Camping De Cokse Heide

8,3

8 reviews over Camping De Cokse Heide in het Nederlands

Prachtige plek, basic voorzieningen

Taz, 28-5-2017

Prachtig gelegen camping met zeer ruime plaatsen. Vanaf de camping is het mooi wandelen en fietsen. In Afferden (10 min fietsen) een buurtsuper en een bakkertje. Het sanitair is heel basaal met 3 toiletten, 1 urinoir en 2 douches. Deze werden iedere ochtend schoon gemaakt. Buiten 2 wasbakken voor afwas en tandenpoetsen e.d. Na etenstijd dus in de wachtrij, maar ach het is vakantie. Verder geen (speel)voorzieningen en het bereik voor telefoon/internet is zeer matig. Wij vonden dat prima, deste meer genieten van de omgeving. Geen last gehad van de buurcamping en de avondrust vanaf 22u werd door iedereen gerespecteerd.
Gereisd met partner in mei 2017

Helemaal super

Date de Witte, 14-8-2016

Voor het eerst op de Cokse Heide in Afferden gestaan met mijn tent. Een prachtige natuurcamping om helemaal tot rust te komen. Wat een rust en stilte. Wakker worden van de vogels om vervolgens weer in slaap te vallen. Grote staanplaatsen met veel privacy.

Het terrein is een uitstekende uitvalsbasis voor mooie wandelingen door de natuur.

Heb er maar een week gestaan, maar het krijgt zeker een herhaling. Het was gewoon 2 weken te weinig.

Sanitair lekker basic.Meer heb ik niet nodig. Heel vriendelijke beheerder, kortom: Top. Voor herhaling vatbaar en dat gaat gebeuren ook.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Geweldige plek!

Anoniem, 20-7-2016

Mensen die op zoek zijn naar rust en privacy zullen hier erg blij mee zijn. Erg mooie plekken met veel ruimte en mooie afscheidingen. Eenvoudig toiletgebouw, maar ik heb gehoord dat daar aan gewerkt wordt. Hele aardige boswachter die tevens de beheerder van de camping is. Mijn complimenten aan staatsbosbeheer, ik wist niet dat dit bestond!
Gereisd met partner in juli 2016

Ideaal terrein met buitenland gevoel !

Pieter, 30-6-2016

Lees vaak de recensies en herken vaak iets. Hier in 2015 weer eens gestaan. Wat een juweeltje blijft dit ! Natuurlijk is het sanitair achrerhaald maar ongetwijfeld zal - SBB kennende - aan gewerkt gaan worden. Denk hierbij aan Borger; hier is eea reeds gerealiseerd !Er zijn idd geen kranen bij de staanplaatsen maar is dat nodig? Het is een kleinschalige camping van zo'n 25 plaatsen dus altijd dicht in de buurt van het sanitair met een buitenkraan daar vlakbij.

Er komt wel eens een vliegtuig over. Klopt ! Vliegveld Weeze is dichtbij. Maar er staat zoveel moois tegenover. Prachtig terrein ! Bijzonder sfeervol aangelegd. Vuurkorf afdak centraal en plaatsen met voldoende prive.

Passeer je de indirekt naastgelegen reguliere camping dan komt de rust op De Cokse Heide als een welkome verrassing je tegemoet. Een terrein wat blijven moet zoals het, mbt de inrichting, zo is. Hoop niet dat Staatsbosbeheer overweegt om ook van dit terrein een comfortcamping te maken; het middel kan dan wel eens erger dan de kwaal zijn. Natuurminnende rustzoekende kampeerders zullen ook op De Cokse Heide vinden wat ze zoeken.

Gereisd met partner in augustus 2015

Super mooie plek, lekker back to basic

Sita en Pauline, 30-4-2015

Weg van de multie campings en lekker back to basic. Wij hebben genoten. Sanitair is prima, allemaal wat behelpen, maar dat hoort volgens ons ook bij camperen. Wil je luxe, dan ga je hier niet naar toe. Vooral het kampvuur is super gezellig. Lekker warm, kun je je eten klaar maken op een houtvuurtje, wat wil je nog meer. Kortom, voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in mei 2014

prachtige natuur maar zeer slecht sanitair

Regine, 29-9-2014

Af en toe komt er een vliegtuig over. 's Nachts pikkedonker, neem zaklantaarn mee!. Chemisch toilet licht open en bloot bij de ingang. Is niet duidelijk want sommige mensen drinken van deze kraan. Er hangt een vies luchtje bij het chemisch toilet. Het sanitair is aftands. Geen wastafel/spiegel dus je moet je opfrissen/tanden poetsen/scheren/ soigneren bij de afwas buiten dus geen privacy. Er is geen toiletpapier. Er wordt erg weinig schoongemaakt. Wij zijn van vrijdagmiddag t/m zondagavond geweest zonder dat er gepoetst werd. Er is geen water in de buurt van de staanplaatsen. De omgeving en natuur is prachtig!
Gereisd met partner in september 2014

Prachtige natuur

Djee, 11-8-2014

Een prachtige camping met een speelse indeling. Alle plekken zijn mooi en groot. Het sanitair is prima. Iedereen houdt het netjes.

Vanuit de camping zijn er verschillende mooie wandelroutes.

Het kampvuur is een uitkomst voor avonden met slecht weer en is daarnaast gezellig. Het hout wordt kant en klaar aangeleverd.

Het bizarre is dat de buurcamping op een aantal avonden harde (live)muziek mag hebben. Een feestje is prima, maar tot 2 uur is wel erg ergerlijk!

Desondanks een prima verblijf met de goede zorgen van de boswachter.

Gereisd met partner in januari 2014

Mooi gelegen in prachtig natuurgebied

spruitjesmama, 6-8-2014

We hebben hier 1 nacht gestaan. Weer een mooie, leuke camping van staatsbosbeheer. Sanitair is in orde, neem wel je eigen rol wc-papier mee. In de omgeving kun je mooie wandelingen maken in een zeer afwisselend heide landschap. Savonds aanschuiven in het mooie overdekte kampvuurhok.

Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Cokse Heide in Afferden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Cokse Heide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Cokse Heide scoort een 8.33 uit 10 op basis van 8 reviews.