7,6

Score uit 2024 reviews

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen6,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel*** bij :

2017 reviews over Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel in het Nederlands

Leuk park, gedateerde huisjes, maar moeite waard

Mark de Jong, 18-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen5

Plus punten:

Leuk park;

Mooie groene omgeving waar je leuk door heen kan wandelen en fietsen;

Erg vriendelijk personeel. Dit vond ik erg positief;

Prima zwembad. Niet groot maar was prima te doen;

Erg leuke en vernieuwde midgetgolf baan;

Prima fietsen kunnen huren tijdens ons verblijf;

Een nette supermarkt met iedere dag verse broodjes;

Auto op steenworp afstand van ons huisje;

Vooraf inchecken scheelt tijd en werkt prima;

Kids hebben alleen meegedaan aan een activiteit (boogschieten) en dat werd erg leuk gedaan! Overige kan ik niet beoordelen.

Noem het maar verbeterpunten:

Huisje gedateerd en slecht onderhouden op toilet en badkamer na. Houtrot aanwezig en hang en sluitwerk deed niet helemaal zijn werk. Ons huisje lag naast een demo huisje zoals het moet worden na het opknappen en dat zag er prima uit;

In de gangen van het zwembad rook het erg naar urine;

Terras bij ons huisje lag vol met sigaretten resten. Vond ik toch wat minder met mijn drie kids die daar moeten lopen en eventueel spelen;

Fiets huren en eventueel wifi is vrij prijzig.

Kortom om leuk park met leuke activiteiten in de omgeving waarvan Toverland een aanrader is. En als de renovatie compleet is, dan is het zeker voor herhaling vatbaar.

Flinke tegenvaller voor CP

Cheyenne, 15-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

Ik was in de Limburgse Peel met 6 vrienden, in een 7-persoonshuisje. Ik ben jarenlang naar verschillende Center Parcs parken geweest met mijn familie, maar dit park viel ontzettend tegen in vergelijking met de andere parken. Het huisje was oud, leek uit de jaren 60 te komen en alles was muf. Dekens waren aan het pillen van het vele wassen, de spinnenwebben hingen in de slaapkamers nog in de hoeken en er zat schimmel op het plafond in de badkamer. Het park zelf en de MarketDome bieden niet erg veel vertier. het zwembad is oke, maar erg basic voor CP begrippen. De bowling is versleten, de pionnen hangen nog aan touwtjes en je moet zelf de score invoeren in de computer. De karaoke en live muziek boden niet erg veel vertier. Daarentegen was de Crazy Bingo op zondagavond wel erg leuk, en was er een vrij nieuwe kinderboerderij. Het Sports Centre zag er ook wel aardig uit, net als de midgetgolf.

De huisjes schijnen komend jaar gerenoveerd te worden, en dat lijkt me een enorm goed plan. Hopelijk komt er ook wat meer vertier in het park, dan zou het ooit nog een optie zijn om naar terug te gaan. Nu in ieder geval niet!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fijne ervaring

S. Roodhorst, 14-8-2017
  • Onderkomen8

Prima huis, veel faciliteiten in omgeving. Heerlijk wandelen
Gereisd familie in juni 2017

Klein maar mooi en leuk park

Natasja, 12-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Centerparcs limburgse peel is een mooi park, vam alles te doen. Kleine huisjes maar prima onderhouden en alles is aanwezig wat je nodig hebt.

Lekker in de natuur. Leuk en vriendelijk personeel.

Erg leuk park

Margreet Hofman, 9-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Veel te doen op plaza. Jammer dat alles zowat geld kosten. Spelletjes kosten allemaal geld en duren kort.

Winkel ook erg duur.

Broodjes die worden bezorgd bij VIP huisjes zijn niet vers.

Gereisd met partner in augustus 2017

voor herhaling vatbaar

j.ordonez, 5-8-2017
  • Onderkomen10

Schone huisjes,veel te doen voor kinderen,heerlijk eten op het park,genoeg ruimte on het huisje

Fijne rustige vakantie

Debby, 4-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heerlijke relaxte vakantie gehad op de limburgse peel. We zaten in viphuisje 418 met alles erop en eraan. En mooi vrijstaand gelegen. Het park is mooi en de plaza heeft voor ieder wat wils. Ook honden mogen in de plaza komen. Met uitzondering natuurlijk van de restaurants en zwembad. 😉 kortom hebben we een super vakantie gehad.
Gereisd familie in augustus 2017

Oud en vervallen

IMW, 4-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Het park is erg veroudert, zowel de huisjes (ons huisje!) als het zwembad en de entourage. Bij aankomst was het huis niet schoon gemaakt (vies beddengoed lag nog op de bedden). Het restaurant was smerig!
Gereisd familie in augustus 2017

Mooi gelegen park met vriendelijk personeel

familie Bijl, 3-8-2017
  • Onderkomen7

Fantastisch park, wel wat verouderde huisjes, maar die worden binnenkort gerenoveerd. Fijne bank en bedden. Ons huisje was niet schoongemaakt, zijn de volgende dag naar de receptie gegaan om dat te melden, werd snel en geweldig opgelost. Verder een mooi park met veel natuur. De activiteiten zijn ook leuk en veel keus. Kinderboerderij was mooien knus, leuke dieren. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, als we iemand tegen kwamen werden we altijd begroet. Mooi overzichtelijk zwembad. Mooie golfbaan.Zeker voor herhaling vatbaar.

Leuke omgeving, alleen prijs /kwaliteit -

Spieker, 2-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

De huisjes zijn op de sanitaire voorzieningen gedateerd. Voor de tweede keer een zeer slecht schoon gemaakt huisje, ook aangegeven bij de receptie. Maar niet het idee dat daar iets mee gedaan wordt. Nagels van de vorige bewoners op de vloer samen met de chips, dooie vliegen op de lamp etc. Behoorlijk veel moeten betalen voor internet. Betalen voor het kluisje in het huisje. Volgens mij zou dit er gewoon voor de prijs standaard bij moeten zitten. Het personeel is erg vriendelijk. Maar voor het geld twijfelen we of we nog een keer naar center parcs terug komen.
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel in America, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Limburgse Peel scoort een 7.59 uit 10 op basis van 2024 reviews.