Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland****

Fletcher Hotel-Restaurant Rooland****
256 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland****
Roobeekweg 1, 5944 EZ, Arcen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland scoort een 6,7 uit 10, op basis van 256 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 38 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** met andere accommodaties in Arcen.
Even geduld a.u.b.

6,6
7,4
5,9
5,7
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, Okt. 2014
"Prima uitvalbasis"vertalen
John Ramaekers

13-10-2014 Vriendelijk personeel.
Uitstekend ontbijt.
Voldoende parkeergelegenheid.
Prijs/kwaliteit een 9

Met partner, Okt. 2014
"Super, echt voor herhaling vatbaar"vertalen
R Lemmens
9,0

13-10-2014 Fletcher hotel Rooland in Arcen is een zeer goed hotel, zeer vriendelijk personeel, schone kamers, zeer goede bedden, eten zeer goed, ontbijt geweldig!! heerlijk verwenweekend gehad!

Met partner, Okt. 2014
"Slechte kamer niet voor herhaling vatbaar"vertalen
j_velmans
2,0
2,0

10-10-2014 Kamer erg gedateerd zeker geen vier sterren eerder twee.
Behang hier en daar los en vies.
Vloerbedekkking allemaal stukken ziet er niet uit.
Voegen in de douche zwart van de schimmel.
Kamer erg klein en donker.

"Zeer gedateerd/sfeerloos hotel"vertalen
El
3,0
3,0

05-10-2014 Hotel is aan vernieuwing toe, straalt geen warmte uit sfeerloos.
Kamers zijn verouderd, behang zit los en is vies.
de douche is klein en heeft een glade vloer, de voegen zijn zwart.
Het diner gebruikt in het hotel voor 1 avond dit was niet meer waard als een 6.
Onbijt was wel prima alles vers en genoeg beleg.

"Mooi uitzicht"vertalen
elly vervoort
6,0

01-10-2014 4 dagen wezen eten ,wel smaakvol maar 3 dagen dezelfde groenten.gebakken uier ,paprika en courgette,niet onze smaak

Zakelijk, Sept. 2014
"Goede service en bedden, slechte prijs-kwaliteit"vertalen
leonie_ouwerkerk
6,0

28-09-2014 De prijzen van de kamers zijn niet bepaald laag, en dan verwacht je niet dat je een verouderde badkamer krijgt met een bad waar je in moet gaan staan om te douchen, en een douchekop die je moet vasthouden, omdat hij anders van de muur komt. Een tv uit het jaar 0, weinig parkeerplaats, zeer hete kamer (geen airco of ventilator) en geen hor voor het raam tegen de muggen (die er zeer veel zijn). Het eten in het restaurant en de service van het personeel zijn wel super, bedden zijn zacht. Prijs-kwaliteit in relatie tot de kamers slecht. Ook geen toiletpapier, maar losse velletjes, en geen zeepjes/douchekapje etc in de badkamer.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Echt waar voor je geld"vertalen
P. Antonis
8,0

10-09-2014 Bij Hotel Rooland geweest met een actie. Niet alles het nieuwste van het nieuwste maar heel erg schoon en alle gemakken aanwezig., Vriendelijk en behulpzaam personeel , en dat voor een heel erg schappelijke prijs. We gaan zeker terug.

"Zeker geen 4 sterren waard"vertalen
Vicky
6,0

08-09-2014 dit hotel is geen 4 sterren waard. wij hadden de kleinste kamer, maar dit is dan ook echt een zolderkamer met een piepklein raampje erin. bedden waren goed, maar de douche was erg klein. we hadden een 3 gangen diner inbegrepen en hierin was weinig keus. je kon kiezen uit 2 dingen en ze waren vrij apart. toch wel lekker gegeten gelukkig. personeel vond ik onvriendelijk, zeker het restaurant/terras. de mevrouw die onze koffie kwam opnemen vroeg niet wat is uw kamernummer, maar snauwde kamernummer?? dus dat vonden we minder.
de omgeving en uitvalbasis maakt een hoop goed, maar het hotel is erg ouderwets ingericht met versleten meubels.

"Redelijk hotel"vertalen
joop
4,0

05-09-2014 Personeel vriendelijk. Kamer niet al te groot en erg saai met klein raam. Iets vrolijks en kleurigs boven bed b.v. zou niet misstaan. Tv beeld matig. Bed goed. Badkamer met erg kleine douche.Eten goed maar niet al te grote keus.Een goede schoonmaak en schilders beurt aan buitenzijde zou ook wel mogen b.v. buitenkozijnen en de balken op het terras.Ligging om te fietsen is prima.Airco en een koelkastje op de kamer zou ik verwachten voor een 4 sterren hotel al met al vind ik het een 3 sterren hotel.

Met partner, Aug. 2014
"Prima dichtbij het centrum van Arcen en de Maas!"vertalen
Jannie van der Knij...
7,0

09-08-2014 Hotel Rooland in Arcen was voor ons een prima plaats om te verblijven. Wij waren er via Vakantieveiling.
Een prima kamer. We misten met dit warme weer wel een koelkastje op de kamer. Het viel ons ook op dat er op de kamer niets aan de muur hing.
We hebben genoten van het ontbijt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?