8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kasteel Geulzicht**** bij :

215 reviews over Hotel Kasteel Geulzicht in het Nederlands

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

Fam. Peters, 17-7-2017

Erg vriendelijk. Gastvrij. Mooie kamers. fantastisch ontbijt. Goed verzorgd.

Schoon en netjes. Station in de buurt.

Gereisd met partner in juli 2017

Leuke ontvangst prima ontbijt gezellige kamers.

anoniem, 15-6-2017

ontvangst prima goed ontbijt met gezellige bediening en schone kamers met leuke zitje erbij.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Voor 1 x leuk. Niet voor herhaling.

Mj Mesu, 17-12-2016

Voor een kasteel is het uiterlijk mooi maar binnen viel het tegen. Prijs kwaliteit matig. Torenkamer viel tegen qua meubilair en aankleding voor een kasteel. Ontbijt was matig. Ontvangst en vertrek kan professioneler. Lift gaat tot 2e verdieping. De rest via trappen.
Gereisd met partner in december 2016

Uitstekend familie hotel

luvia, 12-12-2016

Wat een ontzettend leuk familie hotel met een vriendelijke ontvangst. De ruime kamers zijn sfeervol en authentiek ingericht. En hebben een prima badkamer. Een rustig hotel met goede bedden. Valkenburg is met een half uurtje aan te lopen. Taxi naar Maastricht kost rond de €25,-. Heerlijk ontbijtje. Nabij voldoende , goede restaurants. Gewoon boeken!
Gereisd met vrienden in december 2016

Goed hotel, maar slecht geslapen

Milos, 28-10-2016

Een mooi hotel met een goede ligging. De omgeving is leuk en er is genoeg te doen. De ontvangst was vriendelijk, service goed en ook het ontbijt was goed.

Zoals eerder gelezen, is het meubilair e.d. wel echt aan vervanging toe. De torenkamer had overigens een soort schuimrubberen matras. Dat verwacht je niet voor die prijs. Ook zaten er veel vliegen in de slaapkamer. Bij aankomst zaten de ramen aan de binnenzijde +- 40 vliegen, deze naar buiten gejaagd. Uiteindelijk bleek 's-nachts dat er nog een 20tal vliegen aanwezig waren, mogelijk ergens anders vandaan gekomen (was een bekend probleem). Helaas erg slecht geslapen hierdoor.

Ik kom niet hoger dan een 7 (ruim voldoende) doordat de prijs/kwaliteit naar mijn mening niet in verhouding staat. Dit zou enigszins verbeterd kunnen worden met horren in de torenkamer, en andere matrassen/bedden.

Gereisd met partner in oktober 2016

prachtig

Lucia, 18-10-2016

mooi kasteel .wij voelde ons net koning en koningin.

de ontvangst was erg vriendelijk.

de kamer was erg groot en het romeinse bad was geweldig.

het ontbijt was keurig verzorgd en ruim voldoende.

het ontbijt van de tweede dag is speciaal aangepast omdat wij vroeg vertrokken.heel netjes.

wij komen zeker eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2016

Mooi kasteel

Corina, 19-9-2016

Mooi en sfeervol kasteel. Het is absoluut aan renovatie toe maar dat doet niet af aan de sfeer. Onze kamer was ruim en compleet, het bed was comfortabel. De badkamer had een Romeins bad; dat blijkt een verzonken marmeren rechthoekige bak te zijn. Ik had me er een meer romantischere voorstelling van gemaakt (maar dat ligt ws aan mij).

De ontvangst was vriendelijk, het ontbijt niet uitgebreid maar vers en lekker.

Gereisd met partner in september 2016

Een aanrader

Fam. Borkent, 12-9-2016

Onlangs hadden we het genoegen een aantal nachten in hotel Geulzicht te verblijven. Een heus kasteel, mooi gelegen in het Limburgse Geuldal. Een goede uitvalbasis voor uitstapjes naar o.a. Valkenburg, Maastricht en Duitsland of mooie wandelingen in de buurt.

De ontvangst was zeer hartelijk. Dankzij de goede verzorging door de gastheer en zijn vrouw en het feit dat de ze nooit te beroerd waren voor een praatje, voelden we ons er als snel thuis.

De kamers zijn zeer ruim. Het bed lag heerlijk en ook de badkamer was groot.

Dankzij het fraaie weer konden we buiten op het terras genieten van een lekker ontbijt.

Ook binnen is het genieten geblazen. Dankzij de weelderige inrichting valt er genoeg te zien.

In de directe omgeving vind je een paar goede restaurantjes.

Kortom: dit hotel is een echte aanrader.

Zijn er dan geen minpunten?

Nou eentje dan. Dat is het ontbreken van het kasteelspook, maar ik denk dat zelfs dat geregeld kan worden.

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig, wij voelden ons gelijk thuis.

marleen pikaart, 9-9-2016

prachtig interieur, mooi uitzicht, zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Vanuit het kasteel kan je door het bos naar Valkenburg ( ongeveer 2 km) lopen.

Ik kan niks negatiefs bedenken, zeker voor een herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig & super & authentiek

Marianne, 8-9-2016

Voor de :3 de keer waren wij te gast op kasteel geulzicht ! Het is inmiddels " ons kasteel " geworden

Hoe rijk kun je je voelen om in zo'n bijzondere omgeving te mogen verblijven

We logeren in het bijgebouw wat aan al Onze eisen voldeed.

Ontbijt super heerlijk vers warm brood , vers fruit koffie en thee door een gastvrije bediening

Sterk is dat ze je niets opdringen maar je echt vrij kunt voelen

Je moet wel respect en waardering hebben voor het authentieke kasteel en het verhaal willen kennen

Natuurlijk is het niet strak ingericht gelukkig maar dat maakt ons verblijf zo prachtig

Ik hoop dat meer gasten dit waarderen !!! Ik kom graag terug naar mijn kasteel en kijk al uit naar 2017

Vele groeten aan de familie van kuijck

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Geulzicht in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Geulzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasteel Geulzicht scoort een 8.42 uit 10 op basis van 217 reviews.