Bed and Breakfast Chambre d'Hotes Beesel

Bed and Breakfast Chambre d'Hotes Beesel
Chambre d'Hotes Beesel
9,7

12 reviews over Bed and Breakfast Chambre d'Hotes Beesel in het Nederlands

Prima schoon netjes lekker.

Mieke van Oort, 28-10-2016

De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam vragen naar speciale wensen. Het huis en de slaapkamer is prima,het avond eten en het ontbijt is meer als genoeg en lekker.
Gereisd met partner in oktober 2016

Echt een aanrader!

Betty, 16-10-2016

Deze B&B is echt helemaal top! Wij hadden voor een klein bedrag erbij de aparte kamer in de tuin. Wat hebben we hier heerlijk geslapen op een prima bed. De ontvangst en het hele contact tijdens de 3 dagen was allerhartelijkst. Het ontbijt is heerlijk. Maar het avondeten waar je met alle gasten en Leon en Yvonne aan tafel zit is zo gezellig. En Leon kan goed koken!
Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig

Fotofreaky, 18-4-2015

Beste Leon en Yvonne, hartelijk dank weer voor het goede verblijf. Wat was het weer geweldig om in jullie B&B te verblijven. De mooie kamer, het schone sanitair, jullie gastvrijheid/vriendelijkheid en het overheerlijke ontbijt maken het tot een perfecte vakantiebestemming. Mooie omgeving om te wandelen/fietsen en steden als Venlo en Roermond te bezoeken.

Bij de overnachting is het ontbijt inbegrepen. Ik kan echter iedereen aanraden het diner bij te boeken. Een heerlijk diner bestaande uit allerlei biologische producten en waar alles zelf wordt gemaakt, is voortreffelijk en heeft een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding, net als de kamers. Tot de volgende keer!

PS: Geen kinderen en heb geen gebruik gemaakt van zwembad, daarom deze items niet beoordeeld.

Gereisd alleenreizend in januari 2015

Supergastvrije accomodatie

Jannekewind, 3-5-2014

Een zeer verzorgde en zeer gastvrije accomodatie. Een echte aanrader. De uitbater kookt overheerlijk. De kamer is schoon en er is tot in detail aan alles gedacht. Zelfs onze fietsen werden veilig achter slot en grendel gezet.
Gereisd met partner in juli 2013

Gastvrij, schoon, heerlijk geslapen/ gegeten.

Annemiek van der Meijden, 24-10-2013

Zeer nette kamers, met heerlijke bedden, badjas en huissokken.

Alles is schoon en fris.

Wij hebben gebruik gemaakt van de herfstaktie: overnachting, diner en ontbijt! 1 woord super! Voor een goede prijs.

Als we daar in buurt nog wat zoeken gaan we daar zeker heen!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

uitmuntende,sfeer,eten,bedden en gastvrijheid

elly woertman, 3-9-2013

Goeden dag lezers van dit bericht het is moeilijk te verwoorden wat ik moet zeggen over deze mensen maar dat ze alles goed voor elkaar hebben dat is zeker op de vraag of ik hun zou aanbevelen is het antwoord ja absoluut al hopen wij wel dat wanneer wij zelf weer gaan boeken er nog een plekje voor ons vrij is deze mooie organisatie heeft trouwens ook heerlijk eten dat gemaakt word door een echte kok ik heb de kok verteld dat indien het mogelijk zou zijn hij van mij een michelin ster zou krijgen ik kan niet anders zeggen Dit moet je ervaren hebben om te weten wat wij bedoelen veel plezier van Elly en Marcel
Gereisd met partner in augustus 2013

Wij hebben heerlijk gegeten.

Truus en Leo Vilardell, 16-6-2013

Yvonne en Leon jullie zijn zeer gastvrij!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Uitstekend

roon, 18-4-2013

Restaurant aan huis: voortreffelijk en tegen aantrekkelijke prijs
Gereisd zakelijk in april 2013

Écht voor herhaling vatbaar!!!

hoeijmakers, 15-4-2013

De overnachting in Chambre D'hotes Beesel was voor ons de eerste keer een overnachting in een bed- and breakfast gelegenheid. Maar in één woord was dit geweldig. mooie ruime kamers en van alles voorzien, zelfs van badjassen en slofsokken.

We hadden een arrangement mét diner. Dit 3-gangen menu was voortreffelijk. Onze complimenten voor de kok hiervoor. Na het diner hebben we nog een tijdje doorgebracht in de gezellige ruime woonkamer in een ongedwongen sfeer samen met de gastheer en gastvrouw.

Na een gezellig onderonsje zijn we naar de slaapkamer gegaan. Wat een heerlijke bedden.

's Morgens hebben we genoten van een heerlijk ontbijt waarbij echt alles aanwezig was. Hierna hebben we tevreden Chambre D'hotes Beesel verlaten. Het was zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar. Thanks.

Gereisd met partner in maart 2013

Kom zeker nog eens terug!

Anoniem, 28-3-2013

Hartelijk dank voor de geweldige dagen! Chambre d'hotes Beesel is in één woord geweldig. Mooie, schone, sfeervol ingerichte kamer met waterkoker, badjas en slofsokken. Mooie wandelomgeving.

Goed ontbijt en diner, zoveel mogelijk met gebruik van biologische producten. Gastheer en gastvrouw doen er alles aan om je het als gast naar de zin te maken. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd alleenreizend in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chambre d'Hotes Beesel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chambre d'Hotes Beesel in Beesel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chambre d'Hotes Beesel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Chambre d'Hotes Beesel scoort een 9.71 uit 10 op basis van 12 reviews.