8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen bij :

256 reviews over Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen in het Nederlands

Fantastich

Familie Groenendijk, 13-7-2017

Het is heel schoon. heel mooie kamer. Fantastich ontbijt. Heel goede service.

En het personeel is heel vriendelijk en staat heel de dag voor je klaar.

Gereisd met partner in juli 2017

Perfect!

Hans en Manuëla, 8-7-2017

Voor het derde jaar op rij zijn wij hier geweest. Wederom een familiekamer geboekt. Het is echt super. Kamers zijn schoon, personeel vriendelijk en het relaxen in de termaalbaden is zeer ontspannend. Ik zou zo weer terug gaan. Alleen de hoofdkussens zijn wat dun. Verder zou ik niets kunnen opnoemen wat niet goed is. Wij gaan zeker zo snel mogelijk weer terug. Wat een topper is dit. Een dikke vette 10.
Gereisd familie in juli 2017
Carel Schrier,

Wij zijn erg blij met jullie positieve feedback over het verblijf in Parkhotel Bad Arcen, Hans en Manuëla! Wij zullen jullie feedback, betreft de hoofdkussens, doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens in Parkhotel Bad Arcen!

Lekker ontspannend

Marko Huijgen, 2-7-2017

We verblijven regelmatig in dit hotel en zullen dit in de toekomst blijven doen.

Mooi hotel met grote kamers, mooie badkamer, goede tv met genoeg zenders (ziggo). Zeer vriendelijk personeel bij de balie.

Kamers waren erg schoon. Helaas geen koelkastje op de kamer maar je kan beneden uit een apparaat koele blikjes drinken kopen. Koffie en thee wel op de kamer en die werden ook elke dag aangevuld. Net als de handdoeken.

Persoonlijk min puntje waren de dunne kussen op bed maar dit was snel opgelost door aan de balie een extra kussen te vragen en die lag netjes al op het bed toen we na het zwemmen terug kwamen op het kamer,

Eten in het restaurant (De Bron) was voortreffelijk en genoeg. En ook hier was het personeel erg vriendelijk.

Groot voordeel is dat je vanuit het hotel zo naar het bad kan lopen. Het is inderdaad wat verouderd maar ze zijn al met een renovatie bezig en dat ziet er netjes uit.

Tot de volgende keer!

Carel Schrier,

Goed om te lezen dat je vaker komt naar Parkhotel Bad Arcen! Wij zullen je feedback doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Graag tot de volgende keer!

Fantastische plek

C..., 1-7-2017

Mooi en schoon hotel. Vriendelijk personeel. Leuke omgeving.
Gereisd met vrienden in juni 2017
Carel Schrier,

Leuk om te lezen dat je Parkhotel Bad Arcen een fantastische plek vindt! Waar heb je het meeste van genoten? :-)

Groetjes Denise

Fijne dagen gehad , het hele verblijf was super .

T Janssen, 29-6-2017

Had nooit verwacht dat het zo een mooi en verzorgd hotel was .Mooie grote badkamer en een aparte WC , is wel zo handig.. En dan de slaapkamer : Gaan al jaren op vakantie in hotels , maar zo een grote kamer heb ik nog nooit gehad .Voordeel was ook , dat je van het hotel vanaf je kamer naar het thermaal bad kon gaan , ( in bad jas natuurlijk ) , dus geen gedoe in de omkleedhokjes. Je kon ook gebruik maken van de sauna .

Het ontbijt was er ook prima .Verder is er een gelegenheid om iets te eten of te drinken bij een gezellig haard vuur , je kijkt dan zo op het thermaal bad . Je kunt er gratis parkeren , en er is ook gratis Wi-Fi .

Een geweldig verblijf gehad van 27/6 tot28/6 het personeel was ook erg vriendelijk dus , is aan eenieder aan te bevelen.

Met Vr. groet Mevr. Janssen.

Carel Schrier,

Wat fijn dat je een geweldig verblijf hebt gehad in Parkhotel Bad Arcen en dat je het park zal aanbevelen aan anderen! Kom je binnenkort weer genieten op één van onze Roompot parken? :-)

Groetjes Denise

Heerlijk! Zou zo weer gaan.

