8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kasteel Geulzicht**** bij :

215 reviews over Hotel Kasteel Geulzicht in het Nederlands

Teleurstelling

Sabine Remers, 23-8-2016

Ik vond het allemaal een beetje tegenvallen. Het kasteel krijgt zulke goede recensies, maar komt op de foto's veel indrukwekkender over dan in het echt. Bij binnenkomst zag ik een allegaartje van spullen en het was niet zo heel erg schoon. Vooral de ramen waren vies. Het ontbijt vond ik, gezien de prijs van het verblijf, helemaal niets bijzonders. Ik verwacht op zijn minst verse jus d'orange bijvoorbeeld en ook de broodjes waren kleffe afbakbroodjes die ik zelf ook bij de supermarkt kan halen. Het uitzicht, waar je extra voor betaald, is grotendeels een grote parkeerplaats. De foto op de site is genomen op een manier waarop dit niet zichtbaar is. De mensen vond ik wel erg aardig en de kamer op zich was ook groot en mooi. Het bed bestaat echter uit twee eenpersoons matrassen met een grote geul erin. De omgeving is super en maakte heel veel goed gelukkig. Vooral Valkenburg vinden wij geweldig. Al met al niet helemaal wat ik er van had verwacht en dat maakte de bijzonderheid van het cadeau aan mijn partner echt een stuk minder helaas. Wij zullen zeker niet meer terugkomen in dit kasteel, maar wel in deze omgeving!
Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige locatie, en we blijven terugkomen!

Marlies, 19-8-2016

Gastvrij onthaal en zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Je voelt je echt gast op 'n kasteel. Het kasteel is ook in dezelfde stijl gebleven, en heeft een bijzonder mooie locatie. Er wordt een uitgebreid ontbijtbuffet aangeboden.Wij kwamen er voor de derde keer. super!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Magnifique!!!

Familie van der Werff, 15-8-2016

Hebben afgelopen weekend 2 nachten doorgebracht op het kasteel en hadden het geluk in 2 verschillende kamers te mogen slapen. De 1e kamer was prachtig met houten lambrisering, ruim, heerlijke grote ramen die open konden waardoor we nog lang in een middagzonnetje hebben kunnen zitten. De badkamer, ook ruim, alles keurig schoon en een Romeins marmeren bad, echt geweldig! De 2e kamer was de torenkamer met 3 verdiepingen, sfeervol ingericht en een prachtig uitzicht!

Het uitgebreide en lekkere ontbijt kun je binnen nuttigen maar bij mooi weer ook op het buitenterras, wat een heerlijkheid om te ontbijten met zo'n mooi uitzicht. Gastheer en gastvrouw bijzonder vriendelijk en altijd in voor een praatje. Hebben ons enorm thuis gevoeld en komen zeker weer terug!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Van boven bont en van onderen.....

Karin, 6-8-2016

De eerste indruk was een schitterend kasteel van buiten. Binnen gekomen verdween de euforie enigermate nadat bleek dat de entree voorzien was van een inrichting van Opnieuw en Co.: een alle garretje van meubels.

De incheckbalie bleek een oud rommelig kantoortje te zijn waar mevrouw ons eventjes mee deelde dat de kamer die ik had geboekt al bezet bleek te zijn.

