Hotel Kasteel Geulzicht ****

Hotel Kasteel Geulzicht
Kasteel Geulzicht
8,4

218 reviews over Hotel Kasteel Geulzicht in het Nederlands

Kasteelwaardig, dus sober zoals het hoort

Johan, 23-9-2013

Zoals gezegd wat sober, maar dit wordt goed gemaakt door de ligging en de zeer hartelijke ontvangst. Kamer met balkon, waar wij een prachtig uitzicht hadden over het Geuldal.

Heel mooie omgeving

M. van Kooten, 18-9-2013

Kasteel Geulzicht is mooi, authentiek en rustig. Geen hecktiek, gewoon ontspannen en genieten. Prachtige omgeving met wandel- en fietsroutes. Dichtbij Valkenburg en België, de grotten, Valkenburg, Casino, Thermen.

De kasteelheer en -vrouw zijn heel vriendelijke mensen. Het ontbijt was goed maar wel wat sober. Jammer dat je er geen bar en/of restaurant hebt, dus moet je naar buiten uitwijken. Een minibar op de kamer is er wel. Kamer is netjes evenals het terras met prachtig uitzicht. Voor kinderen vind ik dit minder geschikt. Geen speeltuin o.i.d. en teveel moois voor kinderhandjes. Dan kun je beter naar een regulier hotel.

Gereisd met partner in januari 2013

Kasteel geulzicht een heel mooi Kasteel

Westerop, 13-9-2013

Wij zijn dinsdag 10-09-2013 aangekomen in Kasteel Geulzicht.

Wij werden daar gastvrij ontvangen ,en kregen een beetje geschiedenis van het kasteel te horen.

Ik was er voor het eerst maar het leek of ik de Kasteelheer al jaren kende.

Ook werd er alle moeite gedaan om het ons zo goed mogelijk naar de zin te maken.

De Kasteel heer en zijn vrouw waren altijd wel in voor een goed gesprek.

Twee dagen later verlieten wij het kasteel als of je afscheid neemt van familie .

kortom ZEER DE MOEITE WAART OM DAAR TE VERBLIJVEN!!!!!!!!

Voor herhaling vatbaar

Dijkstra, 8-9-2013

Wij zijn hier als jong stel geweest een heel weekend,en het was verbluffend mooi en erg gezellig.Eindelijk een kasteel-hotel met authentieke kenmerken,dus niet gemoderniseerd!Je waant je echt even een paarhonderd jaar terug in de tijd.

Het personeel is ook erg gastvrij en huiselijk,geen rondvliegend personeel overal,maar een gezellige familie-bedrijvenis.Onze gastheer was ook een echte gastheer zoals je dat wilt.Een aanrader voor mensen die van historie,rust en natuur houden!

Gereisd met partner in september 2013

Voldeed aan al onze verwachtingen

pommegranada, 2-9-2013

Prachtige omgeving om te wandelen, speciale ervaring om echt in een kasteel te slapen, erg vriendelijke ontvangst, verzorgde ontbijt. Wij hebben genoten

ongelofelijke ervaring

Marcel, 31-8-2013

prima ontvangst, door eigenaar, zelfs op laat tijdsstip 23.15h.

Prachtige ambiance, je slaapt echt in het kasteel. Kamer 9 zeer ruim voor twee volwassenen en 2 kinderen.

Prima ontbijt.

Verwacht geen super de luxe afwerking het is een Kasteel! maar voorzien van alle luxe incl. internet gratis.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Kleiner kasteelhotel in een mooi kader

Kristof Gabriels, 27-8-2013

Dit is een kleiner kasteelhotel dat goed is gelegen. Het personeel is vriendelijk.

De kamers zijn ruim en leuk ingericht, maar mogen iets opgefrist worden, maar het is natuurlijk een oud gebouw met ook wel charme.. Ik vind het iets te duur ivm andere kasteelhotels.

Het ontbijt is bijvoorbeeld wel goed, maar toch iets te beperkt voor een kasteelhotel. Er zijn bv. enkel gekookte eieren. De pistolets worden niet bijgevuld. Ik kon nog net de laatste grabbelen. Alles is ook voorverpakt, de boter, confituur, choco,.... Dat draagt niet echt bij tot het kasteelgevoel.

Unieke ervaring

À.W. Veenstra, 23-8-2013

Hele prettige ontvangst. Ligging bijzonder mooi en gunstig ten opzichte van Valkenburg en Maastricht. Zeer klantvriendelijk. Je voelt je echt te gast op dit prachtige kasteel. Kamer compleet, zeer ruim en voorzien van alle comfort. De geboekte kamer had naast een prachtig uitzicht een ruim terras waar het heel prettig zitten is. in tegenstelling tot andere hotels / kamers kun je in deze kamer naar "buiten"en dat voelt heerlijk vrij.Ontbijt uitgebreid en ook weer heel vriendelijk bediend. Zeker een aanrader om ook meerdere dagen te verblijven als prachtige uitvalsbasis voor de omgeving.

prachtig verblijf

annemieke en jack , 18-8-2013

Zeer Hartelijk ontvangst door de gastheer ,zeer mooie omgeving ,fantastische kamers en vriendelijk personeel.

Een uitgebreid en super ontbijtbuffet.

we voelden ons zeer thuis.

voor de prijs krijg je meer als dat je verwacht,

de kamers waren perfect en netjes in orde,de schoonmaak was naar behoren. het kasteel is in de zelfde staat gebleven,de kasteel heer heeft alles in de zelfde stijl gelaten , mooie omgeving met een gezellige koe die gehoor gaf. wij zijn zonder kinderen gekomen maar het zal zeker kindvriendelijke gastverblijf zijn. wij gaan zeker nog een keer terug komen naar dit kasteel.

Gereisd met partner in augustus 2013

Hartelijke ontvangst in fantastische ambiance

Fam. Moors, 14-8-2013

Bij aankomst werden we onthaald door de kasteelheer (eigenaar) zelf, de heer Jan van Kuik, in de imposante hal van het kasteel. De entree, de kamers, de ontbijtzaal, uit alles blijkt dat je je in een echt en oospronkelijk kasteel bevindt. Op de slaapkamers voel je jezelf haast kasteelheer, een klassieke en originele ambiance, maar wel voorzien van de luxe van het heden. Zonder echter afbreuk te doen aan de authenticiteit van de kamers!!

Het ontbijt was uitgebreid en prima verzorgd. Bij aankomst in de ontbijtzaal werd gevraagd of we goed geslapen hadden, of alles naar wens was en dat we het vooral moesten melden als we iets nodig hadden.

Al met al een schitterende ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is!!

Chapeau voor Kasteel Geulzicht en haar eigenaar en medewerkers.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kasteel Geulzicht bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Geulzicht in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Geulzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasteel Geulzicht scoort een 8.44 uit 10 op basis van 220 reviews.