Linda Hermsen-Vis, 26-6-2017

Goed hotel, grote kamer. Het hotel ziet er nieuw uit en de kamers zijn zeer schoon. Op de kamer zijn koffie- en theefaciliteiten, ook is er een kluisje. De douche is ook heel ruim en het toilet is gescheiden van de douche.

De receptie is netjes en handelt alles perfect af, ook worden vragen duidelijk beantwoord. Mooie grote entree.

Het wellness gedeelte is ook keurig verzorgd en wat is het water heerlijk! Je komt er helemaal bij. Ook een massage is een aanrader!

In de omgeving is er genoeg te doen, wandelen, fietsen, Bierbrouwerij Hertog Jan bezoeken of de kasteeltuinen in Arcen, allemaal even leuk.

Wij hebben een heerlijk weekend gehad, ik zou niets negatiefs kunnen bedenken.

Carel Schrier,

Wat fijn dat je zo tevreden bent over het verblijf, Linda! Zo te lezen heb je een leuke tijd gehad in Limburg. Kom je binnenkort nogeens terug voor een verblijf in Parkhotel Bad Arcen?

Groetjes Christine

Fantastsch hotel

Henri Schoefs, 26-6-2017

De kamers waren groot en alles was voorhanden,de zwembaden waren

proper,goed onderhouden en goede temperatuur.Het eten in het hotel was zeer goed aan een minimum prijs,zeer vriendelijk personeel,kortom

alles perfekt

Carel Schrier,

Wat fijn dat alles perfect was tijdens je verblijf! Wij hopen dat je binnenkort weer komt genieten van een fijn verblijf in Parkhotel Bad Arcen!

Groetjes Denise

Prima hotel, thermaalbaden moeten gerenoveerd

Ben, 25-6-2017

Goed: de hotelkamer en het ontbijtbuffet.

Iets minder goed: bij een poging om een tafel te reserveren in het restaurant waren 4 medewerk(st)ers nodig. En dan nog bij aankomst in het restaurant moeten horen dat we niet op de lijst staan! Dat is niet echt professioneel. Het eten in het restaurant was trouwens prima.

De thermaalbaden zijn aan een opknapbeurt toe, waar overigens wel al mee was begonnen. De uitstraling is oubollig en het is er niet echt gezellig.

Het is aan te bevelen om bij gebruik van de thermaalbaden niet de door het hotel verstrekte badslippers te gebruiken, want ik gleed daarmee alle kanten op. Dit kwam ook omdat sommige vloeren geen anti-sliptegels hebben!

Carel Schrier,

Wat fijn dat je Parkhotel Bad Arcen een prima hotel vindt, Ben! Wij zullen je feedback doorgeven aan de verantwoordelijke personen, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

we komen geregeld

Janneke, 25-6-2017

Alles was goed vriendelijke personeel ,mooie kamers schoon
Carel Schrier,

Wat leuk om te lezen dat je vaker komt naar Parkhotel Bad Arcen, Janneke! Heb je ook weer genoten van het Thermaalbad? :-)

Groetjes Denise

Goed netjes hotel, het thermaalbad is een aanrader

Al diverse keren geweest en het blijft geweldig !, 24-6-2017

schone grote kamer, goed ontbijt, wensen voor het avondeten kun je overleggen, thermaalbad is ontspannend en lekker warm. Je kunt zo vanuit het hotel naar het thermaalbad lopen.

Minpunt is dat het eten bij het restaurant bij de grote parkeerplaats niet lekker is, maar dat is niet het restaurant bij het hotel. Het restaurant bij het hotel is prima.

Gereisd familie in juni 2017
Carel Schrier,

Wat fijn dat je al diverse keren bent geweest en nu weer genoten hebt! Wellicht een goed idee om de volgende keer gewoon te komen eten bij het restaurant van het hotel.

Groetjes Denise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen scoort een 8.44 uit 10 op basis van 256 reviews.