Beoordelingen Vakantiepark Roompot Klein Vink****

Roompot Klein Vink****
1172 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Roompot Klein Vink****
Klein Vink 4, 5944 EX, Arcen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Klein Vink**** in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Klein Vink**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Roompot Klein Vink scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1172 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Klein Vink**** in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Klein Vink****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Roompot Klein Vink**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 534 vakantiefoto's van Vakantiepark Roompot Klein Vink**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Roompot Klein Vink**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Roompot Klein Vink**** met andere accommodaties in Arcen.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,3
6,7
7,0
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Dec. 2014
"Heerlijk rustig"vertalen
Truus van Soest
9,0

15-12-2014 Klein Vink in Arcen een mooi park met veel groen, Indigovink huisje mooi onderhouden huisje met voldoende bewegingsvrijheid voor mijn 84 jarige moeder, kon ook zichzelf goed helpen op de badkamer. Klantvriendelijk personeel met accuraat optreden. Mooie omgeving en goed zwembad met lekker warm water.

Met partner, Dec. 2014
"Zeer slechte service"vertalen
schlink
2,0

14-12-2014 bij aankomst geconstateerd dat de matrassen waarschijnlijk nog door napoleon gebruikt waren daar het ijzeren frame er doorheen kwam,op naar de receptie,er zou direct iemand van de technische dienst komen maar helaas naar vier keer geklaagd te hebben nog geen actie dus de volgende dag maar naar het hoofdkantoor gebeld ,en ja hoor na een half uur stond de td met 2 andere matrassen voor de deur de goeie man had maar een extra topmatras meegenomen omdat die hij om moest wisselen het zelfde kaliber hadden (dus ook ouwe meuk)zoals alles in de huisjes aan vervanging toe is.Bovendien stonk de douche naar riool. Voor ons geen roompot meer daar dit niet de eerste keer was.

Met partner, Nov. 2014
"Zeer oude bungalow, mag niet meer verhuurd worden!"vertalen
monique_1966
3,0
3,0
4,0

18-11-2014 Wij zaten in een eenvoudige bungalow, zelf geen roker, toch in een roker gezet, alles kon thuis de was in, alles stonk naar rook! deze bungalows zouden eigenlijk niet meer verhuurd mogen worden, zeer oude zooi in het huisje, oude banken, bedden etc. De radio zou uit de oorlog geweest kunnen zijn, zo oud
nodig aan renovatie toe

Met partner, Nov. 2014
"Mooi park in rustige omgeving"vertalen
Paul
7,0

25-11-2014 De huisjes zijn in blokken van 7 geplaatst. Toch veel privacy. Auto kan op een pleintje dichtbij het huisje worden geparkeerd. Het ligt in een bosrijke omgeving. Veel te doen, ook voor kinderen.

Met vrienden, Nov. 2014
"Mooie plek om te verblijven"vertalen
Corne Dries
9,0

10-11-2014 Een mooi park!
De accommodatie was klein maar fijn! Wel wat kleine slaapkamers!
De accommodatie was voor 6 personen; We waren met 4! Zo konden we de derde slaapkamer gebruiken als bergruimte voor onze koffers enz... vaatwasmachine deed het niet! Jammer!
Een prachtige streek om te fietsen en te wandelen!
Een plek om zeker terug te keren!

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Leuk voor een paar dagen."vertalen
M. van Zijl
6,0

25-10-2014 Wij hadden een geschakelde 6 persoons bungalow. Gelukkig geen zomer, dus we hoefde niet buiten te zitten. Dan kijk je zo bij de buren op het terras. Prima zo voor een midweek. Het huisje was redelijk. Muren waren wel erg vies, en ook de bank was smerig. Het dweilen was niet te doen, zonder fatsoenlijke dweilstok. Park vonden wij voor die paar dagen prima, maar voor het hoogseizoen zouden wij het veel te groot vinden. Wel genoeg te doen!! We hebben wel enorm genoten!!

Met partner, Okt. 2014
"Prima fietsomgeving"vertalen
Ton Ruitenbeek
9,0

13-10-2014 je kunt er heerlijk fietsen langs de Maas en richting Duitsland.

Met partner, Sept. 2014
"Wat een rust"vertalen
Anneke Mondria
9,0

22-09-2014 Heerlijk functioneel huisje met een uitmuntende ligging op het park. Vanaf het terras direct uitzicht op het water omgeven door prachtige groen. Het huisje is wel oud, vooral zichtbaar in badkamer en aan vloerafwerking, maar de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Ik kom graag nog een keer terug.

Met een groep, Sept. 2014
"Fantastische plek, schitterend onderkomen"vertalen
J. de Man
9,0

09-09-2014 Een mooi, comfortabel "woonhuis".

Met partner, Sept. 2014
"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
Jits
6,0

02-10-2014 We zijn met vouwwagen geweest. Het gras stond erg hoog. Halverwege de week werd er gemaaid zonder opvangbak. En aangezien het nat was bleef het plakken aan je schoenen. Dus tent steeds vol gras. Erg vervelend zijn de honden die elkaar aansteken met blaffen. Dus een leer voor de volgende x een camping zonder huisdieren. We hadden wel heel veel ruimte om ons heen. De was/douche lokaal was netjes.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?