Hotel Arcen ***

Hotel Arcen
Arcen
6,7

198 reviews over Hotel Arcen in het Nederlands

Niet op woensdag. Keiharde muziek tot 4.00 uur.

anita, 4-8-2017

Goed: Ligging centraal aan gezellig plein. Kasteeltuinen op loopafstand. Op woensdag entertainment op plein tot 23.30

Slecht: Op woensdagen niet te bereiken met de auto i.v.m. met markt. Pas de volgende ochtend kun je weer met de auto bij het hotel komen. Sjouwen dus met je bagage.

's Nacht IN hotel afterparty voor de jeugd tot 4 uur 's ochtends. Keiharde muziek en lawaai van jongeren. Vrijwel onmogelijk om aan achterkant te slapen. Ramen moeten dicht maar hotel heeft geen airco waardoor de kamer erg warm wordt.

Gereisd met partner in augustus 2017

Slecht

Jolein, 26-7-2017

Toen we er aan kwamen was er niemand bij de receptie. Toen kwam er iemand die er geen verstand van had. Ze waren onder bezet. Nou toen we in waren gecheckt gingen we naar onze kamer en die was nog geen eens schoon gemaakt. Zo vies. Lagen nog allemaal vieze watjes van de vorige gasten en wattestaafjes en haren etc. Niet fijn. Wij terug gegaan en gezegd dat we dat niet accepteren. Ze hebben het toen laten schoonmaken. Wij ging weg dus konden laten pas zien of ze het inderdaad hadden gedaan en dat was zo maar toch geen fijn verblijf. We kregen wel een gratis kopje thee als goedmakertje. Dat personeel was ook niet oz goed. Knoeide etc. Dus wij verblijven daar niet meer.
Gereisd met partner in september 2016

Sfeervol en mooi gelegen!

Amber, 28-5-2017

Ligt echt heel gezellig aan het dorpsplein. Kun je heel gezellig zitten. De kamer (wij hadden de kamer voor 4 personen) was ruim en schoon. Goede bedden en lekkere douche. Ook fijn dat er een parkeergelegenheid is 😊. Het is misschien wel wat gehorig.
Gereisd met vrienden in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Arcen bij:

Niet voor een tweede keer

Dunning, 21-5-2017

Waren 2 dagen hier via bon. Deluxe kamer maar er was niets lux aan. Vreselijk stoffig. We hadden gereserveerd met diner jaarkaart voor het avondeten maar men zei dat de eigenaar daar niet aan deed terwijl hij gewoon op de website staat. Slecht. Ga nooit meer heen
Gereisd met partner in mei 2017

Epic verassing! Zeker voor herhaling vatbaar! <3

P. Kowsoleea, 13-5-2017

Ik had slechte berichten gelezen NAdat ik had geboekt (2 dagen via veiling) wij verwachtte dus niet veel. Hoe groot was onze verbazing dat we een fantastische kamer kregen (kamer 4) aan de voorkant met uitzicht op het gezellige plein. Grote schone kamer, met goede bedden, een mooie grote badkamer met ligbad. Heel vriendelijk personeel, gezellig terras, ontbijt was ook prima!

Ruime keuze aan beleg/kaas/zalm/ gekookte eieren, roerei en bacon/ diverse zuivel en granen/vers fruit/ croissants/ broodjes etc etc :P

Het waren twee fantastische dagen en we hadden ons niet beter kunnen wensen! Geen last gehad van geluidsoverlast. De kroeggeluiden van buiten (op vrijdagavond) vielen geheel weg na het sluiten vd ramen. Het is een oud sfeervol gebouw, gratis parkeergelegenheid zat!

De meeste bezienswaardigheden allemaal op loopafstand. Na heerlijk tafelen en borrelen gewoon even uitbuiken in je eigen hotelkamer etc.. en opnieuw beginnen :)

We komen terug!

Gereisd met partner in mei 2017

goed hotel mooi in het centrum van Arcen

Amber, 5-3-2017

Ligt mooi aan het sfeervolle plein in Arcen. Je kunt er heerlijk op het terras zitten. Kamers zijn ruim en schoon. Het is er wel wat gehorig.
Gereisd met vrienden in september 2016

Top verblijf gehad!

Celine, 26-11-2016

Top verblijf gehad!

Ja het is een oud, wat gehorig maar prachtig gebouw, in het centrum met veel bedrijvigheid.

Heel sfeervol restaurant met super bediening, het eten (wild) was heerlijk. Kok kwam nog even aan tafel, erg leuk. Kamers zijn wat gedateerd maar wel schoon! Voor drie sterren absoluut waar voor je geld. Veel te doen in de omgeving. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in november 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Jolien, 26-11-2016

Een leuk dorpje en het hotel bevindt zich in een leuk gezellig straatje. Het hotel ziet er ook van buiten gezien mooi en authentiek uit! Echter de kamers vallen enorm tegen, oud gedateerd en dan hebben we het nog niet eens over de hygiëne gehad! Schimmel in de badkamer, een douche gordijnen wat van de onderkant bruin is van viezigheid, vlekken in het tapijt en stof op de kastjes. Ook aan de ontbijt tafel schaaltje en kopjes die er vuil uitzien. Schandalig dat een hotel als dit zich in zo'n leuk dorp zo op de kaart durft te zetten. Dit voor ons nooit meer!!
Gereisd met partner in november 2016

Kom hier niet voor je rust

Harry Hakkers, 20-11-2016

Leek een prima hotel. Helaas lijken de muren van papier waardoor je alles van de buren kan horen. Plus de trap langs de kamer kraakte/bonkte als een malle, is een wat ouder pand maar kan wel verbeterd worden lijkt mij. Hangt wel een briefje of mensen rustig op de trap kunnen lopen wat je ze ook hoort proberen. Wanneer de buren en traplopers rustiger worden gaat het los in de bar eronder/naast en gaan de bastonen en geschreeuw tot de latere uren door. Ook het personeel is niet het vriendelijkst, en er word al voor je gereserveerd in het restaurant zonder om iets gevraagd te hebben. Misschien word dit als service gezien maar ik bepaal zelf graag waar ik eet, komt verkeerd dwingend over. Ontbijt is prima, niet heel uitgebreid en een beetje drukte bij de koffie automaat. Word bij uitchecken niet gevraagd hoe het verblijf was. Dit was de eerste keer dat ik ooit een review ergens over schrijf dus dat zegt genoeg. Veel zal er toch niet veranderen gezien de rest van de reviews.
Gereisd met vrienden in januari 2016

na vorige keer viel het nu tegen

JG, 26-9-2016

Het ontbijtbuffet werd slecht/niet bijgevuld. Telkens moesten gasten ergens om vragen en dat viel niet mee want personeel was ver te zoeken. Onze kamer was verder prima maar aan de voorzijde (aan het plein) is het tot laat erg druk. Denk dat meneer de nieuwe eigenaar is en die is erg onvriendelijk. Doet in ieder geval niet aan klantenbinding. Na paar jaar terug ook te zijn geweest en we het super hebben gehad viel het deze keer tegen.
Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Arcen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arcen scoort een 6.69 uit 10 op basis van 200 reviews.