Hotel Kasteel Geulzicht ****

Hotel Kasteel Geulzicht
Kasteel Geulzicht
8,4

218 reviews over Hotel Kasteel Geulzicht in het Nederlands

Prachtig logeeradres op prachtige lokatie

J Brouwer, 8-1-2016

Romantisch kasteeltje op fantastische lokatie. Ontvangst was zeer vriendelijk. De kamer waar wij twee nachten verbleven was zeer ruim met vrijwel alles aanwezig wat nodig is, incl. koelkastje.

Ruime complete badkamer die nog beter uit de verf zou komen met een thermostaatkraan, want tegelijkertijd douchen met de buren levert een verrassende wisseling op in de watertemperatuur. Ook kunnen verschillende raamsluitingen wel een controle gebruiken, en de schoonmaker kan in de badkamer wat vaker omhoog kijken. Er hingen wat webben op hogere plaatsen.

Ontbijt was zeer compleet en liet voor ons niets te wensen over. (wellicht zijn er ook gasten die liever zachtgekookte eieren hebben ipv hardgekookt, die hebben iets te wensen) Naast een compleet ontbijtbuffet is er ook sprake van een zeer vriendelijke bediening. Ook altijd klaar voor een vriendelijk praatje.

Wij hebben een prima verblijf gehad.

Gereisd met partner in december 2015

Leuk: logeren in dit schitterende kasteel!

Marly Janssen & John Cieremans, 26-12-2015

Alles was prima, gastvrij en gezellig. Unieke ervaring.

Schitterend kasteel.

Warme ontvangst. Heerlijk Romeins bad in supergrote kamer.

Stel je voor wie daar allemaal geweest zijn in het verleden.

Voor herhaling vatbaar !

Geweldig leuke plek!

P en j Gaemers ., 6-12-2015

De toren kamer erg leuk.wat een uitzicht.gelukkig een lift .ontbijt uitstekend.bijzonder vriendelijke gastheer.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kasteel Geulzicht bij:

Mooi kasteel en top service

Tako, 23-10-2015

Echt een fantastisch verblijf en ontbijt gehad in het kasteel. Sowieso vonden de kids het geweldig om in een kasteel te slapen maar ook de omgeving was top. Direct vanuit het hotel heb je een mooi wandel pad naar Valkenburg. Verder een aantal goede restaurants in de buurt. Zeker een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Geweldig!

Iris, 20-9-2015

Als verrassing nam mijn vriend me mee naar hotel Geulzicht! Super mooie en romantische locatie. We werden vriendelijk ontvangen en alles was super verzorgt. We gingen een dagje naar Valkenburg en bij terugkomst was de hotelkamer helemaal versierd met rozenblaadje en kaarsje (in opdracht van mijn vriend, door het hotel verzorgd!!!). Echt helemaal super en geweldig, hoe ze aan dit idee hebben meegewerkt.

We hebben dan ook 2 geweldige nachten in het hotel gehad, het ontbijt was netjes verzorgd en erg lekker. Kortom we hebben genoten van de mensen, de omgeving, het kasteel, de kamers en het romeinse bad!

Gereisd met partner in september 2015

Erg prettig

Piet & Paula Coumou, 5-9-2015

Wij verbleven van 2 t/m 4 september in Hotel Geulzicht. Genoten van het "zijn" in en om het kasteel en van de entourage en omgeving. Groot compliment voor het gastvrouw-/gastheerschap van de familie Kuik. Toonden oprechte belangstelling voor de gasten. Ook ontbijt was uitstekend verzorgd. Ze bestieren het kasteel op prettige en uitstekende wijze. Komen zeker nog graag terug. Scheve deuren en krakende vloeren horen bij een dergelijke entourage, anders is het onnatuurlijk! Kortom: een ruime voldoende (9,5) en genoten met een zachte G.
Gereisd met partner in september 2015

Een hartelijk welkom van de kasteelheer.

Jan, 9-8-2015

De warme ontvangst van de kasteelheer deed ons meteen thuis voelen en toch ook heel speciaal. De bijzondere kamer en omgeving doet je voor even je dagelijks leven vergeten en geeft je het gevoel in een andere wereld te leven. Voor ons was het een onvergetelijke ervaring.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Unieke ervaring

Niels, 4-8-2015

Zeer mooi en rustig gelegen Kasteel hotel met een verrassende geschiedenis. Het voelde voor ons authentiek aan met hier en daar een scheve vloer en deur. Toch voldeed het ook aan de moderne eisen. Onze ervaring is er een om nooit meer te vergeten (positief) en gebaseerd op 3 nachten in de Lancelot kamer.
Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig kasteel

Michel, 3-8-2015

Mooie ligging, echt een ervaring om een keer in een kasteel te overnachten
Gereisd met partner in juli 2015

heerlijke vakantiebeleving

edwin dallinga, 22-7-2015

Dit kasteel ligt in een prachtig natuurgebied. Van hieruit wandel je, over mooie mooie paadjes langs de Geul, zo naar Valkenburg. Of maak een tocht naar de vele leuke dorpjes in de omgeving, gelegen in een buitenlands aandoende landschap. De sfeer in het kasteel is zeer gemoedelijk en het personeel is bijzonder vriendelijk.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kasteel Geulzicht bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Geulzicht in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Geulzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasteel Geulzicht scoort een 8.44 uit 10 op basis van 220 reviews.