Camping Petrushoeve ****

100 reviews over Camping Petrushoeve in het Nederlands

Nooit meer!

B van der Meer, 19-9-2017

Accommodatie slecht.

Badkamer klein, wc staat bijna in de douche, geen plankje om wat op te zetten.

Het huisje was wel schoon maar ongezellig.

Weinig daglicht

Er waren maar twee kleine raampjes, en in de slaapkamer geen ramen waardoor je geen raam open kan zetten.

Slaapkamer was ook erg klein, er was geen goede kast voor kleding om op te hangen.

Wifi waar je voor moet betalen erg slecht ontvangst.

Huisje is ook zeer gehorig waardoor je de buren letterlijk kan verstaan.

Al met al geen aanrader!!!!!

Gereisd met partner in september 2017
Camping Petrushoeve, Eigenaar, 24-9-2017

Vervelend dat de accommodatie voor uw gevoel niet overeenkwam met wat u gereserveerd heeft.

U heeft online deze accommodatie gereserveerd. Bij iedere individuele accommodatie hebben we een beschrijving, foto's en plattegrond toegevoegd.

De 2 grote dakramen (waarvan 1 in de slaapkamer) geven volop daglicht en zijn tevens voorzien van ventilatieroosters.

Het ontvangst van Wifi is overal goed. Soms hebben apparaten (zeker de wat oudere) moeite met het leggen van een goede verbinding maar dit hadden we voor u op kunnen lossen.

Uitstekende camping.

Cor en Willy, 10-9-2017

Mooi terrein in prachtig fietsgebied. Uitstekend sanitair en zeer vriendelijke eigenaren.
Gereisd met partner in augustus 2017

nooit meer

Familie uit Gelderland, 1-9-2017

Wij hadden een appartement gehuurd. Zag er netjes uit.. Er werd ons wel verteld waar de vliegenmepper lag waren soms muggen. Deur dichtgehouden... echter verschrikkelijk veel muggen slaapkamer kamer en badkamer nooit eerder mee gemaakt. Geen oog dicht gedaan.. Gezien de eerdere ervaringen met andere bezoekers met de eigenaren en de zeer onvriendelijk benadering naar onze vrienden die met een camper waren, hebben we de 2 dagen het beste er van geprobeerd te maken maar zeker geen 2e keer! Erg jammer zoals vaker gezegd

locatie en camping is perfect... KLant is koning niet....

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Camping Petrushoeve, Eigenaar, 24-9-2017
Soms ontstaan er situaties waarbij ons antwoord en/of handelen als onvriendelijk wordt ervaren en mogelijk daardoor zaken wat eenzijdig worden geschetst. Dat is zeker niet onze bedoeling. Bij ons is niet de klant maar de gast koning.

Heerlijk ontspannen

Santing, 28-8-2017

Een ruim opgezette en goed onderhouden camping. Doordat het terrein autovrij was konden de kinderen heerlijk fietsen over de camping. De speelmogelijkheden op het veldje en de overdekte zandbak in de silo deden het goed. Ook het helpen voeren van de geiten was 's avonds vaste prik voor onze kinderen. De animatie wat 's avonds voor de kinderen georganiseerd werd was goed.

Goed en schoon sanitair. Op vrijdag en zaterdagavond is er de mogelijkheid om pizza te bestellen. Dagelijks kunnen er verse broodjes besteld worden. Daarnaast zijn er een paar kleine versnaperingen verkrijgbaar bij de receptie, waaronder ijsjes, kleine zakjes chips en kleine flesjes frisdrank. Wij hebben het er prima naar onze zin gehad met onze kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kindvriendelijke en gemoedelijk

Niek en Dineke, 8-8-2017

We hebben 2 weken gekampeerd op het kinderveld. We hebben genoten de meiden (3 en 5 jaar) konden heerlijk spelen op de verschillende speelplekken ook de activiteiten die Arja organiseerder voor hun savonds vonden ze geweldig. Verder zijn de broodjes en pizza's heerlijk. Het kampeerterein is goed onderhouden en de plaatsen zijn heel ruim. Rob en Arja zijn er wel als je ze nodig hebt maar echt op de achtergrond.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

nooit meer

Callenfels, 15-7-2017

Op 12 juni om 18u20 aangekomen met buscamper.

Direct betaald voor een nacht, ontving slechts een plattegrond, moest vragen om een betalingsbewijs.

Die nacht kreeg mijn vrouw enorme kiespijn, de volgende ochtend tandarts gebeld,kon pas de volg. dag,14 juni, om 10u45 terecht.Nog een nacht bijgeboekt.Omdat wij geen regelement ontvangen hadden bij aankomst, vroeg mijn vrouw aan de eigenaar of wij, gezien de situatie,de volg. ochtend om 8 uur konden vertrekken."Onmogelijk, men vertrekt hier na 8u30, dit zijn de regels"!

