8,5

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink***** bij :

293 reviews over Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink in het Nederlands

Klein Vink voelt voor ons als thuis komen.

Fam. van Echtelt, 31-7-2017
    • Onderkomen9

Een heel mooi huis , voeldoende ruimte voor groot en klein .
    Gereisd met vrienden in mei 2017
    Carel Schrier,

Wat geweldig dat Klein Vink voor jullie als thuis komen voelt, familie van Echtelt! Goed om te lezen dat jullie tevreden zijn over de gehuurde accommodatie!

Wij zien jullie graag terug op Résidence Klein Vink!

Groetjes Denise

Prima huisje op de Residence, groot park.

JPV, 29-7-2017
    • Onderkomen8

Comfort huisje Residence was prima. Bedden minder. Mooie ligging, wel achteraf, fiets meenemen of huren. Groot park, voor elk wat wils. Restaurant op park (bij ingang park) is goed te doen.

Via Residence elke dag toegang tot Thermaalbad. Genoeg personeel die rondloopt in Thermaalbad, niemand die tussendoor schoonmaakt. Pislucht in douchehok, gebruikte pleisters en tissues in kleedhok. Badslippers meenemen of huren. Zwembad park niet geweest. Oordeel gebaseerd op gebruik Thermaalbad.

Carel Schrier,

Op Résidence Klein Vink is inderdaad voor jong en oud genoeg te beleven. Echt genieten dus!

Wij zullen je feedback, betreft het Thermaalbad, doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Heerlijke accomodatie

Jan, 28-7-2017
    • Onderkomen10

Voor de 2e keer na 4 jaar weer residence Klein Vink. Bungalow 330. Iets kleiner.Beneden geen doche.Boven twee slaapkamers met prima bedden, twee badkamers en sauna. Complete keuken goed zittend meubilair en een prima TV. In het stookhok hing een rioollucht maar met een spuitbus geen last van. Aangegeven bij de receptie. Na ons vertrek zou er naar gekeken worden. Ruime tuin om het hele huis.Terras met meubilair en grote parasol. Zwembad sober maar netjes .Geen glijbaan.Winkel met zeer ruim assortiment met elke dag vers brood en broodjes. Restaurant: kwaliteit prima maar te weinig personeel waardoor lange wachttijd en nauwelijks aandacht voor de clientèle. Gemeld bij de ober. Kunnen moeilijk of helemaal niet aan personeel komen. Jammer want op deze manier blijft er veel omzet liggen. Frituur goed maar aan de prijzige kant. Animatie voor de kinderen goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar mits de prijzen niet nog verder oplopen. Thermabaden niet bezocht.
    Carel Schrier,

Wat super dat je je verblijf met een 9 beoordeeld! Wij zullen je feedback doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Wij begroeten je graag nogmaals op Résidence Klein Vink en wellicht dat je dan ook een bezoek kunt brengen aan het Thermaalbad, zodat je helemaal tot rust kan komen! :-)

Groetjes Denise

Toegang tot thermaalbad is geweldig

Klaas-Jan, 23-7-2017
      • Onderkomen8

De bungalows zijn prima en van alle gemakken voorzien. Wel een beetje steriel van binnen, maar dat is vaak zo. De residence ligt mooi en ieder huisje heeft genoeg ruimte. Grote voordeel is natuurlijk de gratis toegang tot het thermaalbad. Een goede reden om hier te verblijven. De omgeving is leuk, maar wil je iets verder weg, dan is het wel steeds lang rijden omdat er geen snelweg in de buurt ligt. Maar Arcen zelf is leuk en ook Venlo is de moeite waard voor een middagje.
      Gereisd met vrienden in maart 2017
      Carel Schrier,

Wat fijn dat je genoten hebt op Résidence Klein Vink en van het Thermaalbad! Wanneer je op Klein Vink verblijft kan je tegen een gereduceerd tarief gebruik maken van het Thermaalbad.

Wij hopen je nogmaals te mogen begroeten op Résidence Klein Vink!

Groetjes Denise

Super vakantie met zus en vader

Linda De Breuker, 19-7-2017
      • Onderkomen9

We (mijn zus en ik) zijn op vakantie geweest met onze 86 jarige vader. We hebben ontzettend genoten. De omgeving is prachtig. De wilde konijnen liepen in onze tuin. Elke dag heeft onze vader de reiger gespot. Tot een kwartier voor vertrek zat hij in de tuinstoel te genieten van de omgeving. Ondertussen konden wij dagelijks genieten van de warmwaterbaden. Ik heb ook mooie fietstochten gemaakt in de omgeving. Bedankt voor de gastvrijheid!
      Gereisd met vrienden in juli 2017
      Carel Schrier,

Wat fijn dat jullie genoten hebben, Linda! Wij zijn heel blij dat het verblijf op Résidence Klein Vink zo goed bevallen is voor jullie.

