8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kasteel Geulzicht**** bij :

215 reviews over Hotel Kasteel Geulzicht in het Nederlands

Mooi kasteel, slechte kamer

robbertdb, 23-2-2015

Het kasteel ziet er van buiten als een plaatje uit. Zeer vriendelijke ontvangst met een korte rondleiding. In de algemene ruimtes en trappenhuis zijn zeer veel verschillende stijlen inrichting gebruikt en komt enigzins rommelig, maar wel gezellig over.

Toen de kamer zelf: wat een armzalige zooi. Schoon, maar daar is alles mee gezegd. De badkamer is een complete cabine, waarbij de douche in het bad verwerkt is. Opzicht niet zo'n punt, maar je staat op een schuin en glad stuk. Voor de mensen langer dan 1.75mtr een waarschuwing: de dwarsbalk van het doucheruitje hangt exact op de plek waar je met je hoofd staat. Hoe onpraktisch. De rest van de kamer zag er ook verschrikkelijk uit. Het feit dat de kamer in een kasteeltje zit heeft de nacht gered, maar anders was de algemene waardering een dikke onvoldoende geweest. Pluspunten: wel een lekker bed. Ook het ontbijt laat niks te wensen over.

Gereisd met partner in januari 2015

wat hebben wij genoten!

nicolleschijndel, 2-2-2015

Prachtig kasteel, bijzondere kamers. Heerlijk ontbijt.
Gereisd met partner in januari 2015

Geweldige mooi plekje

Rieke, 30-10-2014

Wat fantastisch om in dit kasteel te hebben geslapen. Kamers zijn wat gedateerd, maar verder geen aanmerkingen kunnen vinden. Prachtige ambiance incl. krakende trappen en prachtige aankleding. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in oktober 2014

Super kasteel

Freek, 29-9-2014

Het kasteel ligt op een super locatie. De kasteelheer en zijn vrouw zijn super. Kortom voor een romantisch uitje moet je echt hier zijn.
Gereisd met partner in september 2014

Geweldig verblijf in een zeer sfeervolle omgeving

sjakiet, 21-9-2014

Prachtig kasteel. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar die je het gevoel geeft dat je in een zeer knusse B&B verblijft. Er zijn diverse grote ruimtes in het hotel, echt "kasteels" ingericht waar je kunt rondlopen of neerploffen in een van de vele chesterfields. Ontbijtruimte is ook zeer sfeervol en geniet vooral van het iedere ochtend vers gebakken brood! Kamers zijn hoog, groot en netjes. Al met al een geweldige entourage. Een echte aanrader!!!
Gereisd met partner in september 2014

Vorstelijk verblijf gehad en hond was welkom.

Wessels, 11-9-2014

3 dagen doorgebracht in dit prachtige kasteel,waar onze Duitse Dog ook welkom was.Gelukkig is er ook een lift(beter voor de hond).

De sfeer in het kasteel is heerlijk ontspannen,het ontbijt royaal en alles supervers en lekker.

Prachtig ongerichte kamers die iedere dag schoongemaakt worden.

Via een wandeling van een half uurtje langs de heuvel zit je in Valkenburg.

De "kasteelheer en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

De ligging van het kasteel op de heuvel is prachtig en geeft een mooi uitzicht over de omgeving.

Wij komen zeker nog eens terug!!

Grandioos!

Annemarie Scheft, 8-7-2014

We werden hartelijk verwelkomt door de kasteelheer in een prachtiger ambiance! We hebben intens genoten en kunnen dit kasteel een ieder aanbevelen. In elk geval was dit ons eerste bezoek, maar beslist niet het laatst!!!
Gereisd met partner in juli 2014

Aparte ervaring

Theo en Jose van Rijn , 27-3-2014

Overnachten in een kasteel is niet iets dat je vaak doet. Maar Geulzicht is een aanrader! Omdat we niet precies wisten wat we konden verwachten kregen we bij aankomst van alle beschikbare kamers de sleutel. Op die manier een goede keuze kunnen maken die bij ons past. Verwacht geen steriele entourage met lichte kleuren en moderne meubels. Het is een kasteel en zo ziet er ook uit van binnen, met krakende trappen en deuren, gewoon prima! Ontvangst en verblijf uiterst hartelijk. Wat mij als fietsgek verraste was dat de huidige kasteelheer dit optrekje heeft overgenomen van Jean Nelissen, wielrenners onder u weten zeker wie dit is.

In de directe omgeving, op loopafstand, zijn er voldoende eetgelegenheden en bij mooi weer terrasjes. Valkenburg is op enkele km afstand en een bezoekje aan thermea 2000 is goed te maken, ook viel ons dit een beetje tegen. Erg rommelig allemaal, zijn beter gewend. Maar daar kan Geulzicht niets aan doen!

Gereisd met partner in maart 2014

Heerlijk relaxed hotel in prachtig kasteel

Cees, 23-3-2014

Prachtige kamer met balkon in mooi kasteel. Je voelt je helemaal thuis in dit mooie hotel, terwijl je geniet van een prachtig uitzicht over het Geuldal. Voldoende restaurants in directe omgeving, en je bent zo in de drukte van Valkenburg of Maastricht, terwijl je in alle rust geniet van de mooie omgeving. Met recht een zeer bijzondere lokatie, en een zeer bijzondere ervaring.

En de lift proberen is een absolute MUST DO...

Ik slaap zeer veel in hotels, en dit was een hele bijzondere en prettige ervaring die met kop en schouders boven de rest uitsteekt.

Gereisd anders in januari 2014

Fantastisch hotel, mooi gelegen

Ralf, 20-3-2014

Geweldige locatie, fantastisch, sfeervol hotel en super dienstverlening - echt de moeite waard!
Gereisd met partner in maart 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Geulzicht in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Geulzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasteel Geulzicht scoort een 8.42 uit 10 op basis van 217 reviews.