Wel was er een alternatief namelijk de torenkamer (bestaande uit 3 lagen) of het bijgebouw. Beide verblijven koud, muffig stinkend en dampig van het vocht. Aangezien ik niet zo'n ster bent in het beklimmen van allerlei houten trapjes kozen we voor het bijgebouw. De kamer in het bijgebouw is zeer groot met aan de ene kant van de kamer op een jaren 40 stijl tafeltje vastgelijmde mini (ik dacht eerst dat het een beeldscherm voor een pc was) lcd tv. Relaxt vanaf het bed kijken aan de andere kant van de kamer was er niet bij of ik moet de theater verrekijker gemist hebben. Wel eiste ik hiervoor een vergoeding; per slot van rekening zeggen ze op hun eigen website bij reservering via hun eigen site, dat het kamer type dan gegarandeerd is. Ook heb je uiteindelijk ongemak door te moeten verkassen waardoor je je spullen niet uit kunt pakken. Volgens mevrouw was dat toch niet nodig. Ik vroeg aan haar of dat dat aan mij of aan haar was om te bepalen...Uiteindelijk werd er mij een korting toe gezegd. Na inspectie bleek dat de kamer voorzien was van spinnen in allerlei maten. De slaapkamers lijken op eerste oog schoon maar de matrassen zijn vies, kussens voorzien van allerlei soorten gele vlekken. Na klachten hierover werd de kamer met de franse slag schoongemaakt, de hoes van het matras werd gewassen (een reservematras was niet voorhanden en maar goed dat ik mij eigen nog niet zo vermoeid voelde dat ik wilde gaan liggen).

Extra reserve kussens die wel schoon zijn waren er ook niet dus werden uiteindelijk hun eigen twee kussens die wel schoon waren, aan ons ter beschikking gesteld.

Ik vraag mij eigen af wat ze gaan doen in het geval dat je beroerd wordt en alles onder kotst ??? De cv op vol aan gezet om het vocht te verdrijven wat gelukkig redelijk lukte maar helaas de stank bleef. Al met al een zielige maar vooral smerige bedoening. De volgende dag zou men mijn koffer en natuurlijk de kussens mee verhuizen. Tevens werd mij meegedeeld dat mevrouw die overigens volgens eigen zeggen een invalster was, de korting niet aan mij had mogen geven want de eigenaar vond de kamer in het bijgebouw ook gewoon het volle pond waard zonder enige schaamte of tegemoetkoming voor de spaanse praktijken van dubbele boeking. Zij moest de korting nu uit eigen zak betalen en of ik de korting dan toch maar aan haar terug wou geven. Ik heb haar de helft aangeboden maar daar was mevrouw het niet mee eens en vond dat te min. 's Middags het matras gecontroleerd en deze waren gelukkig schoon; kussens niet gecontroleerd want ze zouden immers mee verhuist worden. 's Avonds om half elf vroeg mijn dochter zich af welk kussen voor haar was en ik zei haar dat ze het kussen met blauw randje moest nemen. Ze kijkt ziet geen randje ik kijk naar het andere kussen en zie ook geen randje. Kussens uit de sloop gehaald en wéér vol met pisgele vlekken. De twee reservekussens uit de kast ook vol met vlekken.

Uiteindelijk zijn we compleet gefrustreerd gaan slapen op opgerolde handdoeken en met de gedachten om de volgende morgen dan maar zelf nieuwe kussens te gaan kopen. De volgende ochtend dit aan mevrouw doorgegeven en kreeg niets anders als verwijten dat ik door bleef drammen, dat ik een zeikerd was en dat ze wel degelijk de kussens hadden mee verhuist.

Kortom als je een kasteel machtig mooi vind om in te overnachten kies dan zeker voor een andere locatie. Voor de helft van de prijs ligt u namelijk in een beter hotel.

Ook adviseer ik de eigenaar zelf een hotelschool opleiding te gaan volgen alsmede zijn invallers. Gastvrijheid, service en vooral hygiëne in de horeca eindigt namelijk niet met een kopje koffie of thee.

Gereisd familie in augustus 2016
Hampshire Hilversum,

Geachte Karin,

Jammer dat uw verblijf niet naar wens is geweest.

U schrijft: per slot van rekening zeggen ze op hun eigen website bij reservering via hun eigen site, dat het kamer type dan gegarandeerd is.

Dit klopt helemaal, maar dan moet je wel reserveren/niet annuleren.

U bent komen inchecken terwijl u geen geldige reservering heeft gemaakt en dit heeft onze vervangster u ook laten zien. Het is tekenend dat u hier in u betoog helemaal niet over rept.

Het is nochtans de basis van uw , feitelijk zelf veroorzaakte, probleem en geeft tevens aan waarom compensatie niet aan de orde had mogen zijn!

