Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland
Fletcher Hotel-Restaurant Rooland
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant Rooland bij:

897 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland in het Nederlands

Schimmel op kamer!

Raymond, 15-10-2017

Het hotel is verouderd, dat hoeft nog niet erg te zijn als je daar overnacht. Wij verwachten dat een kamer schoon is en dat wij normaal kunnen slapen.

Wij kwamen in de avond en het donker aan en hebben eigenlijk niet eerst de kamer bekeken. De volgende ochtend, zagen wij schimmel op de muur in de kamer en de badkamer was te vies om te gebruiken.

Bij de receptie hebben wij ons gemeld en kregen daar te horen dat de kamers aan renovatie toe zijn. Toen wij vroegen of er compensatie mogelijk was, dit is namelijk niet wat je voor een 4 sterren hotel mag verwachten, ging de medewerker haar manager informeren. Die nam niet de moeite om ons even te woord te staan en wij kregen een fles wijn mee. Aangegeven dat dit vriendelijk is maar niet een oplossing. Vervolgens Fletscher Nederland geïnformeerd en de kans gegeven te reageren. Na twee weken herhaaldelijk gehoord te hebben dat ik iets ging horen (wij wachten nog steeds) Wil ik nieuwe gasten informeren over de staat van het hotel.

Gereisd met partner in september 2017

Dremmen, 30-9-2017

Alles was prima. Bedden waren goed, kamer is goed, eten is uitstekend en het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.
Gereisd met partner in februari 2017

Verademing

martin, 21-9-2017

Sinds lange tijd weer eens een Fletcher hotel bezocht. Dit keer was het een verademing in vergelijk met de vorige hotels. Hotel Rooland is een wat ouder hotel, met nette kamers en goede sanitaire voorzieningen. De maaltijden zijn redelijk en de bediening doet zijn uiterste best om u te bedienen. Jammer genoeg zijn ze zwaar onderbemand. Dat is het enigste min punt.
Gereisd met partner in september 2017

Niet bijzonder

Nico de ruyter, 31-8-2017

Goed eten en vriendelijk personeel. Kleine verouderde kamers. Badkamer ook oud en klein.
Gereisd met partner in maart 2017

Tja

AC Dekkers, 25-8-2017

Hotel ligt aan de rand van Arcen. Goed ontbijtbuffet ruime keus. Kamers zijn erg gedateerd wel schoon.

Goed Hotel fijne bediening

Fam.J.Vroegop, 13-8-2017

Uitstekend ontvangst alles uitmuintend
Gereisd met partner in juli 2017

absoluut geen 4 sterren waard

jose, 6-8-2017

mooie omeving, genoeg te doen, rondom het hotel is er buiten

de mooie natuur niets te beleven.

Twee uitersten

Fradin, 3-8-2017

Het personeel vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt keurig verzorgd en het diner zeer zeker de moeite waard!

De voordeelkamer daarentegen zwaar ondermaats: zéér oubollig en bovendien onaangenaam warm. Behalve een raam geen andere koeling dan een kleine ventilator die alleen maar warme lucht verplaatst. Badkamer klein en benauwd.

Niet meer van deze tijd!

nooit meer

Vermeulen, 27-7-2017

Hotel is geen 4 sterren waard.

Alles zeer gedateerd,behang overal los op de kamer. Vloerbedekking kamer en entree versleten. Alles moet gerenoveerd worden.

Ontbijt waar wij 15 euro pp voor moesten betalen, was erg matig.

Wel vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2017

Eenmalig

Mieke, 12-7-2017

Achterstallig onderhoud, dikke roest op verwarming badkamer, deksel stortbak lag los. Moest 3 PK zijn was niet doorgekomen, moest wisselen met andere boeking. Vreemde manier van toeslag berekenen. Ontbijt zeer matig, vleeswaren waren op niet bijgevuld, koffie apparaat haperde steeds een koffie was niet te drinken. Eens naar nooit weer
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland scoort een 7.59 uit 10 op basis van 898 reviews.