Vakantiehuis De Vertoeverij *****

De Vertoeverij
9,6

47 reviews over Vakantiehuis De Vertoeverij in het Nederlands

Fam. Spijker, 20-8-2017

De Vertoeverij is een mooi en tot nu toe het schoonste huisje wat we hebben bezocht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig.In de directe omgeving kun je mooie fiets- en wandelroutes maken. Je leeft echt midden in de natuur. Goede bakker en supermarkt in het dorp. Een aanrader om een keer te eten is ook Boscafé

't Rimpelt in Afferden. Kortom: we hebben een heerlijke week gehad in De Vertoeverij en zouden het iedereen aanbevelen om hier eens een kijkje te gaan nemen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit weer na reactie van Belinda

C.T, 17-8-2017

We zouden het huisje na vertrek volgens Belinda niet netjes hebben achtergelaten volgens de regels die Belinda opstelt
Gereisd met partner in juli 2017
Henk en Belinda Fleuren, Eigenaar/esse, Eigenaresse, 18-8-2017

Geachte meneer en mevrouw,

We hebben ook u graag in de watten willen leggen.

Helaas heeft u dit afgedaan door onze woning niet naar behoren achter te laten.

Ik begrijp dat dit uw reactie is op het feit dat we u daarmee geconfronteerd hebben.

Het spijt ons zeer dat dit geschil heeft moeten plaatsvinden.

Wij hadden het graag anders gezien.

Met vriendelijke groet,

Henk en Belinda Fleuren

Een 'hemelse'plek

Marjon Rapati-Minnema, 29-7-2017

Wij zijn hier voor het derde jaar 3 weken geweest,

van 7 tot 28 juli en dat voelde als thuiskomen.

Het terras van de Vertoeverij kijkt uit op het natuurgebied de Maasduinen.

Prachtige wolkenluchten en 's avonds indrukwekkende zonsondergangen gezien.

De verhuurders zorgen voor een schoon, gezellig, comfortabel huisje, met bedden- en linnengoed dat wekelijks verschoond wordt.

Zij zorgen voor een ultiem vakantie gevoel.

In het huisje is een dikke map aanwezig met tal van fietsroute, wandelroutes, musea en andere bezienswaardigheden en eetgelegenheden.

De omgeving is landelijk en bosrijk en waterrijk, de Maas op 5 minuten fietsen van het huisje. Leuke winkelplaatsen in de buurt, Gennep, Cuijk, Venlo. Ook plaatsen in Duitsland, Coch, Xanten, zijn goed te bereiken.

Gereisd met partner in juli 2017

Dirkje Maarleveld, 6-6-2017

Het tweepersoons huisje is compleet, schoon en met zorg ingericht.Niets verwijst naar vorige huurders.Je hebt echt het gevoel de enige en unieke gasten te zijn. Mede omdat het bed bij aankomst is opgemaakt en de handdoeken en badjassen klaar liggen.Er is een ruime badkamer met douche en bad. Het ruime terras biedt privacy met een schitterend uitzicht. De ligging van "De Vertoeverij" is direct aan fiets en wandelroutes.Door aanwezigheid van cv en houtkachel is het in dit huisje elk jaargetijde goed vertoeven.Dit gehuurde verblijf wordt met zoveel zorg beheerd dat een 10 eigenlijk geen recht doet aan dit bijzondere vakantiehuisje.Een 11 is dik verdiend.
Gereisd met partner in juni 2017
Henk en Belinda Fleuren, Eigenaresse, 30-6-2017

Beste meneer en mevrouw Maarleveld,

Wij willen u heel hartelijk bedanken voor de supermooie review op Zoover; zoveel lof hadden we niet verwacht!

Uw review omschrijft precies waar wij naar streven; dat u zich een unieke gast bij ons voelt die in de watten gelegd word.

Daar werken we heel hard aan.

Ook mede door de ligging van De Vertoeverij lukt het ons heel aardig dit te bereiken.

We zijn heel blij dat het die beleving bij u heeft opgewekt en hopen u zeker heel graag nog eens terug te zien bij ons in Afferden, zodat we u opnieuw in de watten mogen leggen, want jullie waren fijne gasten.

Hartelijke groeten,

Henk en Belinda Fleuren.

Een echte aanrader !

Otto en Connie, 16-4-2017

We werden hartelijk ontvangen door de verhuurders met koffie en limburgse vlaai. Het huisje is van alle gemakken voorzien en erg schoon. De ligging is prachtig en je hebt er veel privacy. We gaan hier zeker nog een keer terugkomen.
Gereisd met partner in maart 2017

Weer heerlijk ontspannen!

Kim Hendrix, 8-1-2017

Dit was voor ons de tweede keer dat we in 'de Vertoeverij' verbleven en weer hebben wij ontzettend genoten.

We werden hartelijk ontvangen en smulden van de aangeboden appelbeignets. Het huisje was weer perfect verzorgd en aangekleed met sfeervolle kerstversieringen en er lagen heerlijke bonbons en jam voor ons klaar.

De omgeving is schitterend!

Je stapt zo vanuit het huisje het bos in waar we regelmatig hebben gewandeld.

Restaurant tip; El Paso in het Duitse Goch, 20 minuten rijden.

De Vertoeverij is een absolute aanrader als je op zoek bent naar een gezellig en schoon huisje temidden van de natuur wat rust uitstraalt en veel vrijheid geeft.

Wat ons betreft zeker voor meerdere herhalingen vatbaar!

