8,4

96 reviews over Camping Petrushoeve in het Nederlands

Kindvriendelijke en gemoedelijk

Niek en Dineke, 8-8-2017

We hebben 2 weken gekampeerd op het kinderveld. We hebben genoten de meiden (3 en 5 jaar) konden heerlijk spelen op de verschillende speelplekken ook de activiteiten die Arja organiseerder voor hun savonds vonden ze geweldig. Verder zijn de broodjes en pizza's heerlijk. Het kampeerterein is goed onderhouden en de plaatsen zijn heel ruim. Rob en Arja zijn er wel als je ze nodig hebt maar echt op de achtergrond.
Gereisd familie in juli 2017

nooit meer

Callenfels, 15-7-2017

Op 12 juni om 18u20 aangekomen met buscamper.

Direct betaald voor een nacht, ontving slechts een plattegrond, moest vragen om een betalingsbewijs.

Die nacht kreeg mijn vrouw enorme kiespijn, de volgende ochtend tandarts gebeld,kon pas de volg. dag,14 juni, om 10u45 terecht.Nog een nacht bijgeboekt.Omdat wij geen regelement ontvangen hadden bij aankomst, vroeg mijn vrouw aan de eigenaar of wij, gezien de situatie,de volg. ochtend om 8 uur konden vertrekken."Onmogelijk, men vertrekt hier na 8u30, dit zijn de regels"!

Ontdaan door de botheid liep ik naar de echtgenote van de eigenaar en vroeg haar in alle redelijkheid (wij moesten 2 uur rijden naar huis) of de poort iets eerder geopend zou kunnen worden.

"Nee, niemand gaat hier voor 8u30 de slagboom door, het is uw probleem"!

Wij kregen nog een half uur de tijd om de slagboom te passeren die avond

waarop wij teleurgesteld en verdrietig maar naar huis gereden zijn om de volgende dag van de kiespijn verlost te worden.

Op mijn email voor restitutie van het teveel betaalde is niet gereageerd.

Beide eigenaars moeten met spoed een communicatie cursus volgen, wat een botheid! Ga zeker zo door!

Gereisd met partner in juni 2017

Helaas maar 2 nachten op deze ruime camping

AnneliesV, 3-7-2017

Door ziekte moesten we ons verblijf hier eerder beëindigen. Waar de plaatsen bij onze vorige campings nogal eens krap bemeten waren, stonden we hier in alle ruimte en rust, terwijl auto's centraal bij de ingang geplaatst moesten worden. Bij het inchecken kregen we een infomap van de vriendelijke eigenaresse met fietstochten via knooppunten, waarvan we er helaas maar een hebben kunnen doen. Royaal sanitairgebouw met gescheiden delen voor mannen en vrouwen. Afwassen kon in een andere ruimte en daartussen lagen een tweetal parterre-appartementen. Had ik eerst niet door, waardoor ik daar binnenstapte omdat de deur openstond! Afwassen kon alleen met warm water uit één kraan dat je met de koudwaterkraan bij jouw gootsteen moest mengen. Soms wil ik iets nog even warm naspoelen en dat gaat zo natuurlijk niet handig. De watertap zat langs het pad waar wij op een veld stonden. Door de ruime opzet heb je eigenlijk geen erg dat er totaal zo'n 90 plaatsen zijn. Voor campers liggen ze aan de buitenzijde en ook heel royaal. Houd er rekening mee dat er nogal wat veldmuisjes zijn en je dus alles goed moet wegbergen. Doordat we niet tijdig (11 uur) de camping konden verlaten dienden we €7,50 extra te betalen.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch!

happy hobby, 30-5-2017

Wij hebben het Hemelvaartweekend doorgebracht op camping Petrushoeve. Het was in een woord fantastisch!

Wij stonden op het kinderveld welke ideaal was met de kinderen, en het feit dat de camping autovrij is is super. Camping is prachtig aangelegd met ruime kampeerplaatsen op ruime en gezellige velden.

Zelden zo een goed onderhouden camping gezien!

Sanitair is tip top in orde. Eigenaars zijn vriendelijke betrokken mensen met hart voor hun camping.

Wij komen zeker terug!

Gereisd familie in mei 2017

Koos de Jong, 21-5-2017

Het is een geweldige camping met fantastische beheerders.

Wij hebben niets dan lof over Rob en Arja. Wij komen hier beslist terug.

