Vakantiepark Resort Mooi Bemelen ***

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen6,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Resort Mooi Bemelen bij:

2 reviews over Vakantiepark Resort Mooi Bemelen in het Nederlands

Mooie omgeving, maar voor ons eenmalig

De Vries, 5-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Wij gaan regelmatig een paar dagen erop uit met de hond. Zoeken dan een locatie waar we lekker kunnen sporten en wandelen. Zo kwamen we hier uit. We zijn geen zeikerds, maar verwachten wel iets van een huisje als je voor een paar dagen meer dan 300,- euro moet betalen.

De omgeving is prachtig. Alleen wat ons verbaasde is dat het park nog niet af is. Overal graafmachines, modder en het oogt niet gezellig daardoor. De huisjes zien er aan de buitenkant leuk uit. Ook de openhaard buiten is gezellig. En binnen ziet het er prima uit, maar je merkt wel dat het simpel en snel is afgewerkt. Kraan zit los, de douchekop is drama, het water loopt de douchevloer op. In de keuken zit 1 stopcontact. Dus je blijft wisselen als je de waterkoker aanzet en koffie wilt zetten en melk wilt opschuimen. Als het zonnetje doorkomt loopt de temperatuur op naar 28 graden in huis. Zonde want met wat meer investering zou het beter zijn.

Gereisd met partner in oktober 2017

Mooi nieuw huisje op park in aanleg.

M. Dekker, 29-9-2017

We hadden een 4 pers huisje. Op de vloer na was het redelijk schoon. Voor een nieuw huisje vertoonde het de nodige gebreken en ondoordachten zaken, zoals in de keuken maar een stopcontact. Andere stopcontacten op onlogische plaatsen. De 2 pers slaapkamer is erg smal. Bedden zijn goed. In de badkamer zit de closetrol op een onmogelijke plaats en de spiegel te hoog voor de iets kleinere mens. De koelkastdeur loopt aan tegen de deur van de kast ernaast. Dat gemeld, maar er kwam niemand om het te veranderen. Wel een oven geen ovenschaal.

Mooie grote tv. Leuke inrichting, maar een opstapje zou wel prettig zijn want iemand die klein is zoals ik ,1m55, kan bijna nergens bij in de keuken. Het slimste is de temperatuur als het warm is. Een huisje zonder airco is in de zomer geen optie, want heel de dag staat de zon erop en wordt het binnen bloedheet. Zelfs nog eind september.

In de toekomst zal het best een mooi park worden, maar aan het huisje zoals wij hadden valt nog wel wat te verbeteren.

Gereisd met partner in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort Mooi Bemelen in Bemelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort Mooi Bemelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Resort Mooi Bemelen scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.