Gereisd met partner in december 2016

Het was puur genieten vanuit "De Vertoeverij"

Arjan en Ingrid Myer, 11-12-2016

Bij aankomst op op 21 november 2016 werden we allerhartelijkst ontvangen door de eigenaren. Na een gezellig kopje koffie en dito gesprek werden we al wandelend naar het huisje wegwijs gemaakt op het terrein waar het woonhuis van de eigenaren en het huisje op staan. In het huisje werden de belangrijkste wetenswaardigheden in alle rust uitgelegd en de rest van de informatie over het huisje en de omgeving was zeer uitvoerig en duidelijk uitgelegd in de informatie-map. Ook waren we verrast door de leuke attentie die voor ons klaar stond.

Twee grote pluspunten wat ons betreft: in het huisje mag niet gerookt worden en ook is het niet toegestaan om huisdieren mee te nemen. Hierdoor ruikt het er erg aangenaam.

De keuken is goed uitgerust. Er is een vaatwasser en een kleine magnetron c.q. oventje. De koelkast heeft helaas geen diepvries, maar dat is te overleven.

De allesbrander is een hele fijne extra voorziening, er is voldoende hout en voor de fanatieke stokers kan er tegen een kleine vergoeding aanspraak gemaakt worden op de extra houtvoorraad uit de houtopslag op het terras.

De badkamer is goed uitgerust en ruim opgezet, zelfs in een ligbad is voorzien. Enige minpuntje aan het ligbad is dat deze relatief kort is waardoor je niet helemaal onder water ligt. Maar goed, er is in ieder geval een bad.

De slaapkamer is ook mooi ruim en voorzien van voldoende kastruimte. Het bed is voorzien van een geweldige matras en zeer fijn beddengoed dus wat dat betreft is een goede nachtrust gewaarborgd.

Het uitzicht is fantastisch, vanuit het raam van het huisje kijk je uit over het weiland en tegen de rand van natuurgebied Maasduinen aan, dus je wandelt er ook heel snel naartoe zonder de auto te gebruiken. De verschillende wandeltochten in de buurt zijn een aanrader en kunnen te voet bereikt worden (als je goed kunt wandelen), ook daarvoor is het dus niet nodig om in de auto te stappen.

Probeer zeker ook eens de vlaaien en andere producten van de warme bakker Van den Bergh in Afferden (op loopafstand, dus ‘s morgens lekkere verse broodjes bij het ontbijt).

Ook een bezoek aan de brouwerij van Hertog Jan in Arcen is een absolute aanrader. En natuurlijk mag daarbij een aansluitend bezoek aan het tegenoverliggend proeflokaal "De Hertog Jan Proeverij" niet ontbreken. Wat ons betreft het gezelligste (bourgondische) café dat wij kennen met dito personeel dat een absolute passie voor bieren heeft. Ze hebben er onnoemelijk veel heerlijke bieren en je kunt er bovendien ook erg lekker eten dus het is beter om die middag en avond verder helemaal niets af te spreken.

Al met al was onze midweekje weg ééntje om nooit meer te vergeten. Het was puur genieten vanuit “De Vertoeverij”. Limburg op zijn best.

Gereisd met partner in november 2016
Hartelijke groeten, Henk en Belinda., Eigenaresse, 23-12-2016

Beste Arjan en Ingrid,

Wat fijn om te horen dat onze vakantiewoning en jullie ontvangst jullie zo goed is bevallen. Hartelijk bedankt voor je mooie en uitgebreide verslag daarvan. Het geeft heel goed weer wat De Vertoeverij in de bourgondische Maasduinen te bieden heeft. Wel zou ik er nog aan toe willen voegen dat het ligbad in de badkamer 1.75m. lang is, en het er dus aan ligt hoe lang je als persoon bent, of je helemaal onder water kunt liggen.

Wij zijn erg blij met jullie enthousiaste review en we hopen dat we in de toekomst nog heel veel gasten net zo'n fijn gevoel aan een verblijf in De Vertoeverij mogen meegeven.

We zien jullie heel graag nog eens terug!

compleet en comfortabel, vanuit huis zó de hei op.

Carlien, 9-12-2016

Goed verzorgd, sfeervol, van alle gemakken voorzien. Rustgevend uitzicht en veel privacy. Vanuit het huisje loop je zó het prachtig natuurgebied in. Daarbij prettig contact met de verhuurder. Zeker een aanrader!
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Fantastische 2 weken gehad in De Maasduinen.

Nico Schreuder, 27-10-2016

Heerlijke vakantie genoten in de Maasduinen. Lekker uitgerust, gelezen, prachtige plaatsjes in de omgeving maar ook in Duitsland bekeken, gewandeld, gefietst.

En het was elke dag weer heerlijk terugkomen in ons vakantieverblijf de Vertoeverij. Van alle gemakken voorzien, keurig verzorgd, heerlijke bedden, mooi uitzicht met veel privacy, hartelijke gastvrouw/-heer.

Tussendoor werd zelfs, na een week, onze bad- en keukenlinnenset ververst.

Belinda en Henk: TOP!

Gereisd met partner in oktober 2016

Fijne week in een fantastisch vakantiehuisje

Fam. L. Olff, 6-9-2016

Huisje was gezellig en compleet ingericht. Alles erg netjes. Fijn terras met een heerlijk rustig uitzicht en de omgeving is prima om te wandelen of evt. te fietsen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Vertoeverij in Afferden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Vertoeverij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Vertoeverij scoort een 9.63 uit 10 op basis van 47 reviews.