8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kasteel Geulzicht**** bij :

215 reviews over Hotel Kasteel Geulzicht in het Nederlands

Mooi kasteel en top service

Tako, 23-10-2015

Echt een fantastisch verblijf en ontbijt gehad in het kasteel. Sowieso vonden de kids het geweldig om in een kasteel te slapen maar ook de omgeving was top. Direct vanuit het hotel heb je een mooi wandel pad naar Valkenburg. Verder een aantal goede restaurants in de buurt. Zeker een aanrader!
Gereisd familie in oktober 2015

Geweldig!

Iris, 20-9-2015

Als verrassing nam mijn vriend me mee naar hotel Geulzicht! Super mooie en romantische locatie. We werden vriendelijk ontvangen en alles was super verzorgt. We gingen een dagje naar Valkenburg en bij terugkomst was de hotelkamer helemaal versierd met rozenblaadje en kaarsje (in opdracht van mijn vriend, door het hotel verzorgd!!!). Echt helemaal super en geweldig, hoe ze aan dit idee hebben meegewerkt.

We hebben dan ook 2 geweldige nachten in het hotel gehad, het ontbijt was netjes verzorgd en erg lekker. Kortom we hebben genoten van de mensen, de omgeving, het kasteel, de kamers en het romeinse bad!

Gereisd met partner in september 2015

Erg prettig

Piet & Paula Coumou, 5-9-2015

Wij verbleven van 2 t/m 4 september in Hotel Geulzicht. Genoten van het "zijn" in en om het kasteel en van de entourage en omgeving. Groot compliment voor het gastvrouw-/gastheerschap van de familie Kuik. Toonden oprechte belangstelling voor de gasten. Ook ontbijt was uitstekend verzorgd. Ze bestieren het kasteel op prettige en uitstekende wijze. Komen zeker nog graag terug. Scheve deuren en krakende vloeren horen bij een dergelijke entourage, anders is het onnatuurlijk! Kortom: een ruime voldoende (9,5) en genoten met een zachte G.
Gereisd met partner in september 2015

Een hartelijk welkom van de kasteelheer.

Jan, 9-8-2015

De warme ontvangst van de kasteelheer deed ons meteen thuis voelen en toch ook heel speciaal. De bijzondere kamer en omgeving doet je voor even je dagelijks leven vergeten en geeft je het gevoel in een andere wereld te leven. Voor ons was het een onvergetelijke ervaring.
Gereisd familie in augustus 2015

Unieke ervaring

Niels, 4-8-2015

Zeer mooi en rustig gelegen Kasteel hotel met een verrassende geschiedenis. Het voelde voor ons authentiek aan met hier en daar een scheve vloer en deur. Toch voldeed het ook aan de moderne eisen. Onze ervaring is er een om nooit meer te vergeten (positief) en gebaseerd op 3 nachten in de Lancelot kamer.
Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig kasteel

Michel, 3-8-2015

Mooie ligging, echt een ervaring om een keer in een kasteel te overnachten
Gereisd met partner in juli 2015

heerlijke vakantiebeleving

edwin dallinga, 22-7-2015

Dit kasteel ligt in een prachtig natuurgebied. Van hieruit wandel je, over mooie mooie paadjes langs de Geul, zo naar Valkenburg. Of maak een tocht naar de vele leuke dorpjes in de omgeving, gelegen in een buitenlands aandoende landschap. De sfeer in het kasteel is zeer gemoedelijk en het personeel is bijzonder vriendelijk.
Gereisd familie in juli 2015

Kasteel Geulzicht is prachtig gelegen

Ap en Wil van Lokven, 23-6-2015

Prachtig oud kasteel met een inrichting die je terugbrengt in vroegere tijden. De omgeving is prachtig met een mooi uitzicht over het Geuldal. We zijn heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar en de familie. Men was behulpzaam en heel klantvriendelijk. Prijs/kwaliteitverhouding was goed. Accommodatie had geen restaurant, maar er waren goed eetgelegenheden in de omgeving.

Het kasteel lig in de omgeving van Maastricht en Valkenburg.

Gereisd met partner in mei 2015

Zeer mooie ligging en accommodatie

karin, 7-6-2015

is wat anders dan een normaal hotel. Mooie omgeving. Personeel zeer vriendelijk.

Geen restaurant, maar wel ontbijt. Tegenover hotel heb je een restaurant waar je zeer goed kan eten tegen een goede prijs.

Gereisd familie in juni 2015

Grappig logeren in een oud kasteel

Miranda, 10-5-2015

Kasteel Geulzicht ziet er in eerste instantie fantastisch uit! Maar als je echt kijkt is het in zeer slechte staat. Plinten niet geschilderd of slordig en alles is het net niet. Wij sliepen in het bijgebouw...met een minibar naast het hoofdkussen (lawaai) en het was er zeer muffig. Prachtige grote badkamer met een bad die maar tot de helft met warm water kon (daarna was de boiler leeg) en douchen was springen om nat te worden. De sfeer van het kasteel, de ligging maakt echt veel goed maar 1 nacht is meer dan genoeg.

Er is sprake van te weinig hotelervaring .... Of er is over veel dingen niet goed nagedacht.

Bij het ontbijt cappuchino uit een automaat kan echt niet!

Kamer was wel goed schoon!

Gereisd familie in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Geulzicht in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Geulzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasteel Geulzicht scoort een 8.42 uit 10 op basis van 217 reviews.