Hotel Sandton Château de Raay ****

Hotel Sandton Château de Raay
Sandton Château de Raay
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sandton Château de Raay bij:

261 reviews over Hotel Sandton Château de Raay in het Nederlands

Duur water in een fantastische omgeving

Hendrik, 23-7-2017

Prachtige omgeving en hotel.

Mooi en sfeervol buitenterras.

Maar om te weigeren kraanwater bij de wijn te geven en in plaats daarvan EUR 6,50 (!) voor een karafje water te berekenen is niet gastvrij.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Chateau met plus en minpunten

R.v.S., 20-6-2017

Overnachting geboekt via bon Vorstelijk overnachten.

+ Punten: mooi chateau in een mooie bosrijke omgeving met goede mogelijkheden om te wandelen en te fietsen.

De keuken is van goede kwaliteit diner was uitstekend ook op het ontbijt valt weinig aan ten merken er werd zelf speciaal een ei product naar wens klaar gemaakt, het enige wat ik miste was zalm wat ik in veel andere 4 * hotels wel tegen kwam.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

De entourage is goed vanuit de serre waar ook het restaurant zich bevind kon men goed naar buiten kijken in dat opzicht hebben wij genoten.

Minpunten: Voornamelijk de kamer (38) in de kamer bij de entree is een soort trap omdat de kamer lager ligt dan de gang vloer daardoor is het linker bed alleen vanaf het voeteneind toegankelijk. Op de badkamer moet men douchen in het bad waar een heel lange slang aardig in de weg zit, wij zijn 70+ en hadden daar moeite mee.

Ook een grote vlek op de stoel (koffie/urine) was nou niet bepaald vorstelijk. En als klap op de vuurpijl een dikke vette doodgeslagen Bromvlieg op het raam die bij het openen van het gordijn tevoorschijn kwam.

Al met al een goed verblijf gehad, maar niet Vorstelijk.

Gereisd met partner in juni 2017
Sandton Hotel Château De Raay, General Manager, 26-6-2017

Geachte heer van Slegtenhorst,

Hartelijk dank voor uw review op Zoover.

Wij zullen uw punten meenemen in ons overleg.

Nog een prettige dag gewenst!

Prachtig!

Nancy, 16-6-2017

Wat hebben wij genoten van een heerlijk weekend in dit kasteel. Mooie locatie in een bos rijke omgeving. Kamers keurig netjes. Lekkere bedden. Wij gaan er zeker nog een keer naar toe!!
Gereisd met partner in januari 2017
M. Thegels, General Manager, 26-6-2017

Beste Nancy,

Hartelijk dank voor uw mooie review op Zoover.

Fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Nog een zonnige dag gewenst en hopelijk tot een volgende keer!

Met gastvrije groet,

Sandton Hotel Château De Raay

Top hotel!

Mirjam, 15-2-2017

Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad in dit prachtige kasteel! Schitterende tuin met aangrenzend bos waar je heerlijk kunt wandelen/fietsen. We hadden een mooie, ruime kamer met heerlijke bedden. In het restaurant kun je werkelijk fantastisch eten en het personeel is ontzettend vriendelijk en gastvrij. Wij gaan vaak een nachtje weg maar zo heerlijk als hier maak je niet vaak mee. Alles klopt gewoon! Hier gaan wij nog vaak terug komen! Zeker een aanrader!!
Gereisd met partner in februari 2017
Michelle Thegels, General Manager, 19-2-2017

Beste Mirjam,

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Wat fijn om te horen dat u een prachtig verblijf heeft gehad.

Graag tot een volgende keer.

Met gastvrije groet,

Sandton Hotel Château De Raay

Een aangename verrassing op elk gebied

Marcel Ruyssinck, 30-6-2016

Kamer uitstekend, keuken creatief en superlekker,bediening voorkomend en attentievol.Een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk tot rust komen

Stel 40+, 2-5-2016

Wat duurder hotel, maar kwaliteit voor de prijs is prima. Karakteristiek hotel in mooie omgeving met vriendelijk personeel en een top restaurant! Wij komen hier steeds weer terug als we er even tussenuit willen om nieuwe energie op te doen.
Gereisd met partner in april 2016

relaxed verblijf

Twien, 29-12-2015

Prettige ontvangst, behulpzaam en vriendelijk personeel. De (kasteel) kamer was ruim en authentiek. Ruime badkamer. Geweldig ontbijtbuffet en de diners waren verrassend en lekker. Mooie hoekjes/ruimtes/trapjes in het hotel.

De kamer was wel erg warm ondanks dat we het raam open hadden en de verwarming uit. Voor ons was het bed te zacht maar dat is wat je thuis gewent bent. bed was er groot, was prima!

Authentieke details, op 1 na vriendelijk personeel

Anruwe, 25-12-2015

Wij kregen een kamer die onder de noemer "dienstmeidenkamer" zou kunnen.

Klein, klein raam,zeer kleine kast. Lopen om het bed ging niet zonder buigen vanwege de balken. De badkamer was prima. Zowel kamer als badkamer waren stoffig en in de badkamer lag een vuil doekje onder de wastafel. Ontbijt matig. Dame bij ontbijt onvriendelijk en zij ging op de eindminuut direct opruimen.

Erg gehorig restaurant, glas, steen, metaal. Elk kopje op schotel zetten, evenals (normaal) sprekend personeel bij de balie weerkaatst.

Even helemaal uit.

Diana, 16-12-2015

Afgelopen weekend hebben we 2 dagen en 1 nacht op deze prachtige plek doorgebracht. We zijn heel vriendelijk ontvangen door de receptie en werden naar onze kamer begeleid. De bedden liggen goddelijk! (Voor sommige misschien wat té zacht). Goed en netjes verzorgde kamer, heerlijk diner, en een super ontbijt (op de kamer).

De omgeving is mooi en lekker rustig. We hebben echt even helemaal "uit" gestaan het weekend. Top!

heerlijk genoten!

coby, 28-11-2015

Wat een fraai hotel! Wat een mooie ligging. Een prachtige , ruime, luxe kamer! Heerlijk, uitgebreid ontbijtbuffet! Genoten van het lekkere diner! En wat een lekkere huiswijn! (zowel wit als rood)En overal zie je mooie kunst! Wij hebben genoten van deze twee dagen en zijn zeker van plan om weer snel terug te komen!!! Compliment voor alle medewerkers!!
Gereisd met partner in november 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandton Château de Raay in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandton Château de Raay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandton Château de Raay scoort een 8.49 uit 10 op basis van 261 reviews.