Hotel Lamerichs ***

7,2

56 reviews over Hotel Lamerichs in het Nederlands

super verblijf gehad!

van de Kerkhof, 28-7-2017

wel goed: de kamer: het bed, koffie/thee op de kamer, bad en douche prima.Alles netjes schoon. Het ontbijt was heel gevarieerd en vers.Dit hotel doet wat ons betreft niet onder voor een v.d. Valk.

Minder:omgeving wel mooi maar verder niets te doen, je moet echt in de auto stappen.

Gereisd met partner in juli 2017

Verwacht geen luxe, het is echt nostaligisch!

Ageeth, 16-7-2017

Prima hotel, basic en noem het retro o.i.d. maar erg vriendelijke mensen en je bent en voelt je er zeker welkom. Prachtige stek, overal dichtbij. Ontbijt was prima, niets op aan te merken.
Gereisd met partner in juni 2017

nostalgisch maar goed

Riet en Marcel, 17-5-2017

Prachtig wat ouder hotel, maar juist dat maakt de charme. Je moet er niet aan denken in een strak glimmend 13 in een dozijn hotel te komen. Past niet in de omgeving en de ambiance. Eigenlijk was alles goed. Attente ontvangst van lieve eigenaresse. Prachtige, misschien eenvoudige maar heldere kamer met openslaande deur en een lekker zitje in het zonnetje. inrichting is wat ouder, maar stoort niet. Heerlijke bedden en koffie apparaat op de kamer en ja er hing ook zo'n vierkante meter tv.

Ontbijt was geweldig. Mw. was wat onzeker over eerdere recensies t.a.v. het ontbijt, maar ik dek dat er veel azijnzeikers (sorry voor de bewoording) zijn die voor een overigens zeer redelijke overnachtingsprijs met ontbijt een Hilton benadering verwachten. Het ontbijt was super heerlijk, met geweldige koffie, broodjes, croissants, jus, gebakken en gekookte eitjes en div. kaas en vleessoorten. Wat heerlijk allemaal. Ik vind het een aanrader voor mensen die kwaliteit boven kwantiteit zoeken en snappen wat het landelijke leven in een hotel te bieden heeft. Hoe bourgondisch wil je het hebben. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2017

Super!

Walter Aeckerlin, 4-4-2017

Lang weekend geboekt voor mijn verjaardag samen met mijn vrouw. Aangekomen bij het hotel werden we ontvangen bij de balie door super vriendelijk mevrouw. We hadden een gratis upgrade van de kamer gegeven met balkon. Wat een super kamer was dit, op een superlocatie midden in de natuur. Het hotel is ook dichtbij bij alle bezienswaardigheden in de regio van Maastricht en Valkenburg. Je kan er de auto gratis parkeren. Het is een walhalla voor fietsliefhebbers je kan er in deze regio helemaal los gaan met je (race)fiets. Het ontbijt was ook echt super lekker en goed geregeld met super vriendelijk personeel. Al met al een aanrader voor iedereen die in de regio van Maastricht en Valkenburg wil gaan slapen en gaan wandelen. Hier komen we zeker nog een keer terug!!
Gereisd met partner in april 2017

Gewoon heel gewoon en toch bijzonder

Schrama Sassenheim, 30-11-2016

Dat het een gewoon en goed hotelletje is voor de gewone mens.

Veel te doen in de buurt.

Rustig gelegen goede bedden.

Wij zijn erg makkelijk en kijken door dingen heen.

Hele lieve mensen de eigenaren.

Een leuk praatje gehouden over vroeger met meneer.

Dit was voor ons geweldig om de dingen te horen van het hoe en wat.

Nu voor de 2de keer geweest en gaan weer terug omdat het erg prettig is daar.

Met vriendelijke groet

de Schrama , tjes

Gereisd met partner in november 2016

Fantastische accomodatie

Mevr Wijnker, 18-8-2016

Heerlijk geslapen, mooie wandel omgeving, dicht bij Valkenburg en Maastricht gelegen, en diner met een drankje heeft heerlijk gesmaakt, zag er allemaal erg smakelijk en vers uit, en veel keuze. Hier komen wij zeker terug.
Gereisd anders in januari 2016

Nooit meer. Kamers verouderd en niet onderhouden.

10 Belgische wandelaars 4 daagse, 16-8-2016

Avondeten: weinig groenten veelal dezelfde ( 1 worteltje en stukje broccoli )vette frieten,vispannetje zag eruit alsof het al eens was gegeten. Flesje water was over tijd.Geen of zeer beperkte keuze aan bier, wijn of aperitief. Zo was de witte sherry zwart dus lang geopend. Geen cafeïne vrije koffie aanwezig. De kamers: spinnenweb op meerdere plaatsen, ook overal stof. in badkamer gedroogde waterranden op tablet boven wasbak. Wasbak waarop nog gedroogde waterstrepen te bewonderen waren van vorige huurders. Roest in het ligbad. Verouderde uitgeleefde kamers. Zie de luchters en sommige matrassen. Enz..........1 voordeel: ligt op 1, 2 km van de wandelstartplaats.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Geweldig hotel met aardige ongedwongen eigenaren.

Jan Anema, 16-8-2016

Alles was goed, zelfs de wat gedateerde badkamer was voorzien van een heerlijke douche en daar gaat het uiteindelijk om. Kamers waren netjes en schoon. Qua prijs/ kwaliteit krijg je zeker waar voor je geld. Ook het ontbijt is uitstekend. Omgeving is fantastisch om te wandelen/ fietsen en Valkenburg is voor gasten die goed ter been zijn op loopafstand goed te bereiken langs een mooie route. Nogmaals alle complimenten voor dit onderkomen en het is zeker een aanrader voor mensen die de éénvoud in het leven nog steeds waarderen. Je komt helemaal tot rust in deze omgeving. Vlakbij het hotel is een goed restaurant waar een gezellig een biertje en maaltijd kan nuttigen.
Gereisd met partner in juli 2016

Heel fijne ervaring

Jacques Capello, 24-5-2016

Het hotel is prachtig gelegen met een fraai uitzicht. Kamer ruim en schoon ; ook de badkamer. Bedden prima ; er is een kwaterkoker en koffie en thee. TV scherm groter dan in menig ander hotel. Zeer vriendelijke eigenaars en personeel en een uitstekend ontbijt.

Wij kwamen voor een bezoek aan Maastricht en daar is het een ideaal hotel voor ; in 12 minuten in de Hoogbrugstraat!

Dit hotel gaan wij vaker kiezen!

Gereisd met partner in mei 2016

Zeer gastvrij hotel

Richard & Lilian, 5-5-2016

Gastvrije ontvangst, men stond steevast voor ons klaar.

Wij hadden de "grande"kamer, met balkonnetje.

Vanaf de gang zicht op de gratis parkeerplaats.

Vanuit de kamer uitzicht op een weitje waar soms wat konijnen langskwamen.

Het diner was simpel, maar verder niks mis mee.

Vooral het ontbijt verdient een compliment. Elke dag ietsje anders en elke keer prima verzorgd.

Tip:

Voor wie kiest tussen de comfort of de grande kamer: Weet dat de grande kamer weislwaar een ligbad heeft, maar dat de stahoogte onder de douche daar beperkt is. Het is maar net of je liever in bad gaat of onder de douche.

Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lamerichs bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lamerichs in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lamerichs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lamerichs scoort een 7.2 uit 10 op basis van 57 reviews.