Hotel De Potkachel ***

WebsiteLink naar website

121 reviews over Hotel De Potkachel in het Nederlands

Nooit meer

Dirk DW, 24-9-2017

Elk jaar gaan we met de groep op weekend en overal kunnen de rekeningen per kamer geboekt worden. Hier moest alles op 1 kamer geboekt worden waardoor iedereen zelf alles moest bijhouden. Resultaat de laatste dag moesten we alles zelf uit elkaar halen en kwamen we op een verschil van meer dan 50 €. Waarna de mededeling kregen dat we niet eerlijk waren. Uiteindelijk bleek dat er toch een verkeerde boeking gebeurd was door de bediening. Het eten waarvoor je niet moest bijbetalen was echt niet zo lekker en we zagen het eten klaarmaken vanuit de plastic zakjes. De frieten waren zo hard dat je er met je vork niet kon inprikken.

De kamers waren wel ruim maar in de badkamer waren hier en daar wel wat mankementen en verouderd.

Dus zeker niet geschikt voor groepen wanneer er moet verrekend worden per kop.

De singletoeslag van 49 euro voor een weekend is tov van de totaalprijs ook aan de hoge kant.

Gereisd met vrienden in september 2017

Gemengde gevoelens

Lieven, 24-9-2017

Niet aan te raden voor groepen wegens het afrekenen van het verteer en de supplementen op de maaltijden.Er wordt een gezamelijke rekening gemaakt voor de gehele groep en je moet zelf maar uitvissen wie welk verteer betaalt. Bij onze groep werd voor 50 euro teveel aangerekend. Enkel onder zware druk van ons werd er een herberekening gemaakt en in mindering gebracht wat heel duidelijk foutief ( per vergissing) op onze rekening werd geplaatst. De kamers en de algemene service waren zeker goed. Het personeel was vriendelijk. De steamermaaltijden matig.
Gereisd met vrienden in september 2017

Prima hotel

Cor van Leeuwen, 10-9-2017

Prima ligging, tussen Maastricht en Valkenburg. Schone mooie kamer, prima bedden en een uitstekend restaurant met heel redelijke prijzen. Vriendelijk ontvangst en ook in het restaurant prima bediening.

Enige minpuntje vonden wij het feit dat er bij betaling met een creditcard 3% toeslag in rekening wordt gebracht. Daarom maar gepind!

Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Potkachel bij:

Super, heerlijk eten , erg vriendelijk echtpaar

Lina haisma, 21-8-2017

Ruime schone kamers , Heerlijk eten
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Een aanrader voor bezoek van een paar dagen,

Jan V, 5-8-2017

Vooral diner (afhankelijk van tijdstip goedkoop of heel goedkoop) was uitstekend verzorgd en heel goed van kwaliteit.

Kamers zijn doorsnee. Wel ruim, maar bedden waren oud en een beetje doorgezakt. Zoals de eigenaren zelf zeiden: wij zijn een restaurant, waar je ook kunt overnachten.

Gereisd met partner in augustus 2016

een hotel dat wij iedereen aanraden

Willem en Johanna 't Hart, 22-7-2017

Voor het derde jaar op rij verbleven in hotel de Potkachel in Berg en Terblijt. Niet alleen een geweldige kamer, maar de diners zijn een Michelin ster waardig. Parkeerterrein bij het hotel- mooie wandelingen in de omgeving en de bus bijna voor de deur.

Het slaan van de kerkklok tijdens de nachtelijke uren was dan ook het enige minpuntje.

Gereisd met partner in juli 2017

Gaan nog een keer!

Henk S holten, 19-7-2017

Zeer goede prettige ontvangst, fijne hoteleigenaren....met hele leuke humor😀.

Kamers en bedden waren uitstekend, wij hebben goed kunnen slapen.

Het hotel heeft een heel fijn concept voor het dineren, hoe vroegen reserveren en aan tafel des te goedkoper.

Geweldig goed gegeten, hele goede kok en prettige bediening. Prima kwaliteit.

Voor iedereen een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

Geen knus gevoel maar zakelijk

Gonnie, 30-6-2017

Wij hadden een 3 daags arrangement. Diner was om 17.45 en wilde je later eten dan kwam er 10,00 pp. bij. De diner kaart voor arrangement was summier maar je kon met bijbetaling een andere keuze maken. Bijna elk gerecht kostte extra.

Voor de tournedos werd 9 euro extra gevraagd en tot onze grote teleurstelling kwam ook deze uit de steamer net als alle andere gerechten. Het ontbijt vonden wij zeer karig. Kamers zijn prima en lekker ruim. Al met al voor ons een hotel om niet meer terug te komen. Eten uit de steamer en dan nog zoveel bij betalen, dat mag wel vooraf vermeld worden. Het"knusse"limburgse familie hotel kwam op ons zeer berekend en zakelijk over!!

Gereisd met vrienden in april 2017

supermooie goedkope kamer en vriendelijk personeel

Jan en Hennie, 16-4-2017

we hadden een fantastische ruime kamer, ruime badkamer met aparte douche. Uitgebreid ontbijt en ruime keuze wat betreft het diner voor een redelijke prijs. Heerlijk rustig omdat de kamer niet aan de voorzijde van het hotel ligt.

Bij het ontbijt heb ik helaas geen fruit zien liggen.

Gereisd met partner in april 2017

Goed hotel, netjes en goed verzorgd!

Fam Bakx, 13-4-2017

Het Hotel ligt idiaal als je wilt gaan wandelen en of fietsen, of een dagje Maastricht wilt doen. Het is zuiver en keurig verzorgd met ruime kamers en badkamer. De service is goed, beetje zakelijk, maar je weet waar je aan toe bent. We hebben er twee keer heerlijk gegeten, en voor de prijs vanaf...hoef je het niet te laten, zelfs de huiswijn was geweldig. Maar ja, je verwacht niet anders van een Hotel met een knipoog naar Frankrijk. Zelf de Franse muziek brengt je over de landgrenzen. Gewoon een aanrader dit Hotel.
Gereisd met vrienden in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Potkachel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Potkachel in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Potkachel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Potkachel scoort een 8.19 uit 10 op basis van 121 reviews.