Hotel Kasteel Geulzicht ****

Hotel Kasteel Geulzicht
Kasteel Geulzicht
8,4

218 reviews over Hotel Kasteel Geulzicht in het Nederlands

het was allemaal dik in orde !

henk littel, 13-9-2017

Waren er met ons hondje en logeerden 2 nachtjes in de naastgelegen bungalowkamer.

We betaalden € 285 inclusief hond.en ontbijt.

Het was allemaal piekfijn in orde.

Bij de ontvangst door Johan werd het een en ander uitgelegd.

Bij het ontbijt mocht ons hondje niet mee in de ontbijtzaal maar werd er voor

ons speciaal op het terras een tafeltje gereed gemaakt door een heel opgewekte

Astrid en die zorgde dat we heerlijk konden ontbijten met een uniek prachtig uitzicht.

Ook om te wandelen hoef je maar honderd meter te lopen en je hebt een prachtige wandelroutes.

Minpuntjes , eigenlijk geen maar een extra krukje of haakje om kleding op te hangen in de overigens zeer ruime

badkamer zou geen kwaad doen.

Ook is er een inloopkast voor kleding en daar een of twee legplanken in maken zou t allemaal nog

prettiger hebben kunnen maken.

Maar dit is kniesoor-gezeur.

WiFi was niet optimaal en TV kijken ook zwak signaal.

Al met al , een heel fijn hotel !

Gereisd met partner in september 2017

Aanrader! Prachtig kasteel, een mooie belevenis.

Hilda, 12-9-2017

Vorig jaar na onze trouwdag in het mooie kasteel geweest in kamer Parcival Dit jaar weer geweest maar nu in de Torenkamer, Camelot. Hier komen we graag terug. Heel bijzonder om in dit kasteeltje te overnachten. Het personeel is heel gastvrij, kamers zijn schoon en ruim en het ontbijt is prima. Zeker als je op het terras met prachtig uitzicht kunt ontbijten.Prijs is prima betaalbaar om een keer (of meer) in het kasteeltje te overnachten. En het ligt ook nog heel centraal!
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig sfeervol ingericht kasteel

J.W. Hardeman, 1-9-2017

Geweldig mooi kasteel dat authentiek is ingericht zodat je je echt een paar honderd jaar terug in de tijd waant. Warme sfeer en zeer gastvrije gastheer en gastvrouw. Prima ontbijt en prachtig grote kamers. Wij verbleven eerst in een kamer met stoomcabine welke heel goed was. Onze laatste nacht in de kamer Lancelot met Romeins bad welke vanwege de ligging door ons nog mooier werd bevonden. Echt fantastisch. Mooi terras waar je gezellig kunt ontbijten of gezellig iets drinken. Prachtig uitzicht en goede uitvalsbasis naar heel veel bezienswaardigheden en leuke plaatsjes als Valkenburg en Maastricht etc. In de directe omgeving 2 hele goede restaurants. Aanraders zijn de Geulhemer Molen en de Brakke Berg. Wij hebben het heel goed naar onze zin gehad en komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kasteel Geulzicht bij:

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

Fam. Peters, 17-7-2017

Erg vriendelijk. Gastvrij. Mooie kamers. fantastisch ontbijt. Goed verzorgd.

Schoon en netjes. Station in de buurt.

Gereisd met partner in juli 2017

Leuke ontvangst prima ontbijt gezellige kamers.

anoniem, 15-6-2017

ontvangst prima goed ontbijt met gezellige bediening en schone kamers met leuke zitje erbij.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Voor 1 x leuk. Niet voor herhaling.

Mj Mesu, 17-12-2016

Voor een kasteel is het uiterlijk mooi maar binnen viel het tegen. Prijs kwaliteit matig. Torenkamer viel tegen qua meubilair en aankleding voor een kasteel. Ontbijt was matig. Ontvangst en vertrek kan professioneler. Lift gaat tot 2e verdieping. De rest via trappen.
Gereisd met partner in december 2016

Uitstekend familie hotel

luvia, 12-12-2016

Wat een ontzettend leuk familie hotel met een vriendelijke ontvangst. De ruime kamers zijn sfeervol en authentiek ingericht. En hebben een prima badkamer. Een rustig hotel met goede bedden. Valkenburg is met een half uurtje aan te lopen. Taxi naar Maastricht kost rond de €25,-. Heerlijk ontbijtje. Nabij voldoende , goede restaurants. Gewoon boeken!
Gereisd met vrienden in december 2016

Goed hotel, maar slecht geslapen

Milos, 28-10-2016

Een mooi hotel met een goede ligging. De omgeving is leuk en er is genoeg te doen. De ontvangst was vriendelijk, service goed en ook het ontbijt was goed.

Zoals eerder gelezen, is het meubilair e.d. wel echt aan vervanging toe. De torenkamer had overigens een soort schuimrubberen matras. Dat verwacht je niet voor die prijs. Ook zaten er veel vliegen in de slaapkamer. Bij aankomst zaten de ramen aan de binnenzijde +- 40 vliegen, deze naar buiten gejaagd. Uiteindelijk bleek 's-nachts dat er nog een 20tal vliegen aanwezig waren, mogelijk ergens anders vandaan gekomen (was een bekend probleem). Helaas erg slecht geslapen hierdoor.

Ik kom niet hoger dan een 7 (ruim voldoende) doordat de prijs/kwaliteit naar mijn mening niet in verhouding staat. Dit zou enigszins verbeterd kunnen worden met horren in de torenkamer, en andere matrassen/bedden.

Gereisd met partner in oktober 2016

prachtig

Lucia, 18-10-2016

mooi kasteel .wij voelde ons net koning en koningin.

de ontvangst was erg vriendelijk.

de kamer was erg groot en het romeinse bad was geweldig.

het ontbijt was keurig verzorgd en ruim voldoende.

het ontbijt van de tweede dag is speciaal aangepast omdat wij vroeg vertrokken.heel netjes.

wij komen zeker eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2016

Mooi kasteel

Corina, 19-9-2016

Mooi en sfeervol kasteel. Het is absoluut aan renovatie toe maar dat doet niet af aan de sfeer. Onze kamer was ruim en compleet, het bed was comfortabel. De badkamer had een Romeins bad; dat blijkt een verzonken marmeren rechthoekige bak te zijn. Ik had me er een meer romantischere voorstelling van gemaakt (maar dat ligt ws aan mij).

De ontvangst was vriendelijk, het ontbijt niet uitgebreid maar vers en lekker.

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kasteel Geulzicht bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Geulzicht in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Geulzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasteel Geulzicht scoort een 8.44 uit 10 op basis van 220 reviews.