Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink *****

Roompot Residence Klein Vink
8,5

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Residence Klein Vink bij:

301 reviews over Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink in het Nederlands

Geweldig goed

Koops, 3-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het was geweldig goed onderkomen in één woord Top!!!!!

We zaten in huisje nr 333

Gereisd met partner in september 2017

Het voelt voor ons als thuiskomen, heerlijk.

E vd Neut, 26-9-2017
  • Onderkomen9

De huisjes in Residence Klein Vink liggen prachtig in het natuurgebied van de Maasduinen.

Het Thermaalbad is heerlijk om lekker even bij te komen van de dagelijkse beslommeringen.

Persoonlijk zou ik hier niet met jonge kinderen naar toe gaan.

Gereisd met partner in september 2017

We komen terug! Prachtig schoon vrijgelegen huisje

W.Verschoor, 23-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Als blijkt dat we een foute boeking hebben gemaakt en op klein vink hadden moeten boeken om samen met onze vrienden de week door te brengen, heeft het dreamteam van de receptie een uurlang zijn best gedaan zodat we daar alsnog en zonder omboekingskosten terecht konden.We hebben een topweek gehad mede door jullie hulp! Bedankt.

Klein Vink was ook allerhartelijkst , top Roompot een dikke 10 voor klantvriendelijkheid.

Gereisd met vrienden in september 2017

Heerlijk verblijf via Residence Klein Vink,super !

Dick, 21-9-2017
    • Onderkomen10

Alles was goed,de omgeving en de mooie wellnes baden en sauna ,heerlijk relaxen ,mooi resort en alles was schoon en prima geregeld via de Roompot.Je kunt gratis gebruik maken van 2,5 uur als je deze boekt.Geen zaken die ons niet bevielen.

Goed park

Ad, 9-9-2017
    • Onderkomen8

Bungalows goed. Jammer dat er ook verhuurt wordt aan mensen die overdag werken. Die geven tot in de vroege morgen overlast. Ook jammer dat men niet weet wat de inrichting per bungalow is. Geboekt met hoekbank. Bij bungalow aangekomen tweezitter. Gevraagd bij receptie nee die waren er niet bungalows met hoekbank. Door overlast buren andere bungalow gehad. Wat stond er in de bungalow een hoekbank. Jammer anders was alles goed geweest.
    Gereisd met partner in september 2017

Mooi huis voor een grote groep, onhandige indeling

Schuffelen, 28-8-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen7

Wij zaten met een groep van 16 personen in een huisje van het type GB-16. In dit huis heb je als het ware drie woonkamers, 3 badkamers en 6 wc's. Wij hebben wat geschoven om gezellig met de groep te kunnen zitten. Wel heerlijke tuin. Slaapkamers zijn onhandig ingedeeld, wij waren met allemaal koppels en er waren veel 3-persoonsslaapkamers. Leuk park is klein Vink met veel mogelijkheden. Er is heel veel te doen, en Arcen zelf is ook leuk. Fietsen zijn wel aan te raden. Het park is groot en als je bij het residence gedeelte verblijft, zoals wij, zijn de afstanden naar het centrum van het park wel erg groot. thermaalbad is erg fijn.
    Gereisd met vrienden in augustus 2017

Top park voor onze baby en hond!

Assen, 27-8-2017
    • Onderkomen9

Wij waren met onze baby van 6 maand en onze grote hond. En zaten in huisje nr 326.

Een heerlijk verblijf. Erg mooi huisje en prachtige plek. Wij vonden dit huisje ideaal voor onze hond. Een veilige omheining waar hij los kon lopen.

Het was wel een stukje lopen naar de winkel, restaurants, zwembad etc. maar was voor ons prima te doen. 'S morgens een heerlijke wandeling door het bos zo naar de andere kant van het park om daar verse broodjes te halen.

Het huisje was niet heel erg schoon bij aankomst vandaar dat mijn beoordeling op de hygiene lager is.

Echt een hele erge erritatie waren de dame en heer die de bestellingen opnamen in het normale restaurant bij de Kloosterhoeve. Erg onaardig en waren aan het roddelen over collega's waar de gasten bij waren.

Wat ons betreft is dit een erg grote minpunt voor het park. Zonder die 2 zou de sfeer ook veel beter zijn.

Gereisd anders in augustus 2017

Alweer een leuke gezellige vakantie gehad!

Familie Kerkhof, 26-8-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen9

Recidence gedeelte is echt een verbetering! 5 pers. Huis is niet makkelijk met baby en 2 grotere kinderen. Volgende keer 6 pers. Huis boeken. Schoonmaak bij aankomst slecht. Bij de receptie gemeld en is meteen opnieuw gedaan. Meer assortiment nodig in restaurant. Alleen boerenbrood met noten. Niet fijn met noten allergie. Ook een structuur bedenken als er bij een menu wat afgehaald word dat de prijs dan ook aangepast word. Oh en heerlijke bitterballen!

Als alles meezit met de herfstvakantie weer terug! Al meerdere malen bij Klein Vink geweest en 2x in Drenthe. Vanaf nu alleen nog maar naar Klein Vink!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Klein Vink voelt voor ons als thuis komen.

Fam. van Echtelt, 31-7-2017
    • Onderkomen9

Een heel mooi huis , voeldoende ruimte voor groot en klein .
    Gereisd met vrienden in mei 2017
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-8-2017

Wat geweldig dat Klein Vink voor jullie als thuis komen voelt, familie van Echtelt! Goed om te lezen dat jullie tevreden zijn over de gehuurde accommodatie!

Wij zien jullie graag terug op Résidence Klein Vink!

Groetjes Denise

Prima huisje op de Residence, groot park.

JPV, 29-7-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen8

Comfort huisje Residence was prima. Bedden minder. Mooie ligging, wel achteraf, fiets meenemen of huren. Groot park, voor elk wat wils. Restaurant op park (bij ingang park) is goed te doen.

Via Residence elke dag toegang tot Thermaalbad. Genoeg personeel die rondloopt in Thermaalbad, niemand die tussendoor schoonmaakt. Pislucht in douchehok, gebruikte pleisters en tissues in kleedhok. Badslippers meenemen of huren. Zwembad park niet geweest. Oordeel gebaseerd op gebruik Thermaalbad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 1-8-2017

Op Résidence Klein Vink is inderdaad voor jong en oud genoeg te beleven. Echt genieten dus!

Wij zullen je feedback, betreft het Thermaalbad, doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens!

Groetjes Denise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink scoort een 8.5 uit 10 op basis van 302 reviews.