Vakantiepark
6,6

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen6,1

Oostappen de Berckt is geheel ingericht in ridderthema. Zo verblijf je in een ridderchalet en is er een speelkasteel op het park. Ook speeltuinen zijn er genoeg. Eens per week is er een riddershow waarna de kids een ritje mogen maken op een paard. Oostappen Vakantiepark de Berckt ligt in Baarlo en op 15 minuten van Venlo.

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen De Berckt voor je op een rij gezet:

1504 reviews over Vakantiepark Oostappen De Berckt in het Nederlands

Ranzig en eng

Monique Scholten,
14-4-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Komt veel tocht er in en kachel reikt alleen woonkamer achterste slaapkamers niet warm te krijgen.het blijft dus koud je voeld langs ramen tochten. Je word er dus ziek van . Stacaravan wiebelde constant als een sliep en na wc ging kon je em voelen . Als iemand liep terwijl een ander zat wiebelde die dus ook scheet laten en hij wiebelde. De volwassen bed miste 2 hoeken dus je lag met een voet uit bed mn man is 2 meter en lag met beide voeten uit bed. Het bed is hard en t matras 3cm dik als je dat red Breedte 125 voor volwassen bed. Stapelbed was 65cm breed ook de losse 2 bedden ongv. Rugpijn gehad ziek geworden. De zwembanden waar je geld voor moest betalen kreeg je allergie van we zaten er allemaal onder rode plekjes heel apart want we hebben dit nooit mee gemaakt. Hygiene zwembad was ranzig overal haar volgende dag lag t er nog vrijdag gekomen en zondag avond waren we weer onderweg na huis.

Nooit meer

Giezenaar,
12-4-2019
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

Zwembad zat dicht, personeel was niet echt vriendelijk. Tv deed het niet. Verwarming deed het niet. Heel koud met een baby van 3 maanden.TD was wel supervriendelijk. Voor ons nooit meer

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Fantastische prijs kwaliteit verhouding

Schipper,
26-10-2018
  • Activiteiten9

Het park is ruim opgezet en er is veel te doen inde omgeving. In de herfstvakantie hadden we een hoop activiteiten op het terrein waaronder ridders te paard wat hilarisch was. De kinderen mochten allemaal na de show een ritje op de paarden maken. Sauna in het zwembad was ook top. Er werd steeds gecontroleerder iedereen wel een handdoek gebruikte en de temperatuur was goed. Neem dus wat extra handdoeken mee voor de sauna. Via veiling geboekt wat voor ons een goede deal was.

Leuk!

Marleen Koster,
26-10-2018
  • Activiteiten9

Leuk park in een bos met zwembad, midgetgolf, speeltuintjes, picknicktafels, tafeltennistafels. Wij waren er in de herfstvakantie en er was een fantastische riddershow! Dichtbij natuurgebied en de rivier de Maas. Caravan stond niet heel stabiel, maar alles was aanwezig. Prima voor een weekend!

Super vakantie gehad!

Moira,
23-10-2018
  • Activiteiten8

De accomodatie was netjes en voldoende ruimte. Leuk dat er overal wat kleinere speeltuintjes zijn, dus altijd wel iets in de buurt van je caravan. Auto's op het terrein heeft z'n voor en nadelen natuurlijk... Heerlijk vermaak bij het centrale gedeelte van winkeltjes en horeca, met luchtbult, midgetgolf, groot speelkasteel, groot veld met voldoende zitgelegenheid en heel leuk ruim zwembad. De openingstijden zijn wat beperkter, maar dat maakte ons niet uit. Het animatieteam was top! Super enthousiast en energiek! Verwelkoming bij aankomst en uitzwaaien bij vertrek. Leuke spellen en shows voor jong en oud! Groot compliment voor het team! Wij hebben met onze kinderen (7,9,9 en 11) een heel leuk verblijf gehad!

Prima voor een weekend

belinda Van hek,
22-10-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Leuk park, nette chalet Was niks op aan te merken. Snap alle lelijke reviews echt niet. Die willen waarschijnlijk voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Het is idd geen park van andere keten,maar daar is de prijs ook na. Super aardig personeel. Leuk zwem bad, leuke show en Smincken. En dat alles zonder extra kosten

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Leuke zwemvakantie in mooie omgeving

Familie de Vries,
  • Onderkomen8

Via veiling een zeer goedkope midweek in een 4-persoon stacaravan geboekt. Ontvangst was prima en snel (incheckproces is verbeterd). Stacaravan op veld R was schoon en ruim. De losse eenpersoonsbedden zijn erg smal, maar geschikt voor kinderen. Het zwembad vonden onze kinderen (7 en 10 jr) heel leuk. Veel leuker dan het gemiddelde zwembad bij park van andere keten. De horeca is al veel over geschreven. En helaas klopt alles. Haal je friet bij de snackbar (gaat snel, wel veel te veel). Maar blijf weg bij Het Drakennest. Het duurt schandalig lang én je zit er superongezellig. Tenzij je het normaal vindt om tijdens het eten naar elkaar te moeten schreeuwen om over de muziek heen te komen. Verder echt een ruim park met veel leuke speeltuintjes en natuurlijk het grote speelkasteel. De seizoenswerkers zitten deels verspreid over het park en op een apart stuk. Niets van gemerkt verder. Verder leuke omgeving dus: houd de veiling in de gaten.

Goed.

Marlies,
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Mooie rustige camping. Met leuk zwembad voor kinderen.

Patricia Mulder,
  • Activiteiten8

Herfstvakantie, midweek. Met 2 personen en hondje een 6 persoonschalet gekregen welke prima schoongemaakt was. Leuke enthousiaste animatie, mooie riddershow gezien, Zwembad ruim, Discozwemmen erg leuk, Designer Outlet Roermond een aanrader, Personeel erg vriendelijk. Veel Polen op apparte gedeeltes,maar totaal geen last van gehad, allemaal even vriendelijk. Kortom, wij komen nog eens terug!

Fijn!

mcw couwenberg-pijfers,
17-10-2018
  • Activiteiten9

Wij hebben een fijn weekend gehad, `t was rustig op t park, maar wel een leuk animatieteam en zelfs op zondag een waar ridderfestijn. Ik weet niet of ik in een drukke periode zou komen.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen De Berckt in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen De Berckt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.