Bed and Breakfast Uiterburen

Bed and Breakfast Uiterburen
Uiterburen
9,3

3 reviews over Bed and Breakfast Uiterburen in het Nederlands

Gezellig, sfeervol, vriendelijk, mooie kamers

P, 4-4-2014

Woonachtig in Twente, werkzaam in Groningen heeft geresulteerd dat ik de afgelopen 4,5 maand 4 dagen / week gebruik heb gemaakt van deze accomodatie. De ontvangst is zeer gastvrij en vriendelijk. De kamers zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt, bedden opgemaakt etc. etc. Het ontbijt is prima en je kunt het naar eigen wens maken. Een echte aanrader om hier een kort/middellang verblijf te boeken. De prijs/kwaliteit is prima: je betaalt de helft van een hotelkamer terwijl de kwaliteit niets minder is. Volgende winter zit ik er zeerzeker weer!
Gereisd zakelijk in november 2013

thuis komen in het Noorden

Olaf Borkent, 23-3-2013

Ik heb samen met mijn vrouw een heerlijk lang weekend gehad in het hoge Noorden. Het ontvangst was super. Ze geven je voldoende aandacht en met trots tonen zij hun kamer/omgeving. Het ontbijt was riant na een heerlike nachtrust met zo'n zalig bed. Ondanks het slechte weer hebben wij ons ook buiten Uiterburen vermaakt. Bourtange, Klooster Ter Apel en lekker gegeten op advies van de eigenaren in 't Backhuys. We hebben er een thuisgevoel aan over gehouden en komen zeker weer een keer.
Gereisd met partner in maart 2013

Fantastische plek!

Annemieke, 5-6-2012

Wij zijn hier een weekend geweest met 2 kleine kinderen. De B&B is net weer geopend en ook al zijn ze net gestart, het is er heerlijk. Kamers zijn super schoon, badkamer helemaal compleet. Leuke attentie op de kamer en wat deze B&B helemaal bijzonder maakt is dat je je eigen terras hebt. Het ontbijt is uitgebreid, een verse jus en eitje van de eigen kippen maken het helemaal af. Wij hebben alweer geboekt voor juli!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Uiterburen in Zuidbroek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Uiterburen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Uiterburen scoort een 9.27 uit 10 op basis van 4 reviews.