Gereisd met partner in mei 2017

rustige camping op prachtige lokatie voor fietsers

theo witkamp, 7-5-2017

positief: zeer ruime plekken; mogelijk om meer prive plekken uit te kiezen (haagjes) rustig; heel goed uitgangspunt voor fietsers en wandelaars; goed verzorgd en schoon; auto niet op de plaatsen. gratis fietsenstalling

Minder goed:

sanitair voor heren heeft maar 2 wasgelegenheden met warm water.

sanitair (washok, douceh, wc, is wel zeer ruim opgezet)

echt niet goed: wifi. er wordt wel mee geadverteerd (zie site) maar het is wifi van de sateliet. zelfs email is hier slecht mee te openen, film kijken kan niet, kost evengoed €1,50 per dag.

Gereisd met vrienden in mei 2017
Rob van Gils,

Jammer dat u tijdens uw verblijf niet even gemeld heeft dat u problemen had met de Wifi. Sporadisch komt het voor dat sommige apparaten geen goede verbinding maken. Meestal is resetten van de verbinding voldoende om het probleem te verhelpen. Als dit niet helpt dan levert u uw ticket in en krijgt u uw geld terug.

Onze Wifi is, zoals we melden bij aankoop van een ticket, niet geschikt voor televisie/film kijken.

Mooie camping, jammer van het beheer

Henk, 11-1-2017

In 2015 hebben we hier twee weken gestaan. Mooi weer, prima vakantie gehad.

Op onze terugreis vanuit de Drôme Frankrijk wilden we vorig jaar begin augustus nog een paar dagen op deze camping gaan staan. We waren 's morgens vanuit de Drôme vertrokken en moe van de lange reis (auto met caravan).

's Avonds om 10 over half acht kwamen we aan en meldden ons bij de camping. We hebben ons gemeld via de intercom en de eigenaar gesproken. Tot drie keer toe zijn we geweigerd. Toen we wegreden stonden er er bij en keken er naar......We wisten niet dat de camping om 19.30 uur gesloten was. De eigenaar stond ons te woord en zei meteen dat de camping gesloten was en dat hij ons daarom niet toeliet. We zeiden nog dat we de weg op de camping kenden omdat we er eerder hadden gestaan en dat hij alleen maar de slagboom even naar boven hoefde te doen. Niets was bespreekbaar.

Deze karaktervolle groene camping heeft de pretentie om te boek te staan als een ouderwets gastvrije camping. Niets is minder waar. Alsof ze ons niet vertrouwden bleven zowel de eigenaar als de eigenaresse staan kijken of we wel echt zouden vertrekken. Ze hoefden zich geen zorgen te maken. We vertrokken en reden door naar een andere camping in Beesel die weliswaar ook gesloten was maar waar we toch gastvrij werden ontvangen.

We hebben er begrip voor dat je als camping regels stelt. Maar ga daar niet zo rigide mee om. De camping ademt een sfeer van rigiditeit die je ook in andere reviews terugziet. Jammer.

Gereisd met partner in juli 2015
Rob van Gils,

Beste fam. Lammertsen. Buiten openingstijden van de receptie zijn we altijd bereikbaar via de intercom naast de toegangsdeur. Omdat we dan elders op het bedrijf aan het werk zijn duurt het soms 5 minuten voordat we bij de receptie zijn. Op dat moment zagen we u nog net wegrijden en konden we u niet meer helpen.

Ook buiten openingstijden van de receptie is het (in overleg) mogelijk om aan te komen.

prachtige, prima onderhouden kampeerplaatsen.

jaap slingerland, 3-10-2016

rust en ruimte prima.

wifi niet geschikt voor streamen van video o.i.d.

beheer leek meer gericht op onderhoud van terrein e.d. als op het welzijn van de gasten.

bij afwasruimte 1 warme kraan!benieuwd hoe dat gaat bij hoge bezettingsgraad.

bij bezettingsgraad van minder dan 10 % mocht gezin van dochter niet voor 1 nacht en 1 dag bij ons staan, omdat het een camper betrof. Elders stonden dan weer wel campers op reguliere plaatsen.

Gereisd met partner in september 2016

het was weer fantatisch en voor herhaling vatbaar

A van Eck, 14-9-2016

wat een rust er heerst op deze camping en de toiletten waar weer piekfijn in orde zo als altijd
Gereisd met partner in augustus 2016

Super. Schone camping met ruime plaatsen.

Lia en Kees, 6-9-2016

Mooie omgeving om te wandelen,fietsen en gezellige steden in de omgeving.
Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Petrushoeve in Beesel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Petrushoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Petrushoeve scoort een 8.39 uit 10 op basis van 97 reviews.