bent.
Gereisd met partner in februari 2017

Gezellig hotel, prima keuken, hele mooie omgeving.

Erik L, 14-12-2016

Gezellige zithoek bij de open haard, leuk restaurant, veel te doen in de omgeving, prima plek voor weekendje weg.
Gereisd met partner in december 2016

Super hotel

Evelien, 4-12-2016

Goede ligging,genoeg keus ochtends bij het onbijt,

Goed bed een aanrader in Valkenburg

Gereisd anders in december 2016

Een warme deken.

Hen Passmann, 12-10-2016

Hotel Vue, bij aankomst al voelde het als een warme deken, het personeel was jong en heel

vriendelijk .Een mooi en authentiek hotel met een prachtige ligging en uitzicht.

Ideaal als vertrekpunt om te voet, per fiets of per auto het prachtige Limburg te ontdekken.

Hier ervaar je de gastvrijheid van Limburg, niets was hen teveel.

Bedankt namens de groep, mijn 23 neven en nichten.

Ik denk zeker nog eens om met mijn kinderen en kleinkinderen Uw hotel te bezoeken, om hun

ook de sfeer en de gastvrijheid te laten ervaren.

Hen Passmann. Rotterdam.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vue bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vue in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vue scoort een 7.97 uit 10 op basis van 152 reviews.