Camping Oriental ****

8,7

447 reviews over Camping Oriental in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Fam, Huijsman, 11-9-2017

We hebben wederom weer heerlijk genoten, gastvrije en kindervriendelijke camping. Nette stacaravan en mooi sanitair. Heerlijk stil na 22:30. Animatie was de eerste week super. Helaas de tweede week geen animatie meer. Dat werd door onze kinderen heel erg gemist. Enige minpuntje was het sluiten van het zwembad om 19 uur. Maar we komen volgend jaar zeker weer terug.

De ligging van de camping is ideaal om ook dagjes weg te kunnen. Helaas merkte we wel veel van het vliegverkeer maar dat wisten we al van vorig jaar. na twee dagen hoor je het bijna niet meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heel erg fijn

Cees van der Ham, 2-9-2017

Perfect onderhouden camping met binnen/buitenzwembad. Alles heel netjes en schoon.Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaren en ook aan de receptie zeer vriendelijk en gezellig. Vlakbij Maastricht (7km) en Valkenburg(5km) Kortom een aanrader.

Mooie camping, erg netjes

Maaike en Bart van Tiel, 1-9-2017

Gino, de zingende schoonmaker, doet zijn werk elke dag met zoveel plezier, daar wordt je als gast vrolijk van! Ondanks dat sommige gasten omgekeerd niet zo netjes zijn, is hij altijd vrolijk! Een hele grote aanwinst op de camping!

De comfortplaatsen zijn zeer ruim, zwembad is fijn. Winkeltje heeft benodigde spullen. Snackbar ook zeer ruim assortiment. Alleen jammer van de zeer beperkte openingstijden. Omgeving heel mooi en je kunt alle kanten op. Zeer fijne camping en zeker een aanrader!

Gino, (en de rest) bedankt voor twee mooie weken

Gereisd met partner in augustus 2017

prima camping

B.A.Onstein, 25-8-2017

Goede camping met fijne ontvangst. De meeste plaatsen zijn groot genoeg voor caravan met luifel/voortent en auto. Het sanitair is uitstekend met een mooi zwembad. Snackbar is redelijk en de winkel is voldoende. Veel fietsmogelijkheden in de omgeving met veel kleine dorpjes en veel heuvels.

De camping heeft lange rechte straatjes hetgeen een beetje ongezellig aan doet maar dat is dan ook het enige minpuntje voor ons.

Mooie camping, mooie omgeving

Fam Meijerink, 25-8-2017

Camping is ontzettend schoon (vrolijke heer die ook dat allemaal bijhoudt) en erg netjes. Toiletgebouwen, het groen, alles in perfecte conditie.

Basisplaatsen (6 Ampère) zijn niet heel erg groot, caravan met voortent én luifel past nét; comfortplaatsen zijn flink groter.

Wel perfecte ligging, midden tussen Maastricht en Valkenburg. Alles wat je zou wensen is of op de camping zelf aanwezig, of op kleine afstand daarvan.

We hebben helaas slecht weer gehad, maar als dat niet het geval was geweest, is dit een perfecte camping. Wel apart dat ze "maar" 4 sterren hebben, voor ons was 5 sterren zeker van toepassing geweest.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Camping Oriëntal super camping

Fam.Bastiani, 12-8-2017

Sanitair altijd schoon(Gino en collega's bedankt)vriendelijk en behulpzaam personeel,top animatieteam met voor iedere leeftijd voldoende te doen.Dicht bij Duitsland en België.Gewoon een gezellige en schone topcamping.

Komen er nu al 7 jaar en hopen nog vaak hier naar toe te kunnen.

Zeker een aanrader voor jing en oud!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gewoon GEWELDIG

Ria Krol-Vos, 12-8-2017

Het is een op en top gezinscamping, van alle gemakken voorzien (( ongemakken heb ik al die jaren nooit ontdekt )) mooie leuke omg .. voor wandelaars en shoppers... * sorry dat ik alles een 10 geef .. het is gewoon een 10 camping* (als ik hoger had kunnen geven had ik het ook gedaan, anders kom je niet jaren en jaren op de zelfde camping)
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig

Atie Langeveld, 10-8-2017

Een leuke familie camping. Met een goed animatie team.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische plek familie de Belgen

Familie Maréchal Vandenberghe, 24-7-2017

Wij komen al voor het derde jaar op rij geweldige camping de kindjes vinden het hier heerlijk 2,5 j 3,5j 9j 11j de sanitair man is elke dag weer vriendelijk en onderhoud de sanitairgelegenheden fantastisch dikke pluim voor deze man ook het winkeltje en de snackbar zijn top wij komen volgend jaar zeker terug
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping, wel met punten van aandacht.

G. Strijbos, 12-7-2017

Vooruitbetalen vind ik niet leuk maar dat moet wel. Onze buren zijn op bezoek geweest, kosten 2x €3,00 plus €3,00 voor de auto parkeren.

Volgens Acsi €17,00 maar daar komt bij 2x toeristenbelasting á €1,50 per persoon. Dan nog milieubelasting á €2,00 en tot slot hadden we een comfortplaats á €4,00. De wifi is een half uur gratis maar dat is nog te weinig om een mail te versturen. Dat waren de minpunten, pluspunten waren fantastische douches en toiletten en een heel mooi zwembad.

De comfort plaatsen zijn prima de gewone plaatsen klein.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oriental in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oriental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Oriental scoort een 8.74 uit 10 op basis van 447 reviews.