Vakantiepark Roompot Resort Arcen *****

1738 reviews over Vakantiepark Roompot Resort Arcen in het Nederlands

fantastisch genoten.

buert en ernie, 17-10-2017
  • Onderkomen10

gezellig huisje, compleet .

Top herfstvakantie!

Koos Verkade, 17-10-2017
  • Onderkomen8

Het verbaasd me iedere keer weer als ik op het park ben dat er zoveel te doen is. Nu hebben wij geen kleine kinderen meer, maar als ik de speeltuin zie, de dierenweide en het zwembad, kan ik niet wachten tot we kleinkinderen hebben:-) Ook onze oudere meiden vermaken zich prima. leuke karakoke, goede restaurants met gezellige mensen in de bediening. Alles wat je zoekt op een vakantie is er gewoon. Hoogtepunt voor mij was de theatershow. Dit keer de Lion King. Volgens mij deed iedereen van de animatie en de bediening mee., zelfs de directie was aanwezig..en het was echt goed! 1,5 uur vermaak.. Beste show die ik in jaren op parken en campings heb gezien! Dus: van jong tot oud... kom genieten op Resort Arcen.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Overzichtelijk , gezellig en vriendelijk park

Laura, 13-10-2017
  • Onderkomen9

Wij waren met een paar meiden daar voor een kinderfeestje. Zij hebben zich goed vermaakt in het zwembad, met de animatie, in de gamehall en gewoon lekker in het huisje. Ons huisje, nummer 162 was echt super! heerlijke bank, schoon en alles gewoon tiptop in orde. Het is geen groot park maar daardoor lekker overzichtelijk en ook voor kinderen ideaal of ze hun gang te laten gaan.

Lekker wijntje gedronken en ook de cappuchino zowel in restaurant als pizzaria is lekker. Daar kan je overigens ook echt gezellig zitten overdag bij het haardje.

De mensen zijn supervriendelijk en wij vonden het er super, de meiden ook.

Wij vonden dit park zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Resort Arcen bij:

Top park, voor herhaling vatbaar!

Richard, 13-10-2017
  • Onderkomen10

Vandaag weer thuis gekomen na een heerlijke week in een familievilla voor 20 personen. Eigenlijk een beetje ruim voor ons gezin maar het weekend waren we met de hele familie. Iedereen zeer verrast door deze super woning. Goed onderhouden, sfeervol en iedere slaapkamer met eigen badkamer en TV. We gaan ieder jaar met de familie een weekend op stap maar zo mooi nog niet eerder mee gemaakt. Heerlijk gegeten in het restaurant en de karaoke bezocht op zaterdagavond. De kids natuurlijk naar de minidisco met Koos Konijn. Dit park is echt een aanrader! Volgend jaar organiseert een ander familielid het weekendje weg. Hopen weer maar Resort Arcen.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

nooi meer. zeer slechte ervaring

Simone, 11-10-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

De ruimte in het familie huis, voor 20 pesonen, 10 slaapkamers met elk eigen badkamer was fijn, maar het park was verder zeer verwaarloosd, onderhoud van zowel huisjes als park laat te (zeer) wensen over. Restaurant heel slecht. slechte kwaliteit eten, twee dagen op een rij haren in het eten, wat door personeel ontkent wordt. Deze revieuw ook aan het park gestuurd, die deze vervolgens niet op de site plaats. Gelukkig wel via mail reactie, dat het ze spijt, maar wij gaan er niet meer naartoe.

Schoonmaak zeer slecht!

Paul, 9-10-2017
  • Onderkomen7

De ligging van het park is prachtig. Helaas was ons huisje niet of zeer slecht schoon gemaakt. De kruimels van de vorige gasten lagen nog op de tafel, stoelen en op de grond, de wc's waren niet schoon, er was niet gestofzuigd enz. Jammer....
Directie Resort Arcen, beheerder, 10-10-2017

Geachte Paul,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen een review te plaatsen op Zoover zodat wij in de gelegenheid worden gesteld hierop te reageren. Vanzelfsprekend onze verontschuldigingen dat de woning niet geheel naar wens was. Wij adviseren u bij eventuele manco's of speciale wensen altijd bij de receptie te melden zodat wij daar zo goed mogelijk op kunnen inhaken, Wij streven ernaar uw ervaringen op Resort Arcen zo optimaal mogelijk te maken. Graag tot ziens op Resort Arcen

Huisje 133, een afgeleefd, oud en ongezellig.

luxe comfort villa, huisje 133, 9-10-2017
  • Onderkomen1

Als je op de website de luxe comfort villa boekt, kan dat wel eens erg tegenvallen.