Héérlijk genoten!

Fam. van Es, 14-7-2017
      • Onderkomen9

Voor de 2de keer hier verbleven in een 6-persoonshuisje, nr 344. Heerlijk rustig gelegen, geen passanten, zaaaalig. Grote tuin dus altijd wel ergens zon. Huisje is prachtig, niks op aan te merken. Jammer altijd aan huisjes huren is het gebrek aan praktische zaken: haakjes in de kamers om kleding ed op te hangen, zo ook in badkamer voor je handdoek. Een spiegel boven de wastafel werd gemist, maar werd direct opgelost door de receptie van Roompot. Verder hebben wij gewoon genoten: heerlijk terras onder veranda, de ruimte, de vogeltjes (Kwikstaarten), gakkende ganzen in het achtergelegen natuurgebied, de gratis toegang tot de thermaalbaden, de ligweide aan het meer, de fijne winkel, lekkere restaurant, restaurant Alt Arce in Arcen, de uitgebreide fiets- en wandelmogelijkheden in en afwisselende omgeving, Koos Konijn die ons maar vooral onze hond uitgebreid uitgeleidde deed. Kortom: Topvakantie gehad. Komen weer als de prijzen niet té hoog worden.
      Carel Schrier,

Wat leuk dat je voor de tweede keer op Résidence Klein Vink bent verbleven, Ellen! Goed om te lezen dat je genoten hebt.

Wij zullen je feedback, betreft de gehuurde accommodatie, doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Fiets mee....

Peetsje, 12-7-2017
      • Onderkomen9

Een prachtig park, wel een nadeel, dat de huisjes een flink stuk van "het centrum" liggen.

Het eten is goed en niet duur. Vriendelijk personeel.

Ik zou de fietsen mee nemen, aangezien het een mooie omgeving is. Je kunt er ook prachtig wandelen. Steden dicht in de buurt en op het park natuurlijk de spa, waar je op bepaalde tijden, gratis gebruik van mag maken.

Komen er zeker weer, maar dan wel met de fietsen....

Enige nadeel...? Wij hadden een mierenplaag op de keuken.... Maar ach, een mierenlokdoosje kan dit verhelpen.

Gereisd met vrienden in juni 2017
      Carel Schrier,

Wat fijn dat je genoten hebt op Résidence Klein Vink! Het is inderdaad een goed idee om fietsen mee te nemen tijdens het verblijf.

Wat een heerlijke week!!

Petra Elderhuis, 11-7-2017
      • Activiteiten7
      • Onderkomen7

Residence klein vink is erg goed bevallen. Het park is omringd door water en bomen en de ligging is prachtig. Residence klein vink is het nieuwe gedeelte van het Roompot park en heeft de uitstraling van een dorp. Helaas mis je hier ietwat de natuurlijke ligging van het klein vink park zelf. Maar de huisjes maken dit volop goed. De huisjes zijn ruim en hebben een grote tuin met afdoende privacy. Her en der laat de schoonmaak wel wat te wensen over, maar dat is meestal het geval in vakantieparken. De afstand tot de faciliteiten van het park is circa 10-15 minuten lopen. Geen probleem als je houdt van een dagelijkse wandeling om eventueel broodjes te halen bij de supermarkt. Als je dit meerdere keren oer dag doet, dan is een fiets wellicht handig. De faciliteiten zijn verder prima en vooral het gratis thermaalbad is erg fijn. Voor herhaling vatbaar!!

Topper

Wim, 9-7-2017
      • Activiteiten10
      • Onderkomen10

Prachtig park, woning netjes, heerlijk verblijf gehad. Vriendelijk personeel daar
      Gereisd familie in juni 2017
      Carel Schrier,

Wat geweldig dat je je verblijf met een 10 beoordeeld, Wim! Wij hopen je in de toekomst nogmaals te mogen begroeten op Résidence Klein Vink.

Groetjes Denise

Zonder mieren een prima bungalow

DICK, 24-6-2017
      • Onderkomen6

Een parasol ontbrak bij de bungalow. Door de receptie werd toegezegd dat deze nog bezorgd zou worden. Deze afspraak is helaas niet nagekomen. Verder hadden wij veel overlast van mieren. In de woonkamer, in de keukenkastjes, in het toilet en op de kozijn zaten ze. Wij hebben een spuitbus aangeschaft om ze dood te spuiten.Maar waarom niet een paar mierenlokdoosjes geplaatst? Nu werd ons verblijf gered door het fantastische mooie weer.
      Gereisd met partner in juni 2017
      Carel Schrier,

Wat vervelend dat er geen parasol meer is langs gebracht en dat je last hebt gehad van mieren tijdens het verblijf! Wat fijn dat je genoten hebt van het prachtige weer!

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Groetjes Denise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink scoort een 8.49 uit 10 op basis van 294 reviews.