Onze vervangster heeft zich volledig ingezet om het u naar de zin te maken. Desondanks heeft u gezocht naar stokken om mee te slaan uit pure kif. Helaas doet u dit uit een verkeerde perceptie en kunnen wij het gros van uw betoog alleen al daarom nuanceren. Wij zullen derhalve niet reageren op uw insinuaties en verwijzen de lezers graag naar de gemiddelde cijfers uit zo’n tweehonderd reviews!

Wat een geweldige locatie!

Natascha Vos, 27-7-2016

Het is erg bijzonder om te logeren in een kasteel! Ook het authentieke meubilair zag er prachtig om te zien. Heerlijk dichtbij Valkenburg en Maastricht. Mooie omgeving om in de natuur te wandelen! Wij denken dat je met kinderen er toch meer op uit moet trekken. Maar voor ons was het een heerlijke minivakantie om tot rust te komen. En een super gezellige, zeer betrokken gastvrouw en gastheer! Zij stonden altijd voor je klaar. Bedankt!!!
Gereisd met partner in juli 2016

Dat was genieten in Kasteel Geulzicht!

Riekie, 8-7-2016

Mijn dochter en ik waren een nacht te gast. We hadden wat extra service nodig, waarover ik vooraf contact had gehad.

We waren blij verrast over wat ons geboden werd! Daardoor hebben we intens kunnen genieten van ons verblijf. Vroeger zei men wel bij een goede prestatie: 'je krijgt een 10+, een zoen van de juffrouw en een bank vooruit'. Kasteel Geulzicht: bij deze!

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Unieke locatie, vriendelijke gastheer en gastvrouw

M. Kulik, 23-2-2016

Ik kan geen negatieve dingen noemen want die waren er niet.

De kamer, het ontbijt, de ligging, voor ons was alles perfect.

Het echte kasteel gevoel was er zeer zeker, inclusief krakende vloeren en de inrichting. De eigenaren waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben het bijzonder naar ons zin gehad en komen zeker terug.

Gereisd met partner in februari 2016

Prachtig logeeradres op prachtige lokatie

J Brouwer, 8-1-2016

Romantisch kasteeltje op fantastische lokatie. Ontvangst was zeer vriendelijk. De kamer waar wij twee nachten verbleven was zeer ruim met vrijwel alles aanwezig wat nodig is, incl. koelkastje.

Ruime complete badkamer die nog beter uit de verf zou komen met een thermostaatkraan, want tegelijkertijd douchen met de buren levert een verrassende wisseling op in de watertemperatuur. Ook kunnen verschillende raamsluitingen wel een controle gebruiken, en de schoonmaker kan in de badkamer wat vaker omhoog kijken. Er hingen wat webben op hogere plaatsen.

Ontbijt was zeer compleet en liet voor ons niets te wensen over. (wellicht zijn er ook gasten die liever zachtgekookte eieren hebben ipv hardgekookt, die hebben iets te wensen) Naast een compleet ontbijtbuffet is er ook sprake van een zeer vriendelijke bediening. Ook altijd klaar voor een vriendelijk praatje.

Wij hebben een prima verblijf gehad.

Gereisd met partner in december 2015

Leuk: logeren in dit schitterende kasteel!

Marly Janssen & John Cieremans, 26-12-2015

Alles was prima, gastvrij en gezellig. Unieke ervaring.

Schitterend kasteel.

Warme ontvangst. Heerlijk Romeins bad in supergrote kamer.

Stel je voor wie daar allemaal geweest zijn in het verleden.

Voor herhaling vatbaar !

Geweldig leuke plek!

P en j Gaemers ., 6-12-2015

De toren kamer erg leuk.wat een uitzicht.gelukkig een lift .ontbijt uitstekend.bijzonder vriendelijke gastheer.
Gereisd met partner in december 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Geulzicht in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Geulzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasteel Geulzicht scoort een 8.42 uit 10 op basis van 217 reviews.