9,4

Uitstekend

10 reviews over Camping Minicamping 't Gasthoes in het Nederlands

Geweldige,schone camping,de eigenaars erg gastvrij

Nellie Hendrix, 1-5-2017

Allemaal de kleine details vonden wij zo leuk, verse bloemetjes in vaasjes, een pot met dropjes ,een schaal met vers fruit ,en dat voor de gasten !!

Is je electro kabel te kort geen probleem , krijg je dat van daar ,dat allemaal zo super gastvrij .

Wij kunnen geen min punten bedenken.

Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijk

Ineke Wichers, 10-4-2017

Een rustige kleinschalige camping maar zo netjes, zo schoon en wat belangrijker is bijzonder aardige eigenaars . Limburg is zo"n prachtige provincie en dat geeft deze camping gewoon weer.
Gereisd met partner in april 2017

fantastische camping, schoon en fris gratis appels

Marcel en Jini, 25-9-2016

Camping is heerlijk rustig en ziet er mooi verzorgd uit met koeien en paarden, geluiden van de vogels

Heel blij met schone toiletten en warmwater douches en gratis toiletpapier. Ook staan er shampoo en douchegel die je gewoon mag gebruiken koelkast en stroom in de keuken kun je ook gratis gebruik van maken... Heel verzorgd en vriendelijke mensen! We komen zeker terug!

Gereisd met partner in september 2016

fantasische plek

menninga124, 20-8-2016

cp gasthoes is gewoon een heel mooie camping met nieuw sanitair en erg ruime douches

wat goed schoongehouden wordt

je staat op een veldje met elkaar en de sfeer is erg gemoedelijk je kan heerlijk op de fiets naar maastricht of valkenburg de camping licht er mooi tussenin

de eigenaren zijn erg klantvriendelijk en staan je steeds goed te woord

de prijs kwaliteit verhouding is ronduit erg goedkoop gezien hetgeen je krijgt

kinderen zijn wel welkom maar het merendeel van de bezoekers is 50+

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk

Désirée, 7-8-2016

Prachtig gelegen landelijke kleine camping waar je trouwe viervoeter welkom is. Schoon sanitair. Aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2016

Supermooi!

Anja, 1-9-2015

Gastvrij ontvangst, heel hartelijk. Mooie, kleine camping, ruime plaatsen, superschoon sanitair.
Gereisd met partner in augustus 2015

erg rustig erg vriendelijke fam harde werkers

temmink j, 27-5-2015

sanitair super schoon lekker flesje peren sap voor iedereen .
Gereisd anders in mei 2015

We komen graag weer

floris, 31-7-2014

Vriendelijk, mooi gelegen, gratis eitjes en fruit uit eigen produktie voor de gasten en keurig schoon. Wat wil een mens nog meer ?
Gereisd met partner in juli 2014

kleine maar erg leuke camping

c.van de kant, 27-6-2014

De camping is klein maar ligt echt heel mooi. Wij hebben 2 kleine hondjes en vanaf de camping loop je zo de weilanden in. De gastvrouw is erg aardig. De plekken zijn groot en het sanitair is perfect schoon. Alleen jammer dat er bij de staanplaatsen geen waterpunt is waardoor je naar het sanitairgebouw moet lopen om water te halen.

De omgeving is fantastisch. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2014

Kijk uit, je blijft plakken.

g_vander_kolk, 25-9-2013

Een paar jaar geleden hier op de terugreis van onze vakantie in Z-europa een keer overnacht. Door de goede indruk van toen werd het nu onze eerste stop en we zouden hooguit 2 nachten blijven, dat werden er 5. Ongeveer 20 zeer ruime plaatsen en de meeste gasten stonden er langer dan 1 of twee nachten. De eigenares noemt zichzelf een 'eenvoudige meid' maar ze verdient alle respect want naast haar gewone baan en de boerderij runt ze hier wel een prima camping, zeker door het sanitair dat door een ringetje gehaald kan worden. Geen zwembad of broodservice maar het is voor de goede buur, camping Mooi Bemelen, geen probleem als de gasten van 't Gasthoes' hier gebruik van maken. Daar wordt alleen maar opgemerkt: "O, u bent van de boerderijcamping? Nou, ook hier welkom." Zo goed als precies tussen Maastricht en Valkenburg, beiden prima met de fiets te bereiken (half uurtje), anders met de motor of de auto (10 minuten). Mooie omgeving en centraal. Ga eens kijken zou ik zeggen.
Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Gasthoes in Bemelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Gasthoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping 't Gasthoes scoort een 9.38 uit 10 op basis van 10 reviews.