8,5

Uitstekend

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Roompot Resort Arcen***** bij :

1662 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Arcen in het Nederlands

Prima vakantie, super animatieteam!

ThijsR, 20-8-2017
  • Onderkomen7

Prima verblijf en vakantie, TOP animatieteam ! en super gave theatervoorstellingen! Zeer vriendelijk personeel. Het a la carte eten in het restaurant viel tegen, voor de prijs had ik er meer van verwacht.

Super!

Mevr A. van Schie, 20-8-2017
  • Onderkomen8

Vriendelijk, enthousiast en meedenkend personeel! Ruim aanbod van leuke activiteiten. Enige kleine minpuntje was de schoonmaak van de accommodatie bij aankomst. Dit heeft de verdere verblijfservaring zeker niet gehindert. Het was in een woord super!
Gereisd familie in augustus 2017

Mooi park, mooie accommodatie en veel vermaak

Maureen, 19-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij hadden mooi, ruim huisje met eigen tuintje. De hele dag door activiteiten door een erg enthousiast animatieteam. Zwembad wat aan de kleine kant. Kinderen misten vermaak (speeltoestel, glijbaan) in zwembad. Alleen hele kleine glijbaan in pierenbadje. Mooie speeltuin buiten.

Onvergetelijke vakantie

Rik Lamme, 19-8-2017
  • Onderkomen7

Wat ons direct opviel bij aankomst, wat een net park! Alles goed onderhouden, geen afval langs de weggetjes. Bagagekarretjes gratis te gebruiken. Ook rondom het huisje is alles netjes onderhouden.

Personeel is overal vriendelijk en zijn altijd in voor een praatje. Prijzen zijn overal schappelijk en zowel de snackbar als restaurant zijn van prima kwaliteit. Erg leuk is dat bij het park centrum een grote uitdagende speeltuin is, waar elke leeftijd zich kan vermaken. Alles voelt knus en gezellig aan en je voelt je er prima op je plek.

De gehele dag door is er een superleuk animatie programma wat varieert van voetbal spelletjes tot spooktochten. Uitgezonderd van de late activiteiten is elke leeftijd overal welkom en dat is voor ons ouders een gehele nieuwe ervaring. Het animatieteam is van extreem hoge kwaliteit. Ze zijn echt super goed met de kinderen, en de mini disco is vaak het hoogtepunt van de dag. Hun enthousiasme en energie lijken wel onuitputtelijk. De themadagen (dinsdags) waren ontzettend leuk en die dagen zagen we de kinderen dan ook niet zo veel. De leeuwenkoning was ook echt een feestje. Het afscheid aan het einde van de vakantie was dan ook reden van grote tranen bij onze kinderen, wat een goed teken is (Sven en Ricky en co bedankt).

Onze geplande vakantie was eigenlijk 10 dagen, dit was veel te kort en hebben uiteindelijk ons twee weken prima kunnen vermaken op het park, en wat dagjes weg. In onze ogen zou het zwembad wel wat verbeterd kunnen worden, in vergelijk met het park is het wel wat verouderd (tweede week was het water wel warmer). Er zou in het portaaltje wel ruimte zijn voor schoenenrekken zodat het iets minder modderig word. Toezicht zou fijn zijn en een extra schoonmaakbeurt zou geen overbodige luxe zijn. De kinderen miste vooral een glijbaan.

We hebben een prima vakantie gehad!

Heerlijk

Mariska, 19-8-2017
  • Onderkomen8

We zijn net terug van een heerlijke vakantie van 2 weken op Resort Arcen. En ondanks het weer hebben we genoten van een supervakantie. De kinderen hebben zich prima vermaakt en wij eigenlijk ook. Iedereen was supervriendelijk en de animatie bood een heel afwisselend, vol programma aan. Het park zag er goed onderhouden en netjes uit, de accommodatie voldeed aan de verwachtingen en de omgeving was mooi. Alleen de schoonmaak van de stacaravan verdient wel wat aandacht, maar dat mocht de pret niet drukken.

Kortom Resort Arcen was de moeite waard en we komen zeker nog eens terug.

Gereisd familie in juli 2017

Geweldig

Nadine, 19-8-2017
  • Onderkomen10

Super mooi park top animatie voor kinderen onder de 12 jaar genoeg te doen .

Luxe huisjes wij zaten in de 20 persoons we keken onze ogen uit

Heel net park vriendelijk personeel

Minder vonden wij het zwembad geen glijbaan en kinderbad.

Maat prima te vermaken veder wij komen zeker terug

Gereisd familie in augustus 2017

park was leuk, accommodatie was zeer slecht

A.V., 18-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen2

Aanrader: op het park zelf en in de omgeving is veel te doen.

Huisnr 25: zeer slecht onderhouden, ik snap niet dat dit nog verhuurd mag worden slechte naam voor Roompot!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

De animatie was top.

P. Van beerkel, 18-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen4

Het schoonmaken van de huisjes was bij ons erg slecht. Andere huisjes om me heen hadden geen problemen.

Bij de receptie heb ik meer mensen horen klagen.

Gereisd familie in juli 2017

Dieter Vercruysse, 18-8-2017
  • Onderkomen8

Bedjes waren niet zo goed. Nogal klein voor grote mensen

Animatie was top. Propere speeltuin

Gereisd met partner in augustus 2017

TOP vakantie gehad in 6 persoons buitenverblijf!

Veenstra, 18-8-2017
  • Onderkomen9

Super enthousiaste animatie en genoeg vertier! Leuke speeltuinen, indoor speeltuin, zelfs kinderboerderij op het park, onze kinderen van 3 en 4 vonden het zwembad goed genoeg, maar deze mag misschien wel iets groter of evt een glijbaan ofzo erbij. De shows van Grease en Leeuwenkoning zijn grandioos, we hebben genoten! Al met al een TOPvakantie gehad, misschien wel tot volgend jaar!! :)
Gereisd familie in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Resort Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Resort Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Resort Arcen scoort een 8.51 uit 10 op basis van 1676 reviews.