8,2

WebsiteLink naar website

114 reviews over Hotel De Potkachel in het Nederlands

Geen knus gevoel maar zakelijk

Gonnie, 30-6-2017

Wij hadden een 3 daags arrangement. Diner was om 17.45 en wilde je later eten dan kwam er 10,00 pp. bij. De diner kaart voor arrangement was summier maar je kon met bijbetaling een andere keuze maken. Bijna elk gerecht kostte extra.

Voor de tournedos werd 9 euro extra gevraagd en tot onze grote teleurstelling kwam ook deze uit de steamer net als alle andere gerechten. Het ontbijt vonden wij zeer karig. Kamers zijn prima en lekker ruim. Al met al voor ons een hotel om niet meer terug te komen. Eten uit de steamer en dan nog zoveel bij betalen, dat mag wel vooraf vermeld worden. Het"knusse"limburgse familie hotel kwam op ons zeer berekend en zakelijk over!!

Gereisd met vrienden in april 2017

supermooie goedkope kamer en vriendelijk personeel

Jan en Hennie, 16-4-2017

we hadden een fantastische ruime kamer, ruime badkamer met aparte douche. Uitgebreid ontbijt en ruime keuze wat betreft het diner voor een redelijke prijs. Heerlijk rustig omdat de kamer niet aan de voorzijde van het hotel ligt.

Bij het ontbijt heb ik helaas geen fruit zien liggen.

Gereisd met partner in april 2017

Goed hotel, netjes en goed verzorgd!

Fam Bakx, 13-4-2017

Het Hotel ligt idiaal als je wilt gaan wandelen en of fietsen, of een dagje Maastricht wilt doen. Het is zuiver en keurig verzorgd met ruime kamers en badkamer. De service is goed, beetje zakelijk, maar je weet waar je aan toe bent. We hebben er twee keer heerlijk gegeten, en voor de prijs vanaf...hoef je het niet te laten, zelfs de huiswijn was geweldig. Maar ja, je verwacht niet anders van een Hotel met een knipoog naar Frankrijk. Zelf de Franse muziek brengt je over de landgrenzen. Gewoon een aanrader dit Hotel.
Gereisd met vrienden in april 2017

super prijs/kwaliteit verhoudeing

Sabine Dekker, 7-4-2017

Heerlijk gegeten, lekkere bedden, uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijke mensen en super prijs/kwaliteit verhouding, we hadden een arrangement.
Gereisd met partner in maart 2017

Prima hotel, prima kamer, goed eten.

D.P. de Graaf, 25-3-2017

Ingewikkeld systeem met meerprijzen voor de menu kaart, maar daar staat tegenover dat het eten van prima kwaliteit is.
Gereisd met partner in maart 2017

goed hotel voor enkele nachten

Jan Putman, 10-3-2017

Wij hebben 2 nachten hier doorgebracht. Alles was goed geregeld maar wel erg zakelijk. De menukaart was een puzzel om uit te zoeken wat nou het voordeligste was. Ik denk dat de meeste gasten helemaal geen zin hebben om dit allemaal uit te zoeken. Voor een paar daagjes Maastricht een goeie locatie met de bushalte op loop afstand.
Gereisd met partner in maart 2017

Top hotel, maar heel gast onvriendelijk

J van Wilgen, 22-2-2017

Positief: hotel, eten en personeel prima.

Negatief: konden geen karafje water bestellen bij het eten. Niet eerlijk tegenover gasten.

Bij aangeven klachten krijg je geen eerlijk antwoord. Plus een opsomming van wat het wel niet kost om een glas kraanwater te serveren.

Karafjes kopen, glazen kopen en noem maar op. Had oplader vergeten. Gebeld. Kon beter een nieuwe kopen was goedkoper. Zou E12,50 kosten om op te sturen.

Mijn hemel, waar halen ze dat vandaan. Oh ja, ze moesten het naar postkantoor brengen. Hebben namelijk geen brievenbussen in Limburg. Allemaal smoezen, net als met het water.

Dus hotel op zich prima, maar alleen om eigenaren gaan we nooit meer terug.

Gereisd met partner in februari 2017

niets op aan te merken, perfect hotel ,vriendelijk

Hans, 10-2-2017

alles was perfect , locatie , kamer , eten.

vriendelijke mensen .

Gereisd met partner in februari 2017

Prima verblijf

Hen van Gelderen, 7-1-2017

De oosterse kamer op de benedenverdieping was zeer ruim met bureau en zitje en jacuzzi. Zeer prettig. Afscheiding van de badkamer vraagt om een andere oplossing.
Gereisd met partner in december 2016

Heerlijk en goede service

Lia Bolleboom, 7-1-2017

Even langs bij de potkachel, ook geen probleem service blijft oké
Gereisd met vrienden in december 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Potkachel*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Potkachel in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Potkachel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Potkachel scoort een 8.22 uit 10 op basis van 114 reviews.