8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kasteel Geulzicht**** bij :

215 reviews over Hotel Kasteel Geulzicht in het Nederlands

Mooi hotel

franc055, 5-11-2013

Mooi kasteel in vrijwel originele staat en vriendelijke eigenaar(s). Prachtig gelegen in de Limburgse heuvels. Ontbijt is prima, jammer dat het niet meer mogelijk is om te dineren. Mooie ruime kamer waar we een tweetal ontspannen dagen hebben doorgebracht. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in november 2013

Ontspannen in een kasteel, perfect

Nanique Holterman, 31-10-2013

Mooie ruime en grote kamers met mooi uitzicht. Ook het kasteel zelf ziet er mooi en netjes uit. Alles goed schoon en hygiënisch. We waren met een baby van 9 weken oud en dat ging perfect. Ook voor kleine kinderen geschikt. Je kunt leuk naar valkenburg en maastricht. Ontbijt was lekker en goed. Het was allemaal heel gemoedelijk en gezellig, niets moet alles mag. We hebben een lekker ontspannen en gezellig weekend gehad.
Gereisd familie in oktober 2013

Prachtig kasteel

Verzijl, 25-10-2013

Kasteel Geulzicht is prachtig gelegen en ademt de ouderwetse sfeer uit. Een zeer vriendelijke kasteelheer die tijdens het ontbijt een rondje langs te tafels maakt voor een vriendelijk praatje en tips geeft. Het eetzaaltje is klein, intiem en sfeervol. Het ontbijt is prima en er ontbreekt niets.

Kaaaaaaaaaamer

P.Hamaker, 20-10-2013

Dat voel je als je binnenstapt in zo'n balzaal, heerlijk. Grandeur.
Gereisd anders in augustus 2013

Prachtige locatie

J. Koelman, 10-10-2013

Het hotel is prachtig gelegen en ligt direct in de buurt van Maastricht en Valkenburg. Eenvoudige standaardkamers(nummers 6 en 7), alles wordt zoveel mogelijk "origineel" gehouden, het is en blijft tenslotte een kasteel.

Er is een lift maar toch is het geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn.

Een prettige ontvangst door de gastheer die altijd wel in is voor een praatje, een heerlijk ontbijt genuttigd, alles vers, dus alles bij elkaar opgeteld; een dikke voldoende!!

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Super mooi, oud en goed hotel

Anja merks, 9-10-2013

Wij hebben heerlijk geslapen in een hele grote kamer ( type D) met een geweldig uitzicht. Het ligt net buiten berg en terblijt maar wel in de buurt van een aantal restaurantjes.

De mensen zijn aardig en zeer behulpzaam.

Het ontbijt was geweldig, veel keus en alles vers.

Dus eigenlijk alles heel goed, een aanrader dus......

Fantastische plek!

Monique en Ramon, 7-10-2013

Kasteel Geulzicht is mooi, authentiek en rustig. Geen hecktiek, gewoon ontspannen en genieten. Prachtige omgeving. Dichtbij Valkenburg, Maastricht en België, de grotten, Casino, Thermen. De kasteelheer en zijn famile zijn heel vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt was goed

Kamer met balkon, waar wij een prachtig uitzicht hadden over het Geuldal.

Wij zijn hier als stel geweest en het was verbluffend mooi en erg gezellig. Een kasteel-hotel met authentieke kenmerken,dus niet gemoderniseerd! Je waant je echt even een paar honderd jaar terug in de tijd.

Een echte aanrader voor mensen die van romantiek, historie,rust en natuur houden! En voorzien van alle luxe incl. internet gratis.

Gereisd met partner in oktober 2013

Kasteelwaardig, dus sober zoals het hoort

Johan, 23-9-2013

Zoals gezegd wat sober, maar dit wordt goed gemaakt door de ligging en de zeer hartelijke ontvangst. Kamer met balkon, waar wij een prachtig uitzicht hadden over het Geuldal.
Gereisd met partner in september 2013

Heel mooie omgeving

M. van Kooten, 18-9-2013

Kasteel Geulzicht is mooi, authentiek en rustig. Geen hecktiek, gewoon ontspannen en genieten. Prachtige omgeving met wandel- en fietsroutes. Dichtbij Valkenburg en België, de grotten, Valkenburg, Casino, Thermen.

De kasteelheer en -vrouw zijn heel vriendelijke mensen. Het ontbijt was goed maar wel wat sober. Jammer dat je er geen bar en/of restaurant hebt, dus moet je naar buiten uitwijken. Een minibar op de kamer is er wel. Kamer is netjes evenals het terras met prachtig uitzicht. Voor kinderen vind ik dit minder geschikt. Geen speeltuin o.i.d. en teveel moois voor kinderhandjes. Dan kun je beter naar een regulier hotel.

Gereisd met partner in januari 2013

Kasteel geulzicht een heel mooi Kasteel

Westerop, 13-9-2013

Wij zijn dinsdag 10-09-2013 aangekomen in Kasteel Geulzicht.

Wij werden daar gastvrij ontvangen ,en kregen een beetje geschiedenis van het kasteel te horen.

Ik was er voor het eerst maar het leek of ik de Kasteelheer al jaren kende.

Ook werd er alle moeite gedaan om het ons zo goed mogelijk naar de zin te maken.

De Kasteel heer en zijn vrouw waren altijd wel in voor een goed gesprek.

Twee dagen later verlieten wij het kasteel als of je afscheid neemt van familie .

kortom ZEER DE MOEITE WAART OM DAAR TE VERBLIJVEN!!!!!!!!

Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Geulzicht in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Geulzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasteel Geulzicht scoort een 8.42 uit 10 op basis van 217 reviews.