Beoordelingen Vakantiepark Roompot Klein Vink****

Roompot Klein Vink****
1152 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Roompot Klein Vink****
Klein Vink 4, 5944 EX, Arcen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Klein Vink**** in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Klein Vink**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Roompot Klein Vink scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1152 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Klein Vink**** in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Klein Vink****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Roompot Klein Vink**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 534 vakantiefoto's van Vakantiepark Roompot Klein Vink**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Roompot Klein Vink**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark Roompot Klein Vink**** met andere accommodaties in Arcen.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,3
6,7
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Sept. 2014
"Fantastische plek, schitterend onderkomen"vertalen
J. de Man
9,0

09-09-2014 Een mooi, comfortabel "woonhuis".

"Twitter beoordelingen"
25-07-2014 @windowshero @KPNwebcare Waarom zijn jullie KPN hotspots zo vreselijk langzaam op @roompot Klein Vink? Mijn inbelverbinding vroeger was nog sneller :( --- Bron: https://twitter.com/windowshero/status/492629759806177280
14-07-2014 @rmkleine Na een fijne week @Park_Ginkelduin nu genieten met mijn gezinnetje @Roompot Klein Vink. Goed weer op komst http://t.co/VnkNPG5AF4 --- Bron: https://twitter.com/rmkleine/status/488748532506308609
25-06-2014 @MasterFotogast Heerlijk van onze vakantie genieten (at @Roompot Klein Vink) http://t.co/mLnDLI4x1c --- Bron: https://twitter.com/MasterFotogast/status/481833083239665665
met partner, Sept. 2014
"Prachtige omgeving"vertalen
T. Wolschrijn
6,0

06-09-2014 we hebben een heerlijke week gehad, omdat we niet in het huisje hoefden te verkeren. vieze bank, slecht gelegde vinyl vloer, plakkerig en de stoelen konden moeilijk schuiven.Heel slechte verlichting. Jammer dat ze de t.l. verlichting vervangen hebben door kleine spaarlampen. Als je 's avonds wilde lezen kon dat bij het aanrecht of in het bed.

met partner, Aug. 2014
"Mooi park, maar verblijf toch teleurstellend"vertalen
H.Welles
4,0
7,0

02-09-2014 Bij aankomst was onze bungalow/cottage niet schoon, zeg maar gewoon vies. Alles is aan onderhoud toe. Douche/badkamer verre van luxe zal ik maar zeggen. Als Rob Geus van het SBS programma red mijn vakantie hier langs was gekomen dan had de Roompot een vette onvoldoende gescoord. De Roompot moet zich schamen deze bungalow/cottage(nr. 171) nog te verhuren. We hebben een klacht ingediend. Nu maar zien hoe serieus deze klacht wordt genomen.

Aug. 2014
"Hoef hier verder niets mee"vertalen
Rennie Besselink
5,0

15-08-2014 Met dochter schoonzoon en kleindochter een lastminute geboekt , en ik wil beginnen met het positieve van het park , er is veel te doen het park ziet er goed uit.
Maar het huisje , schandalig gewoon het was zeer vies .

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Nooit meer"vertalen
M.Voort
8,0

09-08-2014 Personeel wekt indruk ongeinteresseerd te zijn. Bij vragen wordt je van kastje naar muur gestuurd. Prijs is duur als je s'maandgs na 15.00 mag inchecken en op vrijdagmorgen voor 10.00 moet vertrekken. Bij aanvraag bezoek van werkster voor garantieverklaring teruggave borgsom moet je zelfs om 9.00 huis uit! DAARBIJ KRIJG JE GEEN KOPIE VAN DE GARANTIEVERKLARING . ( wordt wel beloofd in voorwaarden.)

"Mooi park, accomodatie gedateerd"vertalen
henk
7,0

12-08-2014 Het huisje in het park is prachtig gelegen, jammer dat het zo sterk gedateerd is.
De badkamer is echt niet meer van deze tijd, doucheslang zit vast met een tire-rib . De wastafelkraan gaf water in kleine straaltjes.
ook de verdere inrichting is hard toe aan vernieuwing.

"Grote tegenvaller"vertalen
ed
1,0
7,0

03-09-2014 Ontzettend vies en onverzorgd huisje. Versleten meubels waarbij de leuningen van de bank en stoelen zelfs doorgesleten, badkamer stonk, de bank rook naar natte hond en overal spinnerag. Keuken was er schots en scheef ingegooid. Vlekken op muren en deuren.Voor de prijs die we er voor betaalden (het ging om een aktie met verplichte schoonmaak erbij) vond ik het heel erg tegen vallen. We zijn zelfs een dag eerder vertrokken. Zonde, want het park en de lokatie zijn wel mooi.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Voor herhaling vatbaar!!"vertalen
steven
8,0

28-07-2014 super mid-week gehad. midden in de natuur. zwemvijver is zeker een plus punt bij mooi weer. de huisjes kunnen een opknapbeurt gebruiken maar waren zeker proper. arcen bezocht: gezellig stadje langs de maas. ook fijn voor kinderen de kinderboerderij (op 3tal km van het park).

met jonge kinderen, Juli 2014
"Aardige middelmatige camping met krappe plaatsen."vertalen
Jeu
6,0

09-08-2014 Aardige camping, maar wij hebben wel eens beter gestaan zeker gezien de prijzen.

Zwembad is echt vooroorlogs en past m.i. niet op een 4-* sterren camping. Sanitair werd twee keer per dag goed schoongemaakt, maar gezien de drukte op de camping was drie keer geen overbodige luxe geweest.

De animatie voor de kinderen was matig, leken vooral veel vakantiekrachten te zijn die er niet heel zin in hadden.

Wij begrijpen niet dat deze camping in 2013 is uitgeroepen tot ANWB-camping van het jaar.

met partner, Juli 2014
"Fantastische plek"vertalen
Angelo
9,0

22-07-2014 het vakantiepark roompot kleinvink is een mooi parc in een nog mooiere omgeving.
Het personeel is vriendelijk en de prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
een echte aanrader om even lekker tot rust te komen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?