8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kasteel Geulzicht**** bij :

215 reviews over Hotel Kasteel Geulzicht in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Dijkstra, 8-9-2013

Wij zijn hier als jong stel geweest een heel weekend,en het was verbluffend mooi en erg gezellig.Eindelijk een kasteel-hotel met authentieke kenmerken,dus niet gemoderniseerd!Je waant je echt even een paarhonderd jaar terug in de tijd.

Het personeel is ook erg gastvrij en huiselijk,geen rondvliegend personeel overal,maar een gezellige familie-bedrijvenis.Onze gastheer was ook een echte gastheer zoals je dat wilt.Een aanrader voor mensen die van historie,rust en natuur houden!

Gereisd met partner in september 2013

Voldeed aan al onze verwachtingen

pommegranada, 2-9-2013

Prachtige omgeving om te wandelen, speciale ervaring om echt in een kasteel te slapen, erg vriendelijke ontvangst, verzorgde ontbijt. Wij hebben genoten

ongelofelijke ervaring

Marcel, 31-8-2013

prima ontvangst, door eigenaar, zelfs op laat tijdsstip 23.15h.

Prachtige ambiance, je slaapt echt in het kasteel. Kamer 9 zeer ruim voor twee volwassenen en 2 kinderen.

Prima ontbijt.

Verwacht geen super de luxe afwerking het is een Kasteel! maar voorzien van alle luxe incl. internet gratis.

Gereisd familie in augustus 2013

Kleiner kasteelhotel in een mooi kader

Kristof Gabriels, 27-8-2013

Dit is een kleiner kasteelhotel dat goed is gelegen. Het personeel is vriendelijk.

De kamers zijn ruim en leuk ingericht, maar mogen iets opgefrist worden, maar het is natuurlijk een oud gebouw met ook wel charme.. Ik vind het iets te duur ivm andere kasteelhotels.

Het ontbijt is bijvoorbeeld wel goed, maar toch iets te beperkt voor een kasteelhotel. Er zijn bv. enkel gekookte eieren. De pistolets worden niet bijgevuld. Ik kon nog net de laatste grabbelen. Alles is ook voorverpakt, de boter, confituur, choco,.... Dat draagt niet echt bij tot het kasteelgevoel.

Unieke ervaring

À.W. Veenstra, 23-8-2013

Hele prettige ontvangst. Ligging bijzonder mooi en gunstig ten opzichte van Valkenburg en Maastricht. Zeer klantvriendelijk. Je voelt je echt te gast op dit prachtige kasteel. Kamer compleet, zeer ruim en voorzien van alle comfort. De geboekte kamer had naast een prachtig uitzicht een ruim terras waar het heel prettig zitten is. in tegenstelling tot andere hotels / kamers kun je in deze kamer naar "buiten"en dat voelt heerlijk vrij.Ontbijt uitgebreid en ook weer heel vriendelijk bediend. Zeker een aanrader om ook meerdere dagen te verblijven als prachtige uitvalsbasis voor de omgeving.

prachtig verblijf

annemieke en jack , 18-8-2013

Zeer Hartelijk ontvangst door de gastheer ,zeer mooie omgeving ,fantastische kamers en vriendelijk personeel.

Een uitgebreid en super ontbijtbuffet.

we voelden ons zeer thuis.

voor de prijs krijg je meer als dat je verwacht,

de kamers waren perfect en netjes in orde,de schoonmaak was naar behoren. het kasteel is in de zelfde staat gebleven,de kasteel heer heeft alles in de zelfde stijl gelaten , mooie omgeving met een gezellige koe die gehoor gaf. wij zijn zonder kinderen gekomen maar het zal zeker kindvriendelijke gastverblijf zijn. wij gaan zeker nog een keer terug komen naar dit kasteel.

Gereisd met partner in augustus 2013

Hartelijke ontvangst in fantastische ambiance

Fam. Moors, 14-8-2013

Bij aankomst werden we onthaald door de kasteelheer (eigenaar) zelf, de heer Jan van Kuik, in de imposante hal van het kasteel. De entree, de kamers, de ontbijtzaal, uit alles blijkt dat je je in een echt en oospronkelijk kasteel bevindt. Op de slaapkamers voel je jezelf haast kasteelheer, een klassieke en originele ambiance, maar wel voorzien van de luxe van het heden. Zonder echter afbreuk te doen aan de authenticiteit van de kamers!!

Het ontbijt was uitgebreid en prima verzorgd. Bij aankomst in de ontbijtzaal werd gevraagd of we goed geslapen hadden, of alles naar wens was en dat we het vooral moesten melden als we iets nodig hadden.

Al met al een schitterende ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is!!

Chapeau voor Kasteel Geulzicht en haar eigenaar en medewerkers.

Gereisd met partner in augustus 2013

Een genot en een mooi uitzicht

Peter van dissel, 11-8-2013

Genot bij aankomst grote hal/lounge met zeer mooi ouderwets plafond en haard. Kamer 9 is ruim en een mooi uitzicht vanaf het balkon. Koffie en thee is gratis en is op je kamer aanwezig, t's wel oplosbare koffie maar waar zie je nog dat het gratis is bijna nergens toch. Uitgaan is niet ver vandaan ca 10min. adstand met de auto valkenburg dus met veel gezzellige terrasjes en vriendelijk personeel. Het ontbijt was goed maar was helaas niet zo uitgebreid. We waren er maar 1 dag/avond. Dus dan is het niet zo'n ramp maar zal het zeker niet elke ochtend willen zien als je daar bijv. 5 dagen zou zitten

Toppertje!

van Tol, 1-8-2013

Prachtig kasteel, zeker omdat je ook echt in het kasteel en zijn kamers kan/mag slapen. Dat is bij andere kastelen wel eens anders, dan slaap je in 1 van de bijgebouwen of zo. Schitterende oude stijl met plafondschilderingen, haarden, zit lounch plekken etc. Rustige, mooie omgeving, perfect voor wandelen en (race) fietsen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik wil vandaag al wel weer terug :-) Zeer zeker een aanrader als je van kastelen en authentieke oude inrichtingen houd.
Gereisd met partner in juli 2013

Overnachten in een kasteel !

sjoerdenwilma, 28-7-2013

Prachtig gelogeerd in een eveneens prachtig gelegen kasteel!

Ideaal gelegen met Valkenburg en Maastricht vlakbij. Valkenburg ligt op loopafstand (zo'n 20 minuten binnendoor). Vriendelijk ontvangen door de kasteelheer zelf, kamer was prima in orde. Ontbijt ook van prima kwaliteit.

Al met al een aanrader wanneer je eens in een kasteel wilt slapen of een overnachting in de buurt van Valkenburg zoekt.

Omdat het een eindje van Valkenburg is gelegen heb je s'nachts geen last van lallende feestvierders.

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Geulzicht in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Geulzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasteel Geulzicht scoort een 8.42 uit 10 op basis van 217 reviews.