Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland****

Fletcher Hotel-Restaurant Rooland****
231 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland****
Roobeekweg 1, 5944 EZ, Arcen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland scoort een 6,7 uit 10, op basis van 231 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 38 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** met andere accommodaties in Arcen.
Even geduld a.u.b.

6,5
7,3
5,9
5,8
Toon score en beoordelingen van:
"Geen 4 sterren waard"vertalen
Caro70
5,0

16-4-2014 Dit hotel moet heel snel gaan renoveren en van 3 "comfort" kamers dan 2 kamers maken met normale badkamers. De kamers zijn klein, kaal en erg gedateerd. Badkamer van 1.5x1.5 met een 70x70 douchecabine... dat is geen 4 sterren waard. Geen koffie/thee faciliteiten (wat kost een waterkoker ?), een flatscreen tv die niet in de tv-kast past en er dus bovenop is geplaatst, slechte ventilatie. Oubollige aankleding (jaren 80...), 2 oude bistro stoeltjes zijn de zitelementen. Geen minibar.
Op dit moment is het ons een raadsel hoe dit een 4 sterren hotel kan zijn, er zijn echt betere 3 sterrenhotels. Het ontbijt is prima en uitgebreid. Service is afhankelijk van de medewerkers van de dag. Ligging aan de snelweg is verre van pittoresk. Om ergens te kunnen komen, moet je de auto of fiets pakken. Arcen centrum ligt niet op loopafstand! De snelweg geeft redelijk overlast qua geluid! Parkeerterrein is krap. Wij voelden ons bekocht met onze 4 sterrenvoucher van Fletcher. Dit is geld weggooien. Jammer!

met partner, Apr. 2014
"Leuk hotel, als je kortingsbonnen hebt."vertalen
Serge & Kitty
6,0

12-4-2014 Op 11-04-2014 aangekomen voor een 3daags Wellness verblijf in Arcen. Locatie van het hotel is goed t.o.v. Wellness. Maar het hotel ligt direct aan een drukke N weg. Doordat deze weg dag en nacht wordt bereden is het slapen aan de voorzijde van het hotel geen aanrader. Wanneer je de ramen volledig sluit is het te doen, maar door de slechte interne ventilatie van het hotel wordt je dan 's ochtens wel wakker met verstopte neuzen.
De kamer waarin wij zaten was schoon, maar zoals we van Fletcher gewoon zijn, 'oudbollig'. De bedden waren te beslapen, maar zouden na dit seizoen zeker gewisselt moeten worden. Gelukkig hadden we deze 2 overnachtingen met bonnen geboekt. Wanneer je de volle prijs zou betalen was dit hotel dit niet waard geweest.

"Lijkt niet op een 4 sterrenhotel"vertalen
taschie_90
3,0

12-4-2014 Toen we binnen kwamen op de kamer leek het geen 4 sterrenhotel meer. We hadden een ruimere kamer verwacht en ook een betere badkamer. Alles was erg krap en erg ouderwets. Het was er wel redelijk schoon. Maar je ziet dat er in en om het gebouw aardig wat vernieuwd mag worden. Evenals de lift, die kraakt en schokt van alle kanten en is voor 2 pers. Wij bleken achteraf met een aanbieding het dubbele van de normale prijs te hebben betaald, dus vinden het zeker waard. Ontbijt was wel goed. Omgeving is genoeg te doen.

met partner, Apr. 2014
"Prima hotel voor verblijf in mooie omgeving"vertalen
Erik
7,0

9-4-2014 Het hotel is een goede uitvalbasis voor de mooie omgeving van Arcen. De geboekte deluxe kamer is ruim. Basisfaciliteiten zijn aanwezig, net als een kluisje. Er is echter geen minibar op de kamer, dat vinden wij een minpunt voor een 4-sterren hotel. Wel is er een goed restaurant en een gezellige bar aanwezig. Parkeergelegenheid nabij hotel is onvoldoende.

"Te veel lawaai"vertalen
Hennie
6,0

2-4-2014 1 overnachting gedaan in dit hotel.
Service is goed.Ontbijt s,morgens erg goed en avondeten ook goed.
Kamer klein.Je kunt niet met een raam open slapen als men een kamer aan voorkant of zijkant van hotel heeft.De N271 loopt voor het hotel langs.
Je doet dan s,nacht door het lawaai (verkeer)geen oog dicht.Dus kamer vragen aan achterkant hotel.Bij warm weer met raam dicht wordt het erg benauwd op de kamer.
Kamers zijn wel netjes en goed schoon.

met partner, Mrt. 2014
"Een rustig en goed hotel"vertalen
H.Elings
8,0

21-3-2014 Hotel Rooland is aan te bevelen mede ivm een mooie omgeving .We hebben hier ook heerlijk gegeten complimenten voor de kok en de bediening.

"Net maar gedateerd hoyel"vertalen
Jo
7,0

21-3-2014 Kamer en natte ruimte waren keurig netjes, maar wel wat gedateerd.
Het behang op de kamer dient hoognodig worden vervangen.
Naden lieten los.
Overigens alles wel netjes.

zakelijk, Mrt. 2014
"Prima hotel ook voor de zakenman"vertalen
Henk
8,0

6-3-2014 Kamer is wat gedateerd, maar schoon en alles wat er moet zijn is er.
Personeel is vriendelijk en correct. Het eten in het restaurant is bijzonder goed, als ook het ontbijt.
Ik kwam hier terecht door eerdere positieve ervaringen bij andere fletcher hotels. Voor de zakenman hebben de hotels een bijzondere goede verhouding wat prijs en kwaliteit betreft.

met partner, Mrt. 2014
"Het personeel en de keuken zijn TOP"vertalen
Dremmen
10,0
10,0
5,0

4-3-2014 Het enige minpunt was de kamer/badkamer.Badkamer met vochtplekken in douche,voegen in douche zagen er niet schoon uit gedetelijk donkere en zwarte plekkent(bacteriën)?In de kamer zelf was op sommige plekken het behang een beetje los,zwart op het behang met spetters van vocht.Ook om het hotel zag het er gedateerd uit.Hotel heeft dringend een renovatie nodig.Het eten en het personeel zijn TOP.

met partner, Feb. 2014
"4 sterren?"vertalen
hetty
1,0
3,0

6-3-2014 Beslist geen 4 sterren waard. Zeer onvriendelijke ontvangst, inrichting zeer gedateerd en veel kapot, ontbijt goed maar veel te duur, bedden goed, geen faciliteiten op kamer. Wij komen zeker niet meer terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?