Ontdaan door de botheid liep ik naar de echtgenote van de eigenaar en vroeg haar in alle redelijkheid (wij moesten 2 uur rijden naar huis) of de poort iets eerder geopend zou kunnen worden.

"Nee, niemand gaat hier voor 8u30 de slagboom door, het is uw probleem"!

Wij kregen nog een half uur de tijd om de slagboom te passeren die avond

waarop wij teleurgesteld en verdrietig maar naar huis gereden zijn om de volgende dag van de kiespijn verlost te worden.

Op mijn email voor restitutie van het teveel betaalde is niet gereageerd.

Beide eigenaars moeten met spoed een communicatie cursus volgen, wat een botheid! Ga zeker zo door!

Gereisd met partner in juni 2017
Camping Petrushoeve, Eigenaar, 24-9-2017

Jammer dat u het zo ervaren heeft terwijl we u een oplossing hebben aangeboden.

Ons kampeergedeelte is 's nachts afgesloten behoudens bij calamiteiten.

Gasten die eerder willen vertrekken (bijvoorbeeld omdat ze op doorreis zijn) plaatsen hun kampeermiddel 's avonds voor het gebouw bij de uitgang zodat ze 's morgens op tijd kunnen vertrekken.

Uit uw reactie maken we op dat u die avond nog bent vertrokken. Dit was bij ons niet bekend en daar hebben we ook zeker niet om verzocht.

Helaas maar 2 nachten op deze ruime camping

AnneliesV, 3-7-2017

Door ziekte moesten we ons verblijf hier eerder beëindigen. Waar de plaatsen bij onze vorige campings nogal eens krap bemeten waren, stonden we hier in alle ruimte en rust, terwijl auto's centraal bij de ingang geplaatst moesten worden. Bij het inchecken kregen we een infomap van de vriendelijke eigenaresse met fietstochten via knooppunten, waarvan we er helaas maar een hebben kunnen doen. Royaal sanitairgebouw met gescheiden delen voor mannen en vrouwen. Afwassen kon in een andere ruimte en daartussen lagen een tweetal parterre-appartementen. Had ik eerst niet door, waardoor ik daar binnenstapte omdat de deur openstond! Afwassen kon alleen met warm water uit één kraan dat je met de koudwaterkraan bij jouw gootsteen moest mengen. Soms wil ik iets nog even warm naspoelen en dat gaat zo natuurlijk niet handig. De watertap zat langs het pad waar wij op een veld stonden. Door de ruime opzet heb je eigenlijk geen erg dat er totaal zo'n 90 plaatsen zijn. Voor campers liggen ze aan de buitenzijde en ook heel royaal. Houd er rekening mee dat er nogal wat veldmuisjes zijn en je dus alles goed moet wegbergen. Doordat we niet tijdig (11 uur) de camping konden verlaten dienden we €7,50 extra te betalen.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch!

happy hobby, 30-5-2017

Wij hebben het Hemelvaartweekend doorgebracht op camping Petrushoeve. Het was in een woord fantastisch!

Wij stonden op het kinderveld welke ideaal was met de kinderen, en het feit dat de camping autovrij is is super. Camping is prachtig aangelegd met ruime kampeerplaatsen op ruime en gezellige velden.

Zelden zo een goed onderhouden camping gezien!

Sanitair is tip top in orde. Eigenaars zijn vriendelijke betrokken mensen met hart voor hun camping.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Koos de Jong, 21-5-2017

Het is een geweldige camping met fantastische beheerders.

Wij hebben niets dan lof over Rob en Arja. Wij komen hier beslist terug.

Gereisd met partner in mei 2017

rustige camping op prachtige lokatie voor fietsers

theo witkamp, 7-5-2017

positief: zeer ruime plekken; mogelijk om meer prive plekken uit te kiezen (haagjes) rustig; heel goed uitgangspunt voor fietsers en wandelaars; goed verzorgd en schoon; auto niet op de plaatsen. gratis fietsenstalling

Minder goed:

sanitair voor heren heeft maar 2 wasgelegenheden met warm water.

sanitair (washok, douceh, wc, is wel zeer ruim opgezet)

echt niet goed: wifi. er wordt wel mee geadverteerd (zie site) maar het is wifi van de sateliet. zelfs email is hier slecht mee te openen, film kijken kan niet, kost evengoed €1,50 per dag.

Gereisd met vrienden in mei 2017
Camping Petrushoeve, Eigenaar, 11-5-2017

Jammer dat u tijdens uw verblijf niet even gemeld heeft dat u problemen had met de Wifi. Sporadisch komt het voor dat sommige apparaten geen goede verbinding maken. Meestal is resetten van de verbinding voldoende om het probleem te verhelpen. Als dit niet helpt dan levert u uw ticket in en krijgt u uw geld terug.

Onze Wifi is, zoals we melden bij aankoop van een ticket, niet geschikt voor televisie/film kijken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Petrushoeve in Beesel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Petrushoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Petrushoeve scoort een 8.22 uit 10 op basis van 101 reviews.