Camping Boerderijcamping 't Eyveld ****

Camping Boerderijcamping 't Eyveld
Boerderijcamping 't Eyveld
8,4

20 reviews over Camping Boerderijcamping 't Eyveld in het Nederlands

Genoten van een gastvrij verblijf.

Henk en Fieke Verhaeg, 18-8-2016

De kleinschaligheid is heerlijk. De familie Luttels is een hard werkend gezin die het voor iedereen naar de zin probeert te maken. Voor ons zeer gelukt.

Jammer dat we door omstandigheden niet persoonlijk afscheid konden nemen maar....we komen beslist nog eens terug. Dank jullie wel.

Gereisd met partner in augustus 2016

Nooit meer!

Annelies, 2-8-2016

Na een dagje uit komen we terug op de camping.

Het gras was afgereden en onze mobilhome ging tot 1 meter hoog vol met gras! Ze hadden waarschijnlijk geprobeerd om het af te kuisen, wat het nog erger maakte. Door de warme zon, was het gras volledig opgedroogd en kleefde het aan de mobilhome! Onze mobilhome is slechts 1 jaar oud, u kunt u dus inbeelden dat we serieus kwaad waren. We zijn onmiddellijk vertrokken, ook al was het verblijf tot de dag nadien reeds betaald. Ze wisten dus dat we de dag nadien gingen vertrekken. Een dagje wachten om het gras te maaien was dus geen oplossing. De enige persoon die aanwezig was, was waarschijnlijk de zoon. Deze wist niet wat gezegd of wat er gebeurt was. De eigenaars hebben ons zelfs nooit gecontacteerd!

Voor ons was dit wel niet van toepassing, maar volop juni, prachtig weer, veel kinderen op de camping, het peuterbad was gesloten en het grassprieten rondom stonden 1 meter hoog.

Kortom, nooit meer terug!

Gereisd met partner in juni 2016

Leuke, ruim opgezette camping

Jurrb, 23-8-2014

Een kleinschalige camping met zeer ruime plaatsen. We werden ontvangen door de jongste zoon des huizes. Hij wees ons keurig onze plek. Na de eerste plensbui kwam de andere zoon polshoogte nemen en later de vader. Kortom, een zeer betrokken hardwerkend gezin die bijdraagt aan een aangenaam verblijf. De plaatsen zijn zeer ruim, sanitair voldoende en centraal gelegen. Voor kinderen tot een jaar of tien een leuke camping en mooi vertrekpunt voor uitjes in de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

t Eyveld, super mooie camping in Beesel

Fam Hubers, 24-7-2013

Camping t Eyveld is een camping zoals een camping hoort te zijn. Zeer kindvriendelijk, sanitair wordt super bij gehouden, de plaatsen zijn groot en mooi aangelegd, er is bij elke plaats wel een boom te vinden voor schaduw. De ligging, in Beesel, nodigt uit tot het verkennen van midden Limburg en Duitsland. Je kunt er alle kanten op om te wandelen en te fietsen. Wij vonden het Brachterwald een perfect gebied om te wandelen. De kinderen gingen er elke keer weer met spanning naar toe om de herten te zien. Ook de ligging aan de Maas nodigt uit om lekker te fietsen of te wandelen. Een bezoek aan Roermond, Venlo of Dusseldorf is zeker aan te bevelen. De eigenaren, de Fam. Luttels, staan altijd voor hun gasten klaar om tips te geven en om hun camping in een mooie staat te houden, echt super!

Wij gaan zeker nog een keer terug naar camping t Eyveld.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

zeerkindvriendelijk

OPa, 15-8-2012

camping ligt mooi. Jammer dat er op de hele camping maar een watertappunt is. Veel sjouwwerk!!

Veel mussen, die het dak van je caravan smorgens vroeg als speeltuin gebruiken. Met mestoverlast

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Echt genoten op een kindvriendelijke camping.

Familie Verbeek, 13-8-2012

Met onze kinderen van 4 en 6 hebben we een super weekend gehad. De plek was groot en mooi. De kinderen hebben we bijna niet gezien, wat wil je ook: een leuk zwembad, een grote zandbak, een schuur vol fietsen, skelters, tractors. Er is vanalles te doen, er zijn zelfs gezelschapsspellen.

Onze jongste heeft er leren fietsen zonder zijwieletjes: iedereen deed dat, dus zij ook! Echt super.

Het sanitair was schoon en de douches ruim. Er is zelfs een familie douche.

Ook de kippen van de dierenwijde trokken de aandacht van de kinderen.

Eetgelegenheden zijn er genoeg in de buurt, neet zoals winkels en supermarkten. Er is zelfs een ruimte met allemaal extra info met wat er allemaal in de omgeving te doen is.

Nogmaals wij hebben een super weekend gehad en komen er zeker nog eens terug! De kids wilde niet naar huis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Mooie gezinscamping met kikkerbadje

maarten, 27-7-2012

Heerlijke vakantie gehad met onze zoon en 2 newfoundlanders in 2011.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Super camping

Fam. Schellen, 17-6-2012

Een kleine, gezellige camping. De plaatsen zijn ruim en afgebakend met groen (er waren ook een paar kleine veldjes). Sanitair zeer schoon. Jonge kinderen kunnen zich hier goed amuseren, met dank aan skelters enz.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Geweldig

Fam. Zegers, 3-6-2012

Aanrader voor diegene welke de rust zoekt en toch heerlijk en gezellig wil kamperen
Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Zeer leuke,kindvriendelijke,niet te grote camping

seabird, 7-8-2010

Onvangst was goed leuke campeer plekken (gratis wekservice door de haan van de buren) sanitair is schoon en goed.Alleen misschien een kinder wc er bij?

Voor kinderen tot 10 jaar perfecte camping

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping 't Eyveld in Beesel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping 't Eyveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping 't Eyveld scoort een 8.36 uit 10 op basis van 20 reviews.