Hotel Kasteel Geulzicht ****

Hotel Kasteel Geulzicht
Kasteel Geulzicht
8,4

218 reviews over Hotel Kasteel Geulzicht in het Nederlands

Een heerlijke en onvergetelijke ervaring.

Arno Hardy, 1-12-2013

Wij vonden het een heerlijke ervaring om enige dagen in het hotel/kasteeltje te vertoeven en het zal niet bij deze ene keer blijven. Het is een prachtig hotel in een dito omgeving. De mensen zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Zij doen er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken. Het ontbijt is prima en voor het avondeten zijn voldoende heerlijke restaurants in de (directe) omgeving.
Gereisd met partner in november 2013

Droomplek

Marian&Marlies&Jos , 23-11-2013

Tijdens de wandelvierdaagse in augustus hier met mijn wandelvriend en vriendin in de bungalow verbleven! wat een top plek en een een heerlijk gevoel. Heb de hele week overal de foto's getoond om nog na te genieten. Het is zo 'n beetje ons kasteel geworden een absolute aanrader . Gewoon t gevoel om op deze hele bijzondere plek te mogen zijn.met dank aan de kasteelheer en ook het bijzondere feestje met de vrinden in de lounge uit Naaldwijk
Gereisd met vrienden in januari 2013

Zeer sfeervol!

Ton Korporaal, 8-11-2013

Mijn vrouw en ik zochten een hotel i.v.m. het concert van André Rieu op het Vrijthof te Maastricht en vonden dan ook dat het hotel in dezelfde stijl moest zijn; romantisch, gezellig en klassiek. Hotel Kasteel Geulzicht voldeed hier aan op alle fronten. De vrolijke maar keurige en correcte gastheer maakte ons verblijf in het Limburgse tot een waar genoegen. Heerlijk rustige locatie, voldoende parkeergelegenheid, enorm sfeervolle lobby, kamer, ontbijtruimte en balkon.
Gereisd met partner in juli 2013

Mooi hotel

franc055, 5-11-2013

Mooi kasteel in vrijwel originele staat en vriendelijke eigenaar(s). Prachtig gelegen in de Limburgse heuvels. Ontbijt is prima, jammer dat het niet meer mogelijk is om te dineren. Mooie ruime kamer waar we een tweetal ontspannen dagen hebben doorgebracht. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in november 2013

Ontspannen in een kasteel, perfect

Nanique Holterman, 31-10-2013

Mooie ruime en grote kamers met mooi uitzicht. Ook het kasteel zelf ziet er mooi en netjes uit. Alles goed schoon en hygiënisch. We waren met een baby van 9 weken oud en dat ging perfect. Ook voor kleine kinderen geschikt. Je kunt leuk naar valkenburg en maastricht. Ontbijt was lekker en goed. Het was allemaal heel gemoedelijk en gezellig, niets moet alles mag. We hebben een lekker ontspannen en gezellig weekend gehad.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Prachtig kasteel

Verzijl, 25-10-2013

Kasteel Geulzicht is prachtig gelegen en ademt de ouderwetse sfeer uit. Een zeer vriendelijke kasteelheer die tijdens het ontbijt een rondje langs te tafels maakt voor een vriendelijk praatje en tips geeft. Het eetzaaltje is klein, intiem en sfeervol. Het ontbijt is prima en er ontbreekt niets.

Kaaaaaaaaaamer

P.Hamaker, 20-10-2013

Dat voel je als je binnenstapt in zo'n balzaal, heerlijk. Grandeur.
Gereisd anders in augustus 2013

Prachtige locatie

J. Koelman, 10-10-2013

Het hotel is prachtig gelegen en ligt direct in de buurt van Maastricht en Valkenburg. Eenvoudige standaardkamers(nummers 6 en 7), alles wordt zoveel mogelijk "origineel" gehouden, het is en blijft tenslotte een kasteel.

Er is een lift maar toch is het geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn.

Een prettige ontvangst door de gastheer die altijd wel in is voor een praatje, een heerlijk ontbijt genuttigd, alles vers, dus alles bij elkaar opgeteld; een dikke voldoende!!

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Super mooi, oud en goed hotel

Anja merks, 9-10-2013

Wij hebben heerlijk geslapen in een hele grote kamer ( type D) met een geweldig uitzicht. Het ligt net buiten berg en terblijt maar wel in de buurt van een aantal restaurantjes.

De mensen zijn aardig en zeer behulpzaam.

Het ontbijt was geweldig, veel keus en alles vers.

Dus eigenlijk alles heel goed, een aanrader dus......

Fantastische plek!

Monique en Ramon, 7-10-2013

Kasteel Geulzicht is mooi, authentiek en rustig. Geen hecktiek, gewoon ontspannen en genieten. Prachtige omgeving. Dichtbij Valkenburg, Maastricht en België, de grotten, Casino, Thermen. De kasteelheer en zijn famile zijn heel vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt was goed

Kamer met balkon, waar wij een prachtig uitzicht hadden over het Geuldal.

Wij zijn hier als stel geweest en het was verbluffend mooi en erg gezellig. Een kasteel-hotel met authentieke kenmerken,dus niet gemoderniseerd! Je waant je echt even een paar honderd jaar terug in de tijd.

Een echte aanrader voor mensen die van romantiek, historie,rust en natuur houden! En voorzien van alle luxe incl. internet gratis.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kasteel Geulzicht bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Geulzicht in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Geulzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasteel Geulzicht scoort een 8.44 uit 10 op basis van 220 reviews.