Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland****

Fletcher Hotel-Restaurant Rooland****
247 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland****
Roobeekweg 1, 5944 EZ, Arcen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland scoort een 6,8 uit 10, op basis van 247 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 38 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Rooland**** met andere accommodaties in Arcen.
Even geduld a.u.b.

6,7
5,9
Kindvriendelijk
5,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2014
"Prima dichtbij het centrum van Arcen en de Maas!"vertalen
Jannie van der Knij...
7,0

09-08-2014 Hotel Rooland in Arcen was voor ons een prima plaats om te verblijven. Wij waren er via Vakantieveiling.
Een prima kamer. We misten met dit warme weer wel een koelkastje op de kamer. Het viel ons ook op dat er op de kamer niets aan de muur hing.
We hebben genoten van het ontbijt.

met partner, Juli 2014
"4-sterrenhotel?"vertalen
Kilsdonk
3,0

24-07-2014 Absoluut geen 4-sterrenhotel. Via veiling hier terecht gekomen, dus voor ons was de prijs-kwaliteitsverhouding goed.
Kleine (wel schone!) kamer met een 'prachtig' uitzicht op een groot plat dak. Oubollige inrichting. Goede bedden.
In het hotel is een kleine lift aanwezig, maar slechts eenmaal gebruik van gemaakt. Wij waren bang dat hij bleef 'hangen', omdat hij vreselijk schokt en kraakt.
De benedenverdieping krijgt van mij als beoordeling 3*, de bovenverdieping 2*.
Ligging aan een drukke N-weg,waar wij 's nachts geen last van hadden,omdat onze kamer aan de achterzijde was gesitueerd.
Zeer vriendelijk personeel, prima ontbijt en diner. Mooie omgeving om heerlijk te fietsen. Het dorp Arcen is het dichtsbijzijnde centrum, maar is echt niet op loopafstand!

alleenreizend, Juni 2014
"Fijn hotel"vertalen
Tünde Agoston
8,0

16-06-2014 Het is een prima hotel. De kamer was shoon, ruimte badkamer met bad. De omgeving is heel mooi. De uitzicht van de kamer is minder. Het personeel is klantvriendelijk.

"Geen 4 sterren hotel"vertalen
j. Verhage
6,0

15-06-2014 Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamer is erg kleine en benauwd. Geen koelkastje en minibar. Behang is boven het bureau vies met erg smerige vlekken. Erg kleine badkamer, dit is absoluut geen 4* hotel. Kamers schoon en bedden zijn prima. Ontbijt en diner OK.

met partner, Juni 2014
"Toe aan een flinke opknapbeurt."vertalen
hannievanruiswijk
5,0
4,0
4,0
2,0

14-06-2014 De kamers zijn erg klein en de inrichting is ouderwets, kapot en dringend aan vernieuwing toe. Het behang is vies met vlekken en laat op een aantal plekken gewoon los. Er staat een 37cm tv uit het jaar 0. Geen koelkastje en minibar. De kamers zijn erg gehorig, zeker die aan de voorzijde van het hotel, door de autoweg die daar ligt. Doordat de kamers zo klein zijn is het snel benauwd en moet je het raam open zetten, maar dan heb je heel veel last van het verkeer. Badkamer is erg klein (150x150cm) en de douchecabine is slechts 70x70cm. Verlichting in kamer en badkamer is minimaal. Ook de rest van het hotel is erg gedateerd en kan wel een opknapbeurt gebruiken. Het is beslist geen 4* hotel!!! Ontbijt en diner prima in orde en ook het meeste personeel is heel erg vriendelijk.

"Zeker geen 4 sterren hotel"vertalen
Vanessa
5,0
6,0

04-06-2014 Vergane glorie is het juiste woord. Het lijkt wel of er in dit hotel geen onderhoud gedaan wordt. kapotte stoel in de foyer, rotte muren, afgebladderde muren etc. Pluspunt is dat alles schoon is en dat we lekkere bedden hadden. De douche was warm maar gaf een heel klein straaltje.
de medewerkster achter de balie was niet goed op de hoogte van de acties die het hotel had lopen maar was wel vriendelijk en behulpzaam.
De N271 die voor de deur langs loopt geeft nogal wat geluidsoverlast.

met partner, Mei 2014
"Vlotte, correcte, vriendelijke ontvangst, service"vertalen
Luc Swerts
8,0

28-05-2014 tevreden over alles - het was een rustig relaxverblijf voor ons beiden

met vrienden, 2014
"Prima"vertalen
Van Kerckhoven Dian...

15-05-2014 Proper, lekker eten en heel vriendelijk personeel

"Geen 4 sterren"vertalen
Dick
6,0

25-06-2014 Het is onbegrijpelijk dat dit hotel 4 sterren heeft. Kamer met loshangend (smerig) behang, gedateerd meubilair, een klein raampje en een wc die bijna in de douche staat. Ontbijt sober, maar wel lekker gedineerd in het restaurant. Parkeerruimte is er in principe voldoende

"Fijn hotel"vertalen
Schrauwen
7,0

05-05-2014 Leuk hotel , goede ligging ,zowel het diner als het ontbijt waren zeer goed

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?