Beoordelingen Vakantiepark Roompot Klein Vink*****

Roompot Klein Vink*****
1144 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Roompot Klein Vink*****
Klein Vink 4, 5944 EX, Arcen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Klein Vink***** in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Klein Vink***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Roompot Klein Vink scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1144 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Klein Vink***** in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Klein Vink*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Roompot Klein Vink***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 512 vakantiefoto's van Vakantiepark Roompot Klein Vink***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Roompot Klein Vink***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Roompot Klein Vink***** met andere accommodaties in Arcen.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,3
6,8
7,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Lekker chillen"vertalen
Eno Franklin
8,0

22-3-2014 Op het vakantiepark klein vink kun je lekker chillen met vrouw en kinderen...vaker geweest.

"Twitter beoordelingen"
8-12-2013 @ellende70 Op terugweg van een heerlijk weekend #limburg #arcen @Roompot #vakerdoen --- Bron: https://twitter.com/ellende70/status/409720750191681536
6-9-2013 @RissM_ Wát n slechte service van @Roompot Klein Vink! Bij aankomst blijkt de koelkast uit te staan, is geen reden voor verhuizing volgens receptie --- Bron: https://twitter.com/RissM_/status/376059224511766528
3-8-2013 @Elisehartjeyou "Op vakantie! Was zuuuuuuuper leuk. CampingKleinVink was top. Veel xjes http://t.co/OTAS4XDKHQ" --- Bron: https://twitter.com/Elisehartjeyou/status/363630033107046400
met partner, Mrt. 2014
"Super fijn huisje"vertalen
Lizzy
7,0

25-3-2014 We hebben het super leuk gehad bij de Roompot in Arcen. Het is er heel erg rustig en midden in een mooi natuurgebied. Het huisje waar wij in verbleven was goed en prettig. Bijna alle huisjes liggen aan het water.

met partner, 2014
"De moeite waard. Roompot resort Klein Vink"vertalen
Jaap
8,0

17-3-2014 Even een weekend weg. Gekozen voor een twee persoons huisje op Klein Vink in Arcen. Gubstig gelegen met vanaf het terras een doorokij door het bos, heerlijk rustig. Het huisje was van alle gemakken voorzien waardoor wij van een heerlijk weekendje konden genieten. Voor ons zeker de moeite waard om er nog eens naar toe te gaan.

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Vier keer voor een dichte deur"vertalen
lisette vrijdag
4,0
6,0
3,0

28-2-2014 Afgelopen voorjaarsvakantie weekend geweest. Om 15.00 aangekomen. Huisje prima,mooie plek. Na het uitpakken met zoon van 3 op naar het zwembad. Daar aangekomen was het zwembad dicht. Teleurgesteld terug naar huis. Na het eten het kind beloofd om te spelen in de binnenspeeltuin. Komen we aan, dicht. Om 17.00 al! Weer teleurgesteld. Naar de receptie. Lijst met openingstijden gehaald, die normaal in huisje horen te liggen. Volgende dag dan maar spelen. Tot 20.00 open. Toverland geweest. Geweldig! Terug gegeten op park. Half 7 op naar binnenspeelplaats. DICHT! Zitten ze bingo te spelen. We waren het inmiddels aardig zat. Op naar receptie om te klagen. Wat denk je, Dicht..... Thuis boze mail gestuurd. Worden we opgebeld. Kunnen we ter compensatie een koos konijn knuffel en cd krijgen. Nou nee bedankt! Nooit meer hier heen!

met partner, Feb. 2014
"Weer een lekker lang weekend gehad"vertalen
Richard
6,0

25-2-2014 Het was maar 4 dagen maar wat hebben we weer genoten. Even lekker eruit en 2 keer heerlijk van het thermaalbad genoten. Leuk huisje, wel gedateerd maar met nieuwe badkamer. Goede dikke matrassen op de bedden. Het weer zat natuurlijk ook mee.

"Heerlijk park"vertalen
Wally
8,0

24-2-2014 Net terug van een overheerlijk weekeind op dit schitterende park. De huisjes zijn zoals sommige zeggen "oud" maar zijn keurig schoon. Alles wat je nodig hebt zit er in!!!! Voor weinig geld echt een heerlijk weekeind. Kan het iedereen aanraden!!!!

met oudere kinderen, Feb. 2014
"Klein Vink niet geschikt voor pubers/tieners ."vertalen
eb.de.bus@live.nl
5,0

3-3-2014 Onlangs zijn we met onze kinderen naar Vakantiepark Klein Vink geweest van de Roompot met 2 tieners en 2 pubers. Het park was praktisch leeg. Er was weinig voor de jeugd te beleven. Door o.a. gebrek aan andere jongeren tijdens de voorjaarsvakantie konden de aangeboden sportactiviteiten niet doorgaan. konden de . Alternatieven zoals het aanbieden van een huurfiets / uurtje gratis midgetgolven werden ter compensatie niet aangeboden. Het zwembad is voor deze tijd ook erg sober, dus voor een fiks bedrag met jeugd naar thermaalbad. Ook daar moesten we nog eens e.e.a. extra bijbetalen voor kruidenbaden etc. Voortaan nemen wij een lastminute bij park van andere keten! We mochten weinig service ontvangen, het printen van het aktiviteitenprogramma was niet mogelijk en na het indienen van de klacht kregen we ook geen enkele tegemoetkoming aangeboden. Voor ons geen Roompot meer!

"Geweldig park"vertalen
Ineke van der Velde
10,0

10-2-2014 Mooi ruim park, alles ziet er netjes en schoon uit. Voor kleine kinderen zijn er omrasterde huisjes, lijkt me heel veilig voor de kleintjes en er is een indoor speeltuin.

met vrienden, Jan. 2014
"Prachtig park"vertalen
jennie geurtz
9,0

5-2-2014 Heerlijk, verstaand huisje met alles erop en eraan. Mooi park, waar je prima kunt vermaken, maar ook veel te zien in de buurt.

met vrienden, Jan. 2014
"Fantastische plek"vertalen
Cicilson
9,0

29-1-2014 Afgelopen weekend heb ik met een groep Klein Vink bezocht. Ik kan dit oord en de thermaal baden absoluut aanraden

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?