Bed and Breakfast d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties)

Bed and Breakfast d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties)
d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties)
9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties) bij:

37 reviews over Bed and Breakfast d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties) in het Nederlands

Prachtig gerestaureerd erfgoed

Helmert van Reenen, 10-8-2017

Erg mooi opgeknapt landgoed waar erin stijl konden uitrusten. Fijne omgeving waar je kunt fietsen, ontspannen en heerlijk wandelen...

Bart en Liesbeth doen er alles aan om je een onbezorgde vakantie te geven. Je merkt dat ze oog hebben voor styling en aankleding.

De FatBoy hangmat maakte het feest compleet voor onze kids.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hier wil ik wonen....

paul, 21-5-2017

God bestaat! Hij woont in Baarlo, danwel is het erfgoed één op één geërfd van de Here zelf.

Wat een oord! Verborgen in het struweel in de periferie van het dorp tegenover een mysterieus wit kasteeltje werden wij ontvangen door de herbergier en zijn charmante echtgenote. Alsof we bij moeder thuiskwamen na vier jaar te zijn weggeweest van een wereldreis. Aardige mensen dus.

Na een korte rondleiding in de tot logementen omgetoverde boerderij namen wij (twee stellen 65+) intrek in de ruime Cottage d’Olne. Wat een ruimte! Nog net geen pleinvrees, maar een ruime woonkamer, smakelijk ingericht, niet met Ikea meuk, echter met zorg passend bijeen gesprokkeld tot een behaaglijke sfeer. Wat ons moeder noemt gezellig.

Voor een ieder een vorstelijke slaapkamer met, en dat moet zeker genoemd worden, een uitstekende matras. Op zich al 10 punten waard!

De gerieflijke keuken liet zich ook goed bedienen en aan praktische apparatuur geen gebrek, behoudens een magnetron, die wij echter niet nodig hadden.

We hadden het geluk van zonnig weer, dus buiten lunchen met zicht op de wonderschone binnenhof met gezelschap van de huispoes, welke getraind is op kopjes geven en lief kijken.

De fietsen waren mee (parkeren in de schuur) echter de oplader niet. Na kortstondig overleg met de moeder van de herberg werd er een passende oplader tevoorschijn getoverd, en hóp, fietsen dus.

Tranentrekkende omgeving voor ons als Randstedelingen. Lammetjes-asperges-aardbeien-bossen-weiden, en een rivier die alsmaar meanderde. Fietsroutes te over en uitstekend aangegeven. Hier kan Jules de Korte nog zijn weg vinden…..

Na bij een niet verstaanbare agrariër overheerlijke asperges gekocht te hebben, werden deze op traditionele wijze geslacht en te samen met heerlijke hammetjes van slager Gieles verorberd. Weer een 10.

Des avonds, na geteisterd te zijn door het songfestival nog even gebruikgemaakt van de wifi, die tegen verwachting in een goede verbinding gaf. De rook kwam eruit. Waar maak je dat hedendagen mee in een landelijk staminee?? Ook een 10 waard!!

Minpuntje is de overdaad aan audiovisuele apparatuur; Tv-video-satelliet-dvd etc. Toch al niet mijn hobby, maar drie info sheets en twee valiumpillen verder lukte het toch nog om beeld en geluid de kamer in te laten knallen. Hoera!??

De tijd was te kort om nog te golfen op de par4 golfbaan voor de deur, maar die komt zeker volgend keer aan de beurt, evenals de hottub kookpot, want ik heb altijd nog eens als kannibalenvoer in zo’n ding willen zitten.

Het volgend bezoek is voor ons al weer ingepland.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldige groepsaccomodatite!

Irene, 13-5-2017

Wij hebben met 12 vrienden een geweldig weekend gehad tijdens ons verblijf in de grote Berckt. Leuke, informele ontvangst. Allemaal een eigen kamer, badkamer en toilet. Op advies van d' Ouffenhoff een kok ( Chantal) laten komen die voor ons een heerlijk 4-gangen menu heeft gekookt. De accommodatie is ruim en sfeervol (landelijk) ingericht. Volop ruimte voor iedereen en ook genoeg privacy. Ook in de omgeving is veel te doen. Een aanrader!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Práchtige accomodatie!

Jan, 18-4-2017

d'Ouffenhof is een mooie accomodatie. We waren hier met 4 gezinnen in één huis. Alles is schoon, heel en netjes. Keuken, kamer, slaapkamers etc. etc.

Het huis ligt in een rustige omgeving maar zeker niet afgelegen!

Meer dan voldoende mogelijkheden in de buurt om te doen/bezoeken. Wij waren bij de 'IJsvogel' in Arcen en daar bevindt zich ook Hertog Jan en Thermen. Venlo zit in de buurt. Je kunt er prachtig wandelen, fietsen of hardlopen.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Heerlijke midweek,

Tineke en Mijndert, 21-1-2017

Wij zaten in de kleine Berkt. Helemaal top zo,n cottage voor ons zelf. Smaakvol aangekleed voor Kerst.
    Gereisd met partner in december 2016

Erg genoten.

D., 13-11-2016

Wij zaten in cottage de Kleine Berckt. Heerlijk huisje van alle gemakken voorzien. Er staat dat er een tweede slaapkamer is maar het bed was niet geschikt voor onze zoon van 2 jaar. Het was erg hoog. Hierdoor sliep hij bij ons op de kamer waar overigens genoeg ruimte was. De badkamer was verouderd en klein. Alles werkte wel prima.

Helaas zat het weer niet zo mee. We hebben gezwommen bij het zwembad op het vakantiepark aan de overkant. Erg leuk. Binnen zitten in de cottage kon niet super relaxed. Er was een hele kleine bank waar je in je eentje niet lekker op kon liggen, samen lekker zitten ging dus al helemaal niet. Klein minpuntje vonden wij dit. Verder leuke omgeving waar genoeg te doen is met veel leuke plaatsen in de buurt! Speeltuin bij het vakantiehuis zelf is erg leuk maar is niet volledig afgesloten en ligt aan een weg waar soms hard wordt gereden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Fantastisch vriendenweekend gehad.

Mark van de Kimmenade, 16-10-2016

Heel mooie accommodatie. We hadden de grote Berckt en cottage de kleine Berckt. Geweldige leefkeuken met mooie lange tafel voor 16 personen. Was gewoon helemaal top.
    Gereisd met vrienden in oktober 2016

Heerlijke ontdekkingsreis van mooi stukje Limburg

MarkH, 13-7-2016

Heerlijke omgeving en goede tips gekregen om fietsen te huren, tochtjes te maken, waar te eten etc, asperges kopen, leukje uitjes, goede restaurants
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Perfecte accomodatie, mooie streek.

Jan Schouppe, 12-7-2016

De website kondigt perfect aan wat er wel of niet te krijgen is.
    Gereisd met partner in oktober 2015

sfeervol warm gastvrij

bakerman@telfort.nl, 4-7-2016

Een fijne locatie voor vrienden en familie bijeenkomsten
    Gereisd met vrienden in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties) in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast d'Ouffenhoff (+Cottages en Groepsaccommodaties) scoort een 9.42 uit 10 op basis van 37 reviews.