Hotel Kasteel Geulzicht ****

Kasteel Geulzicht
8,4

218 reviews over Hotel Kasteel Geulzicht in het Nederlands

marianne, 7-2-2007

Normaal gesproken ben ik niet negatief aangelegd maar wat een waardeloze service. Kamers zijn verwaarloosd en slecht schoongemaakt; omdat wij met 3 stellen daar waren heb ik 3 kamers van binnen gezien. Wij hadden zelf de kamer met het romeinse bad. Ziet er op de foto veel beter uit dan dat het in werkelijkheid is. Het uitzicht van de balkons (kamer vrienden) was wel heel fraai maar dan staan daar dan op het balkon van die plastic blokker tuinstoelen! Het ontbijt was niet echt bijster interessant....en als je dan ziet hoeveel we voor 1 nacht moeten betalen: schandalig! Beslist geen 4 sterren waard....zit dichter in de buurt bij 1 ster.
Gereisd anders in februari 2007

E. Meijer, 12-12-2006

Prachtig kasteel aan de buitenkant, mooie omgeving. Binnen ook mooi qua meubilering maar verder een totaal gebrek aan gezelligheid en verzorging. Gedurende 3 daags verblijf geen kaarsje aan gezien, geen open haard aangeweest, nog geen enkele kerstversiering. Eetzaal sfeerloos, ontbijt niet echt verzorgd. Niet iets om nog een keer naar terug te gaan
Gereisd anders in december 2006

Wim, Sonja en Daniel Egberts, 3-7-2006

ligging prachtig, inrichting kamers wat sleets, maar wel stijlvol. Bar helaas geen toonbeeld van sfeer; de lunge en de eetzaal wel.

Gemoedelijke bediening.

Uitstekende basis voor tochtjes in de omgeving.

Iets om nog eens terug te komen

Gereisd familie in juni 2006

Henk en Alexis, 30-4-2006

Lekker gegeten aan een redelijke prijs van € 27 voor een 3 gangen keuzemenu. Enorme grote kamer met romeinsbad met 700 liter water. Gelukkig was onze hond ook welkom, ook al mocht hij niet in het restaurant komen. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in april 2006

D.Zijlstra, 11-4-2006

Ik vond het erg tegenvallen.

Het is inderdaad een mooi kasteel van begin 1900 maar de kamer die wij hadden was echt grondig aan restauratie toe. Het was de duurste (100pp) maar hij was zeg maar gerust uitgewoond, het rook muf en de meubels waren stuk voor stuk versleten. Niet wat je verwachten mag van een 4 sterren hotel. En wanneer je er wat van zegt wordt je niet echt vriendelijk geholpen. We wilden de kamer niet nemen maar moesten wel omdat we van te voren geboekt hadden. Gelukkig konden we de volgende dag weg omdat we de boeking van de 2e dag na een hoop stennis (hoezo klantvriendelijk) gelukkig ongedaan konden maken. Erg jammer want op de site van geulzicht zag het er allemaal mooi en veelbelovend uit.

Gereisd anders in april 2006

M. Roording, 13-2-2006

Het is een heel mooi kasteel. Vooral de algemene indruk en de entree is indrukwekkend. Helaas is de bar niet zo gezellig.

Het restaurant is van mindere kwaliteit. Je verwacht meer van een kasteelrestaurant. In ieder geval geen sausjes uit een pakje en een kok die goed vlees en vis kan bereiden.

Gereisd anders in februari 2006

Loes, 9-3-2005

Mooi kasteel met echte kasteelkamers je waant je even terug in de tijd. Voor rust een ideale lokatie door het geringe aantal kamers. Ligging perfekt op ongeveer 2 kilometer ligt valkenburg en 6 kilometer van maastricht.
Gereisd anders in maart 2005

jolanda, 9-12-2004

mooi kasteel en mooi kamers,met open haard, neem er 1 met een romeins bad geweldig.je kunt er lekker eten savonds maar in de omgeving zit ook genoeg eettentjes.

voor een weekend is dit perfect

Gereisd anders in december 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kasteel Geulzicht bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Geulzicht in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Geulzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasteel Geulzicht scoort een 8.44 uit 10 op basis van 220 reviews.