Hotel De Maasparel ***

Hotel De Maasparel
De Maasparel
7,9

219 reviews over Hotel De Maasparel in het Nederlands

Leuke plek viering fam dag

L.E., 13-9-2017

Leuk hotel prachtige omgeving. Pluspunten mooie kamers(suite en hertog Jan kamer) alles goed... behalve ontvangst en de bediening. Niemand te zien bij receptie na 10 minuten kwam er iemand. Eigenares was onbeleefd. Grof Goedemiddag wij willen inchecken. (Om 13.00u) Dat gaat m niet worden werd ons medegedeeld. Op onze vraag waarom Niet? Dat kan pas na 15.00u. Waarom niet "welkom fijn dat u er bent u kamer is alleen nog niet klaar maar neem een drankje enz. Waar was de Limburgse gastvrijheid. De prijs,de leuke arrangementen tevens goede ligging sfeervolle mooie tuin zo jammer dat er zo'n stugge bediening rond loopt. Ook tijdens diners was personeel nors gehaast je durft niets te vragen. We kregen dit weekend kado voor ons 40jr huwelijk v onze kinderen. Zonder het kille personeel hadden we hier zeker terug gekomen met vrienden of familie.
Gereisd met vrienden in september 2017

Fantastisch, we hebben heerlijke dagen gehad.

Fam. Wouters, 1-9-2017

Het ontbijt was meer dan voldoende, de keuze zeer ruim.Het avondeten zeer lekker. Kamers waren heel mooi en zeer proper Het personeel is zeer vriendelijk en altijd bereidt om te helpen.Gewoon een hotel om meermaals naartoe te gaan.
Gereisd met partner in augustus 2017

Niet aan te raden indien de kamer aan de voorkant

Arts, 19-8-2017

Goed ontbijt . Overdekte fietsenstalling. Minpunt kamer aan de straatkant veel lawaai zowel verkeerslawaai en terraslawaai . We hadden een kamer op de tweede etage erg warm . Beide slecht geslapen .

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Maasparel bij:

Fantastisch, sfeervol en warm verblijf.

Hans Weert, 5-8-2017

Leuk en vriendelijke gastvrije ontvangst.
Gereisd met partner in juli 2017

Aandacht personeel kan echt veel beter

Fam. Bongers, 1-8-2017

Personeel had weinig aandacht voor ons. Men ging servetten vouwen, liet regelmatig bestek vallen doch bestelling opnemen of toegezegde kaart bezorgen had geen prioriteit, terwijl de klant het gevoel moet hebben aandacht te krijgen hetgeen totaal ontbrak. Er werd niet gevraagd hoe we het vlees van de mix grill wilden hebben die keus was dus aan de kok. Met deze inzet van het personeel krijg je als gast geen fijn gevoel en voor ons eens en niet meer!

Nooit meer

Mat Theunissen, 30-7-2017

De kamerinrichting, ontbijt en maaltijd is voldoende.Het lawaai van feestjes, straat en afzuiger is groot en is dus niet goed,
Gereisd met partner in juli 2017

Midden in Arcen

Mark, 25-6-2017

Zeer mooie en verzorgde kamer met een ruime en schone badkamer. Ontbijt was zeer uitgebreid in mooi gedeelte van het restaurant. Het hotel bied mogelijkheden voor fietsenhuur (ook elektrische). Enig nadeel was dat wij aan de voorkant sliepen en dat het warm was waardoor we het raam open moesten doen. Hierdoor veel last van het verkeer gehad.

Geweldig

Cora heskes, 23-6-2017

Vriendelijk personeel ,mooie schone kamers en lekker eten.
Gereisd met partner in juni 2017

Kleine tegenvallers

Anton de Groot, 27-5-2017

Allereerst vanwege hemelvaartsdag (braderie in dorp) moesten wij onze auto parkeren bij de kasteeltuinen. Parkeerkosten, die wij maakten werd niet op gereageerd...

Waarschijnlijk, omdat het hotel goed bezet was kon de bediening enz. de dinergasten "niet goed aan" en waren de wachttijden tussen de opvolgende gerechten wat lang. In plaats van een nagerecht namen wij om die reden een kopje koffie toe. (driegangengerecht) "Geen punt; dat zou verrekend worden..." Op de eindafrekening stond de koffie echter wel vermeld. (Dat zagen wij natuurlijk pas thuis)

Het eten was voortreffelijk en de bediening voorkomend. Ze renden door het restaurant ondanks de hoge temperatuur zowel binnen als buiten. Petje af!!

De kamer op de eerste verdieping was klein, maar alles was aanwezig en het was netjes. Prima bed, we hebben lekker geslapen in kamer 15.

Het ontbijt was basic. Wij kwamen naar het ontbijt rond 09.00 uur. De gekookte eieren waren op en werden ook niet aangevuld.

Wij houden van zg familiehotels. Al met al fijne dagen gehad in Arcen. Echter, van aandachtspuntjes kan iedereen weer wat leren.... ;)

Super

Arie, 13-5-2017

Geweldig hotel , mooie ligging. 2 x van een zeeer goed diner genoten. Kamer was uitstekend , vriendelijke bediening.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Maasparel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Maasparel in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Maasparel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Maasparel scoort een 7.94 uit 10 op basis van 219 reviews.