De foto's op de website zien er uitnodigend, netjes en gezellig uit. Maar alles behalve dat is waar. Op de website staat wel dat het interieur en exterieur per huisje kunnen verschillen, maar dit is wel een enorm verschil. Dit is eigenlijk misleiding en bedrog. In eerste instantie hebben wij niet geklaagd, want je bent er maar kort (een weekend van vrijdagmiddag 15.00 uur tot maandagochtend 10.00 uur) Maar, gaande weg tijdens ons verblijf ergerde wij ons steeds meer over de staat van huisje nr. 133.

Kapotte plavuizen, zeil op slaapkamers met happen eruit, grote barst in de spiegel in de gang, badkamerspiegels verweerd door het vocht, beschadigde bank. En het huisje was niet echt schoon. Bij het uitchecken hebben we het doorgegeven en ik heb Roompot gebeld en moest mijn klacht in de mail zetten. Dat heb ik gedaan, nu dat we achteraf geklaagd hebben kan Roompot niets meer voor ons betekenen en moeten we het doen met een excuus...

Wij voelen ons misleid en bedrogen, waren de foto's van huisje nr. 133 op de website geweest hadden wij deze never, nooit geboekt!

Slechte service van Roompot.

Gereisd met partner in september 2017
Directie Resort Arcen, beheerder, 10-10-2017
Geachte gast, bedankt dat u de moeite heeft genomen een review op Zoover te plaatsen en onze verontschuldigingen dat de woning niet geheel naar wens was. Het is juist dat de woningen op Resort Arcen qua interieur onderling verschillen. Het door u gekozen type Comfort 4 is de meest eenvoudige bungalow. Wij vinden het jammer dat u uw onvrede niet heeft gemeld bij de receptie zodat wij de eventuele manco's direct kunnen verhelpen, er zijn altijd medewerkers van de technische en huishoudelijke dienst op het park om dit te doen. Tevens is er veelal de mogelijkheid over te gaan naar een andere accommodatie indien een woning niet naar wens is, mits het door u geboekte type voldoende beschikbaar is. Tot slot wil ik u wijzen op de mogelijkheid de woningen op Resort Arcen van binnen te bekijken in de uitgebreide foto reportage op de website. U kunt daar de woning met het interieur dat u het meest aanspreekt reserveren zodat uw accommodatie zo veel mogelijk naar wens is. Wij hopen dat deze toelichting uw ervaringen positief beïnvloeden en zien u graag nog eens terug op Resort Arcen.

Gaan zeker nog eens terug

FAM Becks, 7-10-2017
  • Onderkomen7

Huisje was een beetje verouderd maar wel prima, alles was aanwezig. Alleen de bank zat niet echt lekker. Wij hadden een aanbieding voor 75 euro en voor dat geld hebben we genoten van onze midweek. Jammer dat er veel wind was anders hadden we er ook nog lekker kunnen vissen.Heerlijk gezwommen in de welness. Arcen ontzettend leuk plaatsje. Brouwerij bezocht, ook erg leuk. Ook Venlo dichtbij.
Gereisd met partner in september 2017

zelden zo'n geweldige service gekregen

G. Mol, 6-10-2017
  • Onderkomen9

Er was een probleem met het huisje. Vriend kon geen trappen lopen en er was geen slaapkamer op de begane grond. Bij de receptie hebben ze net zo lang gezocht tot ze ons een huisje konden geven die dat wel had. Alle lof voor zoveel moeite om het mij naar de zin te maken.
Gereisd met vrienden in september 2017

Mooi park ligging perfect.

F. van Hilst, 24-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het is een mooi en netjes park. De ligging is fijn je bent zo in Duitsland. Ze hebben een mooi zwembad. Wat alleen jammer was is dat het huisje niet echt lekker schoon was. Er zaten in veel hoeken allemaal spinnenwebben daar mogen ze wel meer opletten.
Gereisd met vrienden in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Resort Arcen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Resort Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Resort Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Resort Arcen scoort een 8.5 uit 10 op basis van 1752 reviews.