Beoordelingen Vakantiepark Roompot Klein Vink****

Roompot Klein Vink****
1163 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Roompot Klein Vink****
Klein Vink 4, 5944 EX, Arcen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Klein Vink**** in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Klein Vink**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Roompot Klein Vink scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1163 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Klein Vink**** in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Klein Vink****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Roompot Klein Vink**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 534 vakantiefoto's van Vakantiepark Roompot Klein Vink**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Roompot Klein Vink**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Roompot Klein Vink**** met andere accommodaties in Arcen.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,3
6,7
7,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Nov. 2014
"Zeer oude bungalow, mag niet meer verhuurd worden!"vertalen
monique_1966
1,0
4,0

18-11-2014 Wij zaten in een eenvoudige bungalow, zelf geen roker, toch in een roker gezet, alles kon thuis de was in, alles stonk naar rook! deze bungalows zouden eigenlijk niet meer verhuurd mogen worden, zeer oude zooi in het huisje, oude banken, bedden etc. De radio zou uit de oorlog geweest kunnen zijn, zo oud
nodig aan renovatie toe

"Twitter beoordelingen"
25-07-2014 @windowshero @KPNwebcare Waarom zijn jullie KPN hotspots zo vreselijk langzaam op @roompot Klein Vink? Mijn inbelverbinding vroeger was nog sneller :( --- Bron: https://twitter.com/windowshero/status/492629759806177280
14-07-2014 @rmkleine Na een fijne week @Park_Ginkelduin nu genieten met mijn gezinnetje @Roompot Klein Vink. Goed weer op komst http://t.co/VnkNPG5AF4 --- Bron: https://twitter.com/rmkleine/status/488748532506308609
25-06-2014 @MasterFotogast Heerlijk van onze vakantie genieten (at @Roompot Klein Vink) http://t.co/mLnDLI4x1c --- Bron: https://twitter.com/MasterFotogast/status/481833083239665665
Met vrienden, Nov. 2014
"Mooie plek om te verblijven"vertalen
Corne Dries
9,0

10-11-2014 Een mooi park!
De accommodatie was klein maar fijn! Wel wat kleine slaapkamers!
De accommodatie was voor 6 personen; We waren met 4! Zo konden we de derde slaapkamer gebruiken als bergruimte voor onze koffers enz... vaatwasmachine deed het niet! Jammer!
Een prachtige streek om te fietsen en te wandelen!
Een plek om zeker terug te keren!

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Leuk voor een paar dagen."vertalen
M. van Zijl
6,0

25-10-2014 Wij hadden een geschakelde 6 persoons bungalow. Gelukkig geen zomer, dus we hoefde niet buiten te zitten. Dan kijk je zo bij de buren op het terras. Prima zo voor een midweek. Het huisje was redelijk. Muren waren wel erg vies, en ook de bank was smerig. Het dweilen was niet te doen, zonder fatsoenlijke dweilstok. Park vonden wij voor die paar dagen prima, maar voor het hoogseizoen zouden wij het veel te groot vinden. Wel genoeg te doen!! We hebben wel enorm genoten!!

Met partner, Okt. 2014
"Prima fietsomgeving"vertalen
Ton Ruitenbeek
9,0

13-10-2014 je kunt er heerlijk fietsen langs de Maas en richting Duitsland.

"Wat een rust"vertalen
Anneke Mondria
9,0

22-09-2014 Heerlijk functioneel huisje met een uitmuntende ligging op het park. Vanaf het terras direct uitzicht op het water omgeven door prachtige groen. Het huisje is wel oud, vooral zichtbaar in badkamer en aan vloerafwerking, maar de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Ik kom graag nog een keer terug.

Met een groep, Sept. 2014
"Fantastische plek, schitterend onderkomen"vertalen
J. de Man
9,0

09-09-2014 Een mooi, comfortabel "woonhuis".

"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
Jits
6,0

02-10-2014 We zijn met vouwwagen geweest. Het gras stond erg hoog. Halverwege de week werd er gemaaid zonder opvangbak. En aangezien het nat was bleef het plakken aan je schoenen. Dus tent steeds vol gras. Erg vervelend zijn de honden die elkaar aansteken met blaffen. Dus een leer voor de volgende x een camping zonder huisdieren. We hadden wel heel veel ruimte om ons heen. De was/douche lokaal was netjes.

"Prachtige omgeving"vertalen
T. Wolschrijn
5,0
6,0

06-09-2014 we hebben een heerlijke week gehad, omdat we niet in het huisje hoefden te verkeren. vieze bank, slecht gelegde vinyl vloer, plakkerig en de stoelen konden moeilijk schuiven.Heel slechte verlichting. Jammer dat ze de t.l. verlichting vervangen hebben door kleine spaarlampen. Als je 's avonds wilde lezen kon dat bij het aanrecht of in het bed.

Met partner, Aug. 2014
"Mooi park, maar verblijf toch teleurstellend"vertalen
H.Welles
4,0
7,0

02-09-2014 Bij aankomst was onze bungalow/cottage niet schoon, zeg maar gewoon vies. Alles is aan onderhoud toe. Douche/badkamer verre van luxe zal ik maar zeggen. Als Rob Geus van het SBS programma red mijn vakantie hier langs was gekomen dan had de Roompot een vette onvoldoende gescoord. De Roompot moet zich schamen deze bungalow/cottage(nr. 171) nog te verhuren. We hebben een klacht ingediend. Nu maar zien hoe serieus deze klacht wordt genomen.

Met partner, Aug. 2014
"Goeie plek op veld i"vertalen
Bert
8,0

22-09-2014 Niet voor de eerste keer op Camping Klein Vink gekampeerd en ook deze keer weer genoten van de omgeving. Plaats in orde en ook het sanitair is schoon.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?