8,7

Uitstekend

442 reviews over Camping Oriental in het Nederlands

Camping Oriëntal super camping

Fam.Bastiani, 12-8-2017

Sanitair altijd schoon(Gino en collega's bedankt)vriendelijk en behulpzaam personeel,top animatieteam met voor iedere leeftijd voldoende te doen.Dicht bij Duitsland en België.Gewoon een gezellige en schone topcamping.

Komen er nu al 7 jaar en hopen nog vaak hier naar toe te kunnen.

Zeker een aanrader voor jing en oud!!

Gereisd familie in juli 2017

Gewoon GEWELDIG

Ria Krol-Vos, 12-8-2017

Het is een op en top gezinscamping, van alle gemakken voorzien (( ongemakken heb ik al die jaren nooit ontdekt )) mooie leuke omg .. voor wandelaars en shoppers... * sorry dat ik alles een 10 geef .. het is gewoon een 10 camping* (als ik hoger had kunnen geven had ik het ook gedaan, anders kom je niet jaren en jaren op de zelfde camping)
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig

Atie Langeveld, 10-8-2017

Een leuke familie camping. Met een goed animatie team.
Gereisd familie in augustus 2017

Fantastische plek familie de Belgen

Familie Maréchal Vandenberghe, 24-7-2017

Wij komen al voor het derde jaar op rij geweldige camping de kindjes vinden het hier heerlijk 2,5 j 3,5j 9j 11j de sanitair man is elke dag weer vriendelijk en onderhoud de sanitairgelegenheden fantastisch dikke pluim voor deze man ook het winkeltje en de snackbar zijn top wij komen volgend jaar zeker terug
Gereisd familie in juli 2017

Prima camping, wel met punten van aandacht.

G. Strijbos, 12-7-2017

Vooruitbetalen vind ik niet leuk maar dat moet wel. Onze buren zijn op bezoek geweest, kosten 2x €3,00 plus €3,00 voor de auto parkeren.

Volgens Acsi €17,00 maar daar komt bij 2x toeristenbelasting á €1,50 per persoon. Dan nog milieubelasting á €2,00 en tot slot hadden we een comfortplaats á €4,00. De wifi is een half uur gratis maar dat is nog te weinig om een mail te versturen. Dat waren de minpunten, pluspunten waren fantastische douches en toiletten en een heel mooi zwembad.

De comfort plaatsen zijn prima de gewone plaatsen klein.

prijzig.

jaap van zetten, 29-6-2017

Ons verblijf in de mnd Juni 2017. Het Sanitair is perfekt,en heel schoon,schoner kan het niet,een heel vriendelijke man,die schoonmaakte,altijd voor een praatje.

Alleen de WIFI,is duur. 15 euro voor een weekje.twee weken 25 euro.echt duur.

Wij kregen even visite,om van onze zoon zijn schoon ouders,afscheid te nemen,die gingen terug naar de Oekraine terug,totaal 4 uur op de camping geweest,mijn zoon,vrouw en dochtertje van 5jaar.Wat denkt U, totale kosten waren 18 euro, dit vindt ik schandalig.

Dus mensen wees voor zichtig,

Wederom (2013) deze camping uitgekozen ivm ligging

Fam. van Kaam, 24-6-2017

Prachtig onderhouden, mooie rustige camping. Zeer vriendelijke beheerdersfamilie ! Service gericht. Zelfs bijgeboekt om langer te blijven... De bus naar Maastricht stopt t/o de camping. Betrof week verblijf vanaf 11 juni 2017.

Prima plek

A. Ottenbros, 6-6-2017

Camping ligt op een goede plek . Je kunt hier vandaan leuke olekken bexoeken. Camping Is ruim opgezet. Personeel chagerijnig. Sanitair is super de luxe.
Gereisd familie in juni 2017

geweldige camping

gdj roelofs, 28-5-2017

prettige ontvangst, Met camper, ruime plaatsen, perfect sanitair, voldoende mogelijkheden voor kinderen, eenvoudige kleine winkel, voldoende vermaak
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldige camping

Peter&elian lubbers, 26-5-2017

Hier ben je gast en word zo ook ontvangen,geweldig.
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oriental in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oriental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Oriental scoort een 8.74 uit 10 op basis van 442 reviews.