Hotel Auberge De Papenberg ****

Hotel Auberge De Papenberg
Auberge De Papenberg
9,1

31 reviews over Hotel Auberge De Papenberg in het Nederlands

Gezellig verblijf in een schitterende omgeving!

Anna Valk, 10-9-2017

Mooie zilverschone kamer met de mogelijkheid tot het zetten van koffie of thee. Aparte schuur voor het stallen / opladen van (elektrische) fietsen.

De leiding en het personeel zijn zeer vriendelijk.

Het ontbijt en het diner waren voortreffelijk!

Het hotel ligt aan de rand van het natuurgebied De Maasduinen en in de nabije omgeving van de Maas. Er zijn mooie fietsroutes zowel in het Nationaal Park als aan de andere kant van de Maas (bereikbaar met diverse pontjes). De fietsknooppunten zijn ideaal.

Tips voor bezichtiging: sluizencomplex Sambeek en als het wat minder weer is kan ik het Museum De Locht in Melderslo aanbevelen, dit museum geeft een beeld van het plattelandsleven, de glastuinbouw, de asperge- en champignonteelt in de periode tussen 1850 - 1950.

Dus zoekt u voor een schappelijke prijs een mooie omgeving om te fietsen en een fijne kamer om te overnachten dan moet u hier zijn!

Ik kan u het Maasduinenarrangement van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in september 2017

Prima

Mieke van Gils, 26-8-2017

Prima hotel, met een zeer goed ontbijt (wel jammer dat het geen buffet was) Mooie ruime kamer met badkamer. Bad was aan de hoge kant om in te stappen, en jammer genoeg geen aparte douche. Uitstekende fietsenstalling.
Gereisd met partner in juni 2017

Voor herhaling vatbaar.

Arjen, 11-8-2017

Vriendelijke en klantgerichte bediening. Schone en complete kamer met badkamer voorzien van al het nodige.Zeer verzorgd ontbijt in een mooie omgeving met persoonlijke aandacht.
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig hotel

Jolanda, 5-8-2017

Gastvrijheid, lekker eten, altijd goede kwaliteit.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Hmm...

Sylvia, 4-7-2017

Ruime kamers. Bedden veroorzaken rugpijn. Bovendien wijken ze gedurende de nacht behoorlijk uit elkaar.

Badkamer schoon, minpuntje dat je in het bad moet klimmen om te douchen, niet meer van deze tijd!

Ontbijt en diner prima verzorgd. Wel jammer dat er twee vazen met sterk geurende lelies in het restaurant stonden Voor mij al geen pretje ( allergische astma), lijkt me zowiezo niet zo geschikt voor een restaurant. Men was wel bereid om deze te verwijderen, maar toen was het leed al geschied. Verder bleek dat wij van zondag op maandag als enige gasten overbleven. Niet alleen het restaurant is dan dicht. Er is niemand in het hotel aanwezig, ja de waakhond!

Niet heel gezellig dus. Ik weet niet of ik nog een keer terug zal komen. Locatie is prachtig.

Gereisd met partner in juli 2017

Desiree Middelkamp, 18-5-2017

Gezellig familie hotel , leuk personeel , leuke kamer en leuke fietsroutes

Fantastisch ontbijt . Echt een aanrader .

Gereisd met vrienden in mei 2017

Stijlvol genieten

Emine, 2-5-2017

Vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten. ( Wij hadden een arrangement geboekt bij touroperator)

Leuk dat je het ontbijt aan tafel krijgt.

Kamer ruim en van alle gemakken voorzien.Lekker bed, hoewel deze wel uit elkaar schuiven.

Prachtige omgeving.De wandelingen starten naast de deur.

Kasteeltuinen Arcen op 20 km afstand.

Gereisd met partner in april 2017

Even er tussenuit.

Ron & Annelies van Gameren, 5-2-2017

Parkeerruimte is ruim beschikbaar, waarnaar we vriendelijk werden ontvangen. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien, oa airco, mooie badkamer, tv, minibar, koffiezet apparaat.Het hotel ligt in een prachtig wandelgebied, waar je je geest helemaal kunt resetten. Na een mooie wandeling kun je een een mooie ruime lounge, met een open haard genieten van een lekker glaasje wijn.

S'avonds volgde een erg lekker 5 gangen-menu met bijpassende wijn. Na een goede nachtrust op goede bedden en een royaal ontbijt, zijn we tevreden huiswaarts gekeerd.

Dit hotel is een echte aanrader, waar service nog met hoofdletters wordt geschreven!

tot de volgende keer.

Gereisd met partner in februari 2017

Zeker voor herhaling vatbaar!

Monique, 15-8-2016

Wij hebben genoten van de kunsten van de kok. Fenomenaal!

Gezellig en sfeervol ingericht restaurant.

Mooi verzorgde tuin met vijver en volière waar je heerlijk tot rust komt, alles ziet er zeer goed onderhouden uit, hier zijn perfectionisten aan het werk....

De omgeving leent zich uitstekend voor mooie fiets en wandeltochten, wij komen hier zeker weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

Een geweldige ervaring

Yolan Schroeder, 7-8-2016

Deze mensen weten wat gastvrijheid is. Het eten is heerlijk, goed verzorgd, ruime porties.

De kamer modern. Wij gaan er zeker terug.

Ik ben rolstoelafhankelijk, kan nog wel met hulp een paar passen lopen. Dus voor mij is het goed te doen. Voor mensen die echt rolstoelafhankelijk zijn is het geen geschikt hotel. Daar zijn ze echter heel eerlijk in, tijdens de boeking hebben ze de nadelen voor rolstoelen duidelijk aangegeven.

Fam. Stolk heel hartelijk dank voor een zeer aangenaam weekend

Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Auberge De Papenberg bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge De Papenberg in Afferden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge De Papenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge De Papenberg scoort een 9.07 uit 10 op basis van 32 reviews.