213 reviews over Hotel De Maasparel in het Nederlands

Midden in Arcen

Mark, 25-6-2017

Zeer mooie en verzorgde kamer met een ruime en schone badkamer. Ontbijt was zeer uitgebreid in mooi gedeelte van het restaurant. Het hotel bied mogelijkheden voor fietsenhuur (ook elektrische). Enig nadeel was dat wij aan de voorkant sliepen en dat het warm was waardoor we het raam open moesten doen. Hierdoor veel last van het verkeer gehad.

Geweldig

Cora heskes, 23-6-2017

Vriendelijk personeel ,mooie schone kamers en lekker eten.
Gereisd met partner in juni 2017

Kleine tegenvallers

Anton de Groot, 27-5-2017

Allereerst vanwege hemelvaartsdag (braderie in dorp) moesten wij onze auto parkeren bij de kasteeltuinen. Parkeerkosten, die wij maakten werd niet op gereageerd...

Waarschijnlijk, omdat het hotel goed bezet was kon de bediening enz. de dinergasten "niet goed aan" en waren de wachttijden tussen de opvolgende gerechten wat lang. In plaats van een nagerecht namen wij om die reden een kopje koffie toe. (driegangengerecht) "Geen punt; dat zou verrekend worden..." Op de eindafrekening stond de koffie echter wel vermeld. (Dat zagen wij natuurlijk pas thuis)

Het eten was voortreffelijk en de bediening voorkomend. Ze renden door het restaurant ondanks de hoge temperatuur zowel binnen als buiten. Petje af!!

De kamer op de eerste verdieping was klein, maar alles was aanwezig en het was netjes. Prima bed, we hebben lekker geslapen in kamer 15.

Het ontbijt was basic. Wij kwamen naar het ontbijt rond 09.00 uur. De gekookte eieren waren op en werden ook niet aangevuld.

Wij houden van zg familiehotels. Al met al fijne dagen gehad in Arcen. Echter, van aandachtspuntjes kan iedereen weer wat leren.... ;)

Super

Arie, 13-5-2017

Geweldig hotel , mooie ligging. 2 x van een zeeer goed diner genoten. Kamer was uitstekend , vriendelijke bediening.

zeer goed!

antoon, 24-3-2017

Ontvangst, de kamer, het diner. enkel het ontbijt was sober.

Personeel was zeer vriendelijk

Gereisd met partner in maart 2017

Uitstekend en zeer verzorgd

Eef J. Weidema, 5-9-2016

Prima eten en vriendelijk personeel. Weinig op aan te merken.
Gereisd met partner in augustus 2016

Jammer

Alma, 29-8-2016

Goede centrale ligging. Mooie tuin + serre. Goede parkeerplaats en het ontbijt was prima. Ook was er een mooi terras en het personeel was vriendelijk.

Onze kamer de zolderkamer, met schuine wanden en dikke houtenbalken voor de deuropeningen, waar je lelijk je hoofd aan stoot, had slechte matrassen, met pocketvering die je over je hele lichaam voelde. De douche zeer gehorig, niet voorzien van stang/rek om je badhanddoek aan op te hangen. De kamer was niet stofvrij en en zeer oubollig ingericht. Stopcontacten zaten onderaan de schuine wanden die je op handen en voeten kon bereiken. Alles bij elkaar jammer!!!

Gereisd met partner in juli 2016

Absoluut een plaats om nog eens terug te keren.

Jan, 18-8-2016

Rond 15 augustus wordt in Lottum (NL Limburg) om de twee jaar het Rozenfestival georganiseerd.

Omdat we de omgeving van het naburige Arcen al in de loop van het voorjaar aangenaam verkend hadden, en dit festival wensten te bezoeken, leek het ons goed om in Arcen te logeren.

Zodoende hadden we een kamer geboekt in het Hotel De Maasparel.

Onze wagen konden we parkeren op de ruime privé parking en onze fietsen konden in de fietsenstalling (mét oplaadpunt!) geplaatst worden.

Onze kamer was zeer net en ruim en gelegen aan de voorkant van het hotel. Hierdoor konden we direct de leuke bedrijvigheid van het stadje opsnuiven.

De badkamer was zeker nog niet lang gerenoveerd, want pikfijn in orde met een hangtoilet, handdoekdroger, haardroger, nette lavabo en een ruime douche, afgesloten met een glazen wand en dito deur. De douche beschikt over een thermostatische kraan, wat altijd een pluspunt is. Jammer dat er in de douche geen schapje of bakje was om de douchegel en shampoo op te plaatsen.

Wat zeker een parel mag genoemd worden is de veranda/tuinserre en dat niet alleen omwille van het mooie zicht op de prachtige tuin. Het ontbijt dat er geserveerd werd was super met een ruime keuze aan broodjes en brood, croissants, diverse soorten broodbeleg (vier soorten kaas, meerdere soorten vlees), roereieren, gebakken spek, enz.

Minpuntje bij het ontbijt was het smeermes. Het is echt niet handig om een croissant of broodje met een bot mes door te snijden. Net zoals in vele andere hotels was ook hier jammer genoeg ook het geval.

Maar ook het terras aan de straat is een parel. Wij hebben er twee maal gedineerd en één keer geluncht. De mixed grill van kipfilet, bief en varkenshaas, de rib-eye, de spies van varkenshaas en de mosselen op Spaanse wijze werden allen perfect klaargemaakt en uitermate vriendelijk geserveerd.

Bij de lunch waren het broodje met pikant gebakken stukjes kip met champignons alsook de panini heel lekker.

Dus inderdaad een plaats om nog eens terug te keren.

Gereisd met partner in augustus 2016

Wat een balle tent

Ik, 17-8-2016

Iedereen is welkom

Behalve kinderen

Als een kindje met een ijsje op het terras loopt en een groep mensen waar oa de ouders van het kind bij zaten

Die dus daar al de hele middag hebben verteerd.

Wordt het kind als een hond van het terras afgestuurd een normale opmerking kon er niet gegeven

Gereisd anders in augustus 2016
    Ger Peters,
    Wij hebben meneer ‘Ik’ er inderdaad beleefd op aangesproken dat het niet gebruikelijk is dat ijsjes die elders gekocht worden, op ons terras worden genuttigd. Helaas had hij hier geen begrip voor. Hij reageerde op een zeer brutale en onprettige manier. Nadat het gezelschap vertrok, kwam hij nogmaals terug om op een zeer intimiderende wijze verhaal te halen. We waren zelfs bang dat hij fysiek geweld zou gebruiken. Gelukkig is het zover niet gekomen.

Het mooie plaatje viel tegen....

Fam de Jong, 28-7-2016

Vriendelijke bediening, Heerlijk eten,mooie omgeving.Maar steile smalle trap naar boven ,kleine kamer ,beperkt ontbijt en een vraag is er nog meer yoghurt was er helaas niet ,andere dag is er nog een sinaasappel was ook niet meer.En niet te vergeten het fietsenhok is veel te klein fietsen moesten buiten blijven.
    Gereisd met vrienden in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Maasparel*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Maasparel in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Maasparel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Maasparel scoort een 8.01 uit 10 op basis van